Sinä olet itsellesi tärkein. Rakasta ja huolehdi hyvin sinusta.
Tee asioita , joista tulet hyvälle mielelle ja saat voimaa.
Kävele hitaammin ja pysähdy välillä, et sinä maailman kauneutta muutoin huomaa
Ja anteeksi. En sotke enkä riko tahallani. Minun olisi pitänyt tajuta ja ajatella vähän enemmän
Pidä huolta itsestäsi mies
44
107
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään vielä, että älä luovuta. Jokainen päivä on uusi päivä ja alettava alusta. Jos menee huonosti, pitää aloittaa sitten seuraavana aamuna uusiksi.
- Anonyymi
Kiitos nainen tästä kannustuksesta yleisesti ja erikseen.
- Anonyymi
Ihana viesti<3 Minäkin lähetän omalle mielitietylleni, jos hän sattuisi lukemaan tämän, että kohtele itseäsi kuin suklaakonvehtia<3
- Anonyymi
Nämä palstan aktivointialoitukset ovat tärkeitä myöskin!
- Anonyymi
Ovat juu. Mutta tämä oli nyt erityisen tärkeä täsmäaloitus eräälle tietylle
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat juu. Mutta tämä oli nyt erityisen tärkeä täsmäaloitus eräälle tietylle
apNiinpä, itsellesi mies kirjoittelet näitä motivaatiokirjeitäsi, missä mikään ei korreloi todellisuuden kanssa ja vyötäröä myöten sonnassa, simbakukkona tunkiolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, itsellesi mies kirjoittelet näitä motivaatiokirjeitäsi, missä mikään ei korreloi todellisuuden kanssa ja vyötäröä myöten sonnassa, simbakukkona tunkiolla.
Sellainen harhaluulo saattaa tulla asiaan tarkemmin perehtymättömälle.
Nainen kuitenkin olen
Ja usko tai älä, tässäkin jutussa on hentoinen liittymäkohta todellisuuteen .
Hentoinen väärä sana ehkä :D
ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen harhaluulo saattaa tulla asiaan tarkemmin perehtymättömälle.
Nainen kuitenkin olen
Ja usko tai älä, tässäkin jutussa on hentoinen liittymäkohta todellisuuteen .
Hentoinen väärä sana ehkä :D
ap.No nämä tietyt propellihatut uskoo kyllä hamaan loppuun saakka sun olevan nainen...
- Anonyymi
Nostan tätä vielä että huomaisit
- Anonyymi
...ja lisään vielä, että älä kuvittele negatiivisia avauksia tai kommentteja minun kirjoittamikseni
- Anonyymi
Näin sinusta unta. En koskaan ennen ole nähnyt niiiin intiimiä .
Olin bussissa, istuit taakseni, ja pidit kädestäni tiukasti kiinni.
Se uni kesti vain, ja pidit vain kädestäni.
Tuntui mukavalle
Se oli mukava uni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sinusta unta. En koskaan ennen ole nähnyt niiiin intiimiä .
Olin bussissa, istuit taakseni, ja pidit kädestäni tiukasti kiinni.
Se uni kesti vain, ja pidit vain kädestäni.
Tuntui mukavalle
Se oli mukava uniJos tämä kommentti oli mieheltä , jolle avaus tarkoitettu, sanoisin, että suojelusenkelihän minä tietysti olin unessasi. Käy luonnostaan tällaiselta, sirolta, hennolta blondilta ;)
Epäilen kumminkin , että tässä joku muu nyt on uneksinut. Mutta kiva vastaus
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä kommentti oli mieheltä , jolle avaus tarkoitettu, sanoisin, että suojelusenkelihän minä tietysti olin unessasi. Käy luonnostaan tällaiselta, sirolta, hennolta blondilta ;)
Epäilen kumminkin , että tässä joku muu nyt on uneksinut. Mutta kiva vastaus
apSä olet mies kyllä harvinaisen sekaisin.
- Anonyymi
Laitatko AP kellon soittamaan aamulla?
- Anonyymi
Tietysti, hassu kysymys. Pitää ehtiä töihin aamuisin. Viideltä yleensä heräilen. Tänään vähän aiemmin
- Anonyymi
Onhan tämä nyt vähän luksusta ollut, että voi kolmatta päivää maata höyhenissä sängyssä 😄 Toki flunssaisena, mutta kuitenkin ihan kohtuullisessa kunnossa. Se sitten on eri asia, olenko saanut mitään aikaiseksi, kuin vain lorvinut täällä palstalla 🤭
- Anonyymi
Kun joku vielä keittäisi kahvit ja toisi sen tänne sänkyyn (ei tarvitsisi nousta täältä ihanan lämpimän peiton alta, alastomana, ja kivuta alakertaan kahvia keittämään). Mutta yksin olen . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun joku vielä keittäisi kahvit ja toisi sen tänne sänkyyn (ei tarvitsisi nousta täältä ihanan lämpimän peiton alta, alastomana, ja kivuta alakertaan kahvia keittämään). Mutta yksin olen . . .
Tuo (tietty) tarjoilija voisi olla alasti kiikuttaessaan kahvini sänkyyn, voisin latautua eroottisiin mielikuviin varsin havainnollisesti . . . Kahvin jälkeen voisit sitten tunnustella paikkojani, onko vartalollani kipeitä kohtia flunssan jäljiltä . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo (tietty) tarjoilija voisi olla alasti kiikuttaessaan kahvini sänkyyn, voisin latautua eroottisiin mielikuviin varsin havainnollisesti . . . Kahvin jälkeen voisit sitten tunnustella paikkojani, onko vartalollani kipeitä kohtia flunssan jäljiltä . . .
Pidän niin tästä lämpimästä untuvapeitostani, joten varmasti pitäisin siitäkin, että sivelisit vartaloani ihanasti höyhenellä joka puolelta 😋🥰😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän niin tästä lämpimästä untuvapeitostani, joten varmasti pitäisin siitäkin, että sivelisit vartaloani ihanasti höyhenellä joka puolelta 😋🥰😋
Miltei tunnen sen jo ihollani . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höyhenen olisi hyvä olla rakkauden värinen . . .
- Anonyymi
Näin myös sinulle. Mulla on jo kaikkea ja huoltakin. Elämä vie iloa riemua päin öitä.
- Anonyymi
Kuin myös naurava nainen kullin ilo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös naurava nainen kullin ilo.
Kaikkea on hyvä olla laatua elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea on hyvä olla laatua elämässä.
Avarat tilat asumiseen laadukkaat kulkuneuvot omaisuutta säästöjä kaikkea tarvitaan onnellisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avarat tilat asumiseen laadukkaat kulkuneuvot omaisuutta säästöjä kaikkea tarvitaan onnellisuuteen.
Ei muuten tarvita mitään noista muuta kuin hiukan säästöjä
- Anonyymi
Psa 89:53 Kiitetty olkoon Herra iankaikkisesti. Amen, amen.
- Anonyymi
Osaan kävelläkin hitaasti.
Pyörämiehenä varsinkin talvella, ;I- Anonyymi
Älä palelluta itteäs!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä palelluta itteäs!
Pakkasvaroitus- ulkoilu kielletty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä palelluta itteäs!
Hyvää huomenta ; )
Paljon lämmintä vaatetta ja mieltä,
niin tarkenee.
- Anonyymi
Kiitos https://youtu.be/TVQZVuowjbU
- Anonyymi
Oi, olin tämän ihan unohtanut! Nostalgiaa!
- Anonyymi
Samoin, pidä huolta itsestäsi.
https://youtu.be/j7DWmDTwMOg
mukavaa torstai päivää - Anonyymi
Kiitos, hänenkin puolestaan. Oletko ajatellut nähdä häntä enää ikinä?
- Anonyymi
Yes
- Anonyymi
Hyvää huomenta ; )
- Anonyymi
Sullekko oli ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullekko oli ?
Jokainen päivä on kuin yksi elämä.
Näin etenen
- Anonyymi
Merkityksellisyyden voi saavuttaa vain elämällä jonkun tavoitteen vuoksi. Itsekkyys tai itserakkaus ei ollut koskaan se tavoite.
- Anonyymi
Itsekkyyden rannalla saa kiljua vaikka pylly kuumalla sannalla.
Ettet vaan Ristoa täällä kärky ?
- Anonyymi
No en tietenkään, en tykkää tuommosista pulleista, ulkomaalaisen näköisistä puolentoista metrin mittaisista pätyköistä. Ihan vaan rukoilin hänen puolestaan kauniisti, vaikutti sen verran onnettomalta . Kannattais kyllä pistää raudoissa kaappiin, aina silloin kun ei ole käyttöä. Ettei haitoiksi ole
ap. - Anonyymi
Tai lähetä Turkkiin. Menis siellä alkuperäisasukkaasta
ap.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181