Etelässä tuprutti vähän lunta, niin näky linja autot, kuorma autot ja rekat olevan ojassa.
Mikä se semmonen ammattikuski on
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ammattikuski on sellainen ettei luovu kännykästä korvalla oli sitten kesä tai talvi. Samanlailla aetaan kännykorvalla.
- Anonyymi
Jokkainen ossaa suoraa tietä aijaa kesällä eteenpäin.
- Anonyymi
Jokainen joka ajsnu raskaampaa ajoneuvoa,tietää tuulen ja lämpimillä kesärenkaisilla ajon mukavuuden,se on vähä toinen juttu ku hakea corollalla kalaa lähisalesta ja se aikataulu kun painaa päälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen joka ajsnu raskaampaa ajoneuvoa,tietää tuulen ja lämpimillä kesärenkaisilla ajon mukavuuden,se on vähä toinen juttu ku hakea corollalla kalaa lähisalesta ja se aikataulu kun painaa päälle
Niin ja silti pitää lähteä liikenteeseen, vaikka tietää että auto ei pysy räpylässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja silti pitää lähteä liikenteeseen, vaikka tietää että auto ei pysy räpylässä.
Mitä siitä jos auto ei pysy räkylässä,pääasia että kännykkä pysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonku ajettsva ammatikseen t.bussikuski
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiiätkö sinä kun aamulla lähet liikkeelle että pysyt tienpäällä satavarmasti😁😁😁😁😁
- Anonyymi
siis olen täällä etelässä kun lunta tuli sitä myös tuli ,mutta oleelliista oli ,että aurauskalustoa ei ollut tarpeeksi siitä hässäkkä
ylivieskassa kun lunta tulee ne muutamat tiet on hetkessä aurattu- Anonyymi
Sitä olen joka kerta ihmetelly mikä kiire on paikasta a paikkaan b,ajavat ku aropirut niinku joku ajss takaa,sitte alkaa sataa vähän lunta ja hups ollaan ojassa
- Anonyymi
ossaa ne muuallakin
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/6c796cdb-9d02-454f-99a6-de79d0bf6726
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819