Luot tänne rakkausviestejä

Anonyymi

Ja sen jälkeen haukut pystyyn. Miksi?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko hän haukkunut sua päin naamaa? Minä sanoin jotain negaa hänen kaverilleen, siitä on voinut tulla rikkinäinen puhelin efekti. Sitä minä täällä pelkään, juuri kun katseet juuttui ja nähtiin useammin. Mä en voi lakata ajattelemasta sua! Puhu mulle, mä luulin kuvitelleeni vain kaikki, koska et katsonut ja tervehtinyt, niin siksi suutahdin ilyvm

• Anonyymi

Mitä pahaa sanoit..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pahaa sanoit..

Sanoin vain että pahoittele hänelle, että olen paikalla, pelkäsin, että hän ymmärtää, sen kuullessaan niin etten halua nähdä. Vaikka todella haluan nähdä, mutta hän ei tule minun takia. En uskalla itse enää puhua hänelle..

• Anonyymi

Pelkään että tämä on minulle. Ahdistaa.
      Siltä varalta, että on minulle, vastaan että pelkään tunteitani ja haluan pakoon. Mahdollisimman kauas pois. Jonnekin pimeään , mistä kukaan ei löydä minua ikinä.

Olen siellä pimeydessä virunut jo vuosikausia. Yksin.

Mutta eipä mitään, hymy ei hyydy. Täysillä hymyillen tuulta päin.
      En varmaankaan ole vuosiin ollut terve oikeasti. Ei ole ketään, jonka kanssa jutella asioista . Paitsi nämä palstat. Joissa vain sekoilen ja rikon kaiken

• Anonyymi

Lisään vielä, että mielestäni en ole haukkunut, vain sekoillut. Sen olen tehnyt aika perusteellisesti.

• Anonyymi

Hae nyt hyvä ihminen apua.

• Anonyymi

Ei pidäpaikkansa omalta osalta. Kullalle terkkuja...

• Anonyymi

Kenelle niistä.?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      137
      9230
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5324
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      27
      3659
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      47
      2543
    5. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      7
      2081
    6. 69
      1865
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      132
      1850
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      229
      1651
    9. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      139
      1424
    10. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      37
      1221
    Aihe