Lähtöökö Lata huomenna käyntiin ?

Anonyymi

Ottakeepa veivit esille. Huomenna pittää Lattaa vähä notkistella ennen ku koittaa.
Sitte se sannoo, jotta "naks naks naks...nnjiiiikiita..njjiikita nikitanikita...hrrutseev hrutsev hrutseev...pröm..putin putin putin 😁

11

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan noissa paskat startit, toleranssit on neukkumallia kuin tupolevis!

• Anonyymi

Ainiin onneksi skodaa saakin kevyt hyrränä, mut vekselivetosena joutuu ottaa?

• Anonyymi

Kylläpä oli kaenuulaenen alotus.

• Anonyymi

Aloittajalla tyhmä kysymys. Lähteekö lada pakksella käyntiin.

• Anonyymi

Varma oli startti ja käyntiin lähti ihan hyvin Lada Niva. - 25.4 näytti mittari. Ei ollut tuolla metsässä lämmitys mahdollisuutta, kolme päivää seisoi siellä.

• Anonyymi

Aloittajalla tyhmä kysymys. :::: Aloittajalla on kyllä todella pöljä kysymys , Lada on pakkankäynnistyksen ykkönen. Eikä niiden starttimoottoreissa ole mitään vikaa ,olin aikanaan eräässä autoliikkeen verstaassa töissä v. 1981-1983 ja heillä oli myös Lada ja voin todeta että starttauksissa joskus oli vikaa vitralukon pohjan takia, (pieni vika ). Lada ei ole edes riippuvainen minkäänlaisesta moottorilämmittimestä. Kokemusta on

• Anonyymi

Lada kyllä käynnistyy.. Velka bemareista, Audeista ja Mersuista en olisi niinkään varma

• Anonyymi

Sukulaisel lähti Lada 110 viime viikolla lähes kolkytasteen pakkasella ilman lämmitystä rintamamiestalon pienen katoksen alta ilman mitään ongelmaa. Bensiiniä ehkä kului enemmän, mutta matkaan pääsi.

• Anonyymi

Kyllä ne idänihmeet lähtee hyvin käyntiin, mossetkin aikoinaan lähti kovastakin pakkasesta, ei ongelmia. Nuo jotkut vaan ilkkuu tuolla, kun heidän korjaamon vakioasiakkaat eli saksanseisojat ei pärjää pakkasessa .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1349
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1026
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      678
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      641
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      597
    Aihe