Juttu seuraa miehestä...

Anonyymi

Tapasin täälä ihanan herran jonka kans aluksi viestitteelin.. olin lopulta pantavana tampereella😗 etsin nyt uutta miesstä sekä pano kokemusta.. Löytyiskö mieluiten vanhempi varattu mukava seksuaalisesti aktiivinen mies jonka kans aluksi voisin viestitellä, samalla pitäisin oma kivaa ja saisin ihania orkkkuja😋 Molemmilla synkäis yhteen, valmis tapaa mys livenä kun molemmilla aikaa..olen täältä löytänyt kerran aiemmin ihanan vanhemman herras miehen😗 saa fistaa jos osaa tehdä sen..koko käsi tuntuu taivaallisen hyvältä, orgasmi myös vie tajunnan 😗😗

299

3243

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löytyy ja kiinnostunut mahdollisesta tapaamisesta

      • Anonyymi

        Ihanaa..😗Oletko minkä ikäinen mies..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa..😗Oletko minkä ikäinen mies..

        Olen 57


    • Anonyymi

      Täällä ois 53v mies

      • Anonyymi

        😗 aivan ihana ikä..kiihotuin juuuri kävin kaupassa. Olisin varmaan ollut valmis lähtee vessaan jos kuka tahansa mies rohkeasti olisi vihjaissut 😗😗


      • Anonyymi

        Törkee kommentti sinulta kun näkemäätä lauot suustasi tollasta😎


    • Anonyymi

      Vedin jo elämän mittaisen tarinaviidakon tuolloin pari kk. sitten. Nyt on niin samperin kiire, että ei jouda kirjoittelemaan uudestaan kaikkea pervoa, vain siksi, että joku ukko, joka sattuu olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan pääsee pukille. Käy lueskelemassa ne vanhat jutut, josko niistä löytyisi vielä potkua. Monikaan ei täällä jaksa oikeasti keskittyä kahta riviä enempää kirjoittamaan mitään fiksua.

      • Anonyymi

        Kiitti kommentista sinulle ja kaikesta muistakiin😗 Monasti miettinyt jos naisena avoimesti keskustelen seksi fantasioista niin halutaan omistaa, vaikkakin iät ajat miesten välisissä jutuissa sanontaa upean seksikäs nainen halukas kaikille😗 Ravintolassa mies porukka keskenään juttelee juuri usein noin kun iskevät silmänsä johonkin naiseen. Tosiasiassa me naiset katselemme miehiä aivan samaan tapaan myös fantasioimme miltä tuntuisi saada monta miestä myös mikä herkku pala housuissa on😗😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti kommentista sinulle ja kaikesta muistakiin😗 Monasti miettinyt jos naisena avoimesti keskustelen seksi fantasioista niin halutaan omistaa, vaikkakin iät ajat miesten välisissä jutuissa sanontaa upean seksikäs nainen halukas kaikille😗 Ravintolassa mies porukka keskenään juttelee juuri usein noin kun iskevät silmänsä johonkin naiseen. Tosiasiassa me naiset katselemme miehiä aivan samaan tapaan myös fantasioimme miltä tuntuisi saada monta miestä myös mikä herkku pala housuissa on😗😗😗

        Useamman naisen kanssa ollaan viestitetty ihan suoraan ja toki täälläkin ja jotkin silmät avautuneet siihen, että samanlaisia haluja, fantasioita ja perversioita meillä kaikilla on... joskin ei kaikilla vain vaan osalla toki. Osan seksuaalisuus on samaa tasoa tokmannilta jaettavan ilmaisen muoviämpärin ja sielä myytävien verkkarien tasoa.

        Samoi kuin täällä, kirjoitusten taso ln suurimmalta osalta aika onnetonta. Muutamia valonpilkahduksia välillä on, mutta sammuu äkkiä kaikkien HEINOLAN miesten paskaläppään ja pieneenkin ehdotukseen tulee viisikymmentä panohaluista miestä puhelinnumeroineen ja kikkeineen tarjoamaan munaa.

        Itsellä on halut tallella, olen sujuva seuramies, karkeahko, mutta kohtelias. Olisihan se hauska käyttää niitä oikeasti hyödylliseenkin joskus.

        Kalastamisessaki suurin riemu on kalastaminen itsessään, jos saa saalista, se on pelkkää plussaa. Ellei tule voi käydä ostaan kalapuikkoja

        Sama flirttailussa, itse asiasta keskustelu ja flirttailj on jo oma asia, jos pääsee panemaan, se on pelkkää plussaa. Ellei, voi vetää hanskaan tai panna hätätapauksessa omaa vaimoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useamman naisen kanssa ollaan viestitetty ihan suoraan ja toki täälläkin ja jotkin silmät avautuneet siihen, että samanlaisia haluja, fantasioita ja perversioita meillä kaikilla on... joskin ei kaikilla vain vaan osalla toki. Osan seksuaalisuus on samaa tasoa tokmannilta jaettavan ilmaisen muoviämpärin ja sielä myytävien verkkarien tasoa.

        Samoi kuin täällä, kirjoitusten taso ln suurimmalta osalta aika onnetonta. Muutamia valonpilkahduksia välillä on, mutta sammuu äkkiä kaikkien HEINOLAN miesten paskaläppään ja pieneenkin ehdotukseen tulee viisikymmentä panohaluista miestä puhelinnumeroineen ja kikkeineen tarjoamaan munaa.

        Itsellä on halut tallella, olen sujuva seuramies, karkeahko, mutta kohtelias. Olisihan se hauska käyttää niitä oikeasti hyödylliseenkin joskus.

        Kalastamisessaki suurin riemu on kalastaminen itsessään, jos saa saalista, se on pelkkää plussaa. Ellei tule voi käydä ostaan kalapuikkoja

        Sama flirttailussa, itse asiasta keskustelu ja flirttailj on jo oma asia, jos pääsee panemaan, se on pelkkää plussaa. Ellei, voi vetää hanskaan tai panna hätätapauksessa omaa vaimoa.

        Olet mielen kiintoinen mies..kävin tänään tapaamassa Tampereella vanhempaa herraa uudelleen.. nautin mutta ihanempaa saada ihan vierasta. Voitais nähdäkkin kun tieto meillä synkaaa.. J os jotakin kiinnostaa kuuma seksi synkaa viestein suotakoon se hänelle....😗😗
        nautin olen yli aktiivinen seksiin 👄💓 Haluan mies ottaa purkaa paineet naarasaaseenn..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mielen kiintoinen mies..kävin tänään tapaamassa Tampereella vanhempaa herraa uudelleen.. nautin mutta ihanempaa saada ihan vierasta. Voitais nähdäkkin kun tieto meillä synkaaa.. J os jotakin kiinnostaa kuuma seksi synkaa viestein suotakoon se hänelle....😗😗
        nautin olen yli aktiivinen seksiin 👄💓 Haluan mies ottaa purkaa paineet naarasaaseenn..

        Kuuma seksi on parasta, ja sellainen kiimainen, ja vähän salainen, mielellään luvaton... ja vähän jopa rietas. En kiistä, etteikö olisi todella ihanaa päästä purkamaan paineita. Nyt työpäivä kesken ja ei pysty alka tässä runoilemaan valtavia tarinoita siitä, mitä kaikkea jännää olisi kiva tehdä. Vituttaa sitten taltta pystyssä yrittää koko päivä haahuilla täällä pelkkä pillu mielessä töissä... Vaikkakin ei se pelkkään pilluun jäisi. Joka reikään panisin vuoron perään ja joka tipan pistäisin sinut ottamaan sisääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuma seksi on parasta, ja sellainen kiimainen, ja vähän salainen, mielellään luvaton... ja vähän jopa rietas. En kiistä, etteikö olisi todella ihanaa päästä purkamaan paineita. Nyt työpäivä kesken ja ei pysty alka tässä runoilemaan valtavia tarinoita siitä, mitä kaikkea jännää olisi kiva tehdä. Vituttaa sitten taltta pystyssä yrittää koko päivä haahuilla täällä pelkkä pillu mielessä töissä... Vaikkakin ei se pelkkään pilluun jäisi. Joka reikään panisin vuoron perään ja joka tipan pistäisin sinut ottamaan sisääsi.

        Ymmärrän.. Tulee yli kiimanen olo ei pysty työhön kun kuvittelee saa lastin sisään 😗💓💓Paikat turvokksisisa lämpenee kostuu kun fantasioin susta .. 😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän.. Tulee yli kiimanen olo ei pysty työhön kun kuvittelee saa lastin sisään 😗💓💓Paikat turvokksisisa lämpenee kostuu kun fantasioin susta .. 😗

        Sun pitäisi olla tässä pantavana konttorilla. Helvetillinen kiire koko ajan, eikä jouda edes tänne kirjoitteleen, kuin hajanaisesti. Nilkasta tuohon sähköpöydän kulmaan kiinni ja matala jakkara alle, kun olen tuossa kahvihuoneessa käynyt ensimmäiset lastit tuuppaamassa sinuun sisälle. olisit konttoriorjana tuossa pöydän alla ja tehtäväsi olisi saada uudelleen nousemaan, että saat pallkiosi...

        Parempiakin vaihtoehtoja kyllä olisi, mutta tähän hätään ei keksi. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitäisi olla tässä pantavana konttorilla. Helvetillinen kiire koko ajan, eikä jouda edes tänne kirjoitteleen, kuin hajanaisesti. Nilkasta tuohon sähköpöydän kulmaan kiinni ja matala jakkara alle, kun olen tuossa kahvihuoneessa käynyt ensimmäiset lastit tuuppaamassa sinuun sisälle. olisit konttoriorjana tuossa pöydän alla ja tehtäväsi olisi saada uudelleen nousemaan, että saat pallkiosi...

        Parempiakin vaihtoehtoja kyllä olisi, mutta tähän hätään ei keksi. . .

        Hei työt välillä vähän hidastaa viestittelyä ei haitaa 😗 Sopii minulle missäköhän kunnossa paikkani ovat vaikka viikon konttoriiorjaana olon jäljiltä😋 halut kyllä juuri nyt huipussaan koko ajan tekee mieli...Päivällä imisin suukottelisin kalua pöydän allta ja illalla päättäsit haluisitko naida mua jossakin ehkä kutsuaa muitakkin nauttimaan halukasta naaista😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitäisi olla tässä pantavana konttorilla. Helvetillinen kiire koko ajan, eikä jouda edes tänne kirjoitteleen, kuin hajanaisesti. Nilkasta tuohon sähköpöydän kulmaan kiinni ja matala jakkara alle, kun olen tuossa kahvihuoneessa käynyt ensimmäiset lastit tuuppaamassa sinuun sisälle. olisit konttoriorjana tuossa pöydän alla ja tehtäväsi olisi saada uudelleen nousemaan, että saat pallkiosi...

        Parempiakin vaihtoehtoja kyllä olisi, mutta tähän hätään ei keksi. . .

        Kaipaisin sun viestittelyä😗😗 viikon verran ollut paikat kuumana..yllätyin kiima palutunut tosi ihana fantasioida taas..voisin auttaa sua purkkkaa paineita..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti kommentista sinulle ja kaikesta muistakiin😗 Monasti miettinyt jos naisena avoimesti keskustelen seksi fantasioista niin halutaan omistaa, vaikkakin iät ajat miesten välisissä jutuissa sanontaa upean seksikäs nainen halukas kaikille😗 Ravintolassa mies porukka keskenään juttelee juuri usein noin kun iskevät silmänsä johonkin naiseen. Tosiasiassa me naiset katselemme miehiä aivan samaan tapaan myös fantasioimme miltä tuntuisi saada monta miestä myös mikä herkku pala housuissa on😗😗😗

        Kirjoita minulle.olen 44v sinkkumies ja halukas viestittelyyn ja muuhunkin.minulle voi kirjoittaa myös naiset kenellä on samoja haluja.kik arisuomi ja säh [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaisin sun viestittelyä😗😗 viikon verran ollut paikat kuumana..yllätyin kiima palutunut tosi ihana fantasioida taas..voisin auttaa sua purkkkaa paineita..

        Olin reissussa pari päivää, ei mitään mahdollisuuksia eikö sekuntiakaan aikaa kirjoitella. Oli mielessä kyllä. Ihana kuulla, että olet kiimassa... Sinne pitäisi kyllä upottaa minun jäntevä muna... heräsin aamulla kovaan seisokkiin ja seisoo vieläkin ihan kivikovana..siellä on taas melkein parin viikon lastit odottamassa purkamista... tiedät kyllä minne ne purkaisin... ensin kyllä kaataisin sinut mahalleen sängyn reunalle ja kunnolla tyynyjä alle että pääsee seisaaltaan työntämään... saa kunnolla voimaa. Suoraan yhdellä työnnellä pohjaan asti, niin että vähän voihkaisisit... ai että tekisi niin hyvää... En varmaan jaksaisi kauaa, mutta nauttisin joka hetkestä... Alan lähestymään huippua ja komennan suun auki... haluan, että pillu jää vielä sotkematta, niin sitä on mukavampi nuolla... nielet kaiken, joka tipan ja imet vielä puhtaaksi.... sitä tulee ja tulee paljon, mutta olet urhea....

        Ai että tekisi sellainen näin aamulla hyvää... sitten mentäisiin suihkuun ja tiedät millainen Suihku se on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin reissussa pari päivää, ei mitään mahdollisuuksia eikö sekuntiakaan aikaa kirjoitella. Oli mielessä kyllä. Ihana kuulla, että olet kiimassa... Sinne pitäisi kyllä upottaa minun jäntevä muna... heräsin aamulla kovaan seisokkiin ja seisoo vieläkin ihan kivikovana..siellä on taas melkein parin viikon lastit odottamassa purkamista... tiedät kyllä minne ne purkaisin... ensin kyllä kaataisin sinut mahalleen sängyn reunalle ja kunnolla tyynyjä alle että pääsee seisaaltaan työntämään... saa kunnolla voimaa. Suoraan yhdellä työnnellä pohjaan asti, niin että vähän voihkaisisit... ai että tekisi niin hyvää... En varmaan jaksaisi kauaa, mutta nauttisin joka hetkestä... Alan lähestymään huippua ja komennan suun auki... haluan, että pillu jää vielä sotkematta, niin sitä on mukavampi nuolla... nielet kaiken, joka tipan ja imet vielä puhtaaksi.... sitä tulee ja tulee paljon, mutta olet urhea....

        Ai että tekisi sellainen näin aamulla hyvää... sitten mentäisiin suihkuun ja tiedät millainen Suihku se on...

        Hei sexsy 😗 nyt fantasiooin siusta par aikaa aah eeh miten ihanaa lukea viestiäsi nyt sauva pillussani eeh tärisen uuh. ihana kun nussit haluat avaan suun oihh🤗
        nussi väsyksiiin aah uuuh. Hengitän raskaasti tiedän kohta saan vanhempaa kyrpää sieemenet josta olen haaveillut 😗👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sexsy 😗 nyt fantasiooin siusta par aikaa aah eeh miten ihanaa lukea viestiäsi nyt sauva pillussani eeh tärisen uuh. ihana kun nussit haluat avaan suun oihh🤗
        nussi väsyksiiin aah uuuh. Hengitän raskaasti tiedän kohta saan vanhempaa kyrpää sieemenet josta olen haaveillut 😗👄

        Saat ihan varmasti ja vaikka tuplana... otan kaverin mukaan ja menet kontilleen... saat imeä minun munaa samalla, kun kaveri avaa sinun persettä panokuntoon... liukastaa ja herkuttelee... vaihdetaan paikkoja. Hän menee makaamaan selälleen ja itse hänet pilluusi sisään, minä tulen takaapäin perseeseen. Saat kahta isoa munaa sisällesi. Uihkaset meidän välissä, mutta en anna armoa. Minulla on takaapäin tullessa paras asento painaa ja käytän sitä armotta hyväkseni... vaihdetaan hieman asentoa ja käännyt selällesi sänkyyn.... kaveri panee suuhun sängyn reunalla ja minä jatkan kakkosen höyläämistä, kun olen pinonnut tyynyjä pyllysi alle. Kiiltävä pillu kohoilee samassa tahdissa kun muna uppoaa perseeseen... pian saat lastit ensin suuhun ja pian peppuunkin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat ihan varmasti ja vaikka tuplana... otan kaverin mukaan ja menet kontilleen... saat imeä minun munaa samalla, kun kaveri avaa sinun persettä panokuntoon... liukastaa ja herkuttelee... vaihdetaan paikkoja. Hän menee makaamaan selälleen ja itse hänet pilluusi sisään, minä tulen takaapäin perseeseen. Saat kahta isoa munaa sisällesi. Uihkaset meidän välissä, mutta en anna armoa. Minulla on takaapäin tullessa paras asento painaa ja käytän sitä armotta hyväkseni... vaihdetaan hieman asentoa ja käännyt selällesi sänkyyn.... kaveri panee suuhun sängyn reunalla ja minä jatkan kakkosen höyläämistä, kun olen pinonnut tyynyjä pyllysi alle. Kiiltävä pillu kohoilee samassa tahdissa kun muna uppoaa perseeseen... pian saat lastit ensin suuhun ja pian peppuunkin....

        Otan mukaan sidonta varten narut ymmärsin tykkäät siitä. Makuuhuoneesssa upea sänky eri toten korkeat päädyt edessä ja takana jossa kulmissa koriste korokkeet, onnistuu sitoa mut kädet ja jalat vee asentoon olen sitten armoillasi. Kerro hyvälle kaverille tapaamisesta ja jos sinä haluat, kaverisi valmis tulee mukaan mieti asiaa voisin saada kahta yhtä aikaa tai vuoron perään😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan mukaan sidonta varten narut ymmärsin tykkäät siitä. Makuuhuoneesssa upea sänky eri toten korkeat päädyt edessä ja takana jossa kulmissa koriste korokkeet, onnistuu sitoa mut kädet ja jalat vee asentoon olen sitten armoillasi. Kerro hyvälle kaverille tapaamisesta ja jos sinä haluat, kaverisi valmis tulee mukaan mieti asiaa voisin saada kahta yhtä aikaa tai vuoron perään😗

        Molempi parempi, ihan kunnon mukaan mennään, mutta takaan, että saisit ja kunnolla, niin, että tuntuisi pitkään, että olet saanut, Jos pidät sitomisesta, niin ehdottomasti. Joskus kiva, kun saa vaan ottaa. Kumminkin vapaana kivempi, kun voi pyöritellä mihin asentoon haluaa. Aikatauluistahan se on kiinni, miten päästään. Pääsisimpä vaikka heti sinua panemaan, hiuksista ensin kiinni ja muna suuhun. Osaathan imeä sen ihan kivikovaksi? Varmaan osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molempi parempi, ihan kunnon mukaan mennään, mutta takaan, että saisit ja kunnolla, niin, että tuntuisi pitkään, että olet saanut, Jos pidät sitomisesta, niin ehdottomasti. Joskus kiva, kun saa vaan ottaa. Kumminkin vapaana kivempi, kun voi pyöritellä mihin asentoon haluaa. Aikatauluistahan se on kiinni, miten päästään. Pääsisimpä vaikka heti sinua panemaan, hiuksista ensin kiinni ja muna suuhun. Osaathan imeä sen ihan kivikovaksi? Varmaan osaat.

        Tuut yllätyy positiivisesti kunhan tapaamme olen viehättävä rva ilman minkäälaisia estoja ja valmis erikoisempaankin seksiin rakastan imeä😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuut yllätyy positiivisesti kunhan tapaamme olen viehättävä rva ilman minkäälaisia estoja ja valmis erikoisempaankin seksiin rakastan imeä😗😗

        Ja muistaakseni kaikki myös mitä sieltä tulee... joskus nimittäin voisit saada sieltä kultaisen suihkun kaupan päälle... mitä nätimpi ja ihastuttavampi, sen kiihottavampaa olla irstas setä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muistaakseni kaikki myös mitä sieltä tulee... joskus nimittäin voisit saada sieltä kultaisen suihkun kaupan päälle... mitä nätimpi ja ihastuttavampi, sen kiihottavampaa olla irstas setä.

        Haaveillut et mies sitoisi kunnolla vaikka sänkyyn kiinni ja käyttäisi mieli valtaisesti hyväkseen virtsaa suuhuun aah kiihotun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveillut et mies sitoisi kunnolla vaikka sänkyyn kiinni ja käyttäisi mieli valtaisesti hyväkseen virtsaa suuhuun aah kiihotun..

        Niin muistelinkin, Rakastan, kun narttu alistuu ja antaa käyttää oikein kunnolla hyväksi. Panisin sinut kylpyhuoneeseen kontalleen, ja ottaisit munasta kiinni, runkkaisit varovasti sitä, tuntisin paineen rakossa ja katsoisin nättiä narttua, joka on valmiina ottamaan lämpimän suihkun vastaan, antaisin tulla, ruiskaus, toinen ruiskaus, ohjaisit sitä päällesi, suuta auki ja kunnollien suihku sinne sisälle, pulputtaisit ulos ja hieman nielaisitkin. Naamalle, hiuksille, joka paikkaan...kun suihkaukset alkaa loppumaan, työntäisin sen sinulle kokonaan suuhun ja laskisin sinne kaiken lopun. Suihkuttaisin sinut puhtaaksi ja suutelisin. Suolaisen makuinen suudelma.. niin kiihottava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin muistelinkin, Rakastan, kun narttu alistuu ja antaa käyttää oikein kunnolla hyväksi. Panisin sinut kylpyhuoneeseen kontalleen, ja ottaisit munasta kiinni, runkkaisit varovasti sitä, tuntisin paineen rakossa ja katsoisin nättiä narttua, joka on valmiina ottamaan lämpimän suihkun vastaan, antaisin tulla, ruiskaus, toinen ruiskaus, ohjaisit sitä päällesi, suuta auki ja kunnollien suihku sinne sisälle, pulputtaisit ulos ja hieman nielaisitkin. Naamalle, hiuksille, joka paikkaan...kun suihkaukset alkaa loppumaan, työntäisin sen sinulle kokonaan suuhun ja laskisin sinne kaiken lopun. Suihkuttaisin sinut puhtaaksi ja suutelisin. Suolaisen makuinen suudelma.. niin kiihottava.

        Olet mielen kiintoinen mies.. 😗😗..tosi kiihottavaa kylläkin kun käyt ät mien haluat..sain olen valmis seksiin..kiihottavaa kun tilassa jolloin mikään ei riitä..😗😗Aluksi nuorempana pelästyin eka kerran ollessani nartuna, tanssi illan päätteeksi loppu yö hyvää suikutusta😗 .. siinä tilassa kyllä nautin vaikkakaan en normisti mukana kunhan mies päätttää voi rauhassa ottaa rajustikkin, osa tapaamista miehistä yleensä virtsaa sisääni yhtä aikaa pinen äkki kuoleman aikana..🤗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mielen kiintoinen mies.. 😗😗..tosi kiihottavaa kylläkin kun käyt ät mien haluat..sain olen valmis seksiin..kiihottavaa kun tilassa jolloin mikään ei riitä..😗😗Aluksi nuorempana pelästyin eka kerran ollessani nartuna, tanssi illan päätteeksi loppu yö hyvää suikutusta😗 .. siinä tilassa kyllä nautin vaikkakaan en normisti mukana kunhan mies päätttää voi rauhassa ottaa rajustikkin, osa tapaamista miehistä yleensä virtsaa sisääni yhtä aikaa pinen äkki kuoleman aikana..🤗😗

        Kiihottavampaa, kun on mukana siinä hommassa, katsoa miten reagoit ja käyttäydyt. Pillun tai perseen sisään en ole kokeillut, mutta olisihan se kiva sekin tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavampaa, kun on mukana siinä hommassa, katsoa miten reagoit ja käyttäydyt. Pillun tai perseen sisään en ole kokeillut, mutta olisihan se kiva sekin tehdä.

        Tunne uskoisin molemmin puolin eroottinen, nautin siitä kun mies täytää suihkutukksella🤗miehen silmät kertoo kaiken kun heräään hänen suikuteltuuan tunnen kiihootusta itsekkin🤗 Ehkä näin kiimaisena herättää miehissä enemmän fantasioita miltä tuntuis suikutaa sisääni..uskoisin naisena näin😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne uskoisin molemmin puolin eroottinen, nautin siitä kun mies täytää suihkutukksella🤗miehen silmät kertoo kaiken kun heräään hänen suikuteltuuan tunnen kiihootusta itsekkin🤗 Ehkä näin kiimaisena herättää miehissä enemmän fantasioita miltä tuntuis suikutaa sisääni..uskoisin naisena näin😗

        Seisokistahan se on kiinni, että saa sinne sisälle menemään... mutta meneehän se, kun oikein haluaa... uh olisihan se ihanaa laittaa kaikki sisään mitä tulee. Sotkisin oikein kunnolla. Minusta on kyllä vaan kiihottavaa, kun nainen ottaa munan käteen ja antaa valua päällensä. Joko ensin mällit vielä suuhun tai sen jälkeen. Koko lasti, sitten vuoron vaihto, että saa kunnolla munaa sisään. Tämä tuska pitää meidän molempien saada purettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seisokistahan se on kiinni, että saa sinne sisälle menemään... mutta meneehän se, kun oikein haluaa... uh olisihan se ihanaa laittaa kaikki sisään mitä tulee. Sotkisin oikein kunnolla. Minusta on kyllä vaan kiihottavaa, kun nainen ottaa munan käteen ja antaa valua päällensä. Joko ensin mällit vielä suuhun tai sen jälkeen. Koko lasti, sitten vuoron vaihto, että saa kunnolla munaa sisään. Tämä tuska pitää meidän molempien saada purettua.

        Hei salarakkaani 👄 Pitkä aikainen haave saada lämmin suikkkku sisään useamman miehenkans sa😗 fantasioinut usein useammasta kunhan luotettavia ja terveitä miehiä😗😗 myös hiukset märät tapaamiisen jälkeen meikit levällää olo raukea ja levollinen 😍👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei salarakkaani 👄 Pitkä aikainen haave saada lämmin suikkkku sisään useamman miehenkans sa😗 fantasioinut usein useammasta kunhan luotettavia ja terveitä miehiä😗😗 myös hiukset märät tapaamiisen jälkeen meikit levällää olo raukea ja levollinen 😍👄

        Voitaisiin kokeilla ensin joko ihan kahden tai kolmen porukassa tuo homma... muna sykkii kun ajattelenkaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitaisiin kokeilla ensin joko ihan kahden tai kolmen porukassa tuo homma... muna sykkii kun ajattelenkaan....

        Kulta😍 Miten erikoinen oot sinulla sydän joka sykkii onkin munanan sisällä ei ihme miten käyttäydyt..😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😍 Miten erikoinen oot sinulla sydän joka sykkii onkin munanan sisällä ei ihme miten käyttäydyt..😂😂

        Miehillähän on tunnetusti aivot yhdistettynä suoraan muniin, jos muna seisoo, järki ei toimi ollenkaan.

        Aamukankeutta, mielikuvitus ei laukkaa ollenkaan tänään. Ja ei pelkästään siksi että muna seisoisi. 😆

        Mihinkähän me osattaisiin sopivasti yhtäaikaa joskus? Tässä on lokakuusta asti pidetty viestiketjuja yllä.


      • Anonyymi

        Jos kiinostaa edelleen laita tänne viestiä 😎😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kiinostaa edelleen laita tänne viestiä 😎😉

        Niin minne eli mihin osoitteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minne eli mihin osoitteeseen?

        Tänne, tähän ketjuun.


    • Anonyymi

      Ite olen käyny yhen hieronta taitosen kaverin luona jäkessä, ihana ja osaava kaveri. Sain häneen yhteyden suomi24 treffien kautta nimim. nalyk152 enkä vielä ole katunu.

    • 57v aito saamelais mies ois kiinnostunu

      • Anonyymi

        Kuullut pohjoisen miehet into himoisia 😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuullut pohjoisen miehet into himoisia 😗😗

        Sun pitäs tulla kokeilen aitoa saamelaista


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä 56v seksuaalisesti aktiivinen herrasmies kiinnostui kovasti. Minkähän ikäinen neito mahtaa olla? Minua kiinnostaa kaikki uusi ja erilainen, olen siis kokeilunhaluinen kaikkeen.

      • Anonyymi

        Hei kysyit ikääni voin kertoa olen 33 vvvuotias 😘😘 ihana kiinnostuit mitä erilaista tartkooitat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kysyit ikääni voin kertoa olen 33 vvvuotias 😘😘 ihana kiinnostuit mitä erilaista tartkooitat..

        no ehkä siitä enempi, jos kirjoitellaan kahden kesken. mut esim. dominoiniti kummin puolin vaan, itse tykkään olla orja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ehkä siitä enempi, jos kirjoitellaan kahden kesken. mut esim. dominoiniti kummin puolin vaan, itse tykkään olla orja

        Ymmärrän haluan alistavan miehen olla miehen käyteettävisssä 😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ehkä siitä enempi, jos kirjoitellaan kahden kesken. mut esim. dominoiniti kummin puolin vaan, itse tykkään olla orja

        taidat olla aika himokas lutka


    • Anonyymi

      Täällä olisin kullikovana oottamassa sun viestejäsi. 55v

      • Anonyymi

        Tunne kiihootusta itsekkin🤗 Ehkä näin korona aikana herää enemmän fantasioita miltä tuntuis yhtyä vieraan kanssa..uskoisin näin😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne kiihootusta itsekkin🤗 Ehkä näin korona aikana herää enemmän fantasioita miltä tuntuis yhtyä vieraan kanssa..uskoisin näin😗

        Olisi tosi kivaa kun saisin hyväillä sun vartaloasi ja riisua sua vähin erin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi tosi kivaa kun saisin hyväillä sun vartaloasi ja riisua sua vähin erin :)

        Kiihottaisi katselitsit nännit nöpöttäää topin alla kiimastaa 😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottaisi katselitsit nännit nöpöttäää topin alla kiimastaa 😗😗

        Haluun ottaa sun nännisi esiin ja hyväillä niitä huulieni välissää samalla hyväillen sua ympäri vartaloasi:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluun ottaa sun nännisi esiin ja hyväillä niitä huulieni välissää samalla hyväillen sua ympäri vartaloasi:)

        Ahh.. Ihanaa 😗 Housuissasi pullottaa haluan hieroa seisovaa kalua uuh... 😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahh.. Ihanaa 😗 Housuissasi pullottaa haluan hieroa seisovaa kalua uuh... 😗😗

        Saat kaivaa sen esiin sillä kohta repee mutten housut ku kaluni pyrkii ulos housuista . minä samalla alan hieroa sun pillua sillä sun leginsit ovatkin jo kosteat .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat kaivaa sen esiin sillä kohta repee mutten housut ku kaluni pyrkii ulos housuista . minä samalla alan hieroa sun pillua sillä sun leginsit ovatkin jo kosteat .....

        olen ihan märkä.. hiero tuntuuu ihanalllee aah 😍😗😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen ihan märkä.. hiero tuntuuu ihanalllee aah 😍😗😗😗

        Revin sulta housut jaloista että pääsen nuolemaan sun kiimapilluasi kunnolla ja samalla sormettamaan sinä saat ottaa kullini suuhusi jos vaan nautinnoltasi pystyt sille mitään tekemään:)


    • Anonyymi

      Löytyy kyllä reppumies70 ja g mail com ja osaan myös fistata

    • Anonyymi

      Kelpaisko sulle 46v ukkomies seuraksi? Oon Pirkanmaalla.

      • Anonyymi

        Luin viestisi kiitos😗 Olen töissä tulisilla hiilillä kun mietin löytyyykö täältä miestä ehkä useampaa. Kiihottunut tulevasta kokemuksesta useamman miehen kanssa😗 Kiinnostaaako.💓💓💓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin viestisi kiitos😗 Olen töissä tulisilla hiilillä kun mietin löytyyykö täältä miestä ehkä useampaa. Kiihottunut tulevasta kokemuksesta useamman miehen kanssa😗 Kiinnostaaako.💓💓💓

        Käyhän se mitä useampi sulle saadaan niin sulle tulee mieluisa ilta kun hyväillään sua ja kouritaan sun vartaloasi ja kun puseron päältä on puristeltu tarpeeksi niin revitään sun paitasi pois päältä ja saat ensimmäisen kullinkin jo suuhusi... ja rintojasi imetään sekä puristellaan.... samalla sun housusi kiskotaan jaloistasi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyhän se mitä useampi sulle saadaan niin sulle tulee mieluisa ilta kun hyväillään sua ja kouritaan sun vartaloasi ja kun puseron päältä on puristeltu tarpeeksi niin revitään sun paitasi pois päältä ja saat ensimmäisen kullinkin jo suuhusi... ja rintojasi imetään sekä puristellaan.... samalla sun housusi kiskotaan jaloistasi....

        Aah.. ihanaaa saada kovaa suuhun imeä sitä pillu märkänää turvoksissa, valmiina palvelemaan suullla..😍😗 Oihh... nam 💕💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah.. ihanaaa saada kovaa suuhun imeä sitä pillu märkänää turvoksissa, valmiina palvelemaan suullla..😍😗 Oihh... nam 💕💕

        pikkarit pitää repii sun jaloistasi ja sormet hyväilee sun turvonneita häpyhuuliasi antaen sulle ensimmäisen orkun ....jolloin sormet työntyy syvälle sun pilluusi alkaen hieroa sun klittaasiiiiiiihhh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pikkarit pitää repii sun jaloistasi ja sormet hyväilee sun turvonneita häpyhuuliasi antaen sulle ensimmäisen orkun ....jolloin sormet työntyy syvälle sun pilluusi alkaen hieroa sun klittaasiiiiiiihhh..

        Valun kiimasta samalla haluan suuhun ihana suu kalun olla täynnä sormet sisällä kuuumassa yhtessä klitan hierominen vie taivaisiiin.. auuhhh 👄👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valun kiimasta samalla haluan suuhun ihana suu kalun olla täynnä sormet sisällä kuuumassa yhtessä klitan hierominen vie taivaisiiin.. auuhhh 👄👅

        Kiusaan sulle nautinnollisen hieronnan niin että meinaat purra kaluni poikki autsss
        vedän kaluni pois suustasi jotta voin suudella sua ja samalla nousen sun päälle ja mulkkuni työntäytyy sun pilluun syvälle sisään ...voihkaiset nautinnosta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaan sulle nautinnollisen hieronnan niin että meinaat purra kaluni poikki autsss
        vedän kaluni pois suustasi jotta voin suudella sua ja samalla nousen sun päälle ja mulkkuni työntäytyy sun pilluun syvälle sisään ...voihkaiset nautinnosta....

        Samalla toiset miehet työntää kalujaan kaksin kappalein sun suuhusi ja molempiin kouriin myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaan sulle nautinnollisen hieronnan niin että meinaat purra kaluni poikki autsss
        vedän kaluni pois suustasi jotta voin suudella sua ja samalla nousen sun päälle ja mulkkuni työntäytyy sun pilluun syvälle sisään ...voihkaiset nautinnosta....

        Auhh.., oi ihanaa painaa se vysälle pilluun😚😚 voihkin allasi anelen vapisen nautinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auhh.., oi ihanaa painaa se vysälle pilluun😚😚 voihkin allasi anelen vapisen nautinnostaa

        Nautintoa saat kyllä sillä munani vatkaa sun pilluasi sillä vauhdilla että tuntuu että se menee kohta sinusta läpi .... kullini on kohta ääri rajoilla niin annan sperman syöksyä sunpilluun sisälle sellaisella voimalla että itsekkin värisen ja ydessä huudamme nautinnosta..... uuuuuhhhhhhh ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautintoa saat kyllä sillä munani vatkaa sun pilluasi sillä vauhdilla että tuntuu että se menee kohta sinusta läpi .... kullini on kohta ääri rajoilla niin annan sperman syöksyä sunpilluun sisälle sellaisella voimalla että itsekkin värisen ja ydessä huudamme nautinnosta..... uuuuuhhhhhhh ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

        Oiihhhh.. oiiihh.. oihhh... ihanaa vapisen tuntuu nyt taju lähtee.. ahhh.. 👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiihhhh.. oiiihh.. oihhh... ihanaa vapisen tuntuu nyt taju lähtee.. ahhh.. 👄

        Kyllä huomaan sun nauttivan liikaa joten tuon kullini sulle nuoltavaksi ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä huomaan sun nauttivan liikaa joten tuon kullini sulle nuoltavaksi ....

        Oihhhh... Olet ihme mies. maistelen kaluasi aah, yli kiimanen maku Oihhhh 😗😗😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oihhhh... Olet ihme mies. maistelen kaluasi aah, yli kiimanen maku Oihhhh 😗😗😗😗

        Ooot ihana nainen teet mitä mä haluun, mutta minulla on yllätys sulle:)) Kaveri on juuri tulossa kyläilee saako hänkin maistaa sua:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooot ihana nainen teet mitä mä haluun, mutta minulla on yllätys sulle:)) Kaveri on juuri tulossa kyläilee saako hänkin maistaa sua:)

        Ihanaa saa kyllä maistaa.. 💓 tahtoisin palvelllaa teitä molemmpia uuhhhhh.. 😗💓💓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa saa kyllä maistaa.. 💓 tahtoisin palvelllaa teitä molemmpia uuhhhhh.. 😗💓💓

        Hyvä mä voin huilata välillä... makaa vain siinä niin käyn aukaisee oven .....
        Tässä on sulle uutta muna .... ala vaan purkaa pakettia sillä sä olet jo nakuna ja kiimaisena siinä ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä mä voin huilata välillä... makaa vain siinä niin käyn aukaisee oven .....
        Tässä on sulle uutta muna .... ala vaan purkaa pakettia sillä sä olet jo nakuna ja kiimaisena siinä ...

        Oihhh.. kiimasta saada kahhta 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oihhh.. kiimasta saada kahhta 😘

        Nyt voit kääntyy polvillesi pyllypystyssä ootat että pertsan kalu tunkeutuu sun pilluun mä käyn tänne sun eteen niin voit ottaa multa kullin nuoltavaksi uudestaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt voit kääntyy polvillesi pyllypystyssä ootat että pertsan kalu tunkeutuu sun pilluun mä käyn tänne sun eteen niin voit ottaa multa kullin nuoltavaksi uudestaan....

        Oih uuh 😗 nam nuolen ihanaa kalua otan vaginaan samalla aah ihannaaahh,,,👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih uuh 😗 nam nuolen ihanaa kalua otan vaginaan samalla aah ihannaaahh,,,👄

        Sulla on kauniit rinnat joita puristella . Alan hieroo sun pillua etupuolelta samalla kun kaverini nai sua ...tuntuu varmaan nautinnolliselta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on kauniit rinnat joita puristella . Alan hieroo sun pillua etupuolelta samalla kun kaverini nai sua ...tuntuu varmaan nautinnolliselta....

        Voimat romahtaa tunnttuuu niiiin hyvältä 🤗 Ässä tapauksessa kun useita miehiä näkee toisten yhtymisen mies kiihottuu aika nopeesti valmiiksi uuteen sessioon saaan kova kauann😍 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimat romahtaa tunnttuuu niiiin hyvältä 🤗 Ässä tapauksessa kun useita miehiä näkee toisten yhtymisen mies kiihottuu aika nopeesti valmiiksi uuteen sessioon saaan kova kauann😍 😍

        Miestä vaihdetaan niin usein kun miehillä vaan seisoo ja naisella pimppi kestää j sehän kestää😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestä vaihdetaan niin usein kun miehillä vaan seisoo ja naisella pimppi kestää j sehän kestää😂😂

        Miehen sperma paras liukkari imeytyy hyvin kalvoille kestää kovaakin hankausta mikä luonnollista yhtyesssä. Jokainen yhtyy ilman kumia sekin ihannnaaahh.... 😗😗👄


    • Anonyymi

      Moikka! Täällä olisi viriili estoton porilainen 51v mies jos kiinnostaa😜
      Voi laittaa postia [email protected]

    • Anonyymi

      Apuri halukas mukaa kimppaan

    • Anonyymi

      Rauma Satakunta rietasta ja taitavaa miestä...nuoleminen ja käsileikkien parhaasta päästä. Toki myös paneminen käy...s-postissa lisää.
      [email protected]
      PS.tarvittaessa osaavan tuhma

    • Anonyymi

      Minäkin olen kirjoitellut naisten kanssa täällä ketään en ole tavannut tosin ei täydellisen kiinnostavaa ole ollutkaan. Jos nainen kehuu että on rintava ja kertoo omaavansa d kupin mielestäni rintavalla koko on h tai isompi. Jos peppu on 50 tuumaa no onhan se jostain mutta mieluummin 60tuumaa. Niinpä minä nyt satun tykkäämään jonkun verran rehevimmistä naisista niitähän täällä ei ole ollutkaan.

    • Anonyymi

      annatko panna anaaliin

      • Anonyymi

        Hei vastaan kun kysyit suoraan mies saa päättää tehdä mitä haluaaa 😗


    • Anonyymi

      Oot sinä aika kiimanen lutka, käy panettaa

      • Anonyymi

        Olet ihana😊 tekee mieli..nyt sormetan par aikaa, ihanaaa kun nussisitt mua olen sen tarpeessa🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana😊 tekee mieli..nyt sormetan par aikaa, ihanaaa kun nussisitt mua olen sen tarpeessa🤗

        Kulli kovana ja valmiina naimaan sun kiimsista pillua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulli kovana ja valmiina naimaan sun kiimsista pillua

        Ihana kutsu mua nartuksi😊 aah eeh miten ihanaa lukea viestiäsi nyt sauva pillussani eeh tärisen uuh olt ihfjjkl eeh nussi nussi takaa aäshh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kutsu mua nartuksi😊 aah eeh miten ihanaa lukea viestiäsi nyt sauva pillussani eeh tärisen uuh olt ihfjjkl eeh nussi nussi takaa aäshh

        Nyt narttu saat maistaa kovaa kulliani takaapäin ....uhhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt narttu saat maistaa kovaa kulliani takaapäin ....uhhhhh

        aah panen sauvalla nyt rajusti jalkani sängyn päädyn päällä levällään aih eii miten hyvää tekee oispa sun kyrpä sisälläni uuu 😗😗👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt narttu saat maistaa kovaa kulliani takaapäin ....uhhhhh

        oooh nussi nussi eeh uuh haa milkkä mies olet😗😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oooh nussi nussi eeh uuh haa milkkä mies olet😗😗😗

        Nussin nussin sua kokoajan niin että sänky heiluu ja pimmppisi litisee kun oot niin kiimainen ....
        Sun rintasi on niin ihanat kun ne heiluu työnnön tahdussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nussin nussin sua kokoajan niin että sänky heiluu ja pimmppisi litisee kun oot niin kiimainen ....
        Sun rintasi on niin ihanat kun ne heiluu työnnön tahdussa

        Olet kyllä löytö pystyt fantasioimaan viestein niin että saat mut niin kiimaseksi et halunkin peppppuuun uuahh😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä löytö pystyt fantasioimaan viestein niin että saat mut niin kiimaseksi et halunkin peppppuuun uuahh😗

        Sun peppureikä on ihana joten kokeillaan sitten meneekö mun paksu kulli sun anukseen.... täytyy kiimanestettä laittaa sun peppuun jauuuuhhhh kyllä on sun peppureikä kunnon kiimareikä ... pistetään dildo sun pilluun samalla ..... aaaahhh kun dildon värinä saa mut kohta laukeamaan sun pepuuuuuuuunnnnhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun peppureikä on ihana joten kokeillaan sitten meneekö mun paksu kulli sun anukseen.... täytyy kiimanestettä laittaa sun peppuun jauuuuhhhh kyllä on sun peppureikä kunnon kiimareikä ... pistetään dildo sun pilluun samalla ..... aaaahhh kun dildon värinä saa mut kohta laukeamaan sun pepuuuuuuuunnnnhhhh

        Ihanaa😗 dildo ykkösessäni ja kalusi työnnöt tuntuu taivaalliselta kun pilluni supistelee samaan tahtiin. Taidan miettiä jotain samal llaista minäkin juuri nyt aahuhuhhh vapisenn💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa😗 dildo ykkösessäni ja kalusi työnnöt tuntuu taivaalliselta kun pilluni supistelee samaan tahtiin. Taidan miettiä jotain samal llaista minäkin juuri nyt aahuhuhhh vapisenn💋

        Nyt tuun sun sisäääääänn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuun sun sisäääääänn

        Aaahhhh... 😍😍😍 Työnny spermasi sisääni aih tärisen nussi pohjaan uuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuun sun sisäääääänn

        imen sun kullia ihanan sykkivä käännyn tule vaan peppuuni aah miten ihanaa olet😗😗😗


      • Anonyymi

        Miksi muuten roikut täällä kun kommentisi ovat sairaita👺 vai tykkäisitkö lukea kun kirjoitettaisiin..lunta tulee miten muualla..miten näin väsynyt onko muita..voi voi kun tää yhteiskunta luisuu raiteiltaan Apua👹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun peppureikä on ihana joten kokeillaan sitten meneekö mun paksu kulli sun anukseen.... täytyy kiimanestettä laittaa sun peppuun jauuuuhhhh kyllä on sun peppureikä kunnon kiimareikä ... pistetään dildo sun pilluun samalla ..... aaaahhh kun dildon värinä saa mut kohta laukeamaan sun pepuuuuuuuunnnnhhhh

        Etkkö juuri nyt pysty knnolla vastamaan olet kullanmuru😗🥰 Odotan viestiäsi toivottaavaati kullisi myös pääsyä pilluni syvyyksiin nauttimaan😎


      • Anonyymi

        Turhaa panttelit itse ehkä kateelliisena.. Tässä rikotaan rajoja..eletäänhän kakstuhatta luvulla😊 Varmaan monen fantasia sekä miettii kunpa uskaltaisin. Onhan miehet ja naiset tulleet kaapista ulos ei kukaan osoittele enää sormella. Aivan mahtava kiihottaa ..


      • Anonyymi

        Nämä ei minun laittamia viestejä.. 😗 joku pilailllee


    • Anonyymi

      Ilmoittele, jos joskus olet JKL:ään tulossa. Täällä vierailuasi odottaa kokenut 48, 180/90 fistaaja mies.

      • Anonyymi

        Söpöliini nyt yksin😗 Hauaisittko viestiteellä 😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söpöliini nyt yksin😗 Hauaisittko viestiteellä 😗😗

        Viestitellään, kun tiedät, milloin olet tänne JKL:ään tulossa 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestitellään, kun tiedät, milloin olet tänne JKL:ään tulossa 😘

        miettinyt olet ihana jäänkö täysin kiini sinuun. 😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miettinyt olet ihana jäänkö täysin kiini sinuun. 😗

        Hhmm, kokeilemalla selviää 😘


    • Anonyymi

      Tuutte yllätyy positiivisesti kunhan tapaatte todella viehättävä rva😎 kimmoisa pillu rva saa toistuvia orgameja.Hän kertoi sanoilla hän saa äkki kuoleman hetkeksi😎 Aamulla kaverini pani rvaa kädet sidottuna rva huusi kovaa nautinnosta rimpuili orgasmissa. Rvalla hurja purkaus lyyhistyi velttona kaverin alle 😎 Ukko 64

      • Anonyymi

        Vaihdoit nyt miehen osaan kirjoituksissa Ukko 64 jään. "Sanoilla äkki kuoleman" tää ukko oli paikalla silloin oikeesti..ei mene ihan putkeen toi sun näytelmä.


    • Varmasti löytyy. Esimerkiksi minä.

      • Anonyymi

        Hei nuoo aiemmat vasstaukseet ei minun... 😗 joku kateellinena panttelee 🤡


      • Anonyymi

        Olen huomannut moni nainen tykkäis vaihtaa mielipiteitä myös varmaan fantasioida anonyymisti. Törky viestit ajaa naiset naisten omille kontakti sivuille.😗😗


    • Täällä olisi 43v aktiivinen mies tarjolla😊

      • Anonyymi

        Oih 😗😗 millaaiisesta seksistä tykääät? 👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oih 😗😗 millaaiisesta seksistä tykääät? 👄

        Olen kokeilunhaluinen😉 suuseksistä tykkään erityisesti😊


      • Anonyymi
        Mieskloppi kirjoitti:

        Olen kokeilunhaluinen😉 suuseksistä tykkään erityisesti😊

        Oihhh 😗 ihannaa.. 👄 tykääön mies nuolee avaan leeuat painuaa kurkuun samala ihanaa tunnne suuu täyn nä laukeaan helpossti suuhun😗


      • Anonyymi
        Mieskloppi kirjoitti:

        Olen kokeilunhaluinen😉 suuseksistä tykkään erityisesti😊

        Jutellaanko lisää muualla täällä olisi tosissaan tarve/vailla rajua pitkää hauskuutta ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutellaanko lisää muualla täällä olisi tosissaan tarve/vailla rajua pitkää hauskuutta ..

        Tarkoitin täällä vistittelyä 😗jos viestein nautimme voidaan myös tavata myöhemmin😗 Monasti miettinyt miesten kommentteja täälä jos naisena avoimesti keskustelen käytää törkeää kieltä pantteleee naisesta ääliööt karkottaa naiset pois sekö paremmpi.🤔


      • Anonyymi

        Millainen kakara täytyy olla, että puhuu noin alta riman naisesta.. Menehän kotiisi kasvamaan ja opettele tapoja, kuinka ihmisistä puhutaan ja kuinka käyttäydytään korrektisti. Todella lapsellista ja pohjattoman typerää kieltä käytät. Häpeän puolestasi. Miksi sulla on tarve heittää noita "yök yök" juttujasi, onko tarkoituksesi karkottaa naiset täältä kokonaan vai mikä pointti sulla on? Paha olla kenties?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jutellaanko lisää muualla täällä olisi tosissaan tarve/vailla rajua pitkää hauskuutta ..

        Jutellaan. Missä?


      • No en oikein missään.


      • Anonyymi
        Mieskloppi kirjoitti:

        No en oikein missään.

        Aika pakkaus ja varmasti nainen🤓 Seuraan sivustoa lähdin mielen kiinnosta Sakalle katsoo naista joka täällä viestitteli. Yllätyin itsekkin mikä narttu tihkui seksiä todella lyhyt musta nahka hame ja rotsi kaiken gruunasi valkoiser saappaat. Kadulla monen mihen kantti ei riittäisi mennä ottaa kontaktia noin upeeseen naiseen. Tälle blondille paras tapa etsiä pano kaveri viestein, Helvetti kun sain painaa tollasta kunnolla 😎🤪


      • Anonyymi

        Haukutte milloin naista milloin miehiä silti täällä seuraajia riittää. Tosiasia että iso osa miehistä haluis päästä sänkyyn kyseisen naisen kaa😍 T. Varattu myös haluis n. 51v


    • Anonyymi

      Wau...oispa ihana tuntea tuollainen nainen,,,
      Osaa ja haluaa tuntea vetoa sexuaalisesti.Kaipaa tuhmaa seuraa intohimoisesti...Täälkin ain pillu on mielessä ma kostiat leikit,,,vanhempi mies olen ..tuhmat mielessä usein miten ,mutt harvat ja valitut saa,,,,,hmmm ois kiva tuntea mahtuisko ,,,hmmm😊

      • Anonyymi

        Upea ylläri halut nussia kanssani.😗😗 silittelet sääriäni ja upeita rintojani. Riisun vaatteeni hitaasti huoneen sängyllä suutelett samalla reisiäsnii napaani lähestyen maalia, mun kiimasta märkää pilluani. Hengitän raskaasti tiedän kohta saan vanhempaa kyrpää josta olen haaveillut. Lupaan et tule pettyy.. 😗 Suukko sinulle💋


    • Anonyymi

      Kiimaisen nartun luona voisi kyläillä. Sulla ois päällä läpikuultava toppi ja lyhyt hame. Alusvaatteita sulla ei sais olla. Istuisin sohvalla sinua katselle. Sun tehtävä ois nostaa mun kiimaa hitaasti tanssimalla. Välillä hame nousis ylös vilauttaen paikkoja. Antaisit kunnon sylitanssin, tuntisit miten kaluni alkaisi kovettua. Laskisin housuni. Ottaisin hiuksistasi kiinni ja ohjaisin pääsi kyrvälleni. Kun olisit imenyt sen kovaksi, nostaisin sinut nojaamaan sohvaa vasten. Lutkan perse ois mahtavasti tyrkyllä. Pitäisin käsistäsi kiinni ja työntyisin pilluusi. Olisit aivan avuttomana sohvaa vasten kun tyydyttäisin haluni. Pannessa välillä läpsisin persettäsi. Kun saisin lastini tyhjennettyä sisääsi istuisin sohvalle ottaen sinut syliini ja pitäisin hyvänä kunnes olisin valmis uuteen kierrokseen.

      • Anonyymi

        Ollut viikon verran tosi kiimassa.. Rehdisti ja avoimesti kertonut yli aktiivisuudesta seksiin voisit kuvitella miten syö enrgiaa kun paineet kasaantùu. Toden näköistä että yhden miehen energia varastot imetty yön aikana tyhjäksi. 😗 Otan seksikkäitä alus asuja eri värisiä saat valita mitä päälläni yhdynnän aikana jos tykkäät kokaisessa asussa yhdyntä reikä pilluni kohdalla ei tartte riisua heti pois, valisen kolmet korkkarit mustat punaiset sekä kullan väriset💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollut viikon verran tosi kiimassa.. Rehdisti ja avoimesti kertonut yli aktiivisuudesta seksiin voisit kuvitella miten syö enrgiaa kun paineet kasaantùu. Toden näköistä että yhden miehen energia varastot imetty yön aikana tyhjäksi. 😗 Otan seksikkäitä alus asuja eri värisiä saat valita mitä päälläni yhdynnän aikana jos tykkäät kokaisessa asussa yhdyntä reikä pilluni kohdalla ei tartte riisua heti pois, valisen kolmet korkkarit mustat punaiset sekä kullan väriset💋

        Valitsisin niukat seksikkäät alusvaatteesi. Sitoisin sänkyyn kiinni. Hitaasti koskettelisin käsillä ja kielellä. Nostaisin kiimaasi entistä suuremmaksi. Anelisit jo kyrpää, mutta jatkaisin kiusaamista. Hitaasti nuolisin ja koskettelisin pilluasi. Työntäisin varovasti sormia sisään. Lopettaisin ennen kuin tulet. Jatkaisin kiusaamista pitkään kunnes en kestäisi enää vaan työntyisin kerralla sisääsi ja panisin kunnes laukeaisin sisääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitsisin niukat seksikkäät alusvaatteesi. Sitoisin sänkyyn kiinni. Hitaasti koskettelisin käsillä ja kielellä. Nostaisin kiimaasi entistä suuremmaksi. Anelisit jo kyrpää, mutta jatkaisin kiusaamista. Hitaasti nuolisin ja koskettelisin pilluasi. Työntäisin varovasti sormia sisään. Lopettaisin ennen kuin tulet. Jatkaisin kiusaamista pitkään kunnes en kestäisi enää vaan työntyisin kerralla sisääsi ja panisin kunnes laukeaisin sisääsi.

        Imen kyrpääsi pääälläsi hajareisin, ota kiinni bäärynä pepusta ja vedä istuu suusi päälle. Nole kaunista pillua hetkessä saaan rajun orgasmin pillu ruikuttaa suuhusi orgasmi nesteet laukea samalla itsekkin suuhun 👄 Oleen kyltymätön hoen kun laukeaa ihana saada vierasta kyrpää alan kysellä kaveristasi orgasmin jälkeen et minkä ikäinen ja kokoinen mies kyseessä. Sidot toistamiseen kiinni sänkyyn kun puhelin soi kaverisi parkissa sovit menet käymään hänen luonaanhetken päästä. Pistätt vaatteet päälle sanot käyväsi autolla hakee potensi pillerin menet kaverisi luo annaat avaimen kerrot olen sidottuna sänkyyn valmiiksi kaverissi mene vessaan suoraan riisu vaatteet tulee luoksenni... 😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imen kyrpääsi pääälläsi hajareisin, ota kiinni bäärynä pepusta ja vedä istuu suusi päälle. Nole kaunista pillua hetkessä saaan rajun orgasmin pillu ruikuttaa suuhusi orgasmi nesteet laukea samalla itsekkin suuhun 👄 Oleen kyltymätön hoen kun laukeaa ihana saada vierasta kyrpää alan kysellä kaveristasi orgasmin jälkeen et minkä ikäinen ja kokoinen mies kyseessä. Sidot toistamiseen kiinni sänkyyn kun puhelin soi kaverisi parkissa sovit menet käymään hänen luonaanhetken päästä. Pistätt vaatteet päälle sanot käyväsi autolla hakee potensi pillerin menet kaverisi luo annaat avaimen kerrot olen sidottuna sänkyyn valmiiksi kaverissi mene vessaan suoraan riisu vaatteet tulee luoksenni... 😗😗

        Kaveri ihastelee alastonta kehoasi. Tuo kyrpänsä pääsi lähelle ja työntää sen suuhusi. Imet kyrpää kiihkeästi. Kaveri nousee päältäsi ja minä tulen tilalle. Alat imeä kyrpääni kovemmaksi samalla kaverini alkaa panemaan sinua. Saat käsittelyssämme rajun orgasmin. Riuhdot siteitäsi jälkijäristyksen aikana kun kaverini vain jatkaa panemista. Viimein kaverini alkaa olla lähellä laukeamista jolloin vaihdamme taas paikkoja. Imet kaveriani samalla kun panen sinua. Kaverini lastit laukeaa suuhusi. Pyörittelet spermaa riettaasti suussasi. Kaverini puree hellästi rintojasi. Hieron klitoristasi panemisen tahtiin. Tunnen kuinka pillusia alkaa supistella kyrpäni ympärillä. Orgasmisi puristaa kyrpääni niin nautinnollisesti että itsekin laukean.

        Lepäämme hetken kosketellen sinua joka puolelta. Irrotamme siteesi ja käskemme eteen kontalleen. Vuorotellen imet molempien kyrpiä. Kaveri käy makaamaan sängylle. Imet kaveriani kontallaan. Kostutan sormeni pillunesteissäsi ja siirrän niitä pepullesi. Työnnän varovasti ensin yhden sormen sisään ja sitten toisen. Hetken lämmittelyn jälkeen sovitan kalua reiällä. Työnnyn hitaasti sisääsi ja annan perseesi tottua kaluuni. Hetken panemisin jälkeen siirryn makaamaan. Sinä istut päälläni kyrpäni perseessä. Kaveri alkaa sovittamaan omaansa pilluusi. Nyt molemmat reikäsi on täynnä ja ratsastat hitaasti. Laukeat voimakkaasti, mutta jatkamme panemistasi. Olemme ottaneet pillerit ja kestämme pitkään. Panemme sinua monissa asennoissa kunnos olet aivan puhki ja laukeamme päällesi. Kehomme ovat hikiset ja kiimanesteiden sotkemast. Lämmitämme saunan ja menemme sinne kolmistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri ihastelee alastonta kehoasi. Tuo kyrpänsä pääsi lähelle ja työntää sen suuhusi. Imet kyrpää kiihkeästi. Kaveri nousee päältäsi ja minä tulen tilalle. Alat imeä kyrpääni kovemmaksi samalla kaverini alkaa panemaan sinua. Saat käsittelyssämme rajun orgasmin. Riuhdot siteitäsi jälkijäristyksen aikana kun kaverini vain jatkaa panemista. Viimein kaverini alkaa olla lähellä laukeamista jolloin vaihdamme taas paikkoja. Imet kaveriani samalla kun panen sinua. Kaverini lastit laukeaa suuhusi. Pyörittelet spermaa riettaasti suussasi. Kaverini puree hellästi rintojasi. Hieron klitoristasi panemisen tahtiin. Tunnen kuinka pillusia alkaa supistella kyrpäni ympärillä. Orgasmisi puristaa kyrpääni niin nautinnollisesti että itsekin laukean.

        Lepäämme hetken kosketellen sinua joka puolelta. Irrotamme siteesi ja käskemme eteen kontalleen. Vuorotellen imet molempien kyrpiä. Kaveri käy makaamaan sängylle. Imet kaveriani kontallaan. Kostutan sormeni pillunesteissäsi ja siirrän niitä pepullesi. Työnnän varovasti ensin yhden sormen sisään ja sitten toisen. Hetken lämmittelyn jälkeen sovitan kalua reiällä. Työnnyn hitaasti sisääsi ja annan perseesi tottua kaluuni. Hetken panemisin jälkeen siirryn makaamaan. Sinä istut päälläni kyrpäni perseessä. Kaveri alkaa sovittamaan omaansa pilluusi. Nyt molemmat reikäsi on täynnä ja ratsastat hitaasti. Laukeat voimakkaasti, mutta jatkamme panemistasi. Olemme ottaneet pillerit ja kestämme pitkään. Panemme sinua monissa asennoissa kunnos olet aivan puhki ja laukeamme päällesi. Kehomme ovat hikiset ja kiimanesteiden sotkemast. Lämmitämme saunan ja menemme sinne kolmistaan.

        Aaahh oihh aauuh.. 😗😍 Juuri kaveri yhtyy saat katoottua kunnolla kun kyrpä jyystää kiimasta pillua myös suuhun panon ja kaverin laukeamisen suuhun sekä kasvoille. En saa tarpeeksi millään onneksi kaveri yli 10 vuotta nuorempi poika mies hyvä kuntoinen jaksaa painaa.Kaveri panee kakkoseen ääntelen tosi kovaa 😗😗 Aivan upea näky miten kyrpä uppoaa taka puoleen runkkat itse vieressä 👄👄👄koska yli aktiividuus seksiin eihän yksi mies tossa tilanteessa jaksa tyydyttää seksi halujaaniii😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri ihastelee alastonta kehoasi. Tuo kyrpänsä pääsi lähelle ja työntää sen suuhusi. Imet kyrpää kiihkeästi. Kaveri nousee päältäsi ja minä tulen tilalle. Alat imeä kyrpääni kovemmaksi samalla kaverini alkaa panemaan sinua. Saat käsittelyssämme rajun orgasmin. Riuhdot siteitäsi jälkijäristyksen aikana kun kaverini vain jatkaa panemista. Viimein kaverini alkaa olla lähellä laukeamista jolloin vaihdamme taas paikkoja. Imet kaveriani samalla kun panen sinua. Kaverini lastit laukeaa suuhusi. Pyörittelet spermaa riettaasti suussasi. Kaverini puree hellästi rintojasi. Hieron klitoristasi panemisen tahtiin. Tunnen kuinka pillusia alkaa supistella kyrpäni ympärillä. Orgasmisi puristaa kyrpääni niin nautinnollisesti että itsekin laukean.

        Lepäämme hetken kosketellen sinua joka puolelta. Irrotamme siteesi ja käskemme eteen kontalleen. Vuorotellen imet molempien kyrpiä. Kaveri käy makaamaan sängylle. Imet kaveriani kontallaan. Kostutan sormeni pillunesteissäsi ja siirrän niitä pepullesi. Työnnän varovasti ensin yhden sormen sisään ja sitten toisen. Hetken lämmittelyn jälkeen sovitan kalua reiällä. Työnnyn hitaasti sisääsi ja annan perseesi tottua kaluuni. Hetken panemisin jälkeen siirryn makaamaan. Sinä istut päälläni kyrpäni perseessä. Kaveri alkaa sovittamaan omaansa pilluusi. Nyt molemmat reikäsi on täynnä ja ratsastat hitaasti. Laukeat voimakkaasti, mutta jatkamme panemistasi. Olemme ottaneet pillerit ja kestämme pitkään. Panemme sinua monissa asennoissa kunnos olet aivan puhki ja laukeamme päällesi. Kehomme ovat hikiset ja kiimanesteiden sotkemast. Lämmitämme saunan ja menemme sinne kolmistaan.

        Saunoessa kullisi suussa lauteilla kyljellään maaten imeskelen, sometaat samalla kimmoisaa pillua saan toistuvia orgameja. Lähdemme huoneeseen siirryimme sänkyyn laitat pari tyynyä lantion alle ja pinaudut valmiiksi avonaiseen pilluun sisälle käsillä otat molemmista rinnoista kiinni alat nussii pitkin vedoin voihkin nautinnosta ja työnnän vastaan rajuin liikkein. Vedät kyrpäsi pillusta pois painat terskan pään perän reikään kiinni itse painan kyrpäsi kokonaan sisääni alat nussia kobvemmin sormet pillussa pyydän nussi kovempaa ja laukean lyyhistyen kasaan jalat kouristelevat säihkädät sattuiko. Silloin saaan äkki kuoleman hetkeksi joka menee itsestään pois 👄 todistat vieressä kun kaverisi panee mua kädet sidottuna jalat kaverin olkapäillä huudan kovaa nautinnosta rimpuilen orgasmissa joka ei tunnu loppuvan koskaan. Kaverisi alkaa tulla joten pano elämellistä samoin hurja purkaus 😗😗


      • Anonyymi

        Hän on aito miramarisiru, joka on ajettu paljastamaan monet kasvonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunoessa kullisi suussa lauteilla kyljellään maaten imeskelen, sometaat samalla kimmoisaa pillua saan toistuvia orgameja. Lähdemme huoneeseen siirryimme sänkyyn laitat pari tyynyä lantion alle ja pinaudut valmiiksi avonaiseen pilluun sisälle käsillä otat molemmista rinnoista kiinni alat nussii pitkin vedoin voihkin nautinnosta ja työnnän vastaan rajuin liikkein. Vedät kyrpäsi pillusta pois painat terskan pään perän reikään kiinni itse painan kyrpäsi kokonaan sisääni alat nussia kobvemmin sormet pillussa pyydän nussi kovempaa ja laukean lyyhistyen kasaan jalat kouristelevat säihkädät sattuiko. Silloin saaan äkki kuoleman hetkeksi joka menee itsestään pois 👄 todistat vieressä kun kaverisi panee mua kädet sidottuna jalat kaverin olkapäillä huudan kovaa nautinnosta rimpuilen orgasmissa joka ei tunnu loppuvan koskaan. Kaverisi alkaa tulla joten pano elämellistä samoin hurja purkaus 😗😗

        Kaunis ympäristö selä lähentymien vieraalle mihelle😋 Sinulla tuntuu kyllä vientiä riittävän olet ylaktiivinen josta miehet tykkää😋 Kiitti kirjooituksista sinulle😋 N 46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunoessa kullisi suussa lauteilla kyljellään maaten imeskelen, sometaat samalla kimmoisaa pillua saan toistuvia orgameja. Lähdemme huoneeseen siirryimme sänkyyn laitat pari tyynyä lantion alle ja pinaudut valmiiksi avonaiseen pilluun sisälle käsillä otat molemmista rinnoista kiinni alat nussii pitkin vedoin voihkin nautinnosta ja työnnän vastaan rajuin liikkein. Vedät kyrpäsi pillusta pois painat terskan pään perän reikään kiinni itse painan kyrpäsi kokonaan sisääni alat nussia kobvemmin sormet pillussa pyydän nussi kovempaa ja laukean lyyhistyen kasaan jalat kouristelevat säihkädät sattuiko. Silloin saaan äkki kuoleman hetkeksi joka menee itsestään pois 👄 todistat vieressä kun kaverisi panee mua kädet sidottuna jalat kaverin olkapäillä huudan kovaa nautinnosta rimpuilen orgasmissa joka ei tunnu loppuvan koskaan. Kaverisi alkaa tulla joten pano elämellistä samoin hurja purkaus 😗😗

        Olet kyltymätön narttu, joka ei tunnu saavan tarpeeksi. Olet sänkyyn sidottuna haarat levällään. Otamme lisää lääkkeitä ja alamme hommiin. Kaverini panee ensimmäisenä niin pitkään ja raivoisasti kuin pystyy. Laukeamisen jälkeen vaihdamme osia. Pannessani puristelen ihania rintojasi. Saadessasi orgasmin kiljut niin että naapuritkin varmasti kuulevat. Kestän todella pitkään ennen kuin laukean, jolloin kaverini jatkaa huudattamistasi. Pillusi alkaa olla jo herkkä kaikesta panemisesta, mutta jatkamme panemista ja vuorojen vaihtoa huolimatta siitä että kiljut jo jokaisella työnnöllä. Et ole koskaan saanut kovempaa kyytiä etkä useampaa orgasmia. Välillä orgasmin kourissa saat sätkyjä ja riuhdot itseäsi, mutta et pääse irti. Näin kiimaisen lutkan tyydyttäminen käy työstä, mutta on valtavan nautinnollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyltymätön narttu, joka ei tunnu saavan tarpeeksi. Olet sänkyyn sidottuna haarat levällään. Otamme lisää lääkkeitä ja alamme hommiin. Kaverini panee ensimmäisenä niin pitkään ja raivoisasti kuin pystyy. Laukeamisen jälkeen vaihdamme osia. Pannessani puristelen ihania rintojasi. Saadessasi orgasmin kiljut niin että naapuritkin varmasti kuulevat. Kestän todella pitkään ennen kuin laukean, jolloin kaverini jatkaa huudattamistasi. Pillusi alkaa olla jo herkkä kaikesta panemisesta, mutta jatkamme panemista ja vuorojen vaihtoa huolimatta siitä että kiljut jo jokaisella työnnöllä. Et ole koskaan saanut kovempaa kyytiä etkä useampaa orgasmia. Välillä orgasmin kourissa saat sätkyjä ja riuhdot itseäsi, mutta et pääse irti. Näin kiimaisen lutkan tyydyttäminen käy työstä, mutta on valtavan nautinnollista.

