Oho...Miesvaltaista näyttäis olevan..

Siis tämä palsta :)

Säätä, politiikkaa, kaupungin asioita. Ei huonoja aiheita, mutta eikös olis ihan mukavaa olla jotain hempeetäki ;)

Taidan olla nykyään ehkä ainoa naispuolinen, mutta eipä minunkaan aiheet aina ole mitään kukka/kokkausjuttuja.
Tuosta lauseesta muutes vois tasa-arvoimmeiset suuttua, kun eihän kuulemma nykyään mikään juttu ole enää vain naisten tai miesten :))

Kyllä mä kuiteski jätän miehille tietyt jutut, ja ite oon keittiössä. Kai mä sit oon vanhanaikanen eukko 🤭

Ajatelkaas..nyt mennään kevättä kohti, ja siitä mä oon onnellinen. Vaikkakin sinne vielä on vähän matkaa, niin edessä se kuitenkin on! 🦋

80

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Merkillistä on tämä yksinoikeus käyttää avauksessa nimimerkkiä. Kirjoittaja on "turkoosi" tinttu-liina, kun muut ovat anonyymeja. Muuten turkoosi on kiva väri - autoni väri. Poikkeavan komea, joka erottuu liikenteessä. Ja nyt ei naurata!!!...

      • No se oli kyllä tältä sivustolta typerä päätös muuttaa tuota nimimerkkisysteemiä. En ymmärrä ollenkaan tuota pointtia.

        Miksei jokainen saisi laittaa oman nimimerkkinsä, koska pelkät anonyymit ovat ihan "kasvottomia".

        Turkoosi on yksi mun lempiväreistä.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No se oli kyllä tältä sivustolta typerä päätös muuttaa tuota nimimerkkisysteemiä. En ymmärrä ollenkaan tuota pointtia.

        Miksei jokainen saisi laittaa oman nimimerkkinsä, koska pelkät anonyymit ovat ihan "kasvottomia".

        Turkoosi on yksi mun lempiväreistä.

        Itekki rekkaisin mutta homma vaatii puhelinnumeron. Ei viitti antaa tämmöiselle pilipalisivustolle.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itekki rekkaisin mutta homma vaatii puhelinnumeron. Ei viitti antaa tämmöiselle pilipalisivustolle.

        Sunflower

        No jos mun nyt pitäis rekata, niin en mä tuota numeroa panttais.
        En mä ny usko, että siitä mitään hirveetä seurais. Nykyään ku voi vielä laittaa estojaki kännyyn.


    • Anonyymi

      Anonyymit androgyynit täällä pitkälti kirjoittelee, ellei toisin mainitse. Ainakin yksi on esiintyvinään miehenä, joka kerskailee leikkavaansa pihanurmikon aina joulun aikaan ja pääsee taas kevään tullen kuopsuttelemaan sitä ihanaa puutarhaansa...

      • No kirjoitelkoon jokainen siitä mistä tykkää. Eihän juttuja ole pakko lukea, jos ei halua.


    • Anonyymi

      Palsta on todella törkeä. Täällä mollataan toisia, levitellään peräättömiä asioita toisista eikä myöskään vastauksia saa vaikka laittaisi kuinka asiallisen postauksen.

      • No minä en ole ihan kaikkia lukenut, niin en tiedä ihan kaikista jutuista.

        Itse vastaan joskus aloitukseen, jos on jotain kirjoittamista.
        Harvoin vaan kukaan vastaa takaisin, niin se vähentää intoa vastailla.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No minä en ole ihan kaikkia lukenut, niin en tiedä ihan kaikista jutuista.

        Itse vastaan joskus aloitukseen, jos on jotain kirjoittamista.
        Harvoin vaan kukaan vastaa takaisin, niin se vähentää intoa vastailla.

        No mutta. Tinttu-liinahan alkaa olla "aikuinen nainen". Voisin jopa lukea Tintun juttuja tarkemmin. Tässä alkaa pian kemiamme kohdata. Muuten Tinttu, älä väheksy keittiötä. Vietän 80 % ajastani "keittiössä", jossa on jopa työpöytäni. Siis kaikki on käden ulottuvilla. Katselen takkahuoneen TV:stä ihanan valkean loisteessa ja lämmössä vain ne tärkeimmät ohjelmat, mm urheilukilpailut (ei koskaan moottoripäristelyä, formulaa, rallia; enkä "alppilaskettelua" - ovat muka urheilua, hah)...
        En voi käsittää, että on vielä "miehenkuvatuksia", tupakoivia paskiaisia, jotka eivät osaa tehdä edes voileipää, saati makaronilaatikkoa. Ja näyttää siltä, ettei tilanne ole edes muuttumassa parempaan suuntaan, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta. Tinttu-liinahan alkaa olla "aikuinen nainen". Voisin jopa lukea Tintun juttuja tarkemmin. Tässä alkaa pian kemiamme kohdata. Muuten Tinttu, älä väheksy keittiötä. Vietän 80 % ajastani "keittiössä", jossa on jopa työpöytäni. Siis kaikki on käden ulottuvilla. Katselen takkahuoneen TV:stä ihanan valkean loisteessa ja lämmössä vain ne tärkeimmät ohjelmat, mm urheilukilpailut (ei koskaan moottoripäristelyä, formulaa, rallia; enkä "alppilaskettelua" - ovat muka urheilua, hah)...
        En voi käsittää, että on vielä "miehenkuvatuksia", tupakoivia paskiaisia, jotka eivät osaa tehdä edes voileipää, saati makaronilaatikkoa. Ja näyttää siltä, ettei tilanne ole edes muuttumassa parempaan suuntaan, hah hah haaa!!!...

        No enköhän ala kohta olemaan yli-aikuinen...

        Ruoanlaitto on tärkeä taito jokaiselle. Onneksi miehetkin sen jo taitaa. Melko usein parhaimmat kokit ovat miehiä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No enköhän ala kohta olemaan yli-aikuinen...

        Ruoanlaitto on tärkeä taito jokaiselle. Onneksi miehetkin sen jo taitaa. Melko usein parhaimmat kokit ovat miehiä.

        Sä just jutskaat sellaisen kundin kaa :)


      • Anonyymi

        Tulee vastattua vaan T-L:n ja Kittien avauksiin kun heittävät kommenttia takaisinkin päin. Anonyymit tekevät avauksen mutteivät huomioi vastaajia vastaamalla takaisin.


      • artagnan kirjoitti:

        Sä just jutskaat sellaisen kundin kaa :)

        Ai parhaimman kokin, eli Artsin kanssa? ;)

        Ootkos muuten itseoppinut kokkaaja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulee vastattua vaan T-L:n ja Kittien avauksiin kun heittävät kommenttia takaisinkin päin. Anonyymit tekevät avauksen mutteivät huomioi vastaajia vastaamalla takaisin.

        Tuo on minusta tympeetä, että ku vastaa johonki, niin ei tuu mitään takasin.
        Se on turhauttavaa ja siks ei kovin herkästi tulekkaa enää kirjotettua mitään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai parhaimman kokin, eli Artsin kanssa? ;)

        Ootkos muuten itseoppinut kokkaaja?

        Kyl mä oon niinku noi viiden tähden kokit tapaa olla ;) Mutsi vaan ohjeisti et kandee näyttää rättii liedelle ku tosta Klartsusta ei oo putsaamaan paikkoi duuninsa takia :(


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl mä oon niinku noi viiden tähden kokit tapaa olla ;) Mutsi vaan ohjeisti et kandee näyttää rättii liedelle ku tosta Klartsusta ei oo putsaamaan paikkoi duuninsa takia :(

        Oho... oikein viiden tähden kokki. Täytyypä muistaa, jos tarvin jotain ohjeita, nii kysäsen sit sulta neuvoja ;)

        Voi sitä Klartsua, ku ei voi auttaa siivoomisessa :}
        On muutes kurjin juttu tuo, ku pitää siivota kokkausjäljet.
        Tuo keraaminen liesi varsinkin on pirullinen :[


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oho... oikein viiden tähden kokki. Täytyypä muistaa, jos tarvin jotain ohjeita, nii kysäsen sit sulta neuvoja ;)

        Voi sitä Klartsua, ku ei voi auttaa siivoomisessa :}
        On muutes kurjin juttu tuo, ku pitää siivota kokkausjäljet.
        Tuo keraaminen liesi varsinkin on pirullinen :[

        Jotaki valmisruokia taatusti lämmittää. Saatki kysyä siltä että missä lämpötilassa se kuumentaa niitä mikrossa:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotaki valmisruokia taatusti lämmittää. Saatki kysyä siltä että missä lämpötilassa se kuumentaa niitä mikrossa:D

        Sunflower

        No kyllä mä jotenki muistelen, että Artsi on kokkaillut verisiä pihvejä, joten kokkiainesta on :)

        Tietty valmisruokiaki varmasti menee, mut niin menee joskus kaikilla.


    • Anonyymi

      Tässä palstassa on hauskinta se, että jos muihin keskusteluihin vastataan niin se on mukamas jotain toisen keskustelun "sabotoimista" 😂😂

      • Nii no, varmaankaan ei ole mitään sanomista jokaiseen aiheeseen.
        Jos joku juttu kiinnostaa enemmän, niin kyllähän siihen silloin kommentoidaankin enemmän.
        Ei ole silloin keneltäkään pois...

        Meitä ihmisiä on niin erilaisia. Väkisinkin tulee välillä törmäyksiä, vaikkakin ihan turhaan.


    • No heissuli vaan tänne palstalaisille! ❤️

      • tinttu-liina

        Voi Kittie... just tänään ajattelin, että mitähän sulle kuuluu..?

        Todella kiva nähdä sua täällä! :)

        Miten olet voinut?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi Kittie... just tänään ajattelin, että mitähän sulle kuuluu..?

        Todella kiva nähdä sua täällä! :)

        Miten olet voinut?

        Eipä ihmeempiä, kotona ollaan ja välillä tympii, kun ei juuri ihmisiä näe.. Mitenkäs sinä?


      • Kittychi kirjoitti:

        Eipä ihmeempiä, kotona ollaan ja välillä tympii, kun ei juuri ihmisiä näe.. Mitenkäs sinä?

        No arkipäivät menee töissä ja loppuaika sitten kotona.
        Minä kotihiiri nautin, ku saan lösähtää soffalle villasukkineni :)

        Sun pitää käydä miehes kanssa vaikka kaupungilla vähän ajelemassa, niin sekin piristää.

        Tänään on ollut niin kylmä sää, ettei ulkona ole hääviä olla. Onneks taas lauhtuu, ku mä oon jääpuikko pakkasilla :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No arkipäivät menee töissä ja loppuaika sitten kotona.
        Minä kotihiiri nautin, ku saan lösähtää soffalle villasukkineni :)

        Sun pitää käydä miehes kanssa vaikka kaupungilla vähän ajelemassa, niin sekin piristää.

        Tänään on ollut niin kylmä sää, ettei ulkona ole hääviä olla. Onneks taas lauhtuu, ku mä oon jääpuikko pakkasilla :(

        Sinulla aika kuluu sopivasti. 🙂

        Joo, ollaan käyty välillä miehen kanssa auto ajelulla ja joskus vähän käppäilemässä.. Mutta, näin korona aikaan tulee paljon kotona oltua myös..

        Juu, täälläkin pakkasta, mutta ei haittaa. Vaatetta päälle vaan.


      • Anonyymi
        Kittychi kirjoitti:

        Sinulla aika kuluu sopivasti. 🙂

        Joo, ollaan käyty välillä miehen kanssa auto ajelulla ja joskus vähän käppäilemässä.. Mutta, näin korona aikaan tulee paljon kotona oltua myös..

        Juu, täälläkin pakkasta, mutta ei haittaa. Vaatetta päälle vaan.

        Me olemme käyneet vuoden mökillä. Perhe ja suku on tykännyt.


      • Kittychi kirjoitti:

        Sinulla aika kuluu sopivasti. 🙂

        Joo, ollaan käyty välillä miehen kanssa auto ajelulla ja joskus vähän käppäilemässä.. Mutta, näin korona aikaan tulee paljon kotona oltua myös..

        Juu, täälläkin pakkasta, mutta ei haittaa. Vaatetta päälle vaan.

        No toi kyl taatusti piristää ku sillai snadisti polttaa kumii ja rällää pitkin Hämeenkatuu ;)


      • Anonyymi
        Kittychi kirjoitti:

        Sinulla aika kuluu sopivasti. 🙂

        Joo, ollaan käyty välillä miehen kanssa auto ajelulla ja joskus vähän käppäilemässä.. Mutta, näin korona aikaan tulee paljon kotona oltua myös..

        Juu, täälläkin pakkasta, mutta ei haittaa. Vaatetta päälle vaan.

        Oot kuiteski saanut miehen jolla on auto:) Ite kelaan vaan pyörällä eikä jätkäkamusta oo tietookaan:D

        Sunflower


      • Kittychi kirjoitti:

        Sinulla aika kuluu sopivasti. 🙂

        Joo, ollaan käyty välillä miehen kanssa auto ajelulla ja joskus vähän käppäilemässä.. Mutta, näin korona aikaan tulee paljon kotona oltua myös..

        Juu, täälläkin pakkasta, mutta ei haittaa. Vaatetta päälle vaan.

        Noinhan se menee aika monella, kun tuo virus rajoittaa.

        Kyllä se siitä kirkastuu Kittie...
        Kohta sitä mennään taas tukka putkella :)

        Nyt on muutes ihanaa, ku pakkasta ei ole kuin -3°c. Ainaski mun känny näyttää vaan kolmea.


    • Anonyymi

      "mieskin voi synnyttää" - Vihervasemmisto

      • Onneks ei...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Onneks ei...

        Oon eka kertaa täällä ja heti löysin ihanan Tinttu-Liinan. Ihanaa on juuri se että vain nainen synnyttää ja olisit ihana lapsieni äiti....T .kikkeli


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon eka kertaa täällä ja heti löysin ihanan Tinttu-Liinan. Ihanaa on juuri se että vain nainen synnyttää ja olisit ihana lapsieni äiti....T .kikkeli

        Voi vattu, ku mä repesin :))))


    • Anonyymi

      Mulla ei oo paljon toivomuksia kunhan saisi kerran vielä hhhhhhhhhhhhhhhyyyyyym nousemaan.

      • Jaa...vähään sä tyydyt, jos kerta riittää ;)


    • Anonyymi

      tinttu-liinalle: onko sinulla sitten jotain asiaa? kerro pois vaan äläkä jaarittele ;)

      • Nyt vai yleensä?

        No ei mulla yleensä ole, kunhan kakkia jauhelen....


    • Anonyymi

      Kyllä vanhanaikhaisia eukhojakin tarvitahan, varsinkhin kohta kun jo juhannuskhin on.

      • Elä muuta virka. Oikheassa oot... ;)


    • Kai mä joudun sit ryhtyy trans-Artsiksi et saadaan lisää daamei kehiin? Kertokaas tytsit et menenkö mä ekana ajeleen säärikarvat vai lähteekös toi snadi sänki? ;)

      • :))))))

        Kyllä lähtee trans-Artsi nyt kaikki haivenet joka paikasta! Sääret, parta, kainalot, alavärkki perä ;)

        Seuraavaks hiukset pitää vähän kasvaa, että saadaan susta vähän hemaisevan näköinen.

        Toi nimiki kannattaa vaihtaa....
        Pitäskö se olla vaikka Anna-Bella? Tuosta nimestä mulle jostain syystä tulee mieleen semmonen isotissinen töröhuuli :))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        :))))))

        Kyllä lähtee trans-Artsi nyt kaikki haivenet joka paikasta! Sääret, parta, kainalot, alavärkki perä ;)

        Seuraavaks hiukset pitää vähän kasvaa, että saadaan susta vähän hemaisevan näköinen.

        Toi nimiki kannattaa vaihtaa....
        Pitäskö se olla vaikka Anna-Bella? Tuosta nimestä mulle jostain syystä tulee mieleen semmonen isotissinen töröhuuli :))

        Ehdotetaan Stadin jannulle 'Anselmiinaa'. Rimmaa nätisti Tinttu-Liina ja Anselmiina, palstan vanhat piiat:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotetaan Stadin jannulle 'Anselmiinaa'. Rimmaa nätisti Tinttu-Liina ja Anselmiina, palstan vanhat piiat:D

        Huugostiina on parempi. Rimmaa myös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huugostiina on parempi. Rimmaa myös!

        Einariina on paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Einariina on paras.

        Gimuliina saa täältä äänen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotetaan Stadin jannulle 'Anselmiinaa'. Rimmaa nätisti Tinttu-Liina ja Anselmiina, palstan vanhat piiat:D

        No hah hah, kun oli hauskaa... 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Gimuliina saa täältä äänen.

        Kas, ku ei kiguliina.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))))))

        Kyllä lähtee trans-Artsi nyt kaikki haivenet joka paikasta! Sääret, parta, kainalot, alavärkki perä ;)

        Seuraavaks hiukset pitää vähän kasvaa, että saadaan susta vähän hemaisevan näköinen.

        Toi nimiki kannattaa vaihtaa....
        Pitäskö se olla vaikka Anna-Bella? Tuosta nimestä mulle jostain syystä tulee mieleen semmonen isotissinen töröhuuli :))

        No mä oon funtsinut tota... Oiskos toi Argen-Tiina sit magee ku mä diggaan matkustelusta? En mä kyl miksikään Elviiraksi ala :(


      • artagnan kirjoitti:

        No mä oon funtsinut tota... Oiskos toi Argen-Tiina sit magee ku mä diggaan matkustelusta? En mä kyl miksikään Elviiraksi ala :(

        Voi vide, ku keksitki hyvän nimen!! Mä jälkeenpäin yritin vääntää sun nimestä jotain, mut polla löi tyhjää, että kumina vaan kävi :}


    • Anonyymi

      Heippa Tinttu ja Kittie. Mites teidän vuosi on lähtenyt käyntiin? Tulin vain katsomaan onko täällä meno muuttunut kun lähdin pois ja onhan se vähän.

      Vaihdoin nyt sitten sitä alaa niin en ole enää aspa. 😃

      Parempaa vuotta.

      • Anonyymi

        Tsemppiä vaan Aspa, toivotaan että tykkäät uudesta hommasta :) Itelläki on alanvaihto suunnitelmissa.

        Sunflower


      • Ihaan normaalisti on lähtenyt...onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä vaan Aspa, toivotaan että tykkäät uudesta hommasta :) Itelläki on alanvaihto suunnitelmissa.

        Sunflower

        Kiitos, kyllä tykkään uudesta työstäni kovasti. Terapia on auttanut jaksamaan eteenpäin. Ehkä olin todella väsynyt ja palanut loppuun silloin kun täällä huutelin asiakkaista.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ihaan normaalisti on lähtenyt...onneksi.

        Hyvä homma. :)


    • Lueskelin tuossa taas iltapäivälehtiä. Kyllä täytyy sanoa, että onpa masentavia uutisia nykyään.

      Rokotteet myöhästyy, hidas rokottaminen, ettei ehitä estämään viruksen leviämistä. Jos tuo ei henkeä jo vie tai masennus iske, niin sitten tulee hirmupakkastalvi ja sen takia ei ehkä kevätkään tule :[

      Ei jeesus... Yritetäänkö sitä oikeasti saada ihmiset heittämään pyyhkeensä kehiin???

      Oli siellä kyllä juttu, missä luvattiin naurua vedet silmissä, ku julkkis laski pulkalla mäkeä.
      Pakkohan se oli katsoa, kun piristystä ikävien uutisten jälkeen jo kaipasinkin.

      No, ei tullut naurusta vesiä silmiin., ei edes sitä naurua. Mun ilme oli varmaankin tämä 😳

      Onko teillä yhtään mukavia juttuja kerrottavana?
      Jos on, niin sana on vapaa :))

      • Kun lähtee ulos luontoon niin näkee kuinka ainutlaatuinen ja uskomaton Suomen talvi on. Siinä hiihdellessä voi vaikkapa hehkutella mielessään omaa hyvää oloaan. Minun tapauksessani tuo hyvä olo tulee rakkaudesta Arieliin...♡♡♡


      • Toljanter kirjoitti:

        Kun lähtee ulos luontoon niin näkee kuinka ainutlaatuinen ja uskomaton Suomen talvi on. Siinä hiihdellessä voi vaikkapa hehkutella mielessään omaa hyvää oloaan. Minun tapauksessani tuo hyvä olo tulee rakkaudesta Arieliin...♡♡♡

        Ja mulle tulee siitä varsin mainio olo, kun odottelen mun yläpuolella kirjoittavaa komeaa ja hiihdossa vetreytynyttä nuorukaista meidän yhteiseen petiin... (Θ‿Θ❀)♡


      • Toljanter kirjoitti:

        Kun lähtee ulos luontoon niin näkee kuinka ainutlaatuinen ja uskomaton Suomen talvi on. Siinä hiihdellessä voi vaikkapa hehkutella mielessään omaa hyvää oloaan. Minun tapauksessani tuo hyvä olo tulee rakkaudesta Arieliin...♡♡♡

        Totta, että täällä on kyllä niin kaunis luonto.. 🌿

        Luonnossa mieli todellakin rentoutuu ja stressit ja huolet haihtuu.

        Mikään ei ole niin ihanaa, kuin istua jossain kauniissa paikassa ja juoda termarista kahvia, ja paistaa vaikkapa mun lempparia eli nuotiomakkaraa :)


      • Anonyymi

        Mikäpäs siinä että partaheppu pääsee teroittamaan kynää ja me muut emme:(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäpäs siinä että partaheppu pääsee teroittamaan kynää ja me muut emme:(

        No tota... En mäkään niissä touhuissa funtsis rokotteita tai pakkasii :D


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        No tota... En mäkään niissä touhuissa funtsis rokotteita tai pakkasii :D

        Mikään ei vedä vertoja pilkkimiselle. Saa tuijottaa kylmää huokuvaa reikää tuntikausia, ja toivoa, että jospa pian saisi, hah hah haaa!!!...


      • artagnan kirjoitti:

        No tota... En mäkään niissä touhuissa funtsis rokotteita tai pakkasii :D

        Eihä miehet ees vois, mut nainen kyllä pystyy.

        Siivoomista, kauppalappuja tai muuten vaa miettiä vaikkapa paskaa työkamua :))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Eihä miehet ees vois, mut nainen kyllä pystyy.

        Siivoomista, kauppalappuja tai muuten vaa miettiä vaikkapa paskaa työkamua :))

        Viittiskö sanoa mutta ite mietin yhen tolkuttoman pitkän käytävän siivoamista:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäpäs siinä että partaheppu pääsee teroittamaan kynää ja me muut emme:(

        Kynän teroittamiseks ku tuota nykyään sanotaan???

        Oon kyllä tippunu nykyjunasta...

        Ja mitä sitä muutenkaa itketään. "Kyniä" ja "terottimia" on maailma pullollaan :[


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viittiskö sanoa mutta ite mietin yhen tolkuttoman pitkän käytävän siivoamista:D

        Sunflower

        Se on puoliks tehty, ku hyvin suunnittelee....ajasta ja paikasta riippumatta.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kynän teroittamiseks ku tuota nykyään sanotaan???

        Oon kyllä tippunu nykyjunasta...

        Ja mitä sitä muutenkaa itketään. "Kyniä" ja "terottimia" on maailma pullollaan :[

        Jep, näin on näreet. Olipa pullollaan tai ei, ei niitä kummiskaan oteta noin vain..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, näin on näreet. Olipa pullollaan tai ei, ei niitä kummiskaan oteta noin vain..

        No kyllä se oma terotin tulee vastaan aikanaan.

        Nuori varmaankin olet, niin kyllä sitä ehtii terottelemaan vielä satoja kertoja.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No kyllä se oma terotin tulee vastaan aikanaan.

