Mitä tekisit jos kultsus

Anonyymi

soittais nyt ovikelloasi? Avaisitko? Pyytäisitkö peremmälle, vai sanoisitko mitä vttua sä täällä teet tähän aikaan?

;)

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kurkkaisin ovisilmästä, että kuka helv.. kun näkisin hänet iskisi paniikki, tukka, huulipuna, mitä helv.. missä housut, eihän mulla oo rintsikoitakaan. Sitten rauhoittuisin, hengittäisin syvään ja avaisin oven "hei rakas, oonkin odottanut, kylläpä sulla kesti, maistuuko kahvi" ..

    • Anonyymi

      Hups, jos hän joku olisi niin ei jei hän kerkeäisi sisälle asti, varmaan ensin kattoisin tovin ja sen jälkeen kaappaisin lähelle ja se ois sitten menoa, ei paljon tulis puhuttua, siis... Jos se olisi juuri hän. Ja.. Nyt öitäpä💤

    • Anonyymi

      Ei oo ovikelloa, sun tarvis ensin soittaa.

    • Anonyymi

      Yöllä ei avata ovea kenellekään!

    • Anonyymi

      Avaisin varmaan, kuumaa juotavaa ainaki tarjoaisin. Ulkona kuitenki reilu 20 pakkasta, olis aika kylmää kyytiä, jos ei päästäs lämmitteleen.

    • Anonyymi

      Raahaisin heti rakkauden otteella sisään ja kysyisin et mis vitöö sit on oltu!!!?

      Mutta en oikeestaa vois tehä npin ku neljättä päivää yks tyyppi kaihertan mun ajatuksii typerän romanttin3n vaatetus päällä ja ti7än etten saa nyt pettää ettei jou uta koronan takii kärsimåä. Surettaa mut fantasioin tosi k8vaa tost raahausotteest sisää 🥰😍🥰🥰😘

      • Anonyymi

        Nii, siis T.Ex-Tonnikalanainen. Sori. 😃🥰😊


    • Anonyymi

      Ottaisin sisälle. Kysyisin jutullaanko vaiko nukutaan? Riippuu hänen valinnastaan. Lähelleni ottaisin pötköttelemään.

    • Anonyymi

      Trolleilla tökkiny ajattelu vissiinkin. Kerrostalossa alaovet lukittuu yöksi. Ilman avainta tai asukkaan apua ei pääse rappuun. Ovikelloa ei pääse ulkopuolinen soitteleen.

      Itse tykkään kerrostalon turvallisuudesta just siks. Ainoo miikka on et oo ekan kerroksen asukas et vaikkei ovikelloo pääsekään soittaan niin mun ikkunoita pääsee rummuttaan. Niin mua onkin joskus herätelty. Säikähdän tietty et mikä murtovaras täällä nyt ja kaulinmen kans hiljaa availen parvekkeen ovee kurkistaen et mitä vit. Lyönkö heti tajun kankaalle?!

      • Anonyymi

        Tottakai lyöt tajun kankaalle heti.


    • Anonyymi

      Jos ei ole ennalta sovittu, siellä sitten soittelet ovikelloa.

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä.


    • Anonyymi

      En avaisi ovea. Leikkisin kuollutta. En pidä yllätysvieraista.

    • Anonyymi

      Pistäisin koiran ovelle häntäänsä heiluttamaan, helposti lahjottavissa ☝️😅

    • Anonyymi

      Hän olisi todennäköistä jossain mielenhäiriössä, saanut hermoromahduksen. Joten soittaisin miliisit hakemaan tuon arveluttavan hahmon pois kuleksimasta. Ja menisin häntä sitten psykiatriselle katsomaan miten voi, tosin jos olisi jo parantunut niin ei haluaisi minua sinne. 🤔 Kinkkinen juttu.

      • Anonyymi

        Olet kyllä sairas ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä sairas ihminen.

        Ei välttämättä.


      • Anonyymi

        Tai mielenhäiriössä kävelee kivireppu selässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä sairas ihminen.

        Mielikuvituksellinen vain. Sinä olet sairas ja todennäköisesti hyvin epämiellyttävää seuraa..


    • Anonyymi

      Pyörittelisin lumihangessa, juuri sopiva pakkanenkin siihen hommaan, jotta tuntuisi tarpeeksi jäätävältä. Sen jälkeen katsoisin tilannetta . . . Jos sydämeni sulaisi, ottaisin tänne höyhenpeiton alle viekkuuni . . . Ja ja ja . . . 😉

      • Anonyymi

        Kas, kummasti kyllä kuumenisi käsittelyssäni (kiehuvaksi) 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, kummasti kyllä kuumenisi käsittelyssäni (kiehuvaksi) 😉

        Sitä en kyllä sitten tiedäkään, miten sydämesi reagoisi niin nopeaan lämpötilan vaihteluun kehollasi - niin kylmästä todella kuumaksi 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en kyllä sitten tiedäkään, miten sydämesi reagoisi niin nopeaan lämpötilan vaihteluun kehollasi - niin kylmästä todella kuumaksi 😚

        Ja tiedäthän, etten halua pahaa sydämellesi . . .


    • Anonyymi

      Hän tietää että on aina tervetullut käymään ja olemaan. Minä välitän eikä sitä taida mikään muuttaa!

    • Anonyymi

      Ei ole ovikelloa.

    • Anonyymi

      Ottaisin syliin ja kantaisin sänkyyn

    • Anonyymi

      Olisin TODELLA yllättynyt. Päästäisin hänet tietysti heti sisälle tuolta kylmästä. Sitten ryntäisin makuuhuoneeseen ja kaivaisin nopeasti kaapista lakanan itseni peitoksi. En nimittäin ole nyt lainkaan edustuskelpoinen, sillä en ole osannut odottaa vieraita. Sitten istuttaisin hänen tuohon takkatulen eteen sulamaan ja lykkäisin kupin teetä käteen. Pyytäisin anteeksi poistumistani ja sulkeutuisi muuttumaan hieman edustuskelpoisemmaksi, ennen palaamistani kysymään, että mitä HELVETTIÄ hän täällä tekee.

    • Anonyymi

      Halaisin lämpimästi ja veisin tumput patterille kuivumaan :)

    • Anonyymi

      Onneksi on muitakin kun minä, jolla ei ole ovikelloa. :D

    • Jos aikasin aamuyöstä tulis kelloo soittaan, niin tuskin edes heräisin, koska jos oon kunnolla unessa niin nukun kuin tukki.

      • Anonyymi

        Tunnetaanko


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetaanko

        Todennäköisesti ei, mut ei sitä koskaan tiedä.


    • Anonyymi

      Ei yöaikaan, mutta voisin pyytää sisään kahville vaikka,)

    • Anonyymi

      👉 i puttui sanasta sukupuolielin, tarkoittaen naisen elintä.
      Varmaan tarkoituksella vit-tu tai pil-lu.

    • Anonyymi

      Eipä ole pelkoa, ei tule, olen kutsunut.

    • Anonyymi

      Eipä sitä pelekoo oo.

    • Anonyymi

      Minulla on ovipuhelin, eli jos soitat tuolta ala-ovelta niin näen sun kuvan ja voin nappia painamalla avata oven rappuun, sitten voitkin tulla mun oveni taakse ylimpään kerrokseen soittamaan ovikelloa ;) Hissi löytyy myös ;)

      • Anonyymi

        Ja sä olet se ylipainoinen S nainen jyväskylästä jota kukaan ei haluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä olet se ylipainoinen S nainen jyväskylästä jota kukaan ei haluu?

        enpä ole.


    • Anonyymi

      Mun oven taakse ei tarvi tulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe