Äänioikeus

Anonyymi

Mielestäni äänioikeus kunnallisvaaleissa kuuluu vain yhteisön tuottaville ihmisille, veronmaksajille.
Äänioikeus tulisi välittömästi poistaa näiltä kunnaneläteiltä, joilla ei ole aikomustakaan missään vaiheessa työllistyä.
Myöskin kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi näitä ei tulisi hyväksyä.
Ne päättää ketkä maksaa, niinhän asiat toimii yritysmaailmassakin.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannatetaan,eipä olisi monellakkaan viherpunaisella äänioikeutta.

    • Anonyymi

      Varkaudessa tuottavin yksilö on työtön, joka maksaa noin 20% veroa 650€/kk työttömyyskorvauksestaan toisin kuin esim. lähihoitaja, joka tienaa 2500€/kk ja maksaa veroja noin 12%... Hyvä bisnes siis Varkaudelle työtön, josta saa kivat verotulot.

      • Anonyymi

        Tuommoinen työtön joka maksaa veroa 650€/kk ei olekaan sopulipossupummi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoinen työtön joka maksaa veroa 650€/kk ei olekaan sopulipossupummi.

        Opettele ääliö laskemaan 20e0€ta on130€
        12€ta on 300€.Että pummitrele rauhassa vittu 837€) kuussa eläkettä, ei veroja. Tämä 650€saava, tttuki, korona tuki. Emäpummi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele ääliö laskemaan 20e0€ta on130€
        12€ta on 300€.Että pummitrele rauhassa vittu 837€) kuussa eläkettä, ei veroja. Tämä 650€saava, tttuki, korona tuki. Emäpummi

        20e0sta on130€
        12sta on300€
        Opettele pummi laskee muuhunkin kuin kännissä housuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele ääliö laskemaan 20e0€ta on130€
        12€ta on 300€.Että pummitrele rauhassa vittu 837€) kuussa eläkettä, ei veroja. Tämä 650€saava, tttuki, korona tuki. Emäpummi

        Tuommosta 837€/kk eläkettä saava on ikänsä ollut sosiaalipaskapummi, yjteiskunnan iilimato, vielä kehtaatte valittaa kun itse olette köyhyytenne tehneet, sylettää oikein.


    • Anonyymi

      ei vittu ku olin duunissa , ennen sairastumistani , tienasin 4700 e / kk .älkää pelleillö mun kanssa ,nuo tienistit on aivan surkeita . joutenlahdesta...

      • Anonyymi

        Kahen viikon välein parin tonnin tili oli mullakin,hesassa... Ei vuosiin ole ollut kunnon töitä.vetäkää vittu päähänpaetkaa vuorille. T eläkeukko.


      • Anonyymi

        Valehtelet. Enemmän olisi eläke noilla tuloilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahen viikon välein parin tonnin tili oli mullakin,hesassa... Ei vuosiin ole ollut kunnon töitä.vetäkää vittu päähänpaetkaa vuorille. T eläkeukko.

        Tais alkaa häppä maistumaan liikaa, korkki vaa kii ja töihin.


    • Anonyymi

      Ekä pelkää,en ikinä ole äänestänyt enkä äänestä. Turhaa touhua. T työtön.

    • Anonyymi

      Osoita mulle työ,jolla elän. Palkkaa sen verran,että jää elämiseen asumiskulun jälkeen. Tulen vaikka heti töihin👍👍

      • Anonyymi

        Sitä se mummous teettää sylettää kun ukot ei enää ole kiinnostuneita. Aletaan haukkumaan


      • Anonyymi

        Töitä on kun ei oo liian ronkeli, sopulipaskapummit vaan on tottuneet kaiken saamaan ilmaaseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töitä on kun ei oo liian ronkeli, sopulipaskapummit vaan on tottuneet kaiken saamaan ilmaaseksi.

        missä on töitä ,olen ajoneuvonosturinkuljettaja , missä on , ja etenkin minkälaisin ehdoin , sitäpaitsi olen työkyvyttömyyseläkkeellä ,joutenlahdesta , e. p . o .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä on töitä ,olen ajoneuvonosturinkuljettaja , missä on , ja etenkin minkälaisin ehdoin , sitäpaitsi olen työkyvyttömyyseläkkeellä ,joutenlahdesta , e. p . o .

        Niihäsinä varmaan olet, ilmeisesti häppä maistuu ja työt ei vaa kiinnosta. Luukulta vaa rahaa kun häppä loppuu, somessa armotonta päänaukomista kun ei päättäjät tee sitä ja tätä ja sossupummipaskoillelissää rahhoo anna.


      • Anonyymi

        mutta juopot huonekalunhajottajat kiinnostaa,itse nainen aloittaa kännissä riidan ja jätkä hiiltyy.kaikki tuet kelasta ,hyvin 24 karjalan olutpäkki maistuu


      • Anonyymi

        Äitä hoitaa aikamiespoikoo.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tupakka ja alkoholi = syöpää. Vaikka omil ansioil niitä ostaa.


    • Anonyymi

      On se rankkaa,ku pittää miettiä toisten tyä/rahatilanteita. Mistä te tiiätte kuka on töissä,opiskelee tms. Ihteeki luultu,etten oo missää,kun päivät makaan kotona. Teen yövuoroja tehtaalla. Että tiiätte nyt. Palkka on hyvä🙌

      • Anonyymi

        Niinpä, Suomi on naapurikyttääjien luvattu maa....


    • Anonyymi

      Ai niiku varkausyhteystyöihin, juu äänestelkääpä työ vaa.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe