Aihe

ID.3 ilmaset päivitykset

Anonyymi

Tosi ilmasta on, viet suton pajalle 2 päivän ajsksi ja otat sijaisauton omaan piikkiin. Ostit siis omaksi 40-50 tonnin auton, jotta pääsit vuokraamaan autoja?

Tätä on VW todellisuus, puolivalmisteita toimitetaan asiakkaille valmiin auton hinnalla, mutta siitä pitää maksaa enemmän...

32

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillä lailla, ei hyvää päivää mitä touhua, no tyhmät saa kalliita oppitunteja

    • Anonyymi

      K-Auton Trolli vaikenee tästä asiasta, mitä? Tuleeko niin paljon korjattavaksi ID.3 romuja, ettei vaan kaikille riitä ilmaisia sijaisautoja?

      VW on iso kasa katteettomia lupauksia!!!

    • Anonyymi

      ID.3 softa päivityksistä ei pitänyt aiheutua mitään kustannuksia tai haittaa asiakkaille!

    • Anonyymi

      Nyt mennään taas selkeästi valehtelun puolelle. VW tarjoaa sijaisauton päivitysten ajaksi. Kaikille ei ole tarjottu ID.3:sta joten yksi kaveri päätti vuokrata sellaisen omaan piikkiin kun ei halunnut polttista.
      Tätä tässä nyt yritetään revitellä, mutta revittelyssä ei ole jätetty totuudelle juuri mitään roolia.

      • Anonyymi

        Ja valheet sen kun jatkuu, K-Auto on suomen suurin huijari, älkää jumalauta luottako mihinkään mitä sanovat, ottakaa jo ostaessa musraa valkoisella kaikki lupaukset todistajien nimet paperin ja leima myös. Kaikki luvatut asiat oltava virallisella paperilla, muuten huijaavat. Oikeuteen eivät uskalla lähteä jos on mustaa valkoisella. Jos kieltäytyvät sovitusta, niin sekin paperille todistajien läsnäollessa.

        Vinkki, älä asioi VW myymälässä koskaan yksin, ota kaveri tai siippa aina mukaan niin sulla on todistaja, myös videointi on hyvä vaihtoehto hankalissa tapauksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja valheet sen kun jatkuu, K-Auto on suomen suurin huijari, älkää jumalauta luottako mihinkään mitä sanovat, ottakaa jo ostaessa musraa valkoisella kaikki lupaukset todistajien nimet paperin ja leima myös. Kaikki luvatut asiat oltava virallisella paperilla, muuten huijaavat. Oikeuteen eivät uskalla lähteä jos on mustaa valkoisella. Jos kieltäytyvät sovitusta, niin sekin paperille todistajien läsnäollessa.

        Vinkki, älä asioi VW myymälässä koskaan yksin, ota kaveri tai siippa aina mukaan niin sulla on todistaja, myös videointi on hyvä vaihtoehto hankalissa tapauksissa.

        Noinko paljon pelkäät VW:n uutta tulemista, että olet pakotettu keksimään valheita selvistä asioista? Olet nolo Toyotan omapoika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko paljon pelkäät VW:n uutta tulemista, että olet pakotettu keksimään valheita selvistä asioista? Olet nolo Toyotan omapoika.

        "Noinko paljon pelkäät VW:n uutta tulemista"
        Tuliko se edellinen tuleminen jo tiensä päähän vai mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Software or hardware, pajalla seisovat, hihii.

    • Anonyymi

      Älä Toyotan omapoika viitsi keksiä noita valheita kokoajan.

    • Anonyymi

      K-Auto on tunnettu huijari, sillä on 100 % tehtaan tuki huijata niin paljon kuin kehtaa. Lesompaa porukkaa et suomesta löydä kuin on K-Auton omapojat.

      • Anonyymi

        Sulla on varmaakin omakohtaista kokemusta, hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on varmaakin omakohtaista kokemusta, hihii!

        Kelläpä ei olis, kerran minäkin erehdyin, kokemujsesta tiedän ettei tuon firman myymälöissä kannata asioida yksin, todistajat oltava mukana! Kaikki mitä ne lupaa pitää pyytää viralliselle paperille todistajien läsnäollessa, videoinnistakaan ei varmasti ole haittaa.

        Auton osto on isoimpia ostoksia, yleensä kallein hankinta heti asunnon jälkeen, kannattaa miettiä mihin rahansa sijoittaa, VW ollut itselkeni huonoin sijoitus ikinä, toista ei tule. Jo yksin maahantuojan toistuva valehtelu korjauksista ja vioista pitää huolen ettei tarvi enää poiketa.


    • Anonyymi

      Volkkareita ostaa älykääpiöt tai ne jitka luulee ostavansa luotettavalta valmistajalta laatuauton, totuus paljastuu pian.

