Aihe

Rintasyöpä?

Anonyymi

hei! mua on alkanut mietityttämään, kun minun nännit on kääntynyt sisäänpäin ja ihottumaa nännien ympärillä. jos puristan nännin ympäriltä, tulee valkoista ainetta ulos. en voi sanoa nestettä, koska se ei ole niin löysää. en tiedä mistä tämä johtuu. kenelläkään mitään ideaa tähän?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mulla on idea.Oisko lääkäriin meno paikallaa.Rinnat ei oo sitä varten että niitä nännejä puristellaa.Vauvat juo rintamaitoa niiden kautta.Mutta ei aikuisen naisen tartte puristella nännejään.

• Anonyymi

Rintasyöpä tuntuu epätodennäköiseltä vaihtoehdolta molemmissa rinnoissa yhtä aikaa ja samanlaisilla oireilla. Yleensä rinnasta löytyy kyhmy, jos rinnassa on syöpä, tosin ensin oireet voivat olla muitakin.

Ilmeisesti olet hyvin nuori? Toisilla nännit ovat luonnostaan sisäänpäin kääntyneet. Käy näyttämässä niitä vaikka terveydenhoitajalle. Jos olet nuori, niin syöpä on sitäkin epätodennäköisempi vaihtoehto. Jos valkoinen mönjä tulee nännipihasta, niin siellä on rauhasia, jotka tuottavat rasvaa. Vähän kuin finnejä tai sen tapaisia.

Toinen vaihtoehto on, että rinnoista todellakin tulee maitoa. Siihen voi olla syynä tietyt hormonihäiriöt tai raskaus.

Nännien ympärillä tai rinnoissa ei kuulu olla ihottumaa. Se voi tosin johtua myös allergiasta esim. pyykinpesuaineelle, rintojen iho on herkkää. Eli käy näyttämässä varmuuden vuoksi rintoja vaikka terkkarille.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ovatko-nannisi-normaalit-lue-milloin-pitaa-huolestua/6606914#gs.qjnl7r

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      215
      14465
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13376
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      8910
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      40
      6380
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      228
      3701