Onko kukaan käynyt thaikkumaassa ja saanut ladypoitsua. Hyvännäköisiä ja pyöreäpeppuisia!
Kiihottavat ladyboyt?
15
118
Vastaukset
- Anonyymi
On käyny.
- FantasyOfAll1um
Millaisia sipulilajikkeita kohtasit?
- Anonyymi
samoin
- Anonyymi
Olen käynyt useasti Thaimaassa ja useammankin Ladyboyn vienyt yökylään hotellille,siellä sitten ajan kanssa ja huolella painanut molempiin reikiin...Aamulla kun herää lusikasta Ladyboyn kanssa niin heti on kyrpä kovana...aah sitä tunnetta kun siinä kyljittäin heti herättyä saa painaa kalun lämpimään peppuun ja sulkijalihas puristaa kalun vartta,harmi kun sinne ei varmaan pääse pitkään aikaan...? Terv: Pattayamen
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt useasti Thaimaassa ja useammankin Ladyboyn vienyt yökylään hotellille,siellä sitten ajan kanssa ja huolella painanut molempiin reikiin...Aamulla kun herää lusikasta Ladyboyn kanssa niin heti on kyrpä kovana...aah sitä tunnetta kun siinä kyljittäin heti herättyä saa painaa kalun lämpimään peppuun ja sulkijalihas puristaa kalun vartta,harmi kun sinne ei varmaan pääse pitkään aikaan...? Terv: Pattayamen
Kirjoittele kokemuksistasi. Muutkin matkaajat voi kirjoitella.
[email protected]- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt useasti Thaimaassa ja useammankin Ladyboyn vienyt yökylään hotellille,siellä sitten ajan kanssa ja huolella painanut molempiin reikiin...Aamulla kun herää lusikasta Ladyboyn kanssa niin heti on kyrpä kovana...aah sitä tunnetta kun siinä kyljittäin heti herättyä saa painaa kalun lämpimään peppuun ja sulkijalihas puristaa kalun vartta,harmi kun sinne ei varmaan pääse pitkään aikaan...? Terv: Pattayamen
Ladyboyta molempiin reikiin ?????? Hikiän peräkamarissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt useasti Thaimaassa ja useammankin Ladyboyn vienyt yökylään hotellille,siellä sitten ajan kanssa ja huolella painanut molempiin reikiin...Aamulla kun herää lusikasta Ladyboyn kanssa niin heti on kyrpä kovana...aah sitä tunnetta kun siinä kyljittäin heti herättyä saa painaa kalun lämpimään peppuun ja sulkijalihas puristaa kalun vartta,harmi kun sinne ei varmaan pääse pitkään aikaan...? Terv: Pattayamen
Todennäköisesti puhut alakerran molemmista rei'istä!?
Ladypojulla on vain yksi reikä B-rappu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti puhut alakerran molemmista rei'istä!?
Ladypojulla on vain yksi reikä B-rappu.Anteeks vaan, mutta on joillekin tehty myös " pillu". Sitä en tiedä vastaako se aitoa naisen pillua, mutta haa siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks vaan, mutta on joillekin tehty myös " pillu". Sitä en tiedä vastaako se aitoa naisen pillua, mutta haa siitä.
Ihan huippuja nämä thai-ladyboyt,ottavat upeasti suihin koko kalun kakomatta.Sellainen kun on siinä nelinkontin edessä peppu pystyssä niin ei siinä pillua tarvita.
- Anonyymi
http://www.xvideos.com/video35352999/shemale_goddess_with_a_perfect_oiled_up_ass
Maistuisi varmaan heterollekin!- Anonyymi
Ladyboilla on SUU ja PEPPUREIKÄ,siis kaksi minne saa panna.Oliko vaikea ymmärtää ?
- Anonyymi
Miehillähän nyt on tapana tunkea kalunsa mihin tahansa paikkaan mikä tuntuu hyvältä,naisten suuhun pilluun ja perseeseen tai sitten jonkun Transun suuhun ja perseeseen.Eikö se ole sama miksi niitä kutsutaan,pääasia että tekee hyvää ? Joku Deep Trouth voi olla parempaa kuin löysä pillu
- Anonyymi
Käyty on. En saanut mutta annoin.
Kaksi viikkoa vierähti. Ladyboyn ja sen kavereiden seurassa.
Ei mennyt päivää tai yötä etten vähintään kaksi kertaa saanut peppuuni paikallista herkkua. - Anonyymi
Helvetin hyvä bändi..olin vuosi sit keikalla hörhö nimisessä ravintolassa😃
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471