Palstaitsemurha

Anonyymi

Tulen lopettamaan palstailun aivan pian kunhan ensiksi saan siivottua hiukan jälkiäni. Tarkoitan aloituksiani ja keskusteluita joihin olen ottanut osaa. Sitten kun olen ne unohtanut niin luen hetken tätä palstaa ulkopuolisen silmin. Ajattelen että en kuulu tänne ja mikään keskustelu ei liity tai vaikuta minuun mitenkään. Sitten unohdan koko suhteet osion ja sen ala-aihealueet. Keskityn harrastuksiini ja omiin juttuihini, sillä ikinä en tule tänne enää omia suhde asioitani tänne kertomaan. Jos vielä kohtaan naisen joka saa minut syttymään niin kommunikoin hänen kanssaan vain kasvotusten tai muuten suoraan. Ei täällä kukaan minua kaipaa ja vaikka kaipaiskin niin ei enää kiinnosta. Kertoo kaiken oleellisen ihmisestä jos ei pysty mihinkään muuhun kuin palstaleikkeihin.

Mitään en jää katumaan tai murehtimaan. Pyyhin ihmisen ja kaiken sen mitä oli pois historiastani. En enää tunne tai välitä, jos vaikka vastaan joskus tulisikin. Ei ole minun arvoistani sellainen ihminen, joka leikkii jotain Rooman keisarinnaaa.

73

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä niitä siivoamaan. Ei anonyymejä erota toisistaan.

      • Anonyymi

        Omat viestit ja aloitukset kyllä tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat viestit ja aloitukset kyllä tunnistaa.

        Kaiken takana on joko tietty mies tai tietty nainen! Vaihtelee koko ajan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken takana on joko tietty mies tai tietty nainen! Vaihtelee koko ajan!

        Riittää kun tunnistan omat kirjoitukseni. Silloin ei ole epäselvää kuka tai minkä sukupuolen edustaja ne on kirjottanut.


    • Anonyymi

      Tee itse jotain äläkä koko ajan vaadi siltä naiselta jotain. Ärsyttää tuollainen käytös.

      • Anonyymi

        En tule ikinä tekemään sen ihmisen eteen enää yhtään mitään. Sen sanon ihan suoraan ja riittää että itse tiedän sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tule ikinä tekemään sen ihmisen eteen enää yhtään mitään. Sen sanon ihan suoraan ja riittää että itse tiedän sen.

        no ole sitten hiljaa. Jatka elämääsi. Olet todella ristiriitainen. Unohda hänet jo, jos ei kelpaa. Kauheeta, jos oma ihastukseni olisi tuollainen diiva. Näyttää mieheltä eikä diivalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ole sitten hiljaa. Jatka elämääsi. Olet todella ristiriitainen. Unohda hänet jo, jos ei kelpaa. Kauheeta, jos oma ihastukseni olisi tuollainen diiva. Näyttää mieheltä eikä diivalta.

        Sinun neuvojasi en tarvitse ja tuskin kukaan muukaan! Ihan sama mitä kukaan minusta ajattelee, sillä ei kiinnosta SIIS EI YHTÄÄN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun neuvojasi en tarvitse ja tuskin kukaan muukaan! Ihan sama mitä kukaan minusta ajattelee, sillä ei kiinnosta SIIS EI YHTÄÄN!

        Raivohullu. Huuda ja pura paha pois. Se helpottaa oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raivohullu. Huuda ja pura paha pois. Se helpottaa oloa.

        Korostin vain siksi, että asia menisi perille. Toivottavasti menikin...


    • Anonyymi

      Samassa viestissä kerrot, että ei se nainen ole täällä ja haukut hänet siitä, kun on vain täällä. Ole jo hiljaa.

      • Anonyymi

        Muotoilin sen siksi noin, koska kukaan ei koskaan tiedä kuka täällä on kirjoitellut. Eli sillä ei ole väliä onko kirjoitellut täällä tai ei, sillä se ei tule mitään ikinä kohdallani muuttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muotoilin sen siksi noin, koska kukaan ei koskaan tiedä kuka täällä on kirjoitellut. Eli sillä ei ole väliä onko kirjoitellut täällä tai ei, sillä se ei tule mitään ikinä kohdallani muuttamaan.

        Jaa, että mitenkä? 🙈


    • Anonyymi

      joko palstaelämäsi kuoli?

      • Anonyymi

        Aivan pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan pian.

        Voimia!


    • Anonyymi

      susta tulee aloittaja mieleen Mielensäpahoittaja. Tee sillä nimellä nikki kun palaat palstahenkiin joku päivä

      • Anonyymi

        Voit itse käyttää sitä, sillä en tule tarvitsemaan. Kiitos kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit itse käyttää sitä, sillä en tule tarvitsemaan. Kiitos kuitenkin.

        En minäkään tarvitse, enkä uhoa. Suljen palstan vähin äänin sitten kun suljen. En usko sen ketään kiinnostavan olenko tässä vai en, joten mun ei tarvitse uhota tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään tarvitse, enkä uhoa. Suljen palstan vähin äänin sitten kun suljen. En usko sen ketään kiinnostavan olenko tässä vai en, joten mun ei tarvitse uhota tänne.

        Ei ketään kiinnostakkaan. Tässä omassa tapauksessani vain minua itseäni kiinnostaa ja se riittää. En tätä kenellekkään muulle tee kuin itselleni, ymmärrä se.


      • Anonyymi

        Kyllä Mielensäpahoittaja on hyvä tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Mielensäpahoittaja on hyvä tyyppi.

        Eikä häntä saa sotkea, ei edes verrata näihin täällä.


    • Anonyymi

      Ihmisen kirjoitus. Hyvä sellainen. 👍

      • Anonyymi

        Gracias!


    • Anonyymi

      15.1 Klo.00:00 lopetan vastaamisen kokonaan ja en kirjoita enää yhtään viestiä tänne. Saatan vielä lueskella kunnes senkin sitten lopetan. Huomisen annan aikaa itselleni jos vaikka jotakin vielä juolahtaisi mieleeni, mutta toivottavasti ei ole tarvetta.

      Tämän kirjoitin sitten ihan itselleni, muistutukseksi vaan.

      • Anonyymi

        Söpöä 😍


    • Anonyymi

      Kuka olet?

      • Anonyymi

        Sillä ei ole mitään väliä anonyymillä palstalla.


    • Anonyymi

      Ei siis et koskaan.

    • Anonyymi

      Kuka se semmoinen Rooman keisarinna on ja miksi hän saa sinulta tuollaisen "arvonimen"?

      • Anonyymi

        Sillä ei ole mitään väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei ole mitään väliä.

        Mistä nimitys tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei ole mitään väliä.

        Kaikella on väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä nimitys tulee?

        Kuhan nyt keksin jotain kuvaamaan sellaista hienoa maljakkoa, joka on kaunis ulkoa mutta ruma sisältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuhan nyt keksin jotain kuvaamaan sellaista hienoa maljakkoa, joka on kaunis ulkoa mutta ruma sisältä.

        :'(
        '
        '
        '
        '
        anteeksi.


    • Anonyymi

      Hyvää jatkoa sinulle. Olen varma, että löydät onnesi kyllä. Ja minä myös. Älä muista pahalla, olin rakastunut sinuun, en halunnut mitään pahaa sinulle koskaan. Harmi, että ei onnistuttu, mutta ymmärrän aloitukses niin, että en ole sulle riittävän hvyä. Sitä epäilinkin ja siksi en osannut lähestyä. Voi hyvin rakkaani. En unohda sinua vuosiin.

      • Anonyymi

        Terveisin Rooman ja koko eteläisen Euroopan keisarinna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveisin Rooman ja koko eteläisen Euroopan keisarinna.

        Lisänimesi on sitten "Valehtelija", jos oikeasti noin väität ja hän olet. Sopisi kyllä hänen koppamaiseen tyylinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisänimesi on sitten "Valehtelija", jos oikeasti noin väität ja hän olet. Sopisi kyllä hänen koppamaiseen tyylinsä.

        Hyvä meininki teillä, kumpikin sohii ihan pusikkoon👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä meininki teillä, kumpikin sohii ihan pusikkoon👍

        Mitä väliä sillä on? Ihan yhtä tyhjän kanssa näin loppua kohden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisänimesi on sitten "Valehtelija", jos oikeasti noin väität ja hän olet. Sopisi kyllä hänen koppamaiseen tyylinsä.

        Kiitos tästäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästäkin

        Aika naurettavaa ottaa itseensä tuollainen. Varmaan se sekopää joka kuvittelee kaiken olevan hänelle.


    • Anonyymi

      Oliko mielikuvituksen tuottama palstasuhde? Jos suhdetta ei ole ollut IRL, sitä ei ole koskaan ollutkaan.

      • Anonyymi

        Niinpä.


      • Anonyymi

        Ei ollut ja hyvä niin. Joskus elämässä tekee virheitä, mutta joskus myös välttää ne onneksi.


    • Anonyymi

      Onko sulla ap kykyä empatiaan? Ehkä hänellä on joku syy miksi ei juokse suoraan syliisi ja kerro miten rakastaa sinua? Pysyttelee täällä kun ei usko, että sinä oikeasti haluat hänestä mitään. Ehkä syyt ovat samoja kuin itselläsi. Mietipä sitä.

      • Anonyymi

        Minulla on, hänellä ei. Tämä väitteeni perustuu täysin oikean elämän tapahtumiin minun ja sen naisen välillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on, hänellä ei. Tämä väitteeni perustuu täysin oikean elämän tapahtumiin minun ja sen naisen välillä.

        Toivottavasti kaikki kääntyy hyväksi ja huomaat käsittäneesi asiat väärin. Tsemppiä sinne. Elämä on sarja vastoinkäymisiä ja niistä vahvistuu.


    • Anonyymi

      Toivon, että tämä kirjoitus ei ollut ihmiseltä, josta olisin kiinnostunut. Ymmärrän kyllä tunteen. Tämä palsta saa helposti koukkuunsa, ja täällä voi syntyä myös paljon väärinkäsityksiä, eikä lopulta voi olla ollenkaan varma siitä, kenen kanssa on kirjoitellut. Minäkin olen pari kertaa ajatellut, että olikohan tuo kirjoitus juuri siltä eräältä, mutta sitten on tuntunut siltä, että mistä ihmeestä minä tietäisin. Varsinkin kun monesti nämä rakkausasiat tuntuvat olevan vähän samanlaisia myös muilla ihmisillä kuin itsellä. En tiedä mitä vaatisi toisen tunnistaminen, kun koko nimiä tänne ei oikein kehtaa laittaa. Ehkä jos tulisi eteen sellainen asia, joka liittyisi pelkästään meihin. Mutta miten siitäkään tietää liittyykö se muihinkin...Rasittavaa välillä tämä palstailu.

      • Anonyymi

        Voi herranisä. Täällä palstallako haluat hänet tunnistaa ja mitä sitten? Odotat että hän tulee ja kantaa sut mukanaan vai mitä? Minusta olisi todella kiusallista tunnistaa joku täällä palstalla, koska sitten ei varmasti mitään tapahdu. Kyllä sen tunnustuksen täytyy tapahtua jollain muulla keinoin, koska sillä kontaktilla sitten voi jatkaa suhdetta eteenpäin. Kuka muka lähtisi lähestymään ketään argumentilla "Tunnistin sut palstalla eli tykkäät musta :D" . Ei takuulla kukaan.


    • Anonyymi

      Oletko ajatellut, että miehen tehtävä on ottaa yhteyttä naiseen oikeassa elämässä eikä vaatia sitä naiselta.

      • Anonyymi

        Olen ajatellut ja paljon, niin paljon muutakin siinä lomassa. Ei vain sellainenkaan nykyään riitä, kun pitäisi 30 hevoskärrillistä kultaa ja suitsukkeita ja sitten vielä Colosseumille järjestää taisteluesitys, että "Keisarinna" olisi yhtään inhimillinen.


    • Anonyymi

      Eikös tuo ole vähän ylireagointia?

      • Anonyymi

        Minusta ei, vaikkakin joku muu sen niin näkisi. En vain yksinkertaisesti jaksa, halua, tahdo, kestä, välitä enää. Se ihminen oli liian varomaton ja särki koko astiaston. En sellaista halua elämääni ja tämä palsta on sen kaiken oire, jonka haluan nyt hoitaa pois.


    • Anonyymi

      Luin että paloittelumurha, onneksi väärin.

      • Anonyymi

        Mäkin!


      • Anonyymi

        Näinkö luit?


    • Anonyymi

      Jos vihaat niin vihaa, mutta älä tee sitä noin inhottavasti
      Tekikö tuo ihminen oikeasti sinulle mitään pahaa koskaan?
      Tiesikö tuo ihminen oikeasti tunteistasi mitään koskaan?
      Hyvästi. Noita sanoja et voi koskaan ottaa takaisin, joten minun puolelta tämä on tässä lopullisesti.

      • Anonyymi

        Teki
        Tiesi
        Hyvästi vaan.


    • Anonyymi

      Todennäköisesti et ole se ihminen, ketä kaipaan, mutta vastaan silti, jos sattuisit olemaan hän. Minä satutin sinua joskus kauan sitten. Olen siitä todella pahoillani. Kunpa voisin pyytää anteeksi ihan kasvokkain, ja kunpa voisin jotenkin hyvittää kaiken. Syy siihen miksi satutin oli osittain se, että halusin tehdä saman sinulle kuin sinä teit minulle. Halusin kostaa, mikä tuntuu nykyään aika lapselliselta. Sitten koko homma lähti käsistä, ja satutin sinua tarkoittamatta enemmän kuin olisin halunnut. Olen tosi usein ajatellut niitä aikoja, ja hirveä katumus ja syyllisyys raastaa minua sisältä. En halua enää koskaan satuttaa ketään, ja kaikista vähiten sinua!

      • Anonyymi

        Jos olisit tosissasi niin olisit tehnyt jotain oikeasti. Sanot vain sanoja ilman mitään aikomusta, mutta niin se on täällä palstalla aina ollut. Ei liikuta mitenkään tyhjät sanat ja valheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit tosissasi niin olisit tehnyt jotain oikeasti. Sanot vain sanoja ilman mitään aikomusta, mutta niin se on täällä palstalla aina ollut. Ei liikuta mitenkään tyhjät sanat ja valheet.

        Olen ihan tosissani. En vaan uskalla lähestyä häntä. Minä pelkään. Ajattelen, että ehkä hän ei oikeasti minusta koskaan välittänytkään. Lisäksi hän on varattu. Aikaa on myös kulunut niin kauan, että hän on varmaan minut jo unohtanut. En halua saattaa itseäni naurunalaiseksi. Haluaisin kuitenkin joskus edes jutella hänen kanssa, mutta en vielä tiedä miten sen saisi järjestettyä. Ehkä joku "vahingossa törmääminen" olisi hyvä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan tosissani. En vaan uskalla lähestyä häntä. Minä pelkään. Ajattelen, että ehkä hän ei oikeasti minusta koskaan välittänytkään. Lisäksi hän on varattu. Aikaa on myös kulunut niin kauan, että hän on varmaan minut jo unohtanut. En halua saattaa itseäni naurunalaiseksi. Haluaisin kuitenkin joskus edes jutella hänen kanssa, mutta en vielä tiedä miten sen saisi järjestettyä. Ehkä joku "vahingossa törmääminen" olisi hyvä juttu.

        Varattu eroaa jos ei rakasta enää kumppaniaan. Jos niin ei tee, niin on hemmetin typerä idiootti. Sellaisista kannattaa pysyä kaukana. Ei kukaan elämäänsä mitään tuuliviiriä halua joka ei tiedä ketä rakastaa ja milloin rakastaa. Päättämättömyys kostautuisi joka tapauksessa ja pettymys olisi sitäkin suurempi.


    • Anonyymi

      Runot oli kyllä kivoja 😔

      • Anonyymi

        En ole runoillut, joten vaara ohi.


      • Anonyymi

        Kiitos. Oikeastiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Oikeastiko?

        Kyllä, tietysti! Pidin paljon.


    • Anonyymi

      Aloittaja hei! Miksi et uskalla puhua näistä asioista kasvokkain oikean ihmisen kanssa?
      Silloin voisi selvitä ne väärinkäsityksetkin.
      Luulisi aikuisen ihmisen pystyvän puhumaan oikeassa elämässä.

      • Anonyymi

        Niin sitä luulisi, mutta joskus totuus on tarua ihmeellisempää.


    • Anonyymi

      Nyt kun H-hetki lähestyy niin olen yrittänyt tehokkaasti ja ahkerasti "palstailla" vielä viimeiset hetket. Tuntuu vain niin tyhmältä kun lukee näitä juttuja ja mitään mielenkiintoistakaan ei ole löytynyt. Alkaa valkenemaan millaisessa tunnellissa on oikein elänyt ja kuinka typerä on ollutkaan. Mutta vielä hetki ja sitten voin hengähtää. Tämä oli taas tälläinen oma havainto, kummasti helpottaa jotenkin kun kirjoittaa "ylös".

      • Anonyymi

        Netti on elämän korvike ja harhaa. Mutta pakopaikkana mitä parhain. Tänne ei kuitenkaan kannata muuttaa asumaan. Vieläkö olet pahalla päällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netti on elämän korvike ja harhaa. Mutta pakopaikkana mitä parhain. Tänne ei kuitenkaan kannata muuttaa asumaan. Vieläkö olet pahalla päällä?

        Eiköhän tuo puolenyön jälkeen helpota kummasti.


    • Anonyymi

      Seitsemän minuuttia aikaa. Sitten tulee rauha viimein. Huh!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe