Ja sen jälkeen haukut pystyyn. Miksi?
Luot tänne rakkausviestejä
8
<50
Vastaukset
- AnonyymiOnko hän haukkunut sua päin naamaa? Minä sanoin jotain negaa hänen kaverilleen, siitä on voinut tulla rikkinäinen puhelin efekti. Sitä minä täällä pelkään, juuri kun katseet juuttui ja nähtiin useammin. Mä en voi lakata ajattelemasta sua! Puhu mulle, mä luulin kuvitelleeni vain kaikki, koska et katsonut ja tervehtinyt, niin siksi suutahdin ilyvm - AnonyymiMitä pahaa sanoit.. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mitä pahaa sanoit.. Sanoin vain että pahoittele hänelle, että olen paikalla, pelkäsin, että hän ymmärtää, sen kuullessaan niin etten halua nähdä. Vaikka todella haluan nähdä, mutta hän ei tule minun takia. En uskalla itse enää puhua hänelle.. 

- AnonyymiPelkään että tämä on minulle. Ahdistaa. 
 Siltä varalta, että on minulle, vastaan että pelkään tunteitani ja haluan pakoon. Mahdollisimman kauas pois. Jonnekin pimeään , mistä kukaan ei löydä minua ikinä.
 Olen siellä pimeydessä virunut jo vuosikausia. Yksin.
 Mutta eipä mitään, hymy ei hyydy. Täysillä hymyillen tuulta päin.
 En varmaankaan ole vuosiin ollut terve oikeasti. Ei ole ketään, jonka kanssa jutella asioista . Paitsi nämä palstat. Joissa vain sekoilen ja rikon kaiken- AnonyymiLisään vielä, että mielestäni en ole haukkunut, vain sekoillut. Sen olen tehnyt aika perusteellisesti. 
- AnonyymiHae nyt hyvä ihminen apua. 

- AnonyymiEi pidäpaikkansa omalta osalta. Kullalle terkkuja... - AnonyymiKenelle niistä.? 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiinNvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t645680
- Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiinJo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo1073575
- Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel573438
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset52663
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L932662
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral742530
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti422394
- Nepotismi jytkyttää porvaristossaTaas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi861967
- Persut palkkaavat verorahoillaavustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3401894
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161593