Hoitokokokoushiihto on pelkkää kiusantekoa ja pilkkaa!
Hoitokokoushiihto tempauksena on pelkkää pilkkaa ja kiihotusta kansanryhmää kohtaan. On hyvä huomata, että me uskovaisetkin olemme yksi kansanryhmä. Jos mustamaalaa ja lokaa meitä ja järjestää pilkkamielisiä tempauksia, on syyllistynyt vakavaan rikokseen, nimittäin rasismiin. Ja rasismi on Suomessa lailla kielletty. Jos haukkuu ja pilkkaa Jumalan lapsia, syyllistyy kiihottamiseen kansanryhmää kohtaan. Tämäkin on rikoslakiin kirjoitettu.
Hoitokokoushiihto on siis täysin rikollinen ja vihamielinen tempaus! Tämän tempauksen järjestäjää ei pitäisi päästää kuin koiraa veräjästä. Hänet on saatettava tuomion eteen.
Viimeisenä päivänä väärintekijät ja pilkkaajat saavat kovimman tuomion. Paljon kovemman, mitä yksikään ajallinen rangaistuslaitos kykenee antamaan. Viimeisenä päivänä tuomari jakaa meidät kahteen leiriin. Pilkkaajat, huorintekijät, kiusantekijät, rikolliset, suruttomat jne joutuvat sinne ikävään paikkaan, josta Raamatussakin paljon puhutaan. Ne, joiden synnit ovat anteeksi Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä, he pääsevät kunnian taivaaseen. Jeesus sanoo, tulkaa, te siunatut. Minä annan teille levon! Uskottomille hän sanoo, menkäät pois, minä en tunne teitä!
3
53
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö, kiihkoilija. Sinusta hengellinen väkivalta on siis ok ja kuuluu asiaan. Sairasta hengellisyyttä sanon minä.
- Anonyymi
Hoitokokoushiihtomme meni niin hyvin, että kun on näin mukava talvi ja järvissä on hyvät jäät, niin seuraavaksi pidämme hoitokokouspilkkikisat, joihin odotamme hoidettavia osallistujia nelinkertaisen määrän hiihtoihimme verrattuna. Päivämies-lehdessämme ilmoitetaan tarkemmin asiasta aikatauluineen.
Terv. Hoitokokoustoimikunta.- Anonyymi
Toivottavasti tulee "tikkujää", ja molskahdatte veteen !! Aika "pöljiä" suunnitelmia , huh , huh !
Ei ole aikuiset asialla enää !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss60929606Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin28820964Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4014062Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma35210888- 868021