Aihe

0248 pankkitunnus

Anonyymi

Jonka näen. Sinut näen

10

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on jo aika erikoista että joku ikävöi pankkitunnusta. Kuuluuko samaan sarjaan kuin esim. puunhalaajat.

• Anonyymi

Kaikenlaiseen ihmiset kiintyy. Joku rakastuu pankkinsa salasanaan?

• Anonyymi

Näkisitpä hänen puhelinnumeronsa, niin sinun ei tarvitsisi kirjoitella täällä!

• Anonyymi

kyttäys loppuu kun poliisi ottaa yhteyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo ollut vitsi. Miten vajaa pitää olla, että uhkailee lainkuuliaisia kilttejä palstakirjoittajia poliiseilla. En tiedä miten muut, mutta musta poliisi on apu eikä pelottava. Olet säälittävä ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kop kop.

• Anonyymi

Laita toki numero niin minä laitan tilinisaldon :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo ollut vitsi. Miten vajaa pitää olla, että uhkailee lainkuuliaisia kilttejä palstakirjoittajia poliiseilla. En tiedä miten muut, mutta musta poliisi on apu eikä pelottava. Olet säälittävä ihminen.

Rahalla selviää sakoista.

• Anonyymi

Sinäkö tyhjäsit pankkitilini? 👺

• Anonyymi

Se on kyllä niin vanha pankkitunnukseni eetei ole edes enää käytössä. Siinä pankissa ei ole enää tiliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      11562
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      150
      8476
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      6745
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      25
      3977
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      172
      2653