Ottakeepa veivit esille. Huomenna pittää Lattaa vähä notkistella ennen ku koittaa.
Sitte se sannoo, jotta "naks naks naks...nnjiiiikiita..njjiikita nikitanikita...hrrutseev hrutsev hrutseev...pröm..putin putin putin 😁
Lähtöökö Lata huomenna käyntiin ?
11
138
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan noissa paskat startit, toleranssit on neukkumallia kuin tupolevis!
- Anonyymi
Ainiin onneksi skodaa saakin kevyt hyrränä, mut vekselivetosena joutuu ottaa?
- Anonyymi
Kylläpä oli kaenuulaenen alotus.
- Anonyymi
Aloittajalla tyhmä kysymys. Lähteekö lada pakksella käyntiin.
- Anonyymi
Varma oli startti ja käyntiin lähti ihan hyvin Lada Niva. - 25.4 näytti mittari. Ei ollut tuolla metsässä lämmitys mahdollisuutta, kolme päivää seisoi siellä.
- Anonyymi
Aloittajalla tyhmä kysymys. :::: Aloittajalla on kyllä todella pöljä kysymys , Lada on pakkankäynnistyksen ykkönen. Eikä niiden starttimoottoreissa ole mitään vikaa ,olin aikanaan eräässä autoliikkeen verstaassa töissä v. 1981-1983 ja heillä oli myös Lada ja voin todeta että starttauksissa joskus oli vikaa vitralukon pohjan takia, (pieni vika ). Lada ei ole edes riippuvainen minkäänlaisesta moottorilämmittimestä. Kokemusta on
- Anonyymi
Lada kyllä käynnistyy.. Velka bemareista, Audeista ja Mersuista en olisi niinkään varma
- Anonyymi
Sukulaisel lähti Lada 110 viime viikolla lähes kolkytasteen pakkasella ilman lämmitystä rintamamiestalon pienen katoksen alta ilman mitään ongelmaa. Bensiiniä ehkä kului enemmän, mutta matkaan pääsi.
- Anonyymi
Kyllä ne idänihmeet lähtee hyvin käyntiin, mossetkin aikoinaan lähti kovastakin pakkasesta, ei ongelmia. Nuo jotkut vaan ilkkuu tuolla, kun heidän korjaamon vakioasiakkaat eli saksanseisojat ei pärjää pakkasessa .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010