Hei ihanin

Anonyymi

tuli ikävä taas .Kivaa iltaa sulle. Oothan mun ja tuuthan elämääni kun keritään toistemme luo. Mulla ei ole kiire.

74

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tässä useampi vuosi aikaa.

      • Anonyymi

        Onko? Onko se pakollista vai voisiko oikaista?


    • Anonyymi

      Minä meen yhden naisen kanssa naimisiin kyllä jos kohdataan. Mutta se on Jumalan käsissä. Laittomuus on päässyt valtaan, joten meidän avioliitto jää luultavasti lyhyeksi, jos toteutuu, ei haittaa minua, sopii vähempikin. Kädestä pitäminenki olisi mulle ihan tarpeeksi. Mutta tämä viha mikä ihmisissä on Trumpiin ja haluttomuus kuulla faktoja, kuvastaa ihmisten pahuutta niin hyvin. Ihminen haluaa vihata ja uskoa valheen ja on siksi kadotuksen ansainnut.

      • Anonyymi

        Suunnittelet jo nyt avioeroa etukäteen? Onko hän rikas vai mistä on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnittelet jo nyt avioeroa etukäteen? Onko hän rikas vai mistä on kyse?

        No ei. En minä ota koskaan avioeroa. Vaan kun Jeesus on avannut silmäni näkemään mitä on tapahtumassa, eikä taivaassa ole enää aviopareja. Meidän avioliitto loppuisi suurempaan hyvään.


      • Anonyymi

        Aika päätöntä tekstiä. Vain todellinen vastuunpakenija voisi sanoa asioiden olevan Jumalan käsissä. Uskoisin Jumalan kyllä huomaavan tämän ja halveksuntasi rakkautta kohtaan. Ihmisen tulee itse tehdä valintansa, toki voi pyytää niihin siunausta, kuten Jumala siunaa avioliitonkin. Ihminen on aina vastuussa valinnoistaan, siitäkin huolimatta että juoksisi vastuuta karkuun. Tavalla tai toisella joutuu ennen pitkää vastuuseen tästäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika päätöntä tekstiä. Vain todellinen vastuunpakenija voisi sanoa asioiden olevan Jumalan käsissä. Uskoisin Jumalan kyllä huomaavan tämän ja halveksuntasi rakkautta kohtaan. Ihmisen tulee itse tehdä valintansa, toki voi pyytää niihin siunausta, kuten Jumala siunaa avioliitonkin. Ihminen on aina vastuussa valinnoistaan, siitäkin huolimatta että juoksisi vastuuta karkuun. Tavalla tai toisella joutuu ennen pitkää vastuuseen tästäkin.

        Sanotko siis ettei Jumala ole Kaikkivaltias? Väitätkö että ihmisen kohtalo on tämän omissa käsissään? Mistä moinen oppi tulee? Raamatusta et sitä löydä.

        Room 11.32 "Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi".

        Täällä ei ole ainuttakaan "vapaastahdosta" pelastunutta. Kaikki tulee Jumalan kädestä. Jumala armahtaa kaikki ne ketkä Hän tahtoo armahtaa.


      • Anonyymi

        Kuka tämä yksi nainen on? Etkö edes tunne häntä vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tämä yksi nainen on? Etkö edes tunne häntä vielä?

        Sydän väittää toisinaan että tunnen läpikotaisin, järki väittää vastaan. Yritän olla liikaa miettimättä. Rukoilen Jeesuksen vastausta tähänkin asiaa. Olen itse niin pihalla ja kyvytön. Sellainen heikko mies kuka ei ikinä kelpaisi lihallisen mielen omaavalle naiselle. Jeesus vaan voi mua auttaa, rohkaista ja saada liikkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotko siis ettei Jumala ole Kaikkivaltias? Väitätkö että ihmisen kohtalo on tämän omissa käsissään? Mistä moinen oppi tulee? Raamatusta et sitä löydä.

        Room 11.32 "Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi".

        Täällä ei ole ainuttakaan "vapaastahdosta" pelastunutta. Kaikki tulee Jumalan kädestä. Jumala armahtaa kaikki ne ketkä Hän tahtoo armahtaa.

        En väittänyt niin, mutta sinun Jumalasi tuntuu asuvan vain painetussa tekstissä( jota myös voidaan tulkita väärin), eikä sydämessä. Ihminen tekee maan päällä omia valintojaan, myös siitä uskooko ihminen Jumalaan vai ei. Sinun mielestäsi varmaan Jumala tekee senkin valinnan puolestasi, vaikka näin ei ole. Sinun kannaltasi on pelottavaa, että Jumala kyllä tuntee ihmisten sydämet . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydän väittää toisinaan että tunnen läpikotaisin, järki väittää vastaan. Yritän olla liikaa miettimättä. Rukoilen Jeesuksen vastausta tähänkin asiaa. Olen itse niin pihalla ja kyvytön. Sellainen heikko mies kuka ei ikinä kelpaisi lihallisen mielen omaavalle naiselle. Jeesus vaan voi mua auttaa, rohkaista ja saada liikkeelle.

        Eipä taida kuule Jumalaan moista saamattomuutta hyväksyä. Mutta omapa on asiasi ja valintasi. Ehkä sinun ei enää kannata rukoilla asian puolesta, vaan luovuttaa. Rakkaus ei näköjään ole sinua varten. Muitakin tunteita löytyy elämässä, kuulin syvää rakkautta, ne sopivat sinulle paremmin, joten tee kaikille palvelus ja unohda tuo kaipaamasi ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida kuule Jumalaan moista saamattomuutta hyväksyä. Mutta omapa on asiasi ja valintasi. Ehkä sinun ei enää kannata rukoilla asian puolesta, vaan luovuttaa. Rakkaus ei näköjään ole sinua varten. Muitakin tunteita löytyy elämässä, kuulin syvää rakkautta, ne sopivat sinulle paremmin, joten tee kaikille palvelus ja unohda tuo kaipaamasi ihminen.

        Kuulin = kuin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En väittänyt niin, mutta sinun Jumalasi tuntuu asuvan vain painetussa tekstissä( jota myös voidaan tulkita väärin), eikä sydämessä. Ihminen tekee maan päällä omia valintojaan, myös siitä uskooko ihminen Jumalaan vai ei. Sinun mielestäsi varmaan Jumala tekee senkin valinnan puolestasi, vaikka näin ei ole. Sinun kannaltasi on pelottavaa, että Jumala kyllä tuntee ihmisten sydämet . . .

        Minä en valinnut Jumalaa vaan Jeesus kutsui minut. Minä en tiedä miksi Jeesus juuri minut armahti ja siksi haluan että mahdollisimman moni saisi armon kanssani, tai niin moni kenet Jeesus haluaa armahtaa.

        Ensisijaisesti Jeesus kommunikoi Raamatun kautta. Raamattua ei voi kuitenkaan ymmärtää oikein ilman Pyhää Henkeä opettajana.
        Minä en jaksa vängätä näistä asioista kun ei se hyödytä mitään, kello on senverran paljon, että on ihan turha kiistellä opeista kun Antikristus tekee tuloaan. Antikristus tulee erottamaan ne ketkä Jeesus on itse valinnut, niistä ketkä ovat kiivenneet aidan yli, eli valinneet itse itsensä, joten kannattaa tehdä oma valinta lujaksi. Keskittyä siihen että elää Jumalan tahtoa todeksi, eikä yritä jatkuvasti etsiä vääräoppisia. Kukaan ei pelastu ilman Jeesusta, eikä saavuta mitään ilman Jeesusta. Siksi olemme kaikki sopineet yhdestä denaarista palvella Herraa Jeesusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida kuule Jumalaan moista saamattomuutta hyväksyä. Mutta omapa on asiasi ja valintasi. Ehkä sinun ei enää kannata rukoilla asian puolesta, vaan luovuttaa. Rakkaus ei näköjään ole sinua varten. Muitakin tunteita löytyy elämässä, kuulin syvää rakkautta, ne sopivat sinulle paremmin, joten tee kaikille palvelus ja unohda tuo kaipaamasi ihminen.

        Saatana on se "jumala" joka ei siedä heikkouksia. Hitlerin valta oli saatanalta, siinä valtakunnassa heikot hävitettiin. Jeesus auttaa omiaan heidän heikkouksissaan ja johdattaa heidät kaikkeen totuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana on se "jumala" joka ei siedä heikkouksia. Hitlerin valta oli saatanalta, siinä valtakunnassa heikot hävitettiin. Jeesus auttaa omiaan heidän heikkouksissaan ja johdattaa heidät kaikkeen totuuteen.

        Uskosi on mennyt yli ja olet sekaisin. Se ei ole hyvä asia,beikä aitoa. Enkä väittänyt,bettei Jumala hyväksyisi heikkouksia. Virheesi on se että väännät ja käännät asiat oman tulkintani mukaan ja näin saatat tehdä myös uskonasioissa. Sydämellään tulee nähdä ja kokea asiat. Mutta en väittelee enää asiasta kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskosi on mennyt yli ja olet sekaisin. Se ei ole hyvä asia,beikä aitoa. Enkä väittänyt,bettei Jumala hyväksyisi heikkouksia. Virheesi on se että väännät ja käännät asiat oman tulkintani mukaan ja näin saatat tehdä myös uskonasioissa. Sydämellään tulee nähdä ja kokea asiat. Mutta en väittelee enää asiasta kanssasi.

        Eksyit jo siinä kun väitit että minä tulkitsen miten haluan Raamattua. Haluanko minä uskoa ettei minussa ole mitään hyvää, että olen omilla kyvyilläni jotain saavuttanut? Lihani haluaa tietenkin. Mutta koska Raamattu opettaa että liha ei hyödytä mitään, minä joudun uskomaan jotain mihin lihani ei halua uskoa. Mielellään liha ottaisi kunnian uskosta, viisaudesta, hyvistä teoista ja kaikesta rohkeudesta ja saavutuksista, mutta kunnia kuuluu yksin sille Hengelle joka on yhtä Isän ja Pojan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida kuule Jumalaan moista saamattomuutta hyväksyä. Mutta omapa on asiasi ja valintasi. Ehkä sinun ei enää kannata rukoilla asian puolesta, vaan luovuttaa. Rakkaus ei näköjään ole sinua varten. Muitakin tunteita löytyy elämässä, kuulin syvää rakkautta, ne sopivat sinulle paremmin, joten tee kaikille palvelus ja unohda tuo kaipaamasi ihminen.

        Älä ole katkera..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksyit jo siinä kun väitit että minä tulkitsen miten haluan Raamattua. Haluanko minä uskoa ettei minussa ole mitään hyvää, että olen omilla kyvyilläni jotain saavuttanut? Lihani haluaa tietenkin. Mutta koska Raamattu opettaa että liha ei hyödytä mitään, minä joudun uskomaan jotain mihin lihani ei halua uskoa. Mielellään liha ottaisi kunnian uskosta, viisaudesta, hyvistä teoista ja kaikesta rohkeudesta ja saavutuksista, mutta kunnia kuuluu yksin sille Hengelle joka on yhtä Isän ja Pojan kanssa.

        Missä henki pihisee vielä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä henki pihisee vielä ?

        Hiisi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiisi tietää.

        Seita puhdistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydän väittää toisinaan että tunnen läpikotaisin, järki väittää vastaan. Yritän olla liikaa miettimättä. Rukoilen Jeesuksen vastausta tähänkin asiaa. Olen itse niin pihalla ja kyvytön. Sellainen heikko mies kuka ei ikinä kelpaisi lihallisen mielen omaavalle naiselle. Jeesus vaan voi mua auttaa, rohkaista ja saada liikkeelle.

        Jospa Hän haluaakin että lähdet liikkeelle mutta olet juuttunut odottamaan?
        Kaikkea ei tuoda valmiiksi, itsekin pitää tehdä jotain asioiden eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa Hän haluaakin että lähdet liikkeelle mutta olet juuttunut odottamaan?
        Kaikkea ei tuoda valmiiksi, itsekin pitää tehdä jotain asioiden eteen.

        Jeesus ei jätä minua pärjäämään omillani, eikä arvailujen varaan. Hän antaa minulle sellaisen tahdon ja haluamisen, että en epäonnistu missään, mitä Hän tahtoo minun tekevän. Tähän uskon. En usko että mistään muusta on apua, kuin siitä että nojaan Jeesukseen. Mitä enemmän sen parempi. Kun en minä tahdo elämääni sitä mitä ei Jeesuskaan siihen tahdo. Minä hylkään kaikki ja kaiken jos Jeesus niin tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei jätä minua pärjäämään omillani, eikä arvailujen varaan. Hän antaa minulle sellaisen tahdon ja haluamisen, että en epäonnistu missään, mitä Hän tahtoo minun tekevän. Tähän uskon. En usko että mistään muusta on apua, kuin siitä että nojaan Jeesukseen. Mitä enemmän sen parempi. Kun en minä tahdo elämääni sitä mitä ei Jeesuskaan siihen tahdo. Minä hylkään kaikki ja kaiken jos Jeesus niin tahtoo.

        Jeesus varmasti käy puolestasi töissä ja harrastaa seksiä puolestasi (tuolla periaatteella), kun sinä vain löhöät ja nojaat Jeesukseen. Jätä kuule syömättäkin, jos Jeesus ei tule syötyämään. Silloin Jeesus varmaan haluaa sinun kuolevan nälkään, jos ei tule syöttämään sinua (sinun periaatteessa mukaan). Miten joku voi olla noin vastuuton?. No, ainahan olet paennut vastuuta jonkun asian tai henkilön taakse, nyt teet sen vain Jeesuksen taakse. Nyt olet vain valinnut sellaisen "kaverin" joka näkee raukkamaisuutesi ja asioiden läpi, oli ne mitä sitten ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei jätä minua pärjäämään omillani, eikä arvailujen varaan. Hän antaa minulle sellaisen tahdon ja haluamisen, että en epäonnistu missään, mitä Hän tahtoo minun tekevän. Tähän uskon. En usko että mistään muusta on apua, kuin siitä että nojaan Jeesukseen. Mitä enemmän sen parempi. Kun en minä tahdo elämääni sitä mitä ei Jeesuskaan siihen tahdo. Minä hylkään kaikki ja kaiken jos Jeesus niin tahtoo.

        Ja pidät nyt itseäsi niin pyhänä, tekopyhyys se suurin synti on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus varmasti käy puolestasi töissä ja harrastaa seksiä puolestasi (tuolla periaatteella), kun sinä vain löhöät ja nojaat Jeesukseen. Jätä kuule syömättäkin, jos Jeesus ei tule syötyämään. Silloin Jeesus varmaan haluaa sinun kuolevan nälkään, jos ei tule syöttämään sinua (sinun periaatteessa mukaan). Miten joku voi olla noin vastuuton?. No, ainahan olet paennut vastuuta jonkun asian tai henkilön taakse, nyt teet sen vain Jeesuksen taakse. Nyt olet vain valinnut sellaisen "kaverin" joka näkee raukkamaisuutesi ja asioiden läpi, oli ne mitä sitten ovat.

        En minä pakene vastuuta. Tunnustan syntini joka ilta. Kaikki tyhmät sanatkin. Sysään ne ristillä olevan Jeesuksen päälleen. Hän ottaa ne kontolleen. Sitä Hänen rakkautensa on. Mutta Hän myös opettaa ja kurittaa, etten tekisi mitään pahaa enää.
        Seksi ei minua kiinnosta itsessään ollenkaan. Kun himot eivät hallitse minua. Käsken ne aina pois Jeesuksen nimessä, jos yrittävät herätä. Vaimossa tärkeintä on hänen rakastettava persoonansa. Persoonaton romanttinen rakkaus, ei ole mitään.

        Jeesushan minut ruokkii. Työni sain Jeesuksen Kaikkivaltiuden myötä. Ruokani ja elantoni tulevat Kaikkivaltiaalta. Niin tulee vaimokin jos tulee. Olenhan minäkin luotu ja olemassa vain Jeesuksen tahdosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pidät nyt itseäsi niin pyhänä, tekopyhyys se suurin synti on!

        Minä olen pyhä vain Jeesuksen Hengen vuoksi, joka vaikuttaa minussa. Lihani on tuhon oma. Minulla ei ole mitään muuta mistä kerskata kuin se, että Jeesus on sovittanut syntini ja noussut kuolleista, että minullakin olisi elämä Hänen kanssaan. Kaikki muutkin uskovat voivat tästä kerskata. En ole mitenkään heihin nähden erityislaatuinen. Sanoisin jopa että olen heikoimpia Jumalan seurakunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä pakene vastuuta. Tunnustan syntini joka ilta. Kaikki tyhmät sanatkin. Sysään ne ristillä olevan Jeesuksen päälleen. Hän ottaa ne kontolleen. Sitä Hänen rakkautensa on. Mutta Hän myös opettaa ja kurittaa, etten tekisi mitään pahaa enää.
        Seksi ei minua kiinnosta itsessään ollenkaan. Kun himot eivät hallitse minua. Käsken ne aina pois Jeesuksen nimessä, jos yrittävät herätä. Vaimossa tärkeintä on hänen rakastettava persoonansa. Persoonaton romanttinen rakkaus, ei ole mitään.

        Jeesushan minut ruokkii. Työni sain Jeesuksen Kaikkivaltiuden myötä. Ruokani ja elantoni tulevat Kaikkivaltiaalta. Niin tulee vaimokin jos tulee. Olenhan minäkin luotu ja olemassa vain Jeesuksen tahdosta.

        Tekopyhät ihmiset saa suuttumaan. 🤢 Ehkä Jumalasi näyttää tosiaan sinulle paikkasi. Ei ole minun asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekopyhät ihmiset saa suuttumaan. 🤢 Ehkä Jumalasi näyttää tosiaan sinulle paikkasi. Ei ole minun asia.

        * Saa minut suuttumaan


    • Anonyymi

      Oletan naiselta miehelle? Jos on todennäköisesti minulle 😜

      • Anonyymi

        Onhan se noin mutta että sulle, sitä en tiedä. Ei ole S-naiselta nyt tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se noin mutta että sulle, sitä en tiedä. Ei ole S-naiselta nyt tämä.

        Eikä pitänyt ollakkaan äs- naiselta.
        Vaan takerrun sanaan jotka ymmärsin tarkoittavan meitä.
        Voin toki olla väärässäkin.
        Ajattelin ne sanat tunnisteiksi meistä.
        🤔😉😘


    • Anonyymi

      Johan teillä on kiire, jos ette ehdi toistenne luo. Joskus Rakkaus pitää laittaa etusijalle. Rakkaushan on tärkeintä!!! Jos sinulla ei ole kiire, mahdatko häntä rakastaakaan tai haluta luoksesi? Toki Rakkaus myös jaksaa odottaa, mutta ei sen tarvitse liian kauaa (ikuisuuksia) odottaa. Se on liikaa vaadittu, eikä ole sama, kenen kanssa elää. Eikä elämää voi tuhlata, sillä ihan liian helposti ja todennäköisesti käy, ettei ehdi / pääsekään toisen luo, kun elämä on niin arvaamatonta. Jos ei valitse rakkautta, ei sitä pidä tarpeeksi tärkeänä asiana elämässä. Ja Rakkaushan on tärkeintä ❤️. Vaikkakaan ei kaikille ihmisille sitten ole niin . . .

      • Anonyymi

        En minä häntä odotuta kun hän eksyi matkalla enkä löydä häntä nyt. Heti kun jompi kumpi löytää perille on hänen ja mun ajanlaskun alku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä häntä odotuta kun hän eksyi matkalla enkä löydä häntä nyt. Heti kun jompi kumpi löytää perille on hänen ja mun ajanlaskun alku.

        Rakkaansa luo löytää aina, jos haluaa. Kyse taitaa olla siitä, ettet halua / viitsi tehdä mitään Rakkaasi vuoksi. Taitaa olla aika vähäistä tuo rakkautesi määrä . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaansa luo löytää aina, jos haluaa. Kyse taitaa olla siitä, ettet halua / viitsi tehdä mitään Rakkaasi vuoksi. Taitaa olla aika vähäistä tuo rakkautesi määrä . . .

        no no, ammattimasentaja vois vaikka rauhoittua :) Mitä sä siinä mesot ventovieraan ihmisen tunteiden takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no no, ammattimasentaja vois vaikka rauhoittua :) Mitä sä siinä mesot ventovieraan ihmisen tunteiden takia.

        Aloittaja otti itseensä, kun anonyymi laukoi totuuksia! :D sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja otti itseensä, kun anonyymi laukoi totuuksia! :D sivusta

        En ottanut itseeni. Mua vaan oikeasti ruvennut huvittamaan tuollainen tyyli. Lue se kommentti ajatuksella. "rakkaansa luo löytää aina jne". Se on mitäänsanomatonta lässytystä. Missä maailmassa toinen on aina saatavilla kun te vihellätte? Mitä te sitten täällä kaipaatte, hoitakaa asianne kuntoon, jos se on noin helppoa. Minä en voi kun mies on kateissa. Mutta mä odotan sitä, että hänet löydän, jos vielä löydän joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ottanut itseeni. Mua vaan oikeasti ruvennut huvittamaan tuollainen tyyli. Lue se kommentti ajatuksella. "rakkaansa luo löytää aina jne". Se on mitäänsanomatonta lässytystä. Missä maailmassa toinen on aina saatavilla kun te vihellätte? Mitä te sitten täällä kaipaatte, hoitakaa asianne kuntoon, jos se on noin helppoa. Minä en voi kun mies on kateissa. Mutta mä odotan sitä, että hänet löydän, jos vielä löydän joskus.

        Tuo tarkoittaa käytännössä sitä että näkee vaivaa sen toisen saavuttamiseksi. "Missä maailmassa toinen on aina saatavilla kun te vihellätte? " Tarkoittaa sitä että se toinen olisi tehnyt kaiken valmiiksi sinulle, että saat yhteyden heti kun haluat. Itsekäs idiootti ja täysin saamaton luuseri olet, kun tuolleesti kuvittelet. Et ansaitse yhtää sen parempaa kun sinulle on tarkoitettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ottanut itseeni. Mua vaan oikeasti ruvennut huvittamaan tuollainen tyyli. Lue se kommentti ajatuksella. "rakkaansa luo löytää aina jne". Se on mitäänsanomatonta lässytystä. Missä maailmassa toinen on aina saatavilla kun te vihellätte? Mitä te sitten täällä kaipaatte, hoitakaa asianne kuntoon, jos se on noin helppoa. Minä en voi kun mies on kateissa. Mutta mä odotan sitä, että hänet löydän, jos vielä löydän joskus.

        Voin kertoa, ettet löydä koskaan. Huomaan olleeni oikeassa ylempänä olevassa asiassa, ettet tahdo tarpeeksi etsiä / hänen luo. Ehkä elämä testasi sinut, ja huomasi ettet ole rakkauden arvoinen, kun et sitä arvosta ja elä sen mukaisesti. Sitäpaitsi kyllä se tyyppi kun huomaa verukkeesi ja ymmärtää, ettei rakkaus ole tuollainen ja saa sen muualta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kertoa, ettet löydä koskaan. Huomaan olleeni oikeassa ylempänä olevassa asiassa, ettet tahdo tarpeeksi etsiä / hänen luo. Ehkä elämä testasi sinut, ja huomasi ettet ole rakkauden arvoinen, kun et sitä arvosta ja elä sen mukaisesti. Sitäpaitsi kyllä se tyyppi kun huomaa verukkeesi ja ymmärtää, ettei rakkaus ole tuollainen ja saa sen muualta!

        Olette uskomattomia tyyppejä. Laskeudupa hetkeksi tänne tavallisten kuolevaisten joukkoon. Noin, pääsitkö pois jalustalta, hyvä, helpotti varmasti. Huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette uskomattomia tyyppejä. Laskeudupa hetkeksi tänne tavallisten kuolevaisten joukkoon. Noin, pääsitkö pois jalustalta, hyvä, helpotti varmasti. Huh.

        Kun argumentit loppuu niin hyökätään suoraan toisen olemukseen. Hävisit jo, joten häpeä ja ole hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette uskomattomia tyyppejä. Laskeudupa hetkeksi tänne tavallisten kuolevaisten joukkoon. Noin, pääsitkö pois jalustalta, hyvä, helpotti varmasti. Huh.

        Sanoppa muuta :) Aikamoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette uskomattomia tyyppejä. Laskeudupa hetkeksi tänne tavallisten kuolevaisten joukkoon. Noin, pääsitkö pois jalustalta, hyvä, helpotti varmasti. Huh.

        Olen hyvin tavallinen ihminen, enkä ollenkaan sellainen vastuunpakenija tai itserakas, joka heittää vastuun Jumalan niskoille, kun ei pysty itse hoitamaan asioitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun argumentit loppuu niin hyökätään suoraan toisen olemukseen. Hävisit jo, joten häpeä ja ole hiljaa.

        Kaiken se kestää..

        Onko tuttua?

        Kyllä se on niin, ettei aikuisen ihmisen elämä kulje pelkkien tunteiden mukaan ja toisen kuuluu tämä ymmärtää eikä vaatia uhrautumista uhrautumisen jälkeen.

        On työt, ystävät, koti, harrastukset, muille annetut lupaukset. Kaikkiko pitäisi jättää hoitamatta päivä toisensa jälkeen?

        Joskus voi vaan olla vaikka niin väsynyt, ettei jaksa tavata eikä yrittää. Siinä ei ole mitään pahaa, kummaa sakkia tosiaankin tälläiset vaatijat, taitavat jotain äidinrakkautta kaivata tasapuolisen suhteen sijasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvin tavallinen ihminen, enkä ollenkaan sellainen vastuunpakenija tai itserakas, joka heittää vastuun Jumalan niskoille, kun ei pysty itse hoitamaan asioitaan.

        Sitäpaitsi tuo Raamatun sanan todistelu ilman että se ulottuu sydämeen kertoo, että leikit fariseusta. Ja onko se hyvä asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpaitsi tuo Raamatun sanan todistelu ilman että se ulottuu sydämeen kertoo, että leikit fariseusta. Ja onko se hyvä asia?

        Minusta ei ole, sinun pitäisi saada lämpöä ja Rakkautta sydämeesi. Liekö sitten sinulle mahdollista . . .


    • Anonyymi

      En ole tulossa kenenkään luo tai tekemään aloitetta kenellekkään kenet olen joskus tavannut. En varsinkaan sellaisella joka kykenee vain kommunikoimaan palstalla.

      • Anonyymi

        kykenee vain kommunikoimaan palstalla vai kykenee kommunikoimaan vain palstalla. Ihan eri asia.


      • Anonyymi

        Kyllä, jos toinen ei todella pysty kommunikoimaan muualla kun täällä, niin hän on menestyksensä ansainnut. Ja niin tulee tapahtumaan.


    • Anonyymi

      Kyllä rakas teemme niin,hiljaa hyvää tulee. Oon sun.

      • Anonyymi

        Ihanaa rakas. Tuskin maltan odottaa. Mä oon sun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa rakas. Tuskin maltan odottaa. Mä oon sun.

        Olethan s ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan s ?

        En ole, sanoin jo ettei ole tämä nyt s-naiselta. Laitan sen jatkossa aloitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole, sanoin jo ettei ole tämä nyt s-naiselta. Laitan sen jatkossa aloitukseen.

        Entä jos kertoisit vaan oman kirjaimesi? Jos aloituksessa lukee ettei ole sitten S-kirjaimelta niin vaikuttaa aika idiootilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos kertoisit vaan oman kirjaimesi? Jos aloituksessa lukee ettei ole sitten S-kirjaimelta niin vaikuttaa aika idiootilta.

        Mitäpä, jos minä päätän itse, mitä mitä kirjoitan ja minne, ja sinä huolehdit omista kirjoituksistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä, jos minä päätän itse, mitä mitä kirjoitan ja minne, ja sinä huolehdit omista kirjoituksistasi.

        Ei kukaan sua estä saati kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan sua estä saati kiinnosta.

        Mistä sinä tiedä ketä minä kiinnostan ja ketä en. Enköhän mä pysty paremmin arvioimaan oman elämäni kohtaamiset. Mene pois, olet kuin rasittava 13 vuotias finninaamainen teinityttö. Mun aloitukset ei liity tuollaisiin.


    • Anonyymi

      Hieno viesti jollekin!

      • Anonyymi

        Kiitos jollekin.


    • Anonyymi

      Heti kun vain joudutaan, mutta eihän se jouduttaminenkaan tietenkään kiellettyä ole, jos joutenololta jää aikaa.

      • Anonyymi

        Oletko saanut olla jouten?


    • Anonyymi

      Jos olet S niin kyllä 🙂

    • Anonyymi

      Hyvää iltaa aloittajalle! Eiköhän tuosta omistuksesta päästä sopimukseen. Hyvää yötä kun menet. Vai menitkö jo?

      • Anonyymi

        Minulle riittää, kun sinä sanot minua kauniiksi


      • Anonyymi

        En nuku vielä. Eikä tuo kaunisjuttu ole sitten multa. Se on sivusta.


      • Anonyymi

        ja hyvää yötä sinnekin sitten ku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja hyvää yötä sinnekin sitten ku

        Kiits


    • Anonyymi

      Ei mullakaan oo kiire.

      Se on loppunut jo .

      Join vielä iltakahvia kun tulin vielä ulkoo ,piti saada lämmintä kun pakkanen tulloo vuotteista läpi.

      Lämpimään suihkuun kun vielä mänis tälle iltoo pites hiukset pestä.

      Mutta taidan männä aamulla.

      Kun laiskottoo nyt jo.

      • Anonyymi

        Ai uamulla


      • Anonyymi

        Itsekin vielä suihkuun menossa ja kaikki muukin tekemättä. Myöhään menee ennenkuin suihkuun ehtii. Pitäs nyt ekana sulkea tää.


    • Anonyymi

      Moi itsellesi ihanin.
      Kyllä me tästä selvitään kun maltat hetken.

    • Anonyymi

      Hän kyllä voisi alkaa jo kiirettä pitämään. Eiköhän tässä ole jo tarpeeksi kauan ihmetelty.

      • Anonyymi

        Ja sinä vain odottelet ja kökötät lumihangessa mistään kiireestä tietämättäkään?


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe