Aihe

Hoitokokokoushiihto on pelkkää kiusantekoa ja pilkkaa!

Anonyymi

Hoitokokoushiihto tempauksena on pelkkää pilkkaa ja kiihotusta kansanryhmää kohtaan. On hyvä huomata, että me uskovaisetkin olemme yksi kansanryhmä. Jos mustamaalaa ja lokaa meitä ja järjestää pilkkamielisiä tempauksia, on syyllistynyt vakavaan rikokseen, nimittäin rasismiin. Ja rasismi on Suomessa lailla kielletty. Jos haukkuu ja pilkkaa Jumalan lapsia, syyllistyy kiihottamiseen kansanryhmää kohtaan. Tämäkin on rikoslakiin kirjoitettu.
Hoitokokoushiihto on siis täysin rikollinen ja vihamielinen tempaus! Tämän tempauksen järjestäjää ei pitäisi päästää kuin koiraa veräjästä. Hänet on saatettava tuomion eteen.

Viimeisenä päivänä väärintekijät ja pilkkaajat saavat kovimman tuomion. Paljon kovemman, mitä yksikään ajallinen rangaistuslaitos kykenee antamaan. Viimeisenä päivänä tuomari jakaa meidät kahteen leiriin. Pilkkaajat, huorintekijät, kiusantekijät, rikolliset, suruttomat jne joutuvat sinne ikävään paikkaan, josta Raamatussakin paljon puhutaan. Ne, joiden synnit ovat anteeksi Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä, he pääsevät kunnian taivaaseen. Jeesus sanoo, tulkaa, te siunatut. Minä annan teille levon! Uskottomille hän sanoo, menkäät pois, minä en tunne teitä!

3

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpö höpö, kiihkoilija. Sinusta hengellinen väkivalta on siis ok ja kuuluu asiaan. Sairasta hengellisyyttä sanon minä.

• Anonyymi

Hoitokokoushiihtomme meni niin hyvin, että kun on näin mukava talvi ja järvissä on hyvät jäät, niin seuraavaksi pidämme hoitokokouspilkkikisat, joihin odotamme hoidettavia osallistujia nelinkertaisen määrän hiihtoihimme verrattuna. Päivämies-lehdessämme ilmoitetaan tarkemmin asiasta aikatauluineen.
      Terv. Hoitokokoustoimikunta.

• Anonyymi

Toivottavasti tulee "tikkujää", ja molskahdatte veteen !! Aika "pöljiä" suunnitelmia , huh , huh !
        Ei ole aikuiset asialla enää !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      609
      29606
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20964
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14062
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10888
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      86
      8021