        Nuori varmaankin olet, niin kyllä sitä ehtii terottelemaan vielä satoja kertoja.

        Ei toi noin mee. Jonku kynä ei kelpaa kenenkään terottimeen, terotin kyllä kelpaa kelle vaan ku antaa kynän raapustella vapaasti terotuksen jälkeen;)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei toi noin mee. Jonku kynä ei kelpaa kenenkään terottimeen, terotin kyllä kelpaa kelle vaan ku antaa kynän raapustella vapaasti terotuksen jälkeen;)

        Sunflower

        No tietysti on kyniä ja teroittimia, jotka eivät jostain syystä löydä kohdettaan.

        Kyllä suurimmaksi osaksi aina löytyy joku, jonka kanssa yhdessä teroitellaan.

        Jos jotakin olen tässä elämässä huomioinut, niin etsimällä se ei löydy. Se tulee vastaan silloin, kun et huomaakkaan.

        Se on vähän kuin raskaus. Kun oikein toivoo sitä, niin sitä ei tuu, mutta kun unohtaa ja lakkaa tarkoituksellisesti yrittämästä, niin nakki napsahtaa.


      • Mulle tulee äärettömän superonnellinen ja riemukas olo seuraavien asioiden takia...

        1. Mun rakas Toljanter... ♡♡(๑‿๑✿)♡♡
        2. Mun rakas Toljanter... ♡♡(✪‿✪✿)♡♡
        3. Mun rakas Toljanter... ♡♡(♥‿♥✿)♡♡
        --------
        8647. Mun rakas Toljanter... ♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡

        Toisinaan saatan miettiä parin sekunnin ajan myös muita juttuja, mutta nyt niistä ei yksikään tule mun mieleen, haha... (ಥ‿ಥ✿)


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mulle tulee äärettömän superonnellinen ja riemukas olo seuraavien asioiden takia...

        1. Mun rakas Toljanter... ♡♡(๑‿๑✿)♡♡
        2. Mun rakas Toljanter... ♡♡(✪‿✪✿)♡♡
        3. Mun rakas Toljanter... ♡♡(♥‿♥✿)♡♡
        --------
        8647. Mun rakas Toljanter... ♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡

        Toisinaan saatan miettiä parin sekunnin ajan myös muita juttuja, mutta nyt niistä ei yksikään tule mun mieleen, haha... (ಥ‿ಥ✿)

        Mikä lie syynä mutta tää biisi tuo sut ajatuksiin:)

        https://youtu.be/EGYmN-1UQzI


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No tietysti on kyniä ja teroittimia, jotka eivät jostain syystä löydä kohdettaan.

        Kyllä suurimmaksi osaksi aina löytyy joku, jonka kanssa yhdessä teroitellaan.

        Jos jotakin olen tässä elämässä huomioinut, niin etsimällä se ei löydy. Se tulee vastaan silloin, kun et huomaakkaan.

        Se on vähän kuin raskaus. Kun oikein toivoo sitä, niin sitä ei tuu, mutta kun unohtaa ja lakkaa tarkoituksellisesti yrittämästä, niin nakki napsahtaa.

        No ite tykkäisin saada fiksun ja komean jätkäkamun mutta niitä himoitsee muutki muijat. Normijätkät taas on instabeibien perään.. Sitte on niitä jätkiä jotka on joteski vastenmielisiä ja niille kelpaa kaikki muijat. Hiton vaikeeta:(

        Sunflower


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mulle tulee äärettömän superonnellinen ja riemukas olo seuraavien asioiden takia...

        1. Mun rakas Toljanter... ♡♡(๑‿๑✿)♡♡
        2. Mun rakas Toljanter... ♡♡(✪‿✪✿)♡♡
        3. Mun rakas Toljanter... ♡♡(♥‿♥✿)♡♡
        --------
        8647. Mun rakas Toljanter... ♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡

        Toisinaan saatan miettiä parin sekunnin ajan myös muita juttuja, mutta nyt niistä ei yksikään tule mun mieleen, haha... (ಥ‿ಥ✿)

        Nyt jäi kyllä ihan pikkasen epäselväks, että ketähän mahdoit tarkoittaa 😬 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ite tykkäisin saada fiksun ja komean jätkäkamun mutta niitä himoitsee muutki muijat. Normijätkät taas on instabeibien perään.. Sitte on niitä jätkiä jotka on joteski vastenmielisiä ja niille kelpaa kaikki muijat. Hiton vaikeeta:(

        Sunflower

        No, jokainen on tietyssä elämänvaiheessa haaveillu kaverista, joka on komea ja fiksu ym..


        Todellisuudessa se ei vain mene niin. Joku mies voi olla ihan taviksen näköinen, mutta saattaa silti luonteeltaan iskeä suoraan sydämeen.
        Ei loppujen lopuksi kannata siis luoda päähänsä mitään kuvaa miehestä, kun tosiaankin voi natsata sellasen kanssa, joka ei ekaks tulis mieleen.

        Tulipa tässä mieleen, että ku näkee komeiden miesten kuvia lehdessä, niin ne on melkeen järjestään homoja..


    • Selittäköö joku fiksu mulle tän jutun, ku en kyllä tajua :[

      Uutisissa oli juttua lintujen laskemisesta, ja lasketaanhan yleensä muitaki elukoita.

      Miten niitä oikeasti voi laskea niin, että sais muka oikeaa lukemaa, ku linnut lentää paikasta toiseen ja muutki liikkuu pitkiäki matkoja.
      Eikö siinä saata laskea saman elukan/ linnun monta kertaa? :))

      Kaikkee sitä alkaaki miettimään tän sunnuntai-illan hituksen keskellä :}

      • Tota noin... Sä kysyit tätä just oikeelta kundilta ku mähän lasken Stadin pulut joka syksy. Sä vaan merkkaat ylös et 1,2,3... ja sullot tipui säkkiin. Sit ku kaikki on laskettu sä päästät fögelit lentoon. Eiks ookin mageeta et sä voit luottaa Artsi-setään tässäkin keississä :)


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Sä kysyit tätä just oikeelta kundilta ku mähän lasken Stadin pulut joka syksy. Sä vaan merkkaat ylös et 1,2,3... ja sullot tipui säkkiin. Sit ku kaikki on laskettu sä päästät fögelit lentoon. Eiks ookin mageeta et sä voit luottaa Artsi-setään tässäkin keississä :)

        Ei hitto, tää muija kuolee nyt nauruun:DDD

        Sunflower


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Sä kysyit tätä just oikeelta kundilta ku mähän lasken Stadin pulut joka syksy. Sä vaan merkkaat ylös et 1,2,3... ja sullot tipui säkkiin. Sit ku kaikki on laskettu sä päästät fögelit lentoon. Eiks ookin mageeta et sä voit luottaa Artsi-setään tässäkin keississä :)

        Vau! Sä Artsi oot kyllä niin monipuolinen ja lahjakas jäbä! ;)
        Olis jääny tämäkin asia arvoitukses, jos en olis sattunu täällä kyselemään...

        Oot sä kyllä niin taivaan lahja maailmalle Artsi, koska oot niin taitava ja älyttömän viisas! ;))

        Huhhuijaa...päivän piristys oli siinä :)))))


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Sä kysyit tätä just oikeelta kundilta ku mähän lasken Stadin pulut joka syksy. Sä vaan merkkaat ylös et 1,2,3... ja sullot tipui säkkiin. Sit ku kaikki on laskettu sä päästät fögelit lentoon. Eiks ookin mageeta et sä voit luottaa Artsi-setään tässäkin keississä :)

        Muutes...
        Sä ku oot noin taitava, niin sähän ootki oikea mies laskemaan noi sudetki, ku ainahan kinastellaan siitä, kuinka paljon niitä oikeasti on ;)

        Hommaa iso säkki...


    • Tätä en ole teiltä vakkarit kysyny..

      Kuinka moni teistä aikoo ottaa tuon rokotteen sit ku sen aika on?

      Mun oli pakko kysyä tätä, kun itte oon kiikunkaakun :{

      Jos otat tai et ota, niin kerro miks tulit just siihen päätökseen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe