Äänioikeus

Mielestäni äänioikeus kunnallisvaaleissa kuuluu vain yhteisön tuottaville ihmisille, veronmaksajille.
Äänioikeus tulisi välittömästi poistaa näiltä kunnaneläteiltä, joilla ei ole aikomustakaan missään vaiheessa työllistyä.
Myöskin kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi näitä ei tulisi hyväksyä.
Ne päättää ketkä maksaa, niinhän asiat toimii yritysmaailmassakin.
2383
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 23

Vanhimmat

Kannatetaan,eipä olisi monellakkaan viherpunaisella äänioikeutta.

Äänestä

Varkaudessa+tuottavin+yksilö+on+työtön,+joka+maksaa+noin+20%+veroa+650€/kk+työttömyyskorvauksestaan+toisin+kuin+esim.+lähihoitaja,+joka+tienaa+2500€/kk+ja+maksaa+veroja+noin+12%...+Hyvä+bisnes+siis+Varkaudelle+työtön,+josta+saa+kivat+verotulot.

Äänestä
  • Tuommoinen työtön joka maksaa veroa 650€/kk ei olekaan sopulipossupummi.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tuommoinen työtön joka maksaa veroa 650€/kk ei olekaan sopulipossupummi.

Opettele ääliö laskemaan 20e0€ta on130€
    12€ta on 300€.Että pummitrele rauhassa vittu 837€) kuussa eläkettä, ei veroja. Tämä 650€saava, tttuki, korona tuki. Emäpummi

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

12€ta on 300€.Että pummitrele rauhassa vittu 837€) kuussa eläkettä, ei veroja. Tämä 650€saava, tttuki, korona tuki. Emäpummi

20e0sta on130€
    12sta on300€
    Opettele pummi laskee muuhunkin kuin kännissä housuus

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tuommosta 837€/kk eläkettä saava on ikänsä ollut sosiaalipaskapummi, yjteiskunnan iilimato, vielä kehtaatte valittaa kun itse olette köyhyytenne tehneet, sylettää oikein.

Äänestä

ei vittu ku olin duunissa , ennen sairastumistani , tienasin 4700 e / kk .älkää pelleillö mun kanssa ,nuo tienistit on aivan surkeita . joutenlahdesta...

Äänestä
  • Kahen viikon välein parin tonnin tili oli mullakin,hesassa... Ei vuosiin ole ollut kunnon töitä.vetäkää vittu päähänpaetkaa vuorille. T eläkeukko.

Äänestä

• Valehtelet. Enemmän olisi eläke noilla tuloilla.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kahen viikon välein parin tonnin tili oli mullakin,hesassa... Ei vuosiin ole ollut kunnon töitä.vetäkää vittu päähänpaetkaa vuorille. T eläkeukko.

Tais alkaa häppä maistumaan liikaa, korkki vaa kii ja töihin.

Äänestä

Ekä pelkää,en ikinä ole äänestänyt enkä äänestä. Turhaa touhua. T työtön.

Äänestä

Osoita mulle työ,jolla elän. Palkkaa sen verran,että jää elämiseen asumiskulun jälkeen. Tulen vaikka heti töihin👍👍

Äänestä
  • Sitä se mummous teettää sylettää kun ukot ei enää ole kiinnostuneita. Aletaan haukkumaan

Äänestä

• Töitä on kun ei oo liian ronkeli, sopulipaskapummit vaan on tottuneet kaiken saamaan ilmaaseksi.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Töitä on kun ei oo liian ronkeli, sopulipaskapummit vaan on tottuneet kaiken saamaan ilmaaseksi.

missä on töitä ,olen ajoneuvonosturinkuljettaja , missä on , ja etenkin minkälaisin ehdoin , sitäpaitsi olen työkyvyttömyyseläkkeellä ,joutenlahdesta , e. p . o .

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

missä on töitä ,olen ajoneuvonosturinkuljettaja , missä on , ja etenkin minkälaisin ehdoin , sitäpaitsi olen työkyvyttömyyseläkkeellä ,joutenlahdesta , e. p . o .

Niihäsinä varmaan olet, ilmeisesti häppä maistuu ja työt ei vaa kiinnosta. Luukulta vaa rahaa kun häppä loppuu, somessa armotonta päänaukomista kun ei päättäjät tee sitä ja tätä ja sossupummipaskoillelissää rahhoo anna.

Äänestä

• mutta juopot huonekalunhajottajat kiinnostaa,itse nainen aloittaa kännissä riidan ja jätkä hiiltyy.kaikki tuet kelasta ,hyvin 24 karjalan olutpäkki maistuu

Äänestä

• Äitä hoitaa aikamiespoikoo.

Äänestä

Jeesus tuli parantamaan, ei sairastuttamaan ja etsimään muutenkin kadonnutta. Varkaudessa on ilmeisesti toisin.
https://yle.fi/uutiset/3-11737910

Äänestä
  • Tupakka ja alkoholi = syöpää. Vaikka omil ansioil niitä ostaa.

Äänestä

On se rankkaa,ku pittää miettiä toisten tyä/rahatilanteita. Mistä te tiiätte kuka on töissä,opiskelee tms. Ihteeki luultu,etten oo missää,kun päivät makaan kotona. Teen yövuoroja tehtaalla. Että tiiätte nyt. Palkka on hyvä🙌

Äänestä
  • Niinpä, Suomi on naapurikyttääjien luvattu maa....

Äänestä

Ai niiku varkausyhteystyöihin, juu äänestelkääpä työ vaa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni äänioikeus kunnallisvaaleissa kuuluu vain yhteisön tuottaville ihmisille, veronmaksajille.
Äänioikeus tulisi välittömästi poistaa näiltä kunnaneläteiltä, joilla ei ole aikomustakaan missään vaiheessa työllistyä.
Myöskin kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi näitä ei tulisi hyväksyä.
Ne päättää ketkä maksaa, niinhän asiat toimii yritysmaailmassakin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu