Olemme kohta 30-vuotias aviopari ja haluaisimme pari lasta.
Miehellä ei ole siittiäitä jotka olisivat elinkelpoisia.
Olemme puhuneet keino hedelmöityksestä ja adoptiosta ja uusin ajatus olisi ottaa kavereista mies saattamaan minut raskaaksi perinteisellä menetelmällä.
Itse en ole oikein sinut keinohedelmöityksen kanssa koska se on minusta tunteetonta toimintaa.
Olen suostuvainen sijaismiehen käyttöön kun olemme muutenkin olleet kolmenkimppaa mieheni kaverien kanssa.
Mitä toiset parit tekisivät tilanteessamme?
Raskaus toiveet
10
636
Vastaukset
Tule hakeen siemenet multa 🙄
- Anonyymi
Yhteyttä?
- Anonyymi
Ota vieras mies niin ei tuu sitten jälkeen päin mitään ongelmia kun et tiedä kuka se on.
Ja minä olen toiveittesi täyttymys hyvällä kaikilla mausteilla tehtynä:) Moikka olen 25 vuotias ja olen toiminut sijais siittäjänä parill muullekin parille eli jos teitä kiinostaa olkaahan yhteydessä
- Anonyymi
[email protected]
Tuonne meillä niin jatketaan siitä..... - Anonyymi
Gaynolassa asusetelee se yksi hönö, joka ilmoittelee haluavansa antaa spermaa. Ehkä legendaarinen Heinolan Setä on etsimänne?
- Anonyymi
Mulla on senverran vikkelät siittiöt että en voi kirjoitella enempää,paukahtaa muuten naispuoliset lukijat paksuksi.
- Anonyymi
Hyvä kun varoitit, täytyy huolehtia ettei vaimo lue tätä.
- Anonyymi
Mistä löysit sellaisen tuppi mulkun.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1111658En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321092SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2001032Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7287908Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35802Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33754- 37736
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6721+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233713Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29693