      • Anonyymi

        Mulle riittä se luotettavuus mitä VW on viimeisen 25 vuoden aikana tarjonnut. Ainoa korjauskulu tänä aikana on yksi vaihdettu vesipumppu. Tuon annan anteeksi kun pahimpina vuosina on kuitenkin tullut kilsoja yli 40.000.

        Ei liene yllätys että seuraavakin auto on volsu. Tämä on vähän niinkuin lätkässä että voitteneen joukkueen kokonpanoa ei vaihdeta seuraavaan matsiin. Voittanut joukkue jatkaa.


    • Anonyymi

      Ne on olleet erityisen tyytyväisiä, jotka peru ID.3 ennakkotilauksen, heikkona hetkenä olivat laittaneet nimen paperiin ja tulivat sitten katumapäälle.

      • Anonyymi

        Älä valehtele. On se Toyotan omapojan elämä rankkaa kun pitää kokoajan keksiä valheita ja dissata parempia autoja kun itse omaksi kullakseen on valinnut surkeimman auton. No hei, ei sulla mitään autoa ole. Ei laitoshoidokille autoa myydä kun ei ole korttiakaan ja tarvitsee saattajan joka paikkaan.


      • Anonyymi

        ID.3 on ollut rekisteröintitilastoissa nyt neljä kuukautta. Kahten kuukautena se on ollut top-10:ssä. Ainoana sähköautona koskaan.
        Että semmoinen tulva näitä ennakkovarauksen peruutuksia.
        Ja tämä on vasta alkua kun samalle MEB-platformille perustuvat eri versiot pääsevät täyteen tuotantoon.
        ID.4
        Enyaq
        Ja mitä näitä Audeja, Seateja Porscheja Fordeja sitten rakennetaankin näistä samoista palikoista. Alkaa kohta kiinnostamaan Muskiakin mitä Wolfsburgin pojat ovat saaneet aikaiseksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ID.3 on ollut rekisteröintitilastoissa nyt neljä kuukautta. Kahten kuukautena se on ollut top-10:ssä. Ainoana sähköautona koskaan.
        Että semmoinen tulva näitä ennakkovarauksen peruutuksia.
        Ja tämä on vasta alkua kun samalle MEB-platformille perustuvat eri versiot pääsevät täyteen tuotantoon.
        ID.4
        Enyaq
        Ja mitä näitä Audeja, Seateja Porscheja Fordeja sitten rakennetaankin näistä samoista palikoista. Alkaa kohta kiinnostamaan Muskiakin mitä Wolfsburgin pojat ovat saaneet aikaiseksi..

        Musk on siirtynyt jo avaruusraketteihin, ja mihin seuraavaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musk on siirtynyt jo avaruusraketteihin, ja mihin seuraavaksi

        Jännityksellä jäämme odottamaan missä kohtaa kansanautokonserni huijaa seuraavaksi.
        Näyttöä ei ainakaan puutu lähihistoriasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännityksellä jäämme odottamaan missä kohtaa kansanautokonserni huijaa seuraavaksi.
        Näyttöä ei ainakaan puutu lähihistoriasta.

        Rapatessa aina joskus roiskuu vähän. VW on kuitenkin sellainen rappaaja että se roiskii maailman ykköspallilta.
        https://www.carlogos.org/reviews/largest-car-companies.html

        Ja tästä voi katsoa millä mitalla riihikuivaa pätäkkää on jäänyt näppeihin vaikka VW maksoi tukevan korvaussumman toilailuistaan.
        https://www.statista.com/statistics/272053/operating-profit-of-volkswagen-since-2006/

        Ja sen sivussa että VW on valloittanut maailman ykkössijan voittoa tehden se on myös luonut MEB Platformin josta tässä nyt puhutaan ja jota kansa jonottaa lompakko ojossa.
        Voittaja on voittaja.


    • Anonyymi

      Pitääkö uusi auto jo raahata johonkin päivitykseen? Eikö uuden auton kuuluisi toimia vuosia ilman mitään remonttia vai mitä ne VW-päivitykset tarkoittaa. Huijausoperaationkin jälkeen taaas "päivitettiin"? Onko se jokin uusi termi VW:lla kun auto pitää viedä pajalle, ettei kuullostaisi niin pahalta? Esim. huijaus päivitetään ja sähköviat päivitetään, öljyn syönti päivitetään ja jakopääkin päivitetään. Katkennut kuttaperkkakaasupoljin päivitetään ja ruostuneet ovet jne,

      • Anonyymi

        "Mulle riittä se luotettavuus mitä VW on viimeisen 25 vuoden aikana tarjonnut."
        Kyllä pitää olla vähään tyytyväinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mulle riittä se luotettavuus mitä VW on viimeisen 25 vuoden aikana tarjonnut."
        Kyllä pitää olla vähään tyytyväinen!

        Kuten kerroin olen tänä aikana ajanut pahimmillaan 40.000km vuodessa ja koko tänä aikana korjauksia on ollut vain yksi vesipumpun vaihto.
        Sanoisin että VW:n luotettavuus on kohdallani ollut erinomaisella tasolla.


      • Anonyymi

        "Pitääkö uusi auto jo raahata johonkin päivitykseen? "

        Tuo on aivan arkipäivää kaikissa autoissa tänä päivänä. Ne ovat tietkoneita siinä missä kännykätkin ja niille julkaistaan uusia ohjelmaversioita useita kertoja vuodessa. Ero vaan on että muut joutuvat käymään pajalla saadakseen uudet versiot. VW ja Tesla päivittyvät verkon yli.

        Esimekiksi vuoden autoksi valittu sähkö Hondasta puuttuu vielä joitain ominaisuuksia jotka tulevat vasta myöhemmin tänä vuonna päivityksen kautta.

        Ja tässä esimerkki Toyotalta itseltään.
        https://youtu.be/G4syOLdv2UE?t=189
        Toyota-asiantuntija vastaa yleisökymykseen huonosti toimivasta Corolla vaihdelaatikosta. Tämä hemmo kertoo että kyseessä on uuden mallin softaongelma ja kehoittaa käymään pajalla kysymässä uutta softaversiota.
        Näin tämä maailma kuule nykyään makaa. Jopa perässähiihtäjä Toyota tekee koko ajan softapäivityksiä autoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kerroin olen tänä aikana ajanut pahimmillaan 40.000km vuodessa ja koko tänä aikana korjauksia on ollut vain yksi vesipumpun vaihto.
        Sanoisin että VW:n luotettavuus on kohdallani ollut erinomaisella tasolla.

        No osta sinä vaan jatkossakin se VW. Itse kierrän kaikki saksalaiset mahdollisimman kaukaa, kuten aina ennenkin, eikä ole kaduttanut yhtään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pitääkö uusi auto jo raahata johonkin päivitykseen? "

        Tuo on aivan arkipäivää kaikissa autoissa tänä päivänä. Ne ovat tietkoneita siinä missä kännykätkin ja niille julkaistaan uusia ohjelmaversioita useita kertoja vuodessa. Ero vaan on että muut joutuvat käymään pajalla saadakseen uudet versiot. VW ja Tesla päivittyvät verkon yli.

        Esimekiksi vuoden autoksi valittu sähkö Hondasta puuttuu vielä joitain ominaisuuksia jotka tulevat vasta myöhemmin tänä vuonna päivityksen kautta.

        Ja tässä esimerkki Toyotalta itseltään.
        https://youtu.be/G4syOLdv2UE?t=189
        Toyota-asiantuntija vastaa yleisökymykseen huonosti toimivasta Corolla vaihdelaatikosta. Tämä hemmo kertoo että kyseessä on uuden mallin softaongelma ja kehoittaa käymään pajalla kysymässä uutta softaversiota.
        Näin tämä maailma kuule nykyään makaa. Jopa perässähiihtäjä Toyota tekee koko ajan softapäivityksiä autoonsa.

        Kun Toyota päivittää, niin se ei ole ongelma, vaikka myyvät keskeneräistä tai epäonnistunutta softaa, kuten ne muutamat mallit jotka ei pysy tiellä väistökokeessa.


    • Anonyymi

      Yaris GR4 maksaa sama ku ID.3, Yaris on neliveto superlaadukas superauto, ID.3 romu maksaa yhtä paljon, miksi joku ostais ton volkkarin?

      • Anonyymi

        VW kansa on tyhmää, turha niille järkeä puhua.


      • Anonyymi

        SE ei ole sähköauto, vaan kova ja meluava teinilelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW kansa on tyhmää, turha niille järkeä puhua.

        Kukaan järkevä ei noita Toyotan teinirasseja osta.


      • Anonyymi

        Kysy niiltä 500 jotka sellaisen viime vuonna ostivat. GR4:n tilasto näyttää aika pieniä lukuja ostettujen sarakkeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy niiltä 500 jotka sellaisen viime vuonna ostivat. GR4:n tilasto näyttää aika pieniä lukuja ostettujen sarakkeessa.

        "Kuten kerroin olen tänä aikana ajanut pahimmillaan 40.000km vuodessa ja koko tänä aikana korjauksia on ollut vain yksi vesipumpun vaihto."

        Olet onnen poika tai sitten huijaat ja venkoilet kuin autosi valmistaja ikään! Jos kaikilla olisi mennyt noin hienosti niin tuskin mediat kirkuisivat vikavaagenin vika- ja huijausmaailmasta
        niinkuin viime vuosina ovat tehneet .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

      Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      19205
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

      Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      318
      5552
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

      Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      249
      2902