        Kerroin lääkärin diagnoosi kävin halujen vuoksi vastaan otolla nyffo eli kyltymätön seksiin sain jopa lääkkeet 😗 tää viestittely purkaaa yli aktiviisen seksin tarpeen.. mielikuva jalat sun harteilla kalusi kakkosessa pilluni kiimasta ja sykkii orgasmin partaalla..aah kun olen kiimanen aivan märkä pillu hameeni alla, pakko mennä ottaa pikkarit pois😗😗 kahdelta palaveri aah oih sielllä mies asiakkaita. Oliko sinulle ok jotta käydään hotelissa naitattaa useaemman kanssa👄 kyllä mieli tekee antaa kokemus useammalle..toivon että jaksaa panna kunnolla.. kyllä pilluunkin saa laueta vaikka kierukka poissa..😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyltymätön narttu, joka ei tunnu saavan tarpeeksi. Olet sänkyyn sidottuna haarat levällään. Otamme lisää lääkkeitä ja alamme hommiin. Kaverini panee ensimmäisenä niin pitkään ja raivoisasti kuin pystyy. Laukeamisen jälkeen vaihdamme osia. Pannessani puristelen ihania rintojasi. Saadessasi orgasmin kiljut niin että naapuritkin varmasti kuulevat. Kestän todella pitkään ennen kuin laukean, jolloin kaverini jatkaa huudattamistasi. Pillusi alkaa olla jo herkkä kaikesta panemisesta, mutta jatkamme panemista ja vuorojen vaihtoa huolimatta siitä että kiljut jo jokaisella työnnöllä. Et ole koskaan saanut kovempaa kyytiä etkä useampaa orgasmia. Välillä orgasmin kourissa saat sätkyjä ja riuhdot itseäsi, mutta et pääse irti. Näin kiimaisen lutkan tyydyttäminen käy työstä, mutta on valtavan nautinnollista.

        Laitan vielä viestin kulta👄 Mies juuri puhelimessa..kuulema minulla upea peppu johon useampi mies halu yhtyä..yritän olla miettimättä sua kiihotuin äsken kun mies pesi hellästi alaselkääni ja pehvaani myös hän huomasi varmaan että olen kostea..sanoi mihet varmaan tykkää katsella kun olette silleen..vähän outoa kun mies tietää kaiken luki viestit sanoi sanoilla saan varmasti kyytiä paljon siementä👄👄👄


      • Anonyymi

        Ukko64, mitä kiukkuat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan vielä viestin kulta👄 Mies juuri puhelimessa..kuulema minulla upea peppu johon useampi mies halu yhtyä..yritän olla miettimättä sua kiihotuin äsken kun mies pesi hellästi alaselkääni ja pehvaani myös hän huomasi varmaan että olen kostea..sanoi mihet varmaan tykkää katsella kun olette silleen..vähän outoa kun mies tietää kaiken luki viestit sanoi sanoilla saan varmasti kyytiä paljon siementä👄👄👄

        Haluaisin nuolla sun märkää pillua ja puristella sun peppua. Mennään ensin kaupungille. Sulla hame ilman pikkuhousuja. Käydään leffassa jossa pimeässä koskettelen pilluasi. Sitten kylpylähotelliin. Poreammeessa työnnän sormiani sisääsi. Siitä huoneeseen valmiiksi kiimaisina. Meet perse pystyssä sängyn laidalle, lasken housuni, nostan hameesi ja työnnän kovan kaluni sisääsi. Käännän sut ympäri, nilkoistasi kiinni pitäen työnnän peppusi parempaan asentoon. Työnnän vibran pilluun samalla kun panen perseeseen. Olet aivan täynnä. Tunnen vibran tärinän kyrvässäni. Pitkitän panemista, nautin sun vikinästä kun orgasmisi lähestyy ja sun huudosta kun viimein päivän kiima laukeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan vielä viestin kulta👄 Mies juuri puhelimessa..kuulema minulla upea peppu johon useampi mies halu yhtyä..yritän olla miettimättä sua kiihotuin äsken kun mies pesi hellästi alaselkääni ja pehvaani myös hän huomasi varmaan että olen kostea..sanoi mihet varmaan tykkää katsella kun olette silleen..vähän outoa kun mies tietää kaiken luki viestit sanoi sanoilla saan varmasti kyytiä paljon siementä👄👄👄

        herkku, rakastan upeita peppuja. Oisin välittömästi kovana kun hieroisit sitä etumustani vasten. Alkaa seisomaan kun ajattelen millasta olisi tavata baarissa ja tanssia sun kanssa eroottisesti. Hieroisit peppua kunnolla mua vasten ja käteni vaeltaisi jokapuolella kehoasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        herkku, rakastan upeita peppuja. Oisin välittömästi kovana kun hieroisit sitä etumustani vasten. Alkaa seisomaan kun ajattelen millasta olisi tavata baarissa ja tanssia sun kanssa eroottisesti. Hieroisit peppua kunnolla mua vasten ja käteni vaeltaisi jokapuolella kehoasi.

        Hei kulta 😗👄👄👄 kerroin juuri meidän suhteesta kaverillle..meillä tosi henkevät keskustelut..ihanan kiihottavaa kun jo susta puhuminenn sai minut kiihottuu..👄👄kvaeri kyllä juuri sanoi et voin laueta hänen nähden jos siltä tuntuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta 😗👄👄👄 kerroin juuri meidän suhteesta kaverillle..meillä tosi henkevät keskustelut..ihanan kiihottavaa kun jo susta puhuminenn sai minut kiihottuu..👄👄kvaeri kyllä juuri sanoi et voin laueta hänen nähden jos siltä tuntuu..

        Helpota kiimaasi ja koskettele itseäs niin miten haluaisit minun sinua koskettavan. Levitä jalat oikein leveällä ja työnnä sormet sisään. Hiero toisella kädellä klitorista, välillä puristele rintoja. Voiko kaveri läpsäistä muutaman kerran herkkupeppuasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta 😗👄👄👄 kerroin juuri meidän suhteesta kaverillle..meillä tosi henkevät keskustelut..ihanan kiihottavaa kun jo susta puhuminenn sai minut kiihottuu..👄👄kvaeri kyllä juuri sanoi et voin laueta hänen nähden jos siltä tuntuu..

        Jos oisin siellä niin mitään kyselemättä nostaisin sut pöydälle ja panisin. Sun kaveri sais katsoa vierestä tai tulla mukaan jos haluaisi, mutta en voisi olla panematta sua vaikka kaveri olisikin vieressä. Olen aivan kovana kun ajattelen sua ja sun herkkupeppua johon haluaisin tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oisin siellä niin mitään kyselemättä nostaisin sut pöydälle ja panisin. Sun kaveri sais katsoa vierestä tai tulla mukaan jos haluaisi, mutta en voisi olla panematta sua vaikka kaveri olisikin vieressä. Olen aivan kovana kun ajattelen sua ja sun herkkupeppua johon haluaisin tulla.

        Rakas olet ihana💓 älä olen aivan märkä.. kaveri vaan hymyilee kun vuodan kiimasta.aah😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oisin siellä niin mitään kyselemättä nostaisin sut pöydälle ja panisin. Sun kaveri sais katsoa vierestä tai tulla mukaan jos haluaisi, mutta en voisi olla panematta sua vaikka kaveri olisikin vieressä. Olen aivan kovana kun ajattelen sua ja sun herkkupeppua johon haluaisin tulla.

        Aah eei tää karkas nyt käsistä.. alkoi sormettaa pilluani juuri aah et saan orgasmin voidaan sit jatkaa..rakas pane mua peppuu..aaah ihanat sormet kaverilla suutelee selkääni eei...aah levitää pakaroitani eeh nyt kieli tuntuu ..aah tulen eei ihanaa äah raas😗😗 nyt käyn veskissä pakko lopettaa💓💓💓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah eei tää karkas nyt käsistä.. alkoi sormettaa pilluani juuri aah et saan orgasmin voidaan sit jatkaa..rakas pane mua peppuu..aaah ihanat sormet kaverilla suutelee selkääni eei...aah levitää pakaroitani eeh nyt kieli tuntuu ..aah tulen eei ihanaa äah raas😗😗 nyt käyn veskissä pakko lopettaa💓💓💓

        Haluaisin työntää sut pöytää vasten, levittää jalat, ottaa pillusta kiimanesteitä, työntää sormia syvälle sun peppuun ja panna kunnolla perseeseen. Oon niin kiimanen että mun on pakko runkata kun mietin sun panemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin työntää sut pöytää vasten, levittää jalat, ottaa pillusta kiimanesteitä, työntää sormia syvälle sun peppuun ja panna kunnolla perseeseen. Oon niin kiimanen että mun on pakko runkata kun mietin sun panemista.

        Kaverikin ihastunut suhun kirjoituksiin..olet ihku💓💓💘 tosi upean seksikäs tulee sydämmestä..tykkäät kun otat mut takaa huudan kiimasta yhtyessä..👄👄👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverikin ihastunut suhun kirjoituksiin..olet ihku💓💓💘 tosi upean seksikäs tulee sydämmestä..tykkäät kun otat mut takaa huudan kiimasta yhtyessä..👄👄👄

        Jos vietettäisiin yhteinen hotelliviikonloppu, pelkästään panemista ja välillä syömistä juomista ja lepoa. Niin miten haluaisit että ottaisin sut aluksi? Repisin vaatteet päältä ja ottaisin pikaisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverikin ihastunut suhun kirjoituksiin..olet ihku💓💓💘 tosi upean seksikäs tulee sydämmestä..tykkäät kun otat mut takaa huudan kiimasta yhtyessä..👄👄👄

        Onko sun kaveri mies vai nainen? Haluaisiko sekin viettää meidän kanssa hotelliviikonlopun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun kaveri mies vai nainen? Haluaisiko sekin viettää meidän kanssa hotelliviikonlopun?

        Jumala olkoon kanssasi nytja iankaikkisesti amen🕇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala olkoon kanssasi nytja iankaikkisesti amen🕇

        oletko Ukko64 uskon miehiä vai


    • Anonyymi

      Tuu tänne minun luo Tampereelle.

    • Anonyymi

      Täällä 44 vuotias varattu mies kuka haluais sua.
      Asutko missäpäin

      • Anonyymi

        Se asuu TROLLOLASSA


    • Anonyymi

      Nukkuiko herkkupeppu hyvin? Näitkö kiimaisia unia? Voisinpa herättää sinut nuolemalla orgasmin. Siitä aamupalalle. Sylikkäin joisimme kahvia samalla toisia suudellen ja kosketellen. Kahvin jälkeen kiimainen pano keittiön pöydällä.

      • Anonyymi

        tämä viesti ei minun laitama... 😗


      • Anonyymi

        Huomenta rakas.. Olemme kahvilla kaverin kanssa..tiesin etu käteen kaverini tekee naisille myös eroottista hierontaa..kotona vastaan otto tilat..ei kai sua loukannut et eilen auttoi..👄👄👄Laittoi terveiset sinulle kuulema tarvitaan kunnon yhdyntää kanssasi..kaverikin ihastunut kyllä kirjoituksiin..olet ihku💓💓💘 tosi upean seksikäs nainen..👄👄👄


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta rakas.. Olemme kahvilla kaverin kanssa..tiesin etu käteen kaverini tekee naisille myös eroottista hierontaa..kotona vastaan otto tilat..ei kai sua loukannut et eilen auttoi..👄👄👄Laittoi terveiset sinulle kuulema tarvitaan kunnon yhdyntää kanssasi..kaverikin ihastunut kyllä kirjoituksiin..olet ihku💓💓💘 tosi upean seksikäs nainen..👄👄👄

        Ei haittaa että kaveri auttoi. Tykkäisin katsella kun kaveri lämmittelee sinua hieromalla. Runkkaisin kaluani katsellessa ja lopussa siirtäisin kaverisi sivuun että voisin panna sinua. Kaverisi on nainen? Antaisin hänen hieroa sinua orgasmiin, sitoisin sinut hierontapöytään, Kaverisi nojaisi päällesi, peppu hyvin esillä. Saisit katsoa kaverisi nautintoa kun panisin häntä rajusti päälläsi ennen kuin alkaisin panemaan sinua. Olisit hyvin kiimainen kun joutuisit odottamaan kyrpääni. Oletteko kiimaisia jo nyt? Pitäisikö kaverisi antaa sinulle nautinnollinen hieronta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa että kaveri auttoi. Tykkäisin katsella kun kaveri lämmittelee sinua hieromalla. Runkkaisin kaluani katsellessa ja lopussa siirtäisin kaverisi sivuun että voisin panna sinua. Kaverisi on nainen? Antaisin hänen hieroa sinua orgasmiin, sitoisin sinut hierontapöytään, Kaverisi nojaisi päällesi, peppu hyvin esillä. Saisit katsoa kaverisi nautintoa kun panisin häntä rajusti päälläsi ennen kuin alkaisin panemaan sinua. Olisit hyvin kiimainen kun joutuisit odottamaan kyrpääni. Oletteko kiimaisia jo nyt? Pitäisikö kaverisi antaa sinulle nautinnollinen hieronta?

        Nainen... Upean seksikäs rohkea naien 😗😗 Olen vatsallani hieronta pöydällä sauva surisee parhaillaan..älä kiihota mua..onneksi ei näe mitä kirjoitan..säkin mun salaraks jonka halun👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen... Upean seksikäs rohkea naien 😗😗 Olen vatsallani hieronta pöydällä sauva surisee parhaillaan..älä kiihota mua..onneksi ei näe mitä kirjoitan..säkin mun salaraks jonka halun👄

        Voisinpa vaihtaa paikkaa kaverisi kanssa. Salaa tulisin taaksesi, levittäisin hierontaöljyä päällesi. Liukastaisin peppusi, laskisin housuni alas ja työntisin peppuusi samalla kun sauva olisi pillussasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen... Upean seksikäs rohkea naien 😗😗 Olen vatsallani hieronta pöydällä sauva surisee parhaillaan..älä kiihota mua..onneksi ei näe mitä kirjoitan..säkin mun salaraks jonka halun👄

        Voisinpa hieroa herkkupeppuasi voimakkailla käsilläni. Leipoisin sitä kunnolla, pitkään ja hartaasti. Olisit lähellä orgasmia jo ennen kuin työntyisin sisääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisinpa hieroa herkkupeppuasi voimakkailla käsilläni. Leipoisin sitä kunnolla, pitkään ja hartaasti. Olisit lähellä orgasmia jo ennen kuin työntyisin sisääsi.

        Aah eei tää karkas nyt taas käsistä..ljuettiin vistisi alkoi sormettaa taas pilluani samala juuri aah et saan orgasmin voidaan sit jatkaisit..rakas nuole mua..aaah ihanat sormet täyttää pilluni silittää selkääni eei...aah ooih levitää pakaroitani eeh nyt taas kieli tuntuu ..aah tulen eei ihanaa äah auhh😗😗 Olemme viikonlopun kaksin Ritun kanssa..tiesin etu käteen viikon loppu varmasrti erooottinen. .kotona mies poissa..ei kai sua loukannut et Ritu tulee mukaan..👄👄👄laittoi terveiset sinulle oleko kiiereinen viikon loppuna..olemme loppu suoralla jospa saisimme tämän yhtessä valmiiiksi..kummmtkin ihastunut suhun..olet niin ihku💓💓💘 tosi upean seksikäs tulee viikon loppusta..tykkäät kun otat meidät kummmatkin..👄👄👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah eei tää karkas nyt taas käsistä..ljuettiin vistisi alkoi sormettaa taas pilluani samala juuri aah et saan orgasmin voidaan sit jatkaisit..rakas nuole mua..aaah ihanat sormet täyttää pilluni silittää selkääni eei...aah ooih levitää pakaroitani eeh nyt taas kieli tuntuu ..aah tulen eei ihanaa äah auhh😗😗 Olemme viikonlopun kaksin Ritun kanssa..tiesin etu käteen viikon loppu varmasrti erooottinen. .kotona mies poissa..ei kai sua loukannut et Ritu tulee mukaan..👄👄👄laittoi terveiset sinulle oleko kiiereinen viikon loppuna..olemme loppu suoralla jospa saisimme tämän yhtessä valmiiiksi..kummmtkin ihastunut suhun..olet niin ihku💓💓💘 tosi upean seksikäs tulee viikon loppusta..tykkäät kun otat meidät kummmatkin..👄👄👄

        Ritu saa tulla mukaan. Levitän jalkasi ja nuolen kunnolla. Työnnän sormiani sisääsi. Ritu nuolee rintojasi, istuu kasvoillesi. Nuolet häntä samalla kun työnnän kovan kyrpäni sisääsi. Kun Ritu saa orgasmin, vaihdamme paikkoja. Makaan ja tulet päälleni ratsastamaan. Ratsastat villisti. Puristelen heiluvia rintojasi. Uupuneena nouset päältäni jolloin Ritu tulee ratsastamaan. Laukeamisen jälkeen imette kyrpäni taas kovaksi ja menette kontalleen sängylle. Panen molempia vuorotellem peppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ritu saa tulla mukaan. Levitän jalkasi ja nuolen kunnolla. Työnnän sormiani sisääsi. Ritu nuolee rintojasi, istuu kasvoillesi. Nuolet häntä samalla kun työnnän kovan kyrpäni sisääsi. Kun Ritu saa orgasmin, vaihdamme paikkoja. Makaan ja tulet päälleni ratsastamaan. Ratsastat villisti. Puristelen heiluvia rintojasi. Uupuneena nouset päältäni jolloin Ritu tulee ratsastamaan. Laukeamisen jälkeen imette kyrpäni taas kovaksi ja menette kontalleen sängylle. Panen molempia vuorotellem peppuun.

        Mussukka😗 nautisit meistä molemmmista kaikista reijistä avoinna sulle..miehen rakastelu kahden kanssa niin kiihooittaavaa aah💓toinen nainen tekee hetkestä aah niin kuumaa..hän ymmärsi itse ehdottaa kimpaa eroottisesti kiihottava ajtus..💓ritu katsooo peppuani ja levitää pakaroitani 👄..sanoi et loppu tulee peppuuni kun kiihoittavan näköinen..olen kylläkin miettinyt pikään et halun tällaista kimpaa👄👄👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mussukka😗 nautisit meistä molemmmista kaikista reijistä avoinna sulle..miehen rakastelu kahden kanssa niin kiihooittaavaa aah💓toinen nainen tekee hetkestä aah niin kuumaa..hän ymmärsi itse ehdottaa kimpaa eroottisesti kiihottava ajtus..💓ritu katsooo peppuani ja levitää pakaroitani 👄..sanoi et loppu tulee peppuuni kun kiihoittavan näköinen..olen kylläkin miettinyt pikään et halun tällaista kimpaa👄👄👄

        Haluan myös tuollaista kimppaa. Kiihottavaa ajatella miten molempien jokainen reikä on käytössäni ja miten saan katsella kun koskettelette toisianne. Välillä hellää silittelyä ja suukottelua joka puolella, välillä raivokasta panemista. Olen aika kovana kun mietin teitä yhdessä. Miten toinen istuu toisen nuoltavana ja samalla vetää alla olevan jalkoja niin että hänen perseensä on täysin tyrkyllä kyrvälleni. Välillä levittää jalkoja enemmän jotta voin nuolla pillua paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mussukka😗 nautisit meistä molemmmista kaikista reijistä avoinna sulle..miehen rakastelu kahden kanssa niin kiihooittaavaa aah💓toinen nainen tekee hetkestä aah niin kuumaa..hän ymmärsi itse ehdottaa kimpaa eroottisesti kiihottava ajtus..💓ritu katsooo peppuani ja levitää pakaroitani 👄..sanoi et loppu tulee peppuuni kun kiihoittavan näköinen..olen kylläkin miettinyt pikään et halun tällaista kimpaa👄👄👄

        Herkkupeppu kultaseni, kiihottaisiko teitä olla vuorotellen sidottuna kun toiset tekisivät sidotulle mitä haluavat. Kiusaisivat orgarmin partaalle kuitenkaan sitä antamatta. Vasta kun leikki olisi jatkunut tarpeeksi pitkään saisi sidottu kokea voimakkaan laukeamisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkkupeppu kultaseni, kiihottaisiko teitä olla vuorotellen sidottuna kun toiset tekisivät sidotulle mitä haluavat. Kiusaisivat orgarmin partaalle kuitenkaan sitä antamatta. Vasta kun leikki olisi jatkunut tarpeeksi pitkään saisi sidottu kokea voimakkaan laukeamisen.

        Toivotaan et oniiisttuu pääset panee kummmatkin kiva seurata odottaa omaa vuoroa 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan myös tuollaista kimppaa. Kiihottavaa ajatella miten molempien jokainen reikä on käytössäni ja miten saan katsella kun koskettelette toisianne. Välillä hellää silittelyä ja suukottelua joka puolella, välillä raivokasta panemista. Olen aika kovana kun mietin teitä yhdessä. Miten toinen istuu toisen nuoltavana ja samalla vetää alla olevan jalkoja niin että hänen perseensä on täysin tyrkyllä kyrvälleni. Välillä levittää jalkoja enemmän jotta voin nuolla pillua paremmin.

        Varmaan upea katsella kankkua ja kiimasta pillua kyrpäsi kiimasta märkänä työntyis pilluun peppuun suuhuun aahh oih 👄👄ajatus sellainen..et mies tykkäisi saisi lisää virtaa..😗😗 nyt käyn veskissä pakko lopettaa💓 Suukko sinulle💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan upea katsella kankkua ja kiimasta pillua kyrpäsi kiimasta märkänä työntyis pilluun peppuun suuhuun aahh oih 👄👄ajatus sellainen..et mies tykkäisi saisi lisää virtaa..😗😗 nyt käyn veskissä pakko lopettaa💓 Suukko sinulle💋

        Kuvaile teitä, millainen ulkonäkö, missä asutte, oletteko suunnilleen mitä ikäluokkaa, minkä kokoiset rinnat, sulla on herkullinen peppu, miten kaverilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaile teitä, millainen ulkonäkö, missä asutte, oletteko suunnilleen mitä ikäluokkaa, minkä kokoiset rinnat, sulla on herkullinen peppu, miten kaverilla?

        Ikäni 33v 167 60 C vaaleat pitkät hiukset, kaveri mielestäni seksikäs pakkaus brunette ikä 34 rinnat isommat kuin minun😋 Asun klukkkalassa samoin lahdessa asunto töitä kummasakin Ritu nurmijärveellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäni 33v 167 60 C vaaleat pitkät hiukset, kaveri mielestäni seksikäs pakkaus brunette ikä 34 rinnat isommat kuin minun😋 Asun klukkkalassa samoin lahdessa asunto töitä kummasakin Ritu nurmijärveellä

        Olette hyvän ikäisiä, että mitään teinejä tai eläkeläisiä. Minä olen 42, 180cm, asun Limingassa. Käyn joskus työmatkoilla etelä-suomessa. Onko teillä kuvia missään? Kiihottaisi nähdä sinun seksikäs takamus ja märkä pillu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette hyvän ikäisiä, että mitään teinejä tai eläkeläisiä. Minä olen 42, 180cm, asun Limingassa. Käyn joskus työmatkoilla etelä-suomessa. Onko teillä kuvia missään? Kiihottaisi nähdä sinun seksikäs takamus ja märkä pillu.

        kyllä kun tälleen viestittelee voisin hyvin lähetää kuvan vaikka kaksi kummmastakii 😗😗 aah nyt kiihottuuu eei ihanaa nussi mua kunnnolla uuuhh ..kiitti sinulle nyt mentävä😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä kun tälleen viestittelee voisin hyvin lähetää kuvan vaikka kaksi kummmastakii 😗😗 aah nyt kiihottuuu eei ihanaa nussi mua kunnnolla uuuhh ..kiitti sinulle nyt mentävä😗

        Kunhan nähdään niin nussin varmasti kyselemättä välittömästi todella kunnolla. Siinä ei paljon keretä puhumaan kun sinulla on jo pillu paljaana ja kyrpä sisässä. Puhua kerkeää kunhan paineet on purettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan nähdään niin nussin varmasti kyselemättä välittömästi todella kunnolla. Siinä ei paljon keretä puhumaan kun sinulla on jo pillu paljaana ja kyrpä sisässä. Puhua kerkeää kunhan paineet on purettu.

        Otat kunnolla kiinni en voi rimpuilla vastaan voit kusta panna kunnolla suuhun kummmatkii👄👄 juodaan kyllä pois😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otat kunnolla kiinni en voi rimpuilla vastaan voit kusta panna kunnolla suuhun kummmatkii👄👄 juodaan kyllä pois😗😗

        Päälle kuseminen ei ole minun juttu, mutta kiinni voin ottaa etkä pääse irti vaikka rimpuilisitkin. Voisin painaa sinut jo eteisessä lattiaan ja työntää kyrvän väkisin suuhun. Repiä pikkuhousut hameen alta pois, kääntää sut mahalleen ja ottaa sut lattialla vaikka rimpuilisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päälle kuseminen ei ole minun juttu, mutta kiinni voin ottaa etkä pääse irti vaikka rimpuilisitkin. Voisin painaa sinut jo eteisessä lattiaan ja työntää kyrvän väkisin suuhun. Repiä pikkuhousut hameen alta pois, kääntää sut mahalleen ja ottaa sut lattialla vaikka rimpuilisit.

        Voisiitpa rakastella kanssani juuri nyt, aivan hirvittävät halut, tulin juuri kotia. 😗😗👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiitpa rakastella kanssani juuri nyt, aivan hirvittävät halut, tulin juuri kotia. 😗😗👄

        Voisitpa. Viikonloppu alkais mukavasti pitkällä esileikillä ja hitaalla rakastelulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitpa. Viikonloppu alkais mukavasti pitkällä esileikillä ja hitaalla rakastelulla.

        Hei Mussukka😗 eihän noin ihanaa miestä olekkkaan..miehen nälkä kova 💓tänään suunniteltiin kaverin kanssa tapaamissta aah ihanaa..hän ymmärsi ehdottaa et eroottisesti kiihottavaa pepusta suuhuun samalla nuola märkää pillua..💓👄..sanoi et loppu tulos kummmatkin spermassa tahmassa..olen kylläkin miettinyt pikään et halun sellaisen kokeemuksen👄👄👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Mussukka😗 eihän noin ihanaa miestä olekkkaan..miehen nälkä kova 💓tänään suunniteltiin kaverin kanssa tapaamissta aah ihanaa..hän ymmärsi ehdottaa et eroottisesti kiihottavaa pepusta suuhuun samalla nuola märkää pillua..💓👄..sanoi et loppu tulos kummmatkin spermassa tahmassa..olen kylläkin miettinyt pikään et halun sellaisen kokeemuksen👄👄👄

        Upeeta kun sinunlaisia yli kiimasia naisia liikuskelee yksin esim. auton hullossa , piristää työ päivää kummasti😜 T. Auto asentaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Mussukka😗 eihän noin ihanaa miestä olekkkaan..miehen nälkä kova 💓tänään suunniteltiin kaverin kanssa tapaamissta aah ihanaa..hän ymmärsi ehdottaa et eroottisesti kiihottavaa pepusta suuhuun samalla nuola märkää pillua..💓👄..sanoi et loppu tulos kummmatkin spermassa tahmassa..olen kylläkin miettinyt pikään et halun sellaisen kokeemuksen👄👄👄

        Hei herkkupeppu. Kun nähdään niin seuraavana aamuna heräätte niin että kehoillanne on kuivunutta spermaa, hikeä ja pillunesteitä. Tykkäättekö nuolla toisenne puhtaaksi vai mennäänkö kolmistaan suihkuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei herkkupeppu. Kun nähdään niin seuraavana aamuna heräätte niin että kehoillanne on kuivunutta spermaa, hikeä ja pillunesteitä. Tykkäättekö nuolla toisenne puhtaaksi vai mennäänkö kolmistaan suihkuun?

        Rakas olet ihana💓 älä olen aivan märkä.. mennäään yhdessä suihkkkuun.. vuodan.aah😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas olet ihana💓 älä olen aivan märkä.. mennäään yhdessä suihkkkuun.. vuodan.aah😗

        Mennään kohta. Kyrpäni on kovana joten heitän vielä yhden lastin päällesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennään kohta. Kyrpäni on kovana joten heitän vielä yhden lastin päällesi.

        Aah rakas 😗Aah eei ihanaaaa..alan sormettaa pilluani sinullle aah et saan orgasmin lsukea kasvoilleni..aaah eei...aah eeh nyt tule kasvoilleee..aah tulen eei ihanaa äah rakaas😗😗 nyt käyn pesula pakko lopettaa💓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah rakas 😗Aah eei ihanaaaa..alan sormettaa pilluani sinullle aah et saan orgasmin lsukea kasvoilleni..aaah eei...aah eeh nyt tule kasvoilleee..aah tulen eei ihanaa äah rakaas😗😗 nyt käyn pesula pakko lopettaa💓

        Runkkasin, lauetessa ajattelin miten sperma lentäis sun kasvoille. Nyt pesulle. Voispa makoilla lämpimän suihkun jälkeen lusikassa sua silitellen ja lämmitellen uuteen kierrokseen tai vielä parempi sun ja sun kaverin välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkasin, lauetessa ajattelin miten sperma lentäis sun kasvoille. Nyt pesulle. Voispa makoilla lämpimän suihkun jälkeen lusikassa sua silitellen ja lämmitellen uuteen kierrokseen tai vielä parempi sun ja sun kaverin välissä.

        Ihana sait nautintoa 😗 Olet rakas 👄👄👄


      • Anonyymi

        kuka sut ottaisi työhön täältä itkemästä?


    • Anonyymi

      Sinä, minä ja kaverisi kolmistaan mökkiviikonloppu. Ensin vaatteet pois, sauna ja palju lämpiämään. Sen jälkeen koko viikonloppu seksiä eri paikoissa. Teidän ei tarvitsisi paljoa peppua heiluttaa kun olisin jo kyrpä kovana tulossa takaapäin. Välillä saisitte kyykyssä imeä kyrpääni vuorotellen.

      • FantasyOfA11ium

        Onko purjolle tarvetta? Mahtipurjolla voit tehdä vaikutuksen daameihin!


      • Anonyymi
        FantasyOfA11ium kirjoitti:

        Onko purjolle tarvetta? Mahtipurjolla voit tehdä vaikutuksen daameihin!

        Tule takaisi sipuli mies!


    • Anonyymi

      Moi
      Kiihottavia tarinoita. Kätäskö kahvilla joku hetki vaikka tossa lähiostarilla joku päivä, vai ootko etänä koko ajan?
      T:Jaakko

      • Anonyymi

        Hei Jaakko 👄 Jolu sotki aika tauluja olisii kiva tavata kahvillla ehkä enemmäjkin tutusstua 😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Jaakko 👄 Jolu sotki aika tauluja olisii kiva tavata kahvillla ehkä enemmäjkin tutusstua 😗😗

        No hei vaan. Niin sotki juu. Mutta ihania juttuja sulla taas. Kyrpä kivana saa näitä lueskella. Ens viikolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei vaan. Niin sotki juu. Mutta ihania juttuja sulla taas. Kyrpä kivana saa näitä lueskella. Ens viikolla?

        Ihanaaa kuula 😗😗halut kovana viikon tako lääkitysestä.. oit helpotttaa tuskaa otat mut kahvin jälkkkeen 👄


      • FantasyOfA11ium

        On todennäköisesti syönyt aivan liian runsaasti sipulia. Ennen kaikkea punasipulilla voi olla tuollaisia sivuvaikutuksia ja sitten ollaan hätää kärsimässä halujen kanssa!

        Muistakaa pitää mielessänne sipulin kohtuukäyttö!

        P.s. Silliä ja sipulia kaupan!


      • FantasyOfA11ium

        Se oli väkivaltaisesti sanottu! Sipulihunajamaito voisi olla sinulle hyväksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaaa kuula 😗😗halut kovana viikon tako lääkitysestä.. oit helpotttaa tuskaa otat mut kahvin jälkkkeen 👄

        Joo, katsotaan minne mennään kahvin jälkeen 😉
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaaa kuula 😗😗halut kovana viikon tako lääkitysestä.. oit helpotttaa tuskaa otat mut kahvin jälkkkeen 👄

        Tule semi lyhyessä mekossa. Jätä pikkarit pois. Pelkkä sukkanauhaliivi alla. Katsotaan saanko kahvit juotua ilman kesketusta😍
        T:Jaakko


      • Anonyymi

        Tämä ei minun laittaama visti.. 😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule semi lyhyessä mekossa. Jätä pikkarit pois. Pelkkä sukkanauhaliivi alla. Katsotaan saanko kahvit juotua ilman kesketusta😍
        T:Jaakko

        Nämmekö keimolasssa 😗 hyvä hiljainen kulma paika saamme olla omassa rauhasssaa 😗👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämmekö keimolasssa 😗 hyvä hiljainen kulma paika saamme olla omassa rauhasssaa 😗👄

        Mikä päivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä päivä?

        Kekiviikkkona 😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kekiviikkkona 😗

        Klo 12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klo 12

        🤗 Ihanaa😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤗 Ihanaa😗😗

        Muista se tikku😉
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista se tikku😉
        T:Jaakko

        😉😗😗 Otan läpärin mukaan, saat katsoa videoon hetii kahvin jälkeen 💓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😉😗😗 Otan läpärin mukaan, saat katsoa videoon hetii kahvin jälkeen 💓

        Ihanaa😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa😍😍

        Siirretäään kahvittelua Jaakko 💓 Olen kotona peiton allla pää kipeä myös flunsssainen olo 😌 Toivon olisit hellimässä mua peiton alla.. 👄👄👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirretäään kahvittelua Jaakko 💓 Olen kotona peiton allla pää kipeä myös flunsssainen olo 😌 Toivon olisit hellimässä mua peiton alla.. 👄👄👄

        Ei voi mitään. Toisella kerralla. Kuumaa juomaa nyt☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi mitään. Toisella kerralla. Kuumaa juomaa nyt☺

        😗💓 Olet ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😗💓 Olet ihana.

        Sano, jos tarviit mua hoitamaan sua😉
        Ois kiva möyrii sun peiton alle.
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano, jos tarviit mua hoitamaan sua😉
        Ois kiva möyrii sun peiton alle.
        T:Jaakko

        Kävin korona testisssä. Myös fantasioin sut nyt peito alle suristin saa tehdä työsi voisit tulla tulokset tulee vuorokaujen sisälllää😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin korona testisssä. Myös fantasioin sut nyt peito alle suristin saa tehdä työsi voisit tulla tulokset tulee vuorokaujen sisälllää😗

        Joko alkaa helpottamaan😍.onko peiton alla kuumaa😉
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko alkaa helpottamaan😍.onko peiton alla kuumaa😉
        T:Jaakko

        Alkaa helpotttamaan 😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko alkaa helpottamaan😍.onko peiton alla kuumaa😉
        T:Jaakko

        Antaisitpa mulle kokovartalo hieronnan kun nähdään paikat jumissa.Ensin rauhassa selkä pakarat levittäisit hierontaöljyn hitaasti hieroen pakaroilleni ja takareisiä hieroessa hieroisitbhitaasti sisäreiteni kuitenkinbkoskematta huuliani sittenolis rintojeai vuoro nännini olisivat turvonneet hengitys hieman kiihtynyt öljyä alavatsalle siitä posliini kummulleni kohti etureisiä näkisit turvonneen klittani samalla kun hieroisit hitaasti siaäreisiäni ottaisit nännini suuhun imien kihtyvällä tahdilla kätenii etsisi kätesi ohjaten klitalle ja hetken sormeiltua työntäisin päätäsi kohti klittaani näky hierontapöydällä kun avaisin reiteni saisi sut kiimaisena nuolemaan vakoani useisiin orkkuihin sitten ohjaisit kalusi suuhuni nuoltavaksi samalla sormettaisit klittaani ja lopuksi ohjaisin kalusi kosteaan turvonneeseen pilluuni😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaaa kuula 😗😗halut kovana viikon tako lääkitysestä.. oit helpotttaa tuskaa otat mut kahvin jälkkkeen 👄

        Mikä lääkitys sulla on


      • Anonyymi
        FantasyOfA11ium kirjoitti:

        Se oli väkivaltaisesti sanottu! Sipulihunajamaito voisi olla sinulle hyväksi!

        😁👍👍👍


    • Anonyymi

      Onko minun herkkupeppu kultani kiimainen? Heräsitkö kosteana? Tuleeko kaverisi tänään kahville helpottamaan oloasi? Jätä alusvaatteesi pois, laita lyhyt hame ja paita josta nännit paistaa läpi. Haluaisin kahvitella luonasi, olisi kiimaista katsella kuinka pillusi välillä vilahtaa.

      • Anonyymi

        Huomenta rakkaani 👄 .olet ihana💓 aivan märkä herääsin juuri näin unta sinustaa oih.. 😗levitäisssin jalkani nostaisin pöydälle saiisit katsella kiima pimpiäni kahvia juotessa 😗😗👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta rakkaani 👄 .olet ihana💓 aivan märkä herääsin juuri näin unta sinustaa oih.. 😗levitäisssin jalkani nostaisin pöydälle saiisit katsella kiima pimpiäni kahvia juotessa 😗😗👄

        Kahvinjuominen jäisi lyhyeen. Työntäisin sormet sisääsi. Ottaisit kyrvästäni kiinni. Hetken runkkauksen jälkeen olisin aivan kovana. Välillä maistaisin kiimaasi sormistani ja antaisin sinunkin nuolla niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvinjuominen jäisi lyhyeen. Työntäisin sormet sisääsi. Ottaisit kyrvästäni kiinni. Hetken runkkauksen jälkeen olisin aivan kovana. Välillä maistaisin kiimaasi sormistani ja antaisin sinunkin nuolla niitä.

        Omalla mökillä juuuri herännyt kiima kovaana pidän omaa kivaa. Kiusan teko kommenteiihin kaveri kylästynytt sanoi sanoilla olet ainoaa mies jonka kansssa täällä voi kuviitella nuttivansa ja rakastella into himoisestii. Olen varautunut tulette nauttimaaaan toisistannne en ole mustasukkkainen 😗😗🤗 kiihotuin saman tien kaveri kertoi pitääneesä omaa kivaa lukenut viestittelyämmme😗 Juuri nyt yksin kahvilla fantasioin sinusta, uskoisin sinun myös tekevän samoin toisaalla🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla mökillä juuuri herännyt kiima kovaana pidän omaa kivaa. Kiusan teko kommenteiihin kaveri kylästynytt sanoi sanoilla olet ainoaa mies jonka kansssa täällä voi kuviitella nuttivansa ja rakastella into himoisestii. Olen varautunut tulette nauttimaaaan toisistannne en ole mustasukkkainen 😗😗🤗 kiihotuin saman tien kaveri kertoi pitääneesä omaa kivaa lukenut viestittelyämmme😗 Juuri nyt yksin kahvilla fantasioin sinusta, uskoisin sinun myös tekevän samoin toisaalla🤗

        Kyllä fantisoin sinusta ja teistä. Olisi kiihottavaa rakastella samalla kun toinen katsoo vierestä. Se tekisi rakastelusta normaalia kiihkeämpää.Pakko kosketella itseä kun ajattelen sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä fantisoin sinusta ja teistä. Olisi kiihottavaa rakastella samalla kun toinen katsoo vierestä. Se tekisi rakastelusta normaalia kiihkeämpää.Pakko kosketella itseä kun ajattelen sitä.

        Nähtyäni kaverini ja eritoten hänen rintansa jossa tatu ointu ritari perhonen kiihottuin saman tien😗 Vaistosin myös hän huomasi kehon kielen ja katseet riisuivat kaiki vaatteet heti poies. Juuri nyt fantasioin teistä, uskoisin jokaisen saavan ihani a orkkuja🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtyäni kaverini ja eritoten hänen rintansa jossa tatu ointu ritari perhonen kiihottuin saman tien😗 Vaistosin myös hän huomasi kehon kielen ja katseet riisuivat kaiki vaatteet heti poies. Juuri nyt fantasioin teistä, uskoisin jokaisen saavan ihani a orkkuja🤗

        Kuvittele kaveri kontallaan, miten hänen rintansa heiluvat kun panen kunnolla takaapäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittele kaveri kontallaan, miten hänen rintansa heiluvat kun panen kunnolla takaapäin.

        Aah kuvittelen on pantavana edesssänii kullisi kostea kiimassta pumpaa kiimasta pimmpiia😗 kiavanut uutta kokemusta.. kuus ysissä panisiit kumpaakii minne haluat 👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah kuvittelen on pantavana edesssänii kullisi kostea kiimassta pumpaa kiimasta pimmpiia😗 kiavanut uutta kokemusta.. kuus ysissä panisiit kumpaakii minne haluat 👄

        Näkisit hyvin panemisen kun makaisit kaverin alla. Voisit nuolla kaveria ja välillä saisit kyrpäni suuhun ja maistaisit kaverisi maun kullistani. Välillä saisitte vaihtaa kaverin kanssa paikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkisit hyvin panemisen kun makaisit kaverin alla. Voisit nuolla kaveria ja välillä saisit kyrpäni suuhun ja maistaisit kaverisi maun kullistani. Välillä saisitte vaihtaa kaverin kanssa paikkoja.

        Huutaisimmmee orgasmissa ergtiosi valtava kahden naisen kiiimalle sopii hyvin 😗😗💓nesteeme sekoitttuisi lemmen juomaksssiyhteinen huuman maku myös siemenet riinnoille kasvoille aah pillu märkä pakko huuuttaaaaaaa aah oiigghh uuuh olet ihana tulen tulen kovaa tule sinäkinn nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huutaisimmmