Malli Toyota C pod, pituus 2,5 m, leveys 1,29 m, huippunopeus 60 km/h ja toimintamatka 150 km. Näin kertoo uusin TM 2/21.
Toyotalta upea sähköauto vuonna 2022
7
254
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla houkutellaan fääpiön ja skaalan omistavia skoodapappoja vaihtamaan parempaan, eli Toyotaan.
- Anonyymi
Unohdit ne molemnat suomalaiset iQ:n omistajat ja muutaman kymmentä Aygon omistajaa.
- Anonyymi
Parasta mitä Toyota pystyy omin avuin tekemään, hihii!
- Anonyymi
Tämä on varmaankin Toyotan paras sähköautomalli?
- Anonyymi
Uusi mopoautoluokka teineille.
- Anonyymi
Kyseinen auto kuten artikkeleissa kerrotaan on Japanilainen spesiaaliautoluokka.
Ei tuo tule Eurooppaan. monilla muillakin valmistajilla on Japanissa kyseisen luokan autoja.
Niitä yhdistää erittäin pieni koko ja 60km/h maksimi nopeus.
Jotkut tietysti haluaa kinastella asiasta kuin asiasta. Heitä meidän on tietysti ymmärrettävä.- Anonyymi
Tuokin hakkaa useimmat vaggineet luotettavuudessa, vieläpä kevyesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...311100Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121709- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89457- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38336Vielä vähän lirttinkiä
tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä5204