Entäs jos et ajattele minua yhtään

Anonyymi

Jos ajattelet, käsitöitä, töitä, seuraavan päivän ruokaostoksia, politiikkaa, harrasteita ja menneksyyttä.

Et minua.

Jos ajattelet, miehiä, avioliittoa, hääpukuja, kukkakimppuja ja tulevaisuutta.

Et minua. Minä vain sinua.

Hukkasinko aikaani turhuuteen? Olisinko voinut ajatella sittenkin sisustusta, uusia harrastuksia, uusia ihmisiä, tapahtumia ja työpaikan vaihtoa?

Ei, ajattelin sinua. Ei, vaikka yritin muuta.

Kauanko vielä kasvosi mielessäni näen? Kauanko vielä muistot riivaa?

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ajatellut vain sinua. Vaihtoehtoja päästä luoksesi. Olla todella yhdessä pikemmin tai myöhemmin... Mikä on oikea ratkaisu? Ja mikä on mahdollinen?

      • Anonyymi

        Missä päin tämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin tämä?

        Keksitty juttu. Tuskin oikeasti missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksitty juttu. Tuskin oikeasti missään.

        Miks kukaan keksis täällä jotain huvikseen?
        No huvinsa sitte kullakin


    • Tämä ei liity sinun "tapaukseesi", mutta saanen vastata 😔

      Entäs jos,
      ajattelen sinua käsitöitä ja muita töitä tehdessäni, pohtiessani seuraavan päivän ruokaostoksia, politiikkaa, harrasteita tai menneisyyttä. Illalla juuri ennen kuin nukahdan ja aamulla kun herään. Nyt ja joka hetki.

      Entä jos en voi ajatella avioliittoa, hääpukuja, kukkakimppuja tai tulevaisuutta ilman sinua. En ketään toista naista, enkä ketään miestä, koska rakastan sinua ja sinut minä tahdon ❤️🌹

      • Anonyymi

        Tämä oli kauniisti vastattu ❣


      • Anonyymi

        Voi kuinka ihana 💗 Kunpa rakkaani ajattelisi juuri näin. Olen näin hänestä myös näin ajatellut. Miettinyt, mitä hän sanoisi tai ajattelisi jostain päivänpolitiikan uutisesta, asiasta, harrasteesta tai menneisyyteni tapahtumasta. Millaista olisi arkea ja juhlaa hänen kanssaan elää.. Tiedän kyllä, että luottaisin paljon hänen arvostelukykyynsä ja harkintaansa 💞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuinka ihana 💗 Kunpa rakkaani ajattelisi juuri näin. Olen näin hänestä myös näin ajatellut. Miettinyt, mitä hän sanoisi tai ajattelisi jostain päivänpolitiikan uutisesta, asiasta, harrasteesta tai menneisyyteni tapahtumasta. Millaista olisi arkea ja juhlaa hänen kanssaan elää.. Tiedän kyllä, että luottaisin paljon hänen arvostelukykyynsä ja harkintaansa 💞

        Eivätpä nämä mun sanojani olleet vaan ketjun aloittajan. Oma ajatus oli vähän ikkäänkuin se kun sanotaan, jotta "Jotain uutta, jotain vanhaa, jotain lainattua, jotain sinistä", mutta sininen jäi puuttumaan. Hyvin paljolti näin silti tunnen ja koen kuin kynä raapusti. Ehkä joskus, mikäli hän niin haluaa, annan sen nyt uupumaan jääneen sinisen ja punaisen 🌹


      • Anonyymi

        Hyvänen aika , minähän just sinua kosasin, mitään et vastannut, mut kaiken tuon saat ns. "Yhdessä tehden ", ei sinun tarvi sukkaa kutoo 😁, mut monta asiaa ois kiva yhdessä tehdä ja tietty myös erikseen, ehdottomasti 😁. RAKASTAN SINUA ❤


      • Anonyymi

        Ihana asia, että noin ajattelet, niinkuin minäkin, teen ruokaa, mietin..maistuisiko tämä myös sinulle ym. kyllä me vielä vierekkäin hääräillään ❤ ehdottomasti rakas ❤, aika pian ,toivottavasti, kova on ikävä 😢😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana asia, että noin ajattelet, niinkuin minäkin, teen ruokaa, mietin..maistuisiko tämä myös sinulle ym. kyllä me vielä vierekkäin hääräillään ❤ ehdottomasti rakas ❤, aika pian ,toivottavasti, kova on ikävä 😢😢

        Vastasin, kun tein iltatoimet ja kuuntelin. Sydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin, kun tein iltatoimet ja kuuntelin. Sydän.

        Jatkan, että KYLLÄ sinulle vastaan. Nyt kyllä ja aina kyllä sinulle vastaan, siihen kysymykseen, hurmaava rakkaani..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan, että KYLLÄ sinulle vastaan. Nyt kyllä ja aina kyllä sinulle vastaan, siihen kysymykseen, hurmaava rakkaani..

        Kiitos rakas, kyyneleet ☺ suin. Niin sinut haluan arkea kanssani viettämään ☺. Ja kaikkea muutakin ❤. Itku vaan meinaa koko ajan tulla, niin vi**tun IKÄVÄ ❤❤. Tule ian edes poikkee, saatais jotain selvyyttä, mulla vaan kyyneleet valuut, rakas ❤😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakas, kyyneleet ☺ suin. Niin sinut haluan arkea kanssani viettämään ☺. Ja kaikkea muutakin ❤. Itku vaan meinaa koko ajan tulla, niin vi**tun IKÄVÄ ❤❤. Tule ian edes poikkee, saatais jotain selvyyttä, mulla vaan kyyneleet valuut, rakas ❤😢

        Nyt minä vaan itken ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt minä vaan itken ❤

        Minullakin mieletön ikävä luoksesi koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin mieletön ikävä luoksesi koko ajan.

        Ystävälliseen sävyyn kysyn, miten te jaksatte laitella tuntemattomille palstalaisille sydämiä ja rakkauden tunnustuksia? Minäkin jotain joskus kaipaavaa kirjoittanut purkaakseni tunteita. Mutta te olette aika pitkään jatkaneet, että herää kysymys mikä saa teidät jatkamaan tavallaan samoja sydämiä ha kaipaavia juttuja uudelleen ja uudelleen. Mun kommentti ei sisällä yhtään minkäänlaista kritiikkiä, vaan on vilpittön ajatus ja kysymys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ystävälliseen sävyyn kysyn, miten te jaksatte laitella tuntemattomille palstalaisille sydämiä ja rakkauden tunnustuksia? Minäkin jotain joskus kaipaavaa kirjoittanut purkaakseni tunteita. Mutta te olette aika pitkään jatkaneet, että herää kysymys mikä saa teidät jatkamaan tavallaan samoja sydämiä ha kaipaavia juttuja uudelleen ja uudelleen. Mun kommentti ei sisällä yhtään minkäänlaista kritiikkiä, vaan on vilpittön ajatus ja kysymys.

        No muun muassa tätä miekin olen muutaman kerran ihmetelly, eritoten sillon kun ne napsahtaa omalle kohalle tai ommaan kommenttiin 😅 En oo päässy selvyyteen, jotta tunteeko täällä jotkut oikeasti toisensa vaiko eivät. Joskus tuota taisin kysästäkin, mutta liekö tuli vaan hiljaisuutta vastaukseksi 😄 Toisaalta, eipä tuo mulle kuulu ja jokanen saa ainkin mun puolestani laittaa just mitä tahtoo ja minne tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävälliseen sävyyn kysyn, miten te jaksatte laitella tuntemattomille palstalaisille sydämiä ja rakkauden tunnustuksia? Minäkin jotain joskus kaipaavaa kirjoittanut purkaakseni tunteita. Mutta te olette aika pitkään jatkaneet, että herää kysymys mikä saa teidät jatkamaan tavallaan samoja sydämiä ha kaipaavia juttuja uudelleen ja uudelleen. Mun kommentti ei sisällä yhtään minkäänlaista kritiikkiä, vaan on vilpittön ajatus ja kysymys.

        Hän sanoi kerran minulle tästä foorumista, ja tulin siksi tänne. Kerran hän napautti sormellaan erään hyllyssä olevan kirjaa, en ymmärtänyt, että se olisi kannattanut lukea. Myöhemmin luin sen, ja kyllä olisi kannattanut lukea se jo aiemmin. Niin kuin muutama muukin kirja, joita jo aiemmin sormeilin.. Olisin pidemmällä, ehkä hänen vieressään.. Siksi olen täällä.. Epäonnistuneiden valintojen ja koronan seurauksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän sanoi kerran minulle tästä foorumista, ja tulin siksi tänne. Kerran hän napautti sormellaan erään hyllyssä olevan kirjaa, en ymmärtänyt, että se olisi kannattanut lukea. Myöhemmin luin sen, ja kyllä olisi kannattanut lukea se jo aiemmin. Niin kuin muutama muukin kirja, joita jo aiemmin sormeilin.. Olisin pidemmällä, ehkä hänen vieressään.. Siksi olen täällä.. Epäonnistuneiden valintojen ja koronan seurauksena.

        Mielenkiintoiselta kuulostava tilanne. Haluatko kertoa mitä ne kirjat oli, vai onko ne liian henkilökohtaisia? Ajatteletko, että EoEt on se joka napsautti kirja hyllyssä, vai onko vai onko kiva kuvitella? Mietin epäonnistuneita valintoja... voisiko sulla olla hieman taikauskoa tai toiveajattelua tossa ja toi olis vähän niin kuin kieltämistä, sille ettette ole sun oikean ihastuksen kanssa lähentyneet? En halua lannistaa ja voin olla ihan väärässä. Mulle kävi ihastuneena niin että etsin merkkejä vastavuoroisuudesta ja sitten kuvittelin pienistä asioista sellaisia ja se sitten osottautui kuvitteluksi ja toiveajatteluksi koko juttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoiselta kuulostava tilanne. Haluatko kertoa mitä ne kirjat oli, vai onko ne liian henkilökohtaisia? Ajatteletko, että EoEt on se joka napsautti kirja hyllyssä, vai onko vai onko kiva kuvitella? Mietin epäonnistuneita valintoja... voisiko sulla olla hieman taikauskoa tai toiveajattelua tossa ja toi olis vähän niin kuin kieltämistä, sille ettette ole sun oikean ihastuksen kanssa lähentyneet? En halua lannistaa ja voin olla ihan väärässä. Mulle kävi ihastuneena niin että etsin merkkejä vastavuoroisuudesta ja sitten kuvittelin pienistä asioista sellaisia ja se sitten osottautui kuvitteluksi ja toiveajatteluksi koko juttu.

        Nyt kun ei ole vielä unihiekat silmissä vaikka pitäs olla jo unten mailla ja hokasin tämän kommentin, niin tulinpa vaan kommenteeraamaan, (vaikka et multa kysynytkään), jotta en ole napautellut mittään kirjoja hyllyissä. Jos joku nyt tämmösiä mielessään pohtii, niin mie olen syytön tähän hommaan 😉 Nyt mänen pehkuihin, hyvää yötä 🌹 💤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt kun ei ole vielä unihiekat silmissä vaikka pitäs olla jo unten mailla ja hokasin tämän kommentin, niin tulinpa vaan kommenteeraamaan, (vaikka et multa kysynytkään), jotta en ole napautellut mittään kirjoja hyllyissä. Jos joku nyt tämmösiä mielessään pohtii, niin mie olen syytön tähän hommaan 😉 Nyt mänen pehkuihin, hyvää yötä 🌹 💤

        Kiva vastaus sinänsä, mutta olisit voinut odottaa vaikka huomiseen. Syyttömyytesi on meille muille selvä (kuinka epätodennäköistä, että oma ihastus kirjoittelisi täällä), mutta nyt hän jonka sitkeyttä sydän viestittelyssä ihmettelen ei välttämättä rohkene kommentoida. Tiedoksi, etten pidä tyhmänä, jos on antanut itsensä vähän kuvitella tms. Olen itsekin, joskus tehnyt niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva vastaus sinänsä, mutta olisit voinut odottaa vaikka huomiseen. Syyttömyytesi on meille muille selvä (kuinka epätodennäköistä, että oma ihastus kirjoittelisi täällä), mutta nyt hän jonka sitkeyttä sydän viestittelyssä ihmettelen ei välttämättä rohkene kommentoida. Tiedoksi, etten pidä tyhmänä, jos on antanut itsensä vähän kuvitella tms. Olen itsekin, joskus tehnyt niin.

        No oisin voinu ootella joo, mutta eipä käyny mielessä. En tiiä, mitä siitä kukaan "kostuu" oli asia kuinka vaan. Ja missään tapauksessa en oo miekään tässä ketään tyhmänä pitäny. En sua, häntä keneltä kysyit tai muitakaan. Kuvitteluun, haaveiluun ja ties mihin muuhunkin oon monta kertaa "hurahtanut" itekin. Tiiän tasan tarkkaan kuinka ihastukset sekottellee ajatuksia ja mieli voi kuvitella millon mitäkin. Sydämiä täällä lentelee vähän joka toiseen kommenttiin ja varmaan eri syistä. Enkä mie ainakaan tiiä tässä anonyymien sekamelskassa 😅, että mikä on keneltäkin tai monesko se oli. Ei ole siis myöskään mitään havaintoa siitä, jotta onko jollakin se "sitkeämpi sydän". Huumorilla olen pääsääntöisesti omalle kohalle napsahtaneet ottanu, tosin välillä myös hieman ihmetelly.
        Jatkan aiheesta myöhemmin omassa ketjussaan...
        Mukavaa päivää!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No oisin voinu ootella joo, mutta eipä käyny mielessä. En tiiä, mitä siitä kukaan "kostuu" oli asia kuinka vaan. Ja missään tapauksessa en oo miekään tässä ketään tyhmänä pitäny. En sua, häntä keneltä kysyit tai muitakaan. Kuvitteluun, haaveiluun ja ties mihin muuhunkin oon monta kertaa "hurahtanut" itekin. Tiiän tasan tarkkaan kuinka ihastukset sekottellee ajatuksia ja mieli voi kuvitella millon mitäkin. Sydämiä täällä lentelee vähän joka toiseen kommenttiin ja varmaan eri syistä. Enkä mie ainakaan tiiä tässä anonyymien sekamelskassa 😅, että mikä on keneltäkin tai monesko se oli. Ei ole siis myöskään mitään havaintoa siitä, jotta onko jollakin se "sitkeämpi sydän". Huumorilla olen pääsääntöisesti omalle kohalle napsahtaneet ottanu, tosin välillä myös hieman ihmetelly.
        Jatkan aiheesta myöhemmin omassa ketjussaan...
        Mukavaa päivää!

        Olisi siitä sen ”koostunut”, että voisi saada muidenkin palstalaisten mielenmaisemista ja oikeista ajatuksista tämän sydän ja kaipaus pyörremyrskyn keskellä jonkinlaista kuvaa. Sun kirjoituksista ei epäselvyyttä, kun luonne on avoin. Ihan kivaa ja harmitonta teidän kaipailevien viestittely on, mutta välillä jätän itse palstailun väliin, kun ei täältä löydy sen enempää asiaa, eikä itse löydä samaa aaltopituutta näihin iki sydämiin. Palsta varmasti palvelee teitä kaipailevia ja huumori tyyppejä hyvin, jatkakaa vaan samaan malliin. Välillä kun olen katsonut mitä palstalle kuuluu, aina vaan sama meno ja nyt ihan neutraalisti ja hyvään sävyyn ihmettelin sitä mikä motivoi jatkamaan. Sillain vähän ihmettelen. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi siitä sen ”koostunut”, että voisi saada muidenkin palstalaisten mielenmaisemista ja oikeista ajatuksista tämän sydän ja kaipaus pyörremyrskyn keskellä jonkinlaista kuvaa. Sun kirjoituksista ei epäselvyyttä, kun luonne on avoin. Ihan kivaa ja harmitonta teidän kaipailevien viestittely on, mutta välillä jätän itse palstailun väliin, kun ei täältä löydy sen enempää asiaa, eikä itse löydä samaa aaltopituutta näihin iki sydämiin. Palsta varmasti palvelee teitä kaipailevia ja huumori tyyppejä hyvin, jatkakaa vaan samaan malliin. Välillä kun olen katsonut mitä palstalle kuuluu, aina vaan sama meno ja nyt ihan neutraalisti ja hyvään sävyyn ihmettelin sitä mikä motivoi jatkamaan. Sillain vähän ihmettelen. 🙂

        No joo, olishan se kiva nähhä vähän selkeämmin ne maisemat 😌


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No muun muassa tätä miekin olen muutaman kerran ihmetelly, eritoten sillon kun ne napsahtaa omalle kohalle tai ommaan kommenttiin 😅 En oo päässy selvyyteen, jotta tunteeko täällä jotkut oikeasti toisensa vaiko eivät. Joskus tuota taisin kysästäkin, mutta liekö tuli vaan hiljaisuutta vastaukseksi 😄 Toisaalta, eipä tuo mulle kuulu ja jokanen saa ainkin mun puolestani laittaa just mitä tahtoo ja minne tahtoo.

        Miksi sinun pitäisi päästä selvyyteen tunteeko joku jonkun vai ei, eihän sen pitäisi sinun persiittä kutittaa (emoji). Ihan kuin palaisi vanhan ajan statsi-aikoihin kun tätäkin palstaa lukee (emoji).


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No oisin voinu ootella joo, mutta eipä käyny mielessä. En tiiä, mitä siitä kukaan "kostuu" oli asia kuinka vaan. Ja missään tapauksessa en oo miekään tässä ketään tyhmänä pitäny. En sua, häntä keneltä kysyit tai muitakaan. Kuvitteluun, haaveiluun ja ties mihin muuhunkin oon monta kertaa "hurahtanut" itekin. Tiiän tasan tarkkaan kuinka ihastukset sekottellee ajatuksia ja mieli voi kuvitella millon mitäkin. Sydämiä täällä lentelee vähän joka toiseen kommenttiin ja varmaan eri syistä. Enkä mie ainakaan tiiä tässä anonyymien sekamelskassa 😅, että mikä on keneltäkin tai monesko se oli. Ei ole siis myöskään mitään havaintoa siitä, jotta onko jollakin se "sitkeämpi sydän". Huumorilla olen pääsääntöisesti omalle kohalle napsahtaneet ottanu, tosin välillä myös hieman ihmetelly.
        Jatkan aiheesta myöhemmin omassa ketjussaan...
        Mukavaa päivää!

        Voihan sitä ihan normaalilla tyylillä kirjoittaa, ei tarvitse väkisin vientää ja kientää murretta, jota oikeasti ei käytä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun pitäisi päästä selvyyteen tunteeko joku jonkun vai ei, eihän sen pitäisi sinun persiittä kutittaa (emoji). Ihan kuin palaisi vanhan ajan statsi-aikoihin kun tätäkin palstaa lukee (emoji).

        Ei ole mittään pakkoa tässä, eikä tuo mun perskankkuja kutittele 😁 rauhotu hyvä ihminen 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä ihan normaalilla tyylillä kirjoittaa, ei tarvitse väkisin vientää ja kientää murretta, jota oikeasti ei käytä.

        Tämäpä se ompi mun normityylini ja mistäs sie tiiät mitä mä käytän 😉


    • Anonyymi

      En voi toisen pään sisään päästä eikä kukaan omia syvimpiä ajatuksiaan somessa julki tuo.
      Mut siitä päätellen ihanaa et hänellä kuitenkin iloa on ❤️
      En enää arvaa viestiäkään laittaa... Siitä kaikesta ehkä liikaa aikaa.

      Viime ajat oon itse ollut todella alamaissa vaikka ihana sää kun lunta ja ympärillä kaikki hyvin. Mut häntä vain edelleen mietin. Tuntuu et jäi kortti katsomatta, ehkä niin oli tarkoitus 💔

      • Anonyymi

        Samat fiilikset. Kortti on kääntämättä. Hänen kanssaan jota rakastan. ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samat fiilikset. Kortti on kääntämättä. Hänen kanssaan jota rakastan. ❤

        Kääntämättä ei kortin symbolit tai muutkaan paljastu, ellei sitten ole röntgenkatsetta, jota mie en ainakaan omista. Ehkä sen voisi vielä kääntää.


      • Anonyymi

        Epäilen et hän ei mieti enää minua ollenkaan jos saati edes muistaa.
        Toivottavasti hän löytää rakkaan vierelleen. Mie aattelin olla yksin jos hän ei elämääni tule kuulumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat fiilikset. Kortti on kääntämättä. Hänen kanssaan jota rakastan. ❤

        Tämä unieni nainen, on unelmieni nainen.. Pidän hänen tavoistaan ratkaista asioita. Sallin itselleni myös laajemman valikoiman erilaisia keinoja. Rakkaalleni haluan olla totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen et hän ei mieti enää minua ollenkaan jos saati edes muistaa.
        Toivottavasti hän löytää rakkaan vierelleen. Mie aattelin olla yksin jos hän ei elämääni tule kuulumaan.

        Muistimme toisemme vuosien takaa, ei sellainen unohdu koskaan. Olen aina sinun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä unieni nainen, on unelmieni nainen.. Pidän hänen tavoistaan ratkaista asioita. Sallin itselleni myös laajemman valikoiman erilaisia keinoja. Rakkaalleni haluan olla totta.

        Mitä keinoja 🙂?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä keinoja 🙂?

        Sellaisia, mitä kaikkien ei tarvitse tietää.. Vain minun, ja hänen.. Jos hän niin haluaa.


      • Anonyymi

        Näyttää olevan työtehtävät vähissä kun työkseen pitää tämmöisiä kirjoitella. (Emoji)


      • Anonyymi

        Oliko sun unelma-ammatti poliisi lapsena? (Naurua), kuulostaa nimittäin siltä (naurua).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia, mitä kaikkien ei tarvitse tietää.. Vain minun, ja hänen.. Jos hän niin haluaa.

        Minä olen hän. Nyt voit kertoa, haluan tietää🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen hän. Nyt voit kertoa, haluan tietää🙂

        No olethan sinä hän ;) :D No ekanakin vieraassa rannassa on hyvä astella varoen. Sitten on sellaisia erilaisia kangastuksen kaltaisia maisemia, kuten oikein kuumissa paikoissa on. Siellä on myös niitä keitaita :) Ja sitten voi valita oikein pitkän maisemareitin, ja sen reitin suhteen sitten kuinka mennään, oiotaanko vai kierretäänkö ja lähdetäänkö ylämäkeen tai joen ylitykseen.. Maastopuvussa on täälläkin jokunen matkalla.. Niin kuin itsekin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olethan sinä hän ;) :D No ekanakin vieraassa rannassa on hyvä astella varoen. Sitten on sellaisia erilaisia kangastuksen kaltaisia maisemia, kuten oikein kuumissa paikoissa on. Siellä on myös niitä keitaita :) Ja sitten voi valita oikein pitkän maisemareitin, ja sen reitin suhteen sitten kuinka mennään, oiotaanko vai kierretäänkö ja lähdetäänkö ylämäkeen tai joen ylitykseen.. Maastopuvussa on täälläkin jokunen matkalla.. Niin kuin itsekin..

        Millaisia maisemia? Millaista reittiä suosittelet? Edelleen hän 🙂😉


    • Anonyymi

      Näin iltaisin ja yöllä ahdistun aina vaan enemmän... Ahdistun ilman häntä.

      😭💔

      • Anonyymi

        Voi ei, malta, rentoudu, luota. Kyllä kaikki vielä järjestyy. Halauksia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, malta, rentoudu, luota. Kyllä kaikki vielä järjestyy. Halauksia..

        Henkilölle voi suoraankin kirjoittaa vai mitä (?), että ei tarvitse suomi24:lle tulla kirjoittamaan.

        Aikamoiset creepit stalkkeritfibat näistä saa. Olet ihan kuin entinen naapurini, joka käy oven takana huutelemassa kaikkk yksityiset asiat ja on muka aina puhuvinaan puhelimeen..(naurua), (emoji).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilölle voi suoraankin kirjoittaa vai mitä (?), että ei tarvitse suomi24:lle tulla kirjoittamaan.

        Aikamoiset creepit stalkkeritfibat näistä saa. Olet ihan kuin entinen naapurini, joka käy oven takana huutelemassa kaikkk yksityiset asiat ja on muka aina puhuvinaan puhelimeen..(naurua), (emoji).

        Mitä ihmettä selität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, malta, rentoudu, luota. Kyllä kaikki vielä järjestyy. Halauksia..

        Kiitos niin paljon 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä selität?

        Taitaa olla varmaan psykoosi kun on oikeassa (hih hih hii)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla varmaan psykoosi kun on oikeassa (hih hih hii)?

        Tokhiinsa. Eihän sitä nyt kehtaa kenellekään sanoa, että olet oikeassa kuomaseni vaan käsikirjoituksen mukaan pitää sanoa, että sinulla on psykoosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos niin paljon 🤗

        Huolehdin sinusta rakas ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokhiinsa. Eihän sitä nyt kehtaa kenellekään sanoa, että olet oikeassa kuomaseni vaan käsikirjoituksen mukaan pitää sanoa, että sinulla on psykoosi.

        Just näin, tai jotenkin niin päin 😳😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokhiinsa. Eihän sitä nyt kehtaa kenellekään sanoa, että olet oikeassa kuomaseni vaan käsikirjoituksen mukaan pitää sanoa, että sinulla on psykoosi.

        Mistäköhän käsikirjoituksesta oikein puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilölle voi suoraankin kirjoittaa vai mitä (?), että ei tarvitse suomi24:lle tulla kirjoittamaan.

        Aikamoiset creepit stalkkeritfibat näistä saa. Olet ihan kuin entinen naapurini, joka käy oven takana huutelemassa kaikkk yksityiset asiat ja on muka aina puhuvinaan puhelimeen..(naurua), (emoji).

        Kivoja naapureita teillä :) Kunhan omia asioitaan huutelee niin mikäs siinä, eikä toisten :) Minä en nyt ymmärrä tuota stalkkeri-juttua, sillä anonyymejähän me täällä ollaan. Ja mikäs siinä jos haluaa päivän fiiliksistään kertoilla ja saada kommentteja kannustavassa hengessä. Yksinäistä monella on arki ja tunteille monesta syystä vähän paikkoja jakaa. Valitettavasti näin minulla. Ja ehkä jollain muullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivoja naapureita teillä :) Kunhan omia asioitaan huutelee niin mikäs siinä, eikä toisten :) Minä en nyt ymmärrä tuota stalkkeri-juttua, sillä anonyymejähän me täällä ollaan. Ja mikäs siinä jos haluaa päivän fiiliksistään kertoilla ja saada kommentteja kannustavassa hengessä. Yksinäistä monella on arki ja tunteille monesta syystä vähän paikkoja jakaa. Valitettavasti näin minulla. Ja ehkä jollain muullakin.

        Näin minäkin ajattelen.

        En vaan enää pysty elämään. Siis elän kyllä mutta tyhjällä sielulla ja murskatulla sydämellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokhiinsa. Eihän sitä nyt kehtaa kenellekään sanoa, että olet oikeassa kuomaseni vaan käsikirjoituksen mukaan pitää sanoa, että sinulla on psykoosi.

        Miksi et voi sanoa? Käyppä nyt tunnustamassa tuolla😚 sinäkin😘


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1656
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1148
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1136
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1031
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      824
    Aihe