Aihe

Mikä se semmonen ammattikuski on

Anonyymi

Etelässä tuprutti vähän lunta, niin näky linja autot, kuorma autot ja rekat olevan ojassa.

9

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ammattikuski on sellainen ettei luovu kännykästä korvalla oli sitten kesä tai talvi. Samanlailla aetaan kännykorvalla.

• Anonyymi

Jokkainen ossaa suoraa tietä aijaa kesällä eteenpäin.

• Anonyymi

Jokainen joka ajsnu raskaampaa ajoneuvoa,tietää tuulen ja lämpimillä kesärenkaisilla ajon mukavuuden,se on vähä toinen juttu ku hakea corollalla kalaa lähisalesta ja se aikataulu kun painaa päälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen joka ajsnu raskaampaa ajoneuvoa,tietää tuulen ja lämpimillä kesärenkaisilla ajon mukavuuden,se on vähä toinen juttu ku hakea corollalla kalaa lähisalesta ja se aikataulu kun painaa päälle

Niin ja silti pitää lähteä liikenteeseen, vaikka tietää että auto ei pysy räpylässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja silti pitää lähteä liikenteeseen, vaikka tietää että auto ei pysy räpylässä.

Mitä siitä jos auto ei pysy räkylässä,pääasia että kännykkä pysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonku ajettsva ammatikseen t.bussikuski

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiiätkö sinä kun aamulla lähet liikkeelle että pysyt tienpäällä satavarmasti😁😁😁😁😁

• Anonyymi

siis olen täällä etelässä kun lunta tuli sitä myös tuli ,mutta oleelliista oli ,että aurauskalustoa ei ollut tarpeeksi siitä hässäkkä
      ylivieskassa kun lunta tulee ne muutamat tiet on hetkessä aurattu

• Anonyymi

Sitä olen joka kerta ihmetelly mikä kiire on paikasta a paikkaan b,ajavat ku aropirut niinku joku ajss takaa,sitte alkaa sataa vähän lunta ja hups ollaan ojassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      262
      18563
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13843
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      343
      10277
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      60
      7468
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      350
      4566