Mitä meerkittävää

Anonyymi

Olet tähän mennessä saanut aikaan elämässä?
Sellaista mistä olet todella ylpeä.

18

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä ap on saanut?

• Anonyymi

Ei ole saanut yhtään mitään

• Anonyymi

Olen antanut paljon anaalia

• Anonyymi

Minäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin.

Minäkin 😘

• Anonyymi

Jaellut hyvääni kaikille tarvitseville

• Anonyymi

Minä myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä myös.

Minäkin ❤️

• Anonyymi

Adoptoinut kaksi kissaa ja koiran. Sekä innostanut ihmistä löytämään uuden harrastuksen. Omalta osaltani, matikan kaikki kympit ja löytänyt siitä oman juttuni.

• Anonyymi

Hyviä juttuja. Kiitos.

• Anonyymi

Ne erkitsevät on jotenkin tullut sivuutettua. Onkin syytä olla kiitollinen.

• Anonyymi

Enpä mitään

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Esim. pelastin ystäväni hengen.

• Anonyymi

sain työnnettyä peräpukamat takaisin suoleen, se on suurin saavutukseni lähiaikoina

• Anonyymi

Saanut ihmisen hyvälle mielelle

• Anonyymi

Elin yli viikon pelkällä vedellä juustolla aikoinaan. Oli kova kuume ja nälkä. Enkä voinut pyytää ketään avuksi.

• Anonyymi

En mitään. Jumala yksin on hyvä.

Matteus 25.45
      "Totisesti minä sanon teille: kaiken minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle."

Jokaisen ihmisen kädet ovat iankaikkisen Jumalan verellä tahritut. Ei ole ainuttakaan kuka ei olisi jättänyt hyvää tekemättä. Jokaisen syntien vuoksi Jeesus uhrasi itsensä, mutta tuomioksi se uhraus on niille ketkä eivät Häneen usko, ja pelastukseksi niille ketkä uskovat ja tekevät parannuksen, syntyvät uudelleen ylhäältä.

Luukas 17.10
      "Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa:'Me olemme ansiottomia palvelijoita; olemme tehneet vain sen, minkä olimme velvolliset tekemään'"

On olemassa "hyviä" asioita ja sitten on hyviä asioita, joiden juuret ovat totuudessa. Asiat jotka tehdään valheeseen juurtuneina ovat ulkoa siistejä, mutta sisältä mätiä. Kukaan ei voi tehdä oikeaa hyvää ilman Jumalan apua, koska "hyvä" ilman totuutta on valhetta, ja valhe on pahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2361
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      341
      1940
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1846
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1649
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      970
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      845
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      830
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      788
    Aihe