Pidä huolta itsestäsi mies

Anonyymi

Sinä olet itsellesi tärkein. Rakasta ja huolehdi hyvin sinusta.
Tee asioita , joista tulet hyvälle mielelle ja saat voimaa.
Kävele hitaammin ja pysähdy välillä, et sinä maailman kauneutta muutoin huomaa

Ja anteeksi. En sotke enkä riko tahallani. Minun olisi pitänyt tajuta ja ajatella vähän enemmän

44

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisään vielä, että älä luovuta. Jokainen päivä on uusi päivä ja alettava alusta. Jos menee huonosti, pitää aloittaa sitten seuraavana aamuna uusiksi.

      • Anonyymi

        Kiitos nainen tästä kannustuksesta yleisesti ja erikseen.


    • Anonyymi

      Ihana viesti<3 Minäkin lähetän omalle mielitietylleni, jos hän sattuisi lukemaan tämän, että kohtele itseäsi kuin suklaakonvehtia<3

    • Anonyymi

      Nämä palstan aktivointialoitukset ovat tärkeitä myöskin!

      • Anonyymi

        Ovat juu. Mutta tämä oli nyt erityisen tärkeä täsmäaloitus eräälle tietylle

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat juu. Mutta tämä oli nyt erityisen tärkeä täsmäaloitus eräälle tietylle

        ap

        Niinpä, itsellesi mies kirjoittelet näitä motivaatiokirjeitäsi, missä mikään ei korreloi todellisuuden kanssa ja vyötäröä myöten sonnassa, simbakukkona tunkiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, itsellesi mies kirjoittelet näitä motivaatiokirjeitäsi, missä mikään ei korreloi todellisuuden kanssa ja vyötäröä myöten sonnassa, simbakukkona tunkiolla.

        Sellainen harhaluulo saattaa tulla asiaan tarkemmin perehtymättömälle.
        Nainen kuitenkin olen
        Ja usko tai älä, tässäkin jutussa on hentoinen liittymäkohta todellisuuteen .
        Hentoinen väärä sana ehkä :D

        ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen harhaluulo saattaa tulla asiaan tarkemmin perehtymättömälle.
        Nainen kuitenkin olen
        Ja usko tai älä, tässäkin jutussa on hentoinen liittymäkohta todellisuuteen .
        Hentoinen väärä sana ehkä :D

        ap.

        No nämä tietyt propellihatut uskoo kyllä hamaan loppuun saakka sun olevan nainen...


    • Anonyymi

      Nostan tätä vielä että huomaisit

    • Anonyymi

      ...ja lisään vielä, että älä kuvittele negatiivisia avauksia tai kommentteja minun kirjoittamikseni

      • Anonyymi

        Näin sinusta unta. En koskaan ennen ole nähnyt niiiin intiimiä .

        Olin bussissa, istuit taakseni, ja pidit kädestäni tiukasti kiinni.
        Se uni kesti vain, ja pidit vain kädestäni.

        Tuntui mukavalle

        Se oli mukava uni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sinusta unta. En koskaan ennen ole nähnyt niiiin intiimiä .

        Olin bussissa, istuit taakseni, ja pidit kädestäni tiukasti kiinni.
        Se uni kesti vain, ja pidit vain kädestäni.

        Tuntui mukavalle

        Se oli mukava uni

        Jos tämä kommentti oli mieheltä , jolle avaus tarkoitettu, sanoisin, että suojelusenkelihän minä tietysti olin unessasi. Käy luonnostaan tällaiselta, sirolta, hennolta blondilta ;)

        Epäilen kumminkin , että tässä joku muu nyt on uneksinut. Mutta kiva vastaus

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä kommentti oli mieheltä , jolle avaus tarkoitettu, sanoisin, että suojelusenkelihän minä tietysti olin unessasi. Käy luonnostaan tällaiselta, sirolta, hennolta blondilta ;)

        Epäilen kumminkin , että tässä joku muu nyt on uneksinut. Mutta kiva vastaus

        ap

        Sä olet mies kyllä harvinaisen sekaisin.


    • Anonyymi

      Laitatko AP kellon soittamaan aamulla?

      • Anonyymi

        Tietysti, hassu kysymys. Pitää ehtiä töihin aamuisin. Viideltä yleensä heräilen. Tänään vähän aiemmin


    • Anonyymi

      Onhan tämä nyt vähän luksusta ollut, että voi kolmatta päivää maata höyhenissä sängyssä 😄 Toki flunssaisena, mutta kuitenkin ihan kohtuullisessa kunnossa. Se sitten on eri asia, olenko saanut mitään aikaiseksi, kuin vain lorvinut täällä palstalla 🤭

      • Anonyymi

        Kun joku vielä keittäisi kahvit ja toisi sen tänne sänkyyn (ei tarvitsisi nousta täältä ihanan lämpimän peiton alta, alastomana, ja kivuta alakertaan kahvia keittämään). Mutta yksin olen . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun joku vielä keittäisi kahvit ja toisi sen tänne sänkyyn (ei tarvitsisi nousta täältä ihanan lämpimän peiton alta, alastomana, ja kivuta alakertaan kahvia keittämään). Mutta yksin olen . . .

        Tuo (tietty) tarjoilija voisi olla alasti kiikuttaessaan kahvini sänkyyn, voisin latautua eroottisiin mielikuviin varsin havainnollisesti . . . Kahvin jälkeen voisit sitten tunnustella paikkojani, onko vartalollani kipeitä kohtia flunssan jäljiltä . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo (tietty) tarjoilija voisi olla alasti kiikuttaessaan kahvini sänkyyn, voisin latautua eroottisiin mielikuviin varsin havainnollisesti . . . Kahvin jälkeen voisit sitten tunnustella paikkojani, onko vartalollani kipeitä kohtia flunssan jäljiltä . . .

        Pidän niin tästä lämpimästä untuvapeitostani, joten varmasti pitäisin siitäkin, että sivelisit vartaloani ihanasti höyhenellä joka puolelta 😋🥰😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän niin tästä lämpimästä untuvapeitostani, joten varmasti pitäisin siitäkin, että sivelisit vartaloani ihanasti höyhenellä joka puolelta 😋🥰😋

        Miltei tunnen sen jo ihollani . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän niin tästä lämpimästä untuvapeitostani, joten varmasti pitäisin siitäkin, että sivelisit vartaloani ihanasti höyhenellä joka puolelta 😋🥰😋

        Höyhenen olisi hyvä olla rakkauden värinen . . .


    • Anonyymi

      Näin myös sinulle. Mulla on jo kaikkea ja huoltakin. Elämä vie iloa riemua päin öitä.

      • Anonyymi

        Kuin myös naurava nainen kullin ilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös naurava nainen kullin ilo.

        Kaikkea on hyvä olla laatua elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea on hyvä olla laatua elämässä.

        Avarat tilat asumiseen laadukkaat kulkuneuvot omaisuutta säästöjä kaikkea tarvitaan onnellisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avarat tilat asumiseen laadukkaat kulkuneuvot omaisuutta säästöjä kaikkea tarvitaan onnellisuuteen.

        Ei muuten tarvita mitään noista muuta kuin hiukan säästöjä


    • Anonyymi

      Psa 89:53 Kiitetty olkoon Herra iankaikkisesti. Amen, amen.

    • Anonyymi

      Osaan kävelläkin hitaasti.
      Pyörämiehenä varsinkin talvella, ;I

      • Anonyymi

        Älä palelluta itteäs!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä palelluta itteäs!

        Pakkasvaroitus- ulkoilu kielletty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä palelluta itteäs!

        Hyvää huomenta ; )
        Paljon lämmintä vaatetta ja mieltä,
        niin tarkenee.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oi, olin tämän ihan unohtanut! Nostalgiaa!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiitos, hänenkin puolestaan. Oletko ajatellut nähdä häntä enää ikinä?

    • Anonyymi

      Yes

    • Anonyymi

      Hyvää huomenta ; )

      • Anonyymi

        Sullekko oli ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullekko oli ?

        Jokainen päivä on kuin yksi elämä.

        Näin etenen


    • Anonyymi

      Merkityksellisyyden voi saavuttaa vain elämällä jonkun tavoitteen vuoksi. Itsekkyys tai itserakkaus ei ollut koskaan se tavoite.

    • Anonyymi

      Itsekkyyden rannalla saa kiljua vaikka pylly kuumalla sannalla.

    • Ettet vaan Ristoa täällä kärky ?

      • Anonyymi

        No en tietenkään, en tykkää tuommosista pulleista, ulkomaalaisen näköisistä puolentoista metrin mittaisista pätyköistä. Ihan vaan rukoilin hänen puolestaan kauniisti, vaikutti sen verran onnettomalta . Kannattais kyllä pistää raudoissa kaappiin, aina silloin kun ei ole käyttöä. Ettei haitoiksi ole
        ap.


      • Anonyymi

        Tai lähetä Turkkiin. Menis siellä alkuperäisasukkaasta
        ap.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe