Miten on mahdollista, että tietämättäni olen hankkinut kyseisen palvelun? Olen itse tietääkseni asioinut vain puhelimeen liittyvissä asioissa DNA:n kanssa.
DNA Welho kysymys
6
3789
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä "kyseisen" palvelun olet saanut hankkimatta sitä?
- Anonyymi
Minullakaan ei tietääkseni ole DNA Welho palveluja, ja silti DNA Welho vaatii minua maksamaan.
- Anonyymi
Samaa ihmettelen minäkin, jätänkö laskun maksamatta?
- Anonyymi
Olet vain sanonut "yes" väärässä paikass puhuessasi ja se on tulkittu tilaukseksi.
Soita ja valita. Voit kuitenkin saada vastaukseksi nauhoitteen, jossa sanot kyllä ko. palvelulle, vaikka et olisi sanonutkaan. Niin jotkut väittää heille tapahtuneen. - Anonyymi
DNA tekee kaikenlaista ja ihan omineen....
Vanhan äitini puhelimeen keksittiin nettiliittymä ihan vain ilmoituksella että "nykyaikastimme" liittymäänne!
Eipä ole äidilläni sellaista puhelinta jolla voisi olla netissä, että DNA asiakkuus lopetettiin 100%. - Anonyymi
Olisin hyvin varovainen tämän operaattorin kanssa
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/iidan-nimissa-tilattiin-liki-2-000-euron-puhelin-josta-alkoi-absurdi-tapahtumaketju-dna-lahettaa-edelleen-laskuja-vaikka-poliisi-tutkii-tapausta/?shared=2065144-c6b64406-1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862