Äänioikeus

Anonyymi

Mielestäni äänioikeus kunnallisvaaleissa kuuluu vain yhteisön tuottaville ihmisille, veronmaksajille.
Äänioikeus tulisi välittömästi poistaa näiltä kunnaneläteiltä, joilla ei ole aikomustakaan missään vaiheessa työllistyä.
Myöskin kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi näitä ei tulisi hyväksyä.
Ne päättää ketkä maksaa, niinhän asiat toimii yritysmaailmassakin.

23

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannatetaan,eipä olisi monellakkaan viherpunaisella äänioikeutta.

    • Anonyymi

      Varkaudessa tuottavin yksilö on työtön, joka maksaa noin 20% veroa 650€/kk työttömyyskorvauksestaan toisin kuin esim. lähihoitaja, joka tienaa 2500€/kk ja maksaa veroja noin 12%... Hyvä bisnes siis Varkaudelle työtön, josta saa kivat verotulot.

      • Anonyymi

        Tuommoinen työtön joka maksaa veroa 650€/kk ei olekaan sopulipossupummi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoinen työtön joka maksaa veroa 650€/kk ei olekaan sopulipossupummi.

        Opettele ääliö laskemaan 20e0€ta on130€
        12€ta on 300€.Että pummitrele rauhassa vittu 837€) kuussa eläkettä, ei veroja. Tämä 650€saava, tttuki, korona tuki. Emäpummi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele ääliö laskemaan 20e0€ta on130€
        12€ta on 300€.Että pummitrele rauhassa vittu 837€) kuussa eläkettä, ei veroja. Tämä 650€saava, tttuki, korona tuki. Emäpummi

        20e0sta on130€
        12sta on300€
        Opettele pummi laskee muuhunkin kuin kännissä housuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele ääliö laskemaan 20e0€ta on130€
        12€ta on 300€.Että pummitrele rauhassa vittu 837€) kuussa eläkettä, ei veroja. Tämä 650€saava, tttuki, korona tuki. Emäpummi

        Tuommosta 837€/kk eläkettä saava on ikänsä ollut sosiaalipaskapummi, yjteiskunnan iilimato, vielä kehtaatte valittaa kun itse olette köyhyytenne tehneet, sylettää oikein.


    • Anonyymi

      ei vittu ku olin duunissa , ennen sairastumistani , tienasin 4700 e / kk .älkää pelleillö mun kanssa ,nuo tienistit on aivan surkeita . joutenlahdesta...

      • Anonyymi

        Kahen viikon välein parin tonnin tili oli mullakin,hesassa... Ei vuosiin ole ollut kunnon töitä.vetäkää vittu päähänpaetkaa vuorille. T eläkeukko.


      • Anonyymi

        Valehtelet. Enemmän olisi eläke noilla tuloilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahen viikon välein parin tonnin tili oli mullakin,hesassa... Ei vuosiin ole ollut kunnon töitä.vetäkää vittu päähänpaetkaa vuorille. T eläkeukko.

        Tais alkaa häppä maistumaan liikaa, korkki vaa kii ja töihin.


    • Anonyymi

      Ekä pelkää,en ikinä ole äänestänyt enkä äänestä. Turhaa touhua. T työtön.

    • Anonyymi

      Osoita mulle työ,jolla elän. Palkkaa sen verran,että jää elämiseen asumiskulun jälkeen. Tulen vaikka heti töihin👍👍

      • Anonyymi

        Sitä se mummous teettää sylettää kun ukot ei enää ole kiinnostuneita. Aletaan haukkumaan


      • Anonyymi

        Töitä on kun ei oo liian ronkeli, sopulipaskapummit vaan on tottuneet kaiken saamaan ilmaaseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töitä on kun ei oo liian ronkeli, sopulipaskapummit vaan on tottuneet kaiken saamaan ilmaaseksi.

        missä on töitä ,olen ajoneuvonosturinkuljettaja , missä on , ja etenkin minkälaisin ehdoin , sitäpaitsi olen työkyvyttömyyseläkkeellä ,joutenlahdesta , e. p . o .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä on töitä ,olen ajoneuvonosturinkuljettaja , missä on , ja etenkin minkälaisin ehdoin , sitäpaitsi olen työkyvyttömyyseläkkeellä ,joutenlahdesta , e. p . o .

        Niihäsinä varmaan olet, ilmeisesti häppä maistuu ja työt ei vaa kiinnosta. Luukulta vaa rahaa kun häppä loppuu, somessa armotonta päänaukomista kun ei päättäjät tee sitä ja tätä ja sossupummipaskoillelissää rahhoo anna.


      • Anonyymi

        mutta juopot huonekalunhajottajat kiinnostaa,itse nainen aloittaa kännissä riidan ja jätkä hiiltyy.kaikki tuet kelasta ,hyvin 24 karjalan olutpäkki maistuu


      • Anonyymi

        Äitä hoitaa aikamiespoikoo.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tupakka ja alkoholi = syöpää. Vaikka omil ansioil niitä ostaa.


    • Anonyymi

      On se rankkaa,ku pittää miettiä toisten tyä/rahatilanteita. Mistä te tiiätte kuka on töissä,opiskelee tms. Ihteeki luultu,etten oo missää,kun päivät makaan kotona. Teen yövuoroja tehtaalla. Että tiiätte nyt. Palkka on hyvä🙌

      • Anonyymi

        Niinpä, Suomi on naapurikyttääjien luvattu maa....


    • Anonyymi

      Ai niiku varkausyhteystyöihin, juu äänestelkääpä työ vaa.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      802
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe