Valoisan aamun tuomia ajatuksia

Anonyymi

Hiljaisuuden sävyttämät huokauksenne 😁)) johtuiskohan vain ja ainoastaan,.... rohkeuden puutteesta ?

Kun vuosia roikutaan mukana, vastaamalla mukavuuden halusta vain otsikossa tuttuihin aloitteisiin,..tallataan vain pysähtyneisyydessä. hui

Mikä arkuusko estää anynoomeja tekemästä omia alotteita ? Hankkikaa sitten hohtavan sininen nikki kasvottomuuteen, jos se vaivaa.

Aiheitahan kyllä löytyy viitsiessä, niin ajankohtaisuuksista, kuin omista ajatuksistakin.

Ei mene eteenpäin mikään taivaanrantoja huokaillessa, toivoen reippaiden räväyttävän aloitteita reposteltavaksi!
Mutalampeen kun on loppupäässä uponnut monikin hyvä aloite.

Kaikki hyvä kirjoitusaktiivisuus, on näiden alustojen laadun kannalta rikastuttavaa. s toisten jo tallattuja polkuja tai ajatuskuvioita seuraten ei hapekkaat vedet virtaa!


Usein huomaa juuri yhdenkin sivuraiteille menevän mätkäyskommentin,
,...saavan joidenkin samanhenkisten valitsemaan mollaamisen.


Pesäero senkaltaiseen toimintaan on tarpeellinen ja hyvä tunne ihmiselle, tunne jota kannattaa suojella ja varjella.

Ei koskaan lapselliset henkilökohtaisuudet, latistus tai nuolaisuineenkaan, täytä palstojen tarkoitusta kenellekään!

Avuttomuutta ilmentää vain huokaillut kuin täit tervassa, kohteena
muutamat reippaat kirjoittajat!

Kehitelkää uusia raikkaita aloitteita, noista kaavoista vapaita, hetihän ne palkitsee kehittämällä omaa aloitekykyä.

Uudistuneena valoisampaan 2021 aamuun 😊))

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos käyttää palstaa henkilökohtaisena päiväkirjanaan, voiko vaatia ettei niitä asioita kommentoida? Ja sitten poistella itselleen epämieluisat?

      • Anonyymi

        Poistamiset vaikuttavat kuvitelmiltanne, niin kuin alla olevatkin päätelmännekin !

        En tiedä miksi pitäsi yleensäkään puuttua toisten elämän tavallisiin asioihin ? Vaikka ne eroaisivatkin monessa suhteessa omastanne!
        Normaalisti Ihmisillä on kaikkialla vapaus kertoa
        elämästään, kukin tavallaan, mitkä ihmeen säännöt olette itse laatineet!



        Yleensä pakotettuna typistäytymiseen, on puheen köyhtyminen seurauksena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistamiset vaikuttavat kuvitelmiltanne, niin kuin alla olevatkin päätelmännekin !

        En tiedä miksi pitäsi yleensäkään puuttua toisten elämän tavallisiin asioihin ? Vaikka ne eroaisivatkin monessa suhteessa omastanne!
        Normaalisti Ihmisillä on kaikkialla vapaus kertoa
        elämästään, kukin tavallaan, mitkä ihmeen säännöt olette itse laatineet!



        Yleensä pakotettuna typistäytymiseen, on puheen köyhtyminen seurauksena!

        Köyhiä on parin jutut omista tekemisistään. Aina samoja. Moneen kertaan toistettuina,
        mutta pitää vaan päästä esille niilläkin , kun muuta ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhiä on parin jutut omista tekemisistään. Aina samoja. Moneen kertaan toistettuina,
        mutta pitää vaan päästä esille niilläkin , kun muuta ei ole.

        NO, kun silti haikailette ja huutelette heitä! Ontuu pahasti logiikka joidenkin osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NO, kun silti haikailette ja huutelette heitä! Ontuu pahasti logiikka joidenkin osalta.

        TOTUUS voisiko olla väärin luodussa alustassa, missä olisi muka oikein mollata kenekään ilmeikästä ulosantia? Omanne ollessa vain riidanhaluisen pikkumainen, tai omia tekojaan puolusteleva.

        Sietäisi hieman miettiä omaa vastuutaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTUUS voisiko olla väärin luodussa alustassa, missä olisi muka oikein mollata kenekään ilmeikästä ulosantia? Omanne ollessa vain riidanhaluisen pikkumainen, tai omia tekojaan puolusteleva.

        Sietäisi hieman miettiä omaa vastuutaan!

        Kovasti riitaisalta tuo sinunkin vastauksesi vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhiä on parin jutut omista tekemisistään. Aina samoja. Moneen kertaan toistettuina,
        mutta pitää vaan päästä esille niilläkin , kun muuta ei ole.

        "mutta pitää vaan päästä esille niilläkin, kun muuta ei ole."
        Kenen muiden tekemisistä voisi kirjoitella? Juoruilija ja nuuskija voi.
        Sinä sen osaat, et kirjoita itsestäsi, vaan löydät ivallista huomautettavaa muiden elämän kuvauksista.
        Onko niin, että oma elämäsi on aivan yhtä köyhää kuin arvostelemiesikin? Pelkäät, että nauramme sinun elämänpiirillesi!
        Ehkä olet oikeassa.


    • Anonyymi

      Johan oli taas riitaisa aloitus. Ollut liuan hiljaista palstalla.

      • Hassua, enpä tiedä aatoksistanne,

        t kun äällä ollaan ihan hyvällä tuulella, pikkutiainen hyppeli äsken parvekkeen paksulla 30-40 sm lumikaiteella ja tirkisteli sisälle.
        Kaipa sille löytyy puiden silmuja edes, ruokkia kun ei saa parvekkeilta,...

        Selvästi nauttii säästä hypellessään iloisena ja virkeänä 😊

        Onkin aika jo siirtyä keittiöaskareihin!


    • Anonyymi

      Minustakin on lapsellista pitää täällä henkilökohtaista päiväkirjaa. Tyyliin menin sinne ja tulin sieltä pois. Laitoin sitä ruokaa ja söin sitä.

      • Anonyymi

        Mielummin minä niitä päiväkirjoja luen kuin tuota sinun tekstiäsi jossa et kerro mitään uutta vaan latelet muiden tekemisiä.


    • Niin, että millaisiahan ne aloitukset sitten pitäisi olla.
      Tein äskettäin kaksi aloitusta tuonne 70 palstalle.
      Toinen oli heikoille jäille menemisestä, toinen bio-jäteasiaa.
      Eipä ne juuri kiinnostanut.
      Sitten, kun taas on aloituksia, missä haukutaan persuja, Trumppia, palstaa tai palstalaisia, niin kommentteja tulee kyllä.
      Käyn täällä kommentoimassa, mutten ole tänne aloituksia tehnyt, koska olen ns. ´´alaikäinen´´ ja kun poiskin on ajettu.
      (Itse en ymmärrä mitään piirun tarkkaa ikäjakoa.)

      • Anonyymi

        Noita aloituksia, jossa palstojen tasoa arvostellaan ja moititaan, en todellakaan ymmärrä,

        Täällä, kun ei ole pakko kirjoitella tai lukea näitä kirjoituksia.


      • Anonyymi

        Täällä kirjoittaa käsittääkseni monta 70kymppistä, tuskin se syy pois ajamisen yrityksiin on ikä, vaan muuten ei kemiat kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoittaa käsittääkseni monta 70kymppistä, tuskin se syy pois ajamisen yrityksiin on ikä, vaan muuten ei kemiat kohtaa.

        Miksi pitää ikäänsä edes kertoa täällä? Mitä se kenellekkään kuuluu? Ei täällä ole portsaria joka tarkistaisi paperit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää ikäänsä edes kertoa täällä? Mitä se kenellekkään kuuluu? Ei täällä ole portsaria joka tarkistaisi paperit.

        mutta onhan se hieno, jos täällä voi kirjoittaa n 85-vuotiaalle, että minä olen VASTA 71 vee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoittaa käsittääkseni monta 70kymppistä, tuskin se syy pois ajamisen yrityksiin on ikä, vaan muuten ei kemiat kohtaa.

        Kyllä vaan käsketään menee sinne minne kuuluu. Ikäryhmään viitaten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta onhan se hieno, jos täällä voi kirjoittaa n 85-vuotiaalle, että minä olen VASTA 71 vee.

        Minä en näe tuossa mitään hienoa.
        Ei kuulu minun tapoihini tuollainen.
        Kun aikanaan tulin 60 palstalle, olin juuri ostanut läppärin.
        Olin ekaa kertaa missään keskustelupalstalla.
        Jossain yhteydessä mainitsin ikäni, en muista missä.
        Jos olisin tiennyt, että ikäkin täällä on joku ilkeilyn väline, en totisesti olisi hiiskunut iästäni mitään.


      • Eliaana kirjoitti:

        Kyllä vaan käsketään menee sinne minne kuuluu. Ikäryhmään viitaten.

        Eliaana. Tee toki aloituksia, jos sinulla on idea mielessäsi.
        Tämä ikäkysymys askarruttaa minua ja ihmetyttää, miksi siihen puututaan ja arvellaan, ettei joku olisi kyllin kypsä saitille ikänsä puolesta.
        Ihan vakavissani kysyn, minkä ikäisiä arvelet niiden arvostelijoiden itsensä olevan? Ei ainakaan 80! Tämän ikäisiä ei liikaa täällä ole.
        Kun aikoinani siirryin tänne 80 palstalle, täällä ei kuukausiin ollut oikein ketään. SisiS. ja rituliini minun kanssani huhuilivat, eikä kukaan vastannut. Jos joku tuli käymään, emme suinkaan kysyneet ikää tulijalta, ilahduimmehan uudesta osallistujasta. Eipä olisi tullut mieleenkään ikää kysellä!
        Edelliseen ryhmään oli jäänyt ikätovereitamme jo ihan vaan sen vuoksi, että täällä oli niin hiljaista.
        Mitä useampi tänne tuli kirjoittelemaan, sitä vilkkaammaksi palsta muuttui. Kärsivällisyytemme palkittiin. Noja-tuoli sitten toi isomman joukon kerralla.
        Joku toi laahuksen perässään, ja siitäkin olemme selviytyneet, kun sivuutamme sen, emmekä astu päälle.
        Tänä korona-aikana palstan tärkeys korostuu ja uskon, että olemme hyvillämme siitä, että tänne kirjoittelee isompi joukko.

        Jollakin lailla ryhmät on erotettava toisistaan, S24:n ratkaisu on ollut nämä ikäryhmät. Sehän on vain ryhmittelyn takia, että kirjoittajat osaavat etsiä samanmielisten ja -oloisten mielipiteitä. Voisihan se jako olla joku muukin. Onhan muitakin ryhmiä, muulla tavoin ryhmiteltyjä.


    • Minä muistan, kun SkillaN ;nia Kahvipirtteineen hätisteltiin pois sieltä 70 palstalta ja hän vihdoinkin avasi "ikäisensä" palstalle tämän ihanan Noja-tuolin, joten kiitos hänelle tästä.

      Harmi vain, vai kiitosko, koska nythän tämäkin palsta heräsi eloon, mutta niin ikävällä tavalla, valitettavasti.

      Minäkin sain erään tunnetun (73-v) kirjoittajan taholta kiellon, olla kirjoittelematta häntä koskeviin asioihin, koska oli mukamas hänen stalkkaajansa? Pois se minusta, koska en todellakaan ole sitä.

      Nyt rohkenen kuitenkin kirjoittaa tänne, kielloista välittämättä.

      • Anonyymi

        Noista syytöksistä ei kannata välittää.
        Siellä on jollain ollut kuuppa himmeänä kristallipallossa.
        Ei mainitsemisen arvoista.


      • Anonyymi

        Vähän alkaa Kristiina jo kyllästyttää sinun jankutuksesi tuosta tunnetusta kirjoittajasta. Kyllä sinun venkoilusi on jo luettu moneen kertaan. Voisit siirtyä uusiin aiheisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista syytöksistä ei kannata välittää.
        Siellä on jollain ollut kuuppa himmeänä kristallipallossa.
        Ei mainitsemisen arvoista.

        No hei! Johan on mielipiteitä syntynyt, joskaan harva kai vertaa meidän aikamme 70 palstan tyyliä nykyiseen menoon!

        Vanhoja en mielelläni muistele, mutta olihan minullakin joku taxi stalkkaaja, jonka yksinkertaisuutta ihmettelin aikanaan 🤣) Joku siihen laukaisikin Sinisirkkuhan työllistää sillä, kun itse maksoinkin matkani. Se saattoikin olla liikaa.

        MInua ihmetyttää, jos joku on jotakin Mustaa Pekkaa pelatessaan olettanut kaikkien pelanneen samoja, ja vihjailevan sen kautta pohattoihin! Jumal'auttakoon niitä mielikuvien lähtökohtia 😂))

        Jaa
        Innostuin kahvitauolla maistelemaan piparkakkujani,
        mten hyvinä ja rapeina ne rasiassa on pysyneetkin.
        Hienoinen punerrus on pakkastaivaalla, vaikkei tuo -14° astetta tuulettomana päivänä haittaa yhtään,..miten lienee muualla suomessa talot pysyvät lämpiminä.
        Katsellaan ja kuunnellaan!

        sinsiru


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4573
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4504
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4106
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3047
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2641
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      205
      2108
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1735
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe