Ihme touhua POKElla

Anonyymi

POKE mainostaa lehdissä kuinka siellä voi suorittaa perustutkintoja ja muuta ammatillista koulutusta. Mutta miksi lehdissä isoja mainoksia, kun POKEen yrittää soittaa ja vähän kysellä niistä, niin kukaan ei tunnu tietävän mistään mitään. Aina annetaan vaan uutta nimeä ja puhelinnumeroa ja käsketään soittamaan ties kenelle. Vai onko nämä koulutukset tarkoitettu vain niille, jotka nyt peruskoulun ysillä ja yhteishaku edessä?
Älä unta näe sanotaan mainoksessa, no unennäöksi taitaa opiskeluhommat mennä jos ei muualle kuin POKElle hae.

24

1533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse ajattelin kun sinne soittelin että tietävätköhän koko Pokella mitä se ammattitutkinto edes tarkoittaa?

    • Anonyymi

      Heikkotasoista koulutusta. Sääliksi käy etenkin nuoria, jotka kuluttavat 3 vuotta elämästään aivan hukkaan.

    • Anonyymi

      Joo nihkeää on palvelu, tuntuu ettei sinne haluta ketään vai otetaanko sinne vain joitain tiettyjä , ihme touhua.

      • Anonyymi

        Kannattaa hakeutua muualle, niin saa parempaa koulutusta ja on paremmat mahikset päästä töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa hakeutua muualle, niin saa parempaa koulutusta ja on paremmat mahikset päästä töihin.

        Olen kuullut samaa, äänekoskella kouluttautuneita ei huolita mihinkään töihin.


    • Anonyymi

      Täysin perätön keskustelu ketju.
      Miksi?
      Pokelle on jatkuvan haun mennettely.
      Ainakin viimeiset tilastot osoittavat, työllistymisprosentti on valmistuneilla korkea.

      • Anonyymi

        Minkäs teet , kun tälläisiä kokemuksia ihmisillä on. Ymmärtäähän sen itse opiskelijakin, jos ei saa koulussa tarvitsemaansa opetusta ja jos vertaavat muualla opiskelleiden kanssa opetushistoriaansa .


      • Anonyymi

        Opetus voi olla puutteellista niin, että tarttis tehdä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetus voi olla puutteellista niin, että tarttis tehdä jotain.

        Poke antaa parhaille ja älykkäimmille opettajille kenkää ja sitten valitaan epäpätevii tilalle että säästetään palkoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poke antaa parhaille ja älykkäimmille opettajille kenkää ja sitten valitaan epäpätevii tilalle että säästetään palkoissa.

        Näinhän se menee nykymaailmassa, ammattitaitoa ei arvosteta, raha säätelee aivan kaiken.


    • Anonyymi

      POKEn optteajien tavoittelu lukukauden aikana on ihan mahdotonta. Ei vastata puhelimeen, ei sähköpostiin ja jos soittaa toimistoon, ei saa mitään tolkkua onko ko. ope paikalla ja milloin ja mistä tavoittaa. Sen nyt jokainen tajuaa, ettei heitä saa kiinni -ei tarviikaan- loma-aikoina, mutta silloin kun lukuvuosi käynnissä, olisi hyvä saada kiinni.

      • Anonyymi

        Kannattaisi sinunkin käydä koulua ei kotona makaoilemalla saa todistusta.


    • Anonyymi

      Mikä se diplomiteknikoksi itseään tituleeraava jonkinsortin johtaja tai esimies on siel pokella?

    • Anonyymi

      kysy Pokelta ,älä täällä.

    • Anonyymi

      Huolestuin kun viimeaikoina kattelin tv:stä ja olen lukenut mediasta siitä kuinka lestadiolaisten piireissä tapahtuu lapsiin kohdistunutta seksuaalista hyväksikäyttöä. Mieleeni heräsi kysymys ja huoli siitä, saako vanhemmat olla huoletta ettei lapsiin ja nuoriin kohdistu seksuaalista hyväksikäyttöä näissä opinahjossa joissa on kyseisen herätysliikkeeseen kuuluvia töissä?

      • Anonyymi

        Onokhan näitä kyseisiä ihmisiä koululla töissä? Siellä, kun on kuulemma ihan sänkyhuoneita, koululla,


    • Anonyymi

      Olisin enemmän huolissani opettajien järjestämistä illanvietoista poken omistamissa kiinteistöissä. Siellä kuulemma tarjotaan oppilaille viinat ja ruuat ja mellestetään yöt läpeensä. Aikamoista! Kyllä oppilaat tietää.

    • Anonyymi

      Kolkkiksen mökillä juurikin näin . On se mukava saada ilmaseks 🤣

    • Anonyymi

      Mitä pahaa Saarijärven touhussa on? Oppilaat saa ilmaseksi juoda ja syödä. Opet saa silmälle iloa yhteissaunassa ja nuorta lämmikettä yöksi viereen. Antaessa saa 😘

      • Anonyymi

        🙄🤔😮


    • Anonyymi

      En lukenut kaikkia kirjoituksia mutta rahastahan se on kiinni.
      Kun saavat oppilaaksi niin tuet on varmistettu.Minäkin olin useamman vuoden kirjoilla kun vain ilmoittauduin mutta siitä opiskelusta ei oikein mitään irronnut.

      • Anonyymi

        Miksi valehtelet?


    • Anonyymi

      Tää on ilmeisesti joku päivähoitopaikka?

    • Anonyymi

      Tilastot kertovat toista Pokelta valmistuneet työllistyvät hyvin.
      Yli 80 prosenttia ensimmäisen vuoden aikana.

      Pokella on mahdollisuus suorittaa myös osatutkintoja itse tai työnantajan toimesta jos esim. työkuva muuttuu..
      Tässä ketjussa yritetään mustamaalataan Pokea ,en tiedä mikä tarkoitus tällä mustamaalamisella on?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe