Minun kissa joskus pitää jännää ääntä se on niiku ehkä yskä mut en oikee tiiä kuka vois tietää mikä se on??
T:kissafani p.s. Ku taputan selästä niin se ehkä auttaa mun mielestä se vähä niiku auttaa!!
Mikähän tämä oikein on??
5
703
Vastaukset
- fennojunkkari
Kerroppa tarkemmin kissasi vaivasta, hankala kenenkään on sanoa mitään tuon perusteella.
Kuinka usein kissasi yskähtelee? Tekeekö se sitä jonkin tietyn asian yhteydessä, esim. ruokaillessaan? Kauanko se yskähtelee kerrallaan? Onko muita oireita? Onko kyseessä sama kissa, jolla epäilet olevan ongelmia purennan kanssa? - nea
meillä sama homma, vähän niinkuin kissa aivastelisi ja yskisi samalla...ääni on sellaista käheää yskimistä...oon aina kuvitellu et niillä on mennyt jotain henkeen ja köhivät sitä pois,vaikka kyllä mitään ei tule ulos suusta.
..yskä ei meillä ainakaan tule minään tiettynä hetkenä(esim ruoan jälkeen), vaan ihan yllättäen.
tuskin se mitään vakavaa kun mullakin kummatkin kissat tekevät sitä...harvoin kylläkin.- est
Tota mun vanhempi (2,5v) kissa köhi kans sillee kummallisesti, pelkäsin sen aina tukehtuvan ja hieroin sitä hellästi leuan alta kurkusta. Aluks niitä tuli harvoin ja vähän aika sitten useemmin (noin 3 kertaa viikossa). No yhtenä yönä heräsin tosi kummalliseen ääneen, ajattelin että nyt on joku pahasti vialla ja menin katsomaan, siellä Tara oksensi karvakönttejä ja limaa sohvalle. Tämän jälkeen sillä ei ole yskäkohtauksia ollut. Että voisiko johtua jostain tällaisesta.... ???? Pessyt siis itseään ja karvanlähtöaikana saanut karvoja nieluun... ?
- minä
myös meidän kissalla. tosin on jo vanha kissa herra, mutta yskii kyllä juuri kuvaamallasi tavalla. jotkut ovat sanoneet sen olevan ns. sydänyskää.....
- mirri
Mun kissa kanssa köhii välillä kummallisesti. lopulta sai flunssan niin että hyvä kun henki kulki. Astmahan sillä todettiin....
Oireet: köhii pää pitkällä ja joskus aivastelee ja yleensä kohtaus tulee jos en ole vähään aikaan imuroinut tai olen juuri imuroinut tai kerran tupakoitsia tuli kylään niin kissa sai astmakohtauksen tupakanhajusta, rasitus ja joskus en tiedä mistä jne.
hengitysäänet ovat kuulemma raskaammat astmaatikkokissalla ja röntgenkuvalla astma selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54701