Kumpi on parempi.
Sanon, että Haapavesi. Ylivieska on vain itekäämpi, kun on haalinut itselleen kaikki kauppa liikkeet ja nyt veivät vielä Hankkijanki meiltä. Eikä sekkään riitä, ku pittää vielä kauppa keskusta perustella.
Haapavesi on monella tasolla parempi kaupunki ja ihmislähtöisempi ja ihanampi. Maisemat ovat otollisemmat ja mielenrauha lepää! Kyllä mieluummin Haapavedelle kuin Ylivieskaan. Selvä ero!
Ylivieska vs Haapavesi
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kun mikään ei riitä, millä saamme tämän jatkumaan,,
- Anonyymi
Juurikin nuin, Haapavesi on tulevaisuuden kaupunki ja Ylivieska taantuva käpykylä.
- Anonyymi
Haapavesi ei ole kaupunki ei menneisyydessä eikä tulevaisuudessa, pelkkä peräkylä. Ja kunhan seliitetään Ylivieskaan tai Nivalaan, kumpi nyt sattuu huolimaan niin vieläkin peremmäksi jää.
- Anonyymi
Ei niitä kauppoja ole viety. Ykan sijainti on parempi. Logistiikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656114- 1471704
- 1131488
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️44887Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28834Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96817Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5769- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714