Aihe

Onko tällä jokin tarkoitus

Anonyymi

Miksi mies liehittelee samaa varattua naista vuodesta toiseen? Hän on myös itse varattu. Selkeästi tavoitteellista flirttailua josta jää puuttumaan se terävin kulma. Ystävyyttä ja avoimuutta, vaikka välillä selkeästi vetäytyy ja tulee taas esiin ponnekkaampana tuomaan itseään lähelle. Onko tämä jokin miehinen leikki vai pelkää että jos ei kuitenkaan riitä naiselle. Kunnioittaako naisen parisuhdetta eikä vie toimintaansa loppuun koska ei halua rikkoa ketään. Pelkääkö että nainen ei tarttuisi häneen.

15

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei hvyää käytöstä, jos jompikumpikin varattu. Asiallinen ja ystävällinen käytös on tietysti hyvä juttu.

• Anonyymi

Kiinnostunut tai siis ihastunut eikä pääse yli naisesta. Jokin häntä arveluttaa tai pelottaa. Ei kukkaan mies jaksa muuten flirtata samalle daamille vuosia. Testaa joko saisi sut.

• Anonyymi

Asiantuntija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiantuntija.

Oisko oikein koulutettu asiantuntija?
        Totta kyl tuo analyysi varmaan vois olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko oikein koulutettu asiantuntija?
        Totta kyl tuo analyysi varmaan vois olla.

Varmasti on totta, sitä en epäile.

• Anonyymi

Pientä piristystä arkeen tai sitten tunnustelua, miten toinen reagoi. Haluaa ehkä jättää aloitteen toiselle, omassa suhteessa kausi vaihtelua, säätöä moneen suuntaan, muistuttaa itsestään varamahdollisuutena, jos toisen suhde kariutumassa, ei flirttailee vaan vain kohteliasta käytöstä. On siis lukemattomia mahdollisuuksia, mistäpä näistä tietää. Flirtin ajatus on, että asia jää ilmaan.

• Anonyymi

En näin miehenä kyllä jaksaisi vuodesta toiseen piristää arkeani flirttaamalla samalle naiselle. Kyllä mä todella pitäisin juuri tuosta naisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En näin miehenä kyllä jaksaisi vuodesta toiseen piristää arkeani flirttaamalla samalle naiselle. Kyllä mä todella pitäisin juuri tuosta naisesta.

Minä taas jaksan flirttailla kaikille naisille kaikkialla. Joskus käy myös kala koukkuun, kun vaan jaksaa yrittää ja pitää tammat lämpiminä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas jaksan flirttailla kaikille naisille kaikkialla. Joskus käy myös kala koukkuun, kun vaan jaksaa yrittää ja pitää tammat lämpiminä.

Joo mut yhelle ja samalle vuosia. Tuskin ilman todellista tarkotusperää.

• Anonyymi
      UUSI

Todennäköisesti on ihastunut naiseen. Välillä onnistuu tasoittumaan ja jättämään naisen rauhaan, kunnes jälleen jokin laukaisee tunteen jälleen pintaan ja mies alkaa lähestyä flurttailemalla ym. esilletulemisella.
      Syy vaihteluun voi olla omassa pesässä tai sitten kunnioituksesta naista ja hänen suhdettaan kohtaan.
      Haluaa, mutta varoo tunkemasta liikaa. Ympäristön paine vs. omat tunteet jne.

M41

• Anonyymi
        UUSI

Mulla on monia varattuja miehiä jotka ovat pitäneet yhteyttä monia vuosia. Tuskin on kaikki ihastuneet. Vaikka en itse ota yhteyttä, niin palaavat aina vaikka olisivat hetken hiljaakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on monia varattuja miehiä jotka ovat pitäneet yhteyttä monia vuosia. Tuskin on kaikki ihastuneet. Vaikka en itse ota yhteyttä, niin palaavat aina vaikka olisivat hetken hiljaakin.

Tarkoitin tuolla tietynlaista yhteydenottoa, eli flirttiä ja sellaista. Olisi mukava jos itselläkin olisi joku kaverinainen, jolle soitella tai käydä oluella juttelemassa kaikesta. Se on erilainen tilanne, ymmärrät kyllä.

M41

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin tuolla tietynlaista yhteydenottoa, eli flirttiä ja sellaista. Olisi mukava jos itselläkin olisi joku kaverinainen, jolle soitella tai käydä oluella juttelemassa kaikesta. Se on erilainen tilanne, ymmärrät kyllä.

M41

Ne ovatkin tietynlaisia yhteydenottoja. Kaikki flirttailevat. Vaikka en itse ota yhteyttä enkä flirttaile.
        Itsekin haluisin vain ystävän.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikkea tuota! Sä olet tosiaan aika hyvä ihmistuntija!

Mä en tyrkytä itseäni liikaa, vaikka aavistankin jotain tunteita vastapuolella, etten aiheuta ristiriitaisia fiiliksiä. Ajattelen, että vaikka hän olisikin ihastunut, hän viestittää viileällä käytöksellään, ettei tahdo lähentelyä. Minä pidän tavallaan ovea auki, mutta otan askeleen lähemmäs vain, jos hän näyttää siltä, että tahtoo minun tulevan. Välillä hän vaikuttaa siltä, että ”nyt saat kävellä kokonaan takaisin ja laittaa oven kiinni”.

• Anonyymi
      UUSI

”Rakkaudesta se hevonenkin potkii”
      Kyllä pitkäkestoisella flirtillä mies hakee huomiota juuri flirtin kohteelta. Jos mies hakee saman naisen huomiota vuosia on hänellä tunteita ja vahvoja naista kohtaan. Tuota en osaa sanoa miksi tuo ”terävin kulma jää puuttumaan”. Syy voisi olla arvostus naisen parisuhdetta ja naista kohtaan. Me miehet ollaan liian arkoja kun se unelmavaimomateriaalia oleva on lähellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      14322
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      133
      12208
    3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      567
      8531
    4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
      Mikkeli
      124
      5596
    5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      301
      4988