Kiihottavat ladyboyt?

Anonyymi

Onko kukaan käynyt thaikkumaassa ja saanut ladypoitsua. Hyvännäköisiä ja pyöreäpeppuisia!

15

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On käyny.

      • FantasyOfAll1um

        Millaisia sipulilajikkeita kohtasit?


      • Anonyymi

        samoin


      • Anonyymi

        Olen käynyt useasti Thaimaassa ja useammankin Ladyboyn vienyt yökylään hotellille,siellä sitten ajan kanssa ja huolella painanut molempiin reikiin...Aamulla kun herää lusikasta Ladyboyn kanssa niin heti on kyrpä kovana...aah sitä tunnetta kun siinä kyljittäin heti herättyä saa painaa kalun lämpimään peppuun ja sulkijalihas puristaa kalun vartta,harmi kun sinne ei varmaan pääse pitkään aikaan...? Terv: Pattayamen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt useasti Thaimaassa ja useammankin Ladyboyn vienyt yökylään hotellille,siellä sitten ajan kanssa ja huolella painanut molempiin reikiin...Aamulla kun herää lusikasta Ladyboyn kanssa niin heti on kyrpä kovana...aah sitä tunnetta kun siinä kyljittäin heti herättyä saa painaa kalun lämpimään peppuun ja sulkijalihas puristaa kalun vartta,harmi kun sinne ei varmaan pääse pitkään aikaan...? Terv: Pattayamen

        Kirjoittele kokemuksistasi. Muutkin matkaajat voi kirjoitella.
        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt useasti Thaimaassa ja useammankin Ladyboyn vienyt yökylään hotellille,siellä sitten ajan kanssa ja huolella painanut molempiin reikiin...Aamulla kun herää lusikasta Ladyboyn kanssa niin heti on kyrpä kovana...aah sitä tunnetta kun siinä kyljittäin heti herättyä saa painaa kalun lämpimään peppuun ja sulkijalihas puristaa kalun vartta,harmi kun sinne ei varmaan pääse pitkään aikaan...? Terv: Pattayamen

        Ladyboyta molempiin reikiin ?????? Hikiän peräkamarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt useasti Thaimaassa ja useammankin Ladyboyn vienyt yökylään hotellille,siellä sitten ajan kanssa ja huolella painanut molempiin reikiin...Aamulla kun herää lusikasta Ladyboyn kanssa niin heti on kyrpä kovana...aah sitä tunnetta kun siinä kyljittäin heti herättyä saa painaa kalun lämpimään peppuun ja sulkijalihas puristaa kalun vartta,harmi kun sinne ei varmaan pääse pitkään aikaan...? Terv: Pattayamen

        Todennäköisesti puhut alakerran molemmista rei'istä!?
        Ladypojulla on vain yksi reikä B-rappu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti puhut alakerran molemmista rei'istä!?
        Ladypojulla on vain yksi reikä B-rappu.

        Anteeks vaan, mutta on joillekin tehty myös " pillu". Sitä en tiedä vastaako se aitoa naisen pillua, mutta haa siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks vaan, mutta on joillekin tehty myös " pillu". Sitä en tiedä vastaako se aitoa naisen pillua, mutta haa siitä.

        Ihan huippuja nämä thai-ladyboyt,ottavat upeasti suihin koko kalun kakomatta.Sellainen kun on siinä nelinkontin edessä peppu pystyssä niin ei siinä pillua tarvita.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ladyboilla on SUU ja PEPPUREIKÄ,siis kaksi minne saa panna.Oliko vaikea ymmärtää ?


      • Anonyymi

        Miehillähän nyt on tapana tunkea kalunsa mihin tahansa paikkaan mikä tuntuu hyvältä,naisten suuhun pilluun ja perseeseen tai sitten jonkun Transun suuhun ja perseeseen.Eikö se ole sama miksi niitä kutsutaan,pääasia että tekee hyvää ? Joku Deep Trouth voi olla parempaa kuin löysä pillu


    • Anonyymi

      Käyty on. En saanut mutta annoin.
      Kaksi viikkoa vierähti. Ladyboyn ja sen kavereiden seurassa.
      Ei mennyt päivää tai yötä etten vähintään kaksi kertaa saanut peppuuni paikallista herkkua.

    • Anonyymi

      Helvetin hyvä bändi..olin vuosi sit keikalla hörhö nimisessä ravintolassa😃

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe