Olet tähän mennessä saanut aikaan elämässä?
Sellaista mistä olet todella ylpeä.
Mitä meerkittävää
18
67
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ap on saanut?
- Anonyymi
Ei ole saanut yhtään mitään
- Anonyymi
Olen antanut paljon anaalia
- Anonyymi
Minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin.
Minäkin 😘
- Anonyymi
Jaellut hyvääni kaikille tarvitseville
- Anonyymi
Minä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös.
Minäkin ❤️
- Anonyymi
Adoptoinut kaksi kissaa ja koiran. Sekä innostanut ihmistä löytämään uuden harrastuksen. Omalta osaltani, matikan kaikki kympit ja löytänyt siitä oman juttuni.
- Anonyymi
Hyviä juttuja. Kiitos.
- Anonyymi
Ne erkitsevät on jotenkin tullut sivuutettua. Onkin syytä olla kiitollinen.
- Anonyymi
Enpä mitään
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Esim. pelastin ystäväni hengen.
- Anonyymi
sain työnnettyä peräpukamat takaisin suoleen, se on suurin saavutukseni lähiaikoina
- Anonyymi
Saanut ihmisen hyvälle mielelle
- Anonyymi
Elin yli viikon pelkällä vedellä juustolla aikoinaan. Oli kova kuume ja nälkä. Enkä voinut pyytää ketään avuksi.
- Anonyymi
En mitään. Jumala yksin on hyvä.
Matteus 25.45
"Totisesti minä sanon teille: kaiken minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle."
Jokaisen ihmisen kädet ovat iankaikkisen Jumalan verellä tahritut. Ei ole ainuttakaan kuka ei olisi jättänyt hyvää tekemättä. Jokaisen syntien vuoksi Jeesus uhrasi itsensä, mutta tuomioksi se uhraus on niille ketkä eivät Häneen usko, ja pelastukseksi niille ketkä uskovat ja tekevät parannuksen, syntyvät uudelleen ylhäältä.
Luukas 17.10
"Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa:'Me olemme ansiottomia palvelijoita; olemme tehneet vain sen, minkä olimme velvolliset tekemään'"
On olemassa "hyviä" asioita ja sitten on hyviä asioita, joiden juuret ovat totuudessa. Asiat jotka tehdään valheeseen juurtuneina ovat ulkoa siistejä, mutta sisältä mätiä. Kukaan ei voi tehdä oikeaa hyvää ilman Jumalan apua, koska "hyvä" ilman totuutta on valhetta, ja valhe on pahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o1993841Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta812096Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin822043Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva481976Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.901924Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b631644Oletko tosiaan niin
matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.1421086Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta
Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem281995- 67904
Oikea mies ei katoa elämästä silloin
Kun on vaikeaa. Väärä mies pysyy elämässä niin kauan kun aurinko paistaa ja on mukavaa. Mutta kuka jää elämään silloi98846