Miksi papit

Anonyymi

rikkovat kirkossa Jumalaa vastaan. Sen harvan kerran kun olen käynyt kirkossa niin siellä on alttaritaulu. Siinä on usein kuva Jeesuksesta ja lisäksi on pienoispatsaita ristillä riippuvasta Jeesuksesta. Kun pappi tulee alttarille hän polvistuu, rukoilee ja kumartaa kuvaan päin. Mitä sanoi Jumala aikanaan.

2. Moos. 20:4
Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.

Miksi rikkoo Jumalan kieltoa, se on synti.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Evl papit eivät tunne Raamattua. Siinä syy.

    • Anonyymi

      Siks koska Jumala haluaa rankaista ja kiduttaa.

    • Anonyymi

      Kielto kuvan tekemisestä koskee Isää Jumalaa jota kukaan ihminen ei ole nähnyt. Hänen valtavuttaan ei pysty langennut ihminen kuvaamaan sitä väärentämättä.

      Poika Herra Jeesus Kristus Isä Jumalan suuuresta rakkaudesta lähetti veljeksemme ja syntiemme sovittajaksemme ja Hänet aikalaiset on nähty ja Hänen kuviaan ei ole kielletty kuvaamasta tai maalaamasta.

      • Anonyymi

        Mitä sanot tästä; 4 Moos 12;7 Niin ei ole minun palvelijani Mooses, hän on uskollinen koko minun talossani;
        8 hänen kanssaan minä puhun suusta suuhun, avoimesti enkä peitetyin sanoin, ja hän saa katsella Herran muotoa. Miksi ette siis peljänneet puhua minun palvelijaani Moosesta vastaan?"
        9 Ja Herran viha syttyi heitä kohtaan, ja hän meni pois.

        r


      • Anonyymi

        Sinä vesität Jumalan kiellon. Mitään kuvaa ei saa tehdä. Mutta juuri tuohon väheksyntään ja sanan tottelemattomuuten perustuu ihmisoppien toiminta. Ja sitä on joka paikassa.


    • Anonyymi

      Se vasta hurja näky on kun lahkosaarnaaja tyrkkii syntisiä otsasta nurin ja pari tyyppiä yrittää estää uhria lyömästä päätään permantoon. Yleisö seuraa näytöstä suu auki ja silmät ymmyrkäisinä.

    • Anonyymi

      Oikeassa olet.
      Ensinnäkään, Jeesus ei ole riippunut ristillä pariin tuhanteen vuoteen?
      Jeesus ristillä on todella törkeää.

      Vapaissa suunnissa on tyhjä risti!
      Se kertoo sen, että voimme levittää tyhjän ristin sanomaa, sillä Jeesus on voittanut kuoleman, ja on näin esikoinen.

      Seurakunnassani risti on tyhjä, mutta kun Raamattua tuntemattomat eivät tajua sitä.

      r

    • Anonyymi

      Toki risti on nyt tyhjä.

      Paavali halusi korostaa että ristiinnaulitussa uhrissa ja Hänen veressään meillä on anteeksi antamus. Siellä kärsittiin meidän kauheiden syntien mitta ja hinta.

      Siksi Paavalin saarnoissa se oli keskeinen teema.

      1. Kor. 2:2
      Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

      Gal. 3:1
      Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3414
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3210
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2822
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2072
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1835
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      140
      1460
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1260
    Aihe