Mielestäni äänioikeus kunnallisvaaleissa kuuluu vain yhteisön tuottaville ihmisille, veronmaksajille.
Äänioikeus tulisi välittömästi poistaa näiltä kunnaneläteiltä, joilla ei ole aikomustakaan missään vaiheessa työllistyä.
Myöskin kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi näitä ei tulisi hyväksyä.
Ne päättää ketkä maksaa, niinhän asiat toimii yritysmaailmassakin.
Äänioikeus
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kannatetaan,eipä olisi monellakkaan viherpunaisella äänioikeutta.
- Anonyymi
Varkaudessa tuottavin yksilö on työtön, joka maksaa noin 20% veroa 650€/kk työttömyyskorvauksestaan toisin kuin esim. lähihoitaja, joka tienaa 2500€/kk ja maksaa veroja noin 12%... Hyvä bisnes siis Varkaudelle työtön, josta saa kivat verotulot.
- Anonyymi
Tuommoinen työtön joka maksaa veroa 650€/kk ei olekaan sopulipossupummi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuommoinen työtön joka maksaa veroa 650€/kk ei olekaan sopulipossupummi.
Opettele ääliö laskemaan 20e0€ta on130€
12 €ta on 300€.Että pummitrele rauhassa vittu 837€) kuussa eläkettä, ei veroja. Tämä 650€saava, tttuki, korona tuki. Emäpummi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12 €ta on 300€.Että pummitrele rauhassa vittu 837€) kuussa eläkettä, ei veroja. Tämä 650€saava, tttuki, korona tuki. Emäpummi20e0sta on130€
12 sta on300€
Opettele pummi laskee muuhunkin kuin kännissä housuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12 €ta on 300€.Että pummitrele rauhassa vittu 837€) kuussa eläkettä, ei veroja. Tämä 650€saava, tttuki, korona tuki. EmäpummiTuommosta 837€/kk eläkettä saava on ikänsä ollut sosiaalipaskapummi, yjteiskunnan iilimato, vielä kehtaatte valittaa kun itse olette köyhyytenne tehneet, sylettää oikein.
- Anonyymi
ei vittu ku olin duunissa , ennen sairastumistani , tienasin 4700 e / kk .älkää pelleillö mun kanssa ,nuo tienistit on aivan surkeita . joutenlahdesta...
- Anonyymi
Kahen viikon välein parin tonnin tili oli mullakin,hesassa... Ei vuosiin ole ollut kunnon töitä.vetäkää vittu päähänpaetkaa vuorille. T eläkeukko.
- Anonyymi
Valehtelet. Enemmän olisi eläke noilla tuloilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahen viikon välein parin tonnin tili oli mullakin,hesassa... Ei vuosiin ole ollut kunnon töitä.vetäkää vittu päähänpaetkaa vuorille. T eläkeukko.
Tais alkaa häppä maistumaan liikaa, korkki vaa kii ja töihin.
- Anonyymi
Ekä pelkää,en ikinä ole äänestänyt enkä äänestä. Turhaa touhua. T työtön.
- Anonyymi
Osoita mulle työ,jolla elän. Palkkaa sen verran,että jää elämiseen asumiskulun jälkeen. Tulen vaikka heti töihin👍👍
- Anonyymi
Sitä se mummous teettää sylettää kun ukot ei enää ole kiinnostuneita. Aletaan haukkumaan
- Anonyymi
Töitä on kun ei oo liian ronkeli, sopulipaskapummit vaan on tottuneet kaiken saamaan ilmaaseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töitä on kun ei oo liian ronkeli, sopulipaskapummit vaan on tottuneet kaiken saamaan ilmaaseksi.
missä on töitä ,olen ajoneuvonosturinkuljettaja , missä on , ja etenkin minkälaisin ehdoin , sitäpaitsi olen työkyvyttömyyseläkkeellä ,joutenlahdesta , e. p . o .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä on töitä ,olen ajoneuvonosturinkuljettaja , missä on , ja etenkin minkälaisin ehdoin , sitäpaitsi olen työkyvyttömyyseläkkeellä ,joutenlahdesta , e. p . o .
Niihäsinä varmaan olet, ilmeisesti häppä maistuu ja työt ei vaa kiinnosta. Luukulta vaa rahaa kun häppä loppuu, somessa armotonta päänaukomista kun ei päättäjät tee sitä ja tätä ja sossupummipaskoillelissää rahhoo anna.
- Anonyymi
mutta juopot huonekalunhajottajat kiinnostaa,itse nainen aloittaa kännissä riidan ja jätkä hiiltyy.kaikki tuet kelasta ,hyvin 24 karjalan olutpäkki maistuu
- Anonyymi
Äitä hoitaa aikamiespoikoo.
- Anonyymi
Jeesus tuli parantamaan, ei sairastuttamaan ja etsimään muutenkin kadonnutta. Varkaudessa on ilmeisesti toisin.
https://yle.fi/uutiset/3-11737910- Anonyymi
Tupakka ja alkoholi = syöpää. Vaikka omil ansioil niitä ostaa.
- Anonyymi
On se rankkaa,ku pittää miettiä toisten tyä/rahatilanteita. Mistä te tiiätte kuka on töissä,opiskelee tms. Ihteeki luultu,etten oo missää,kun päivät makaan kotona. Teen yövuoroja tehtaalla. Että tiiätte nyt. Palkka on hyvä🙌
- Anonyymi
Niinpä, Suomi on naapurikyttääjien luvattu maa....
- Anonyymi
Ai niiku varkausyhteystyöihin, juu äänestelkääpä työ vaa.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset15310954Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti1146232Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi1705567Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..845484Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1664435Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut754364Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät533840Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa273825Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali163493IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k853100