Aihe

Olen ihaillut sinua salaa etänä tänään

Kaustinen

Ja huomennakin. Täältä kotitoimistolta eräästä lintutornista lähistöltä. Pieniä teknisiä ongelmia, kun en tiedä mihin suuntaan kiikaroida, mutta lopputulos lienee sama tähystystekniikasta huolimatta.

En jaksa lukea palstaa, näyttää olevan taas niin negatiivista kaikki.
Voisitko ihan tiivistelmänä laittaa pääkohdat tähän kommenteiksi? Saa olla negatiivistakin jos siltä tuntuu. Olen niin poikki, väsynyt ja murheissani. Ei liity mitenkään tähän palstaan taikka salaiseen ihailuun.

Kivoja linkkejä ja hyvää musiikkia saa laittaa kommentiksi.

23

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaustinen

Ja terveiset, miehelle. Tämä on uusi nikkini, pitäis olla ihan tunnistettavissakin.

• Anonyymi

Akustinen?

• Kaustinen

Ei kun muovinen

• Anonyymi

Salaiset pakkokeinot....

• Kaustinen

? nyt en ymmärtänyt, mutta ei varmaan haittaa

• Anonyymi

Mulla on kakka housussa

• Anonyymi

Tän varmaan ymmärrät...

• Kaustinen

Ota housut pois, laita kylmään veteen likoamaan , mene suihkuun ja etsi kaapista puhtaat housut

• Kaustinen
        Anonyymi kirjoitti:

Tän varmaan ymmärrät...

Juu. Anonyymilla kakka housussa ?

• Anonyymi

Nykysuomea nuorisolle

• Anonyymi

Mikä oli entinen nikkisi?

• Kaustinen

On se tunnus siellä edelleenkin, mutta eri asioihin kun tällä palstalla höpöttelyyn. Ajattelin, että kun taas olen muutaman viikon täällä pitkästä aikaa roikkunut, voin hyvin rekisteröidä nimimerkin.

• C_Green

Tämä. On käytössä edelleen, jossain vaiheessa joskus. Väärä henkilö kenties?

• Kaustinen

Ei täällä ainakaan piristy. Menen takaisin talviunille :) Pärjäilkää.

Koitan ettiä jostain muuta elämää

• Anonyymi

No, Anteeksi kannattaa antaa, ennenkaikkee itselleen, Kaikkee ei tartte kertoo, voi jättää silleen, Toisenpuoleiseen ei kannata luottaa liikoja, Mitähän vielä, Maailmassa on kaunista.

• Kaustinen

Maailmassa on kaunista. Ja yksinäinen, surullinen ja ahdistunut ihminen ei ole vitsi eikä sen aihe

• Kaustinen

Anteeksi

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      102
      5858
    2. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      496
      5733
    3. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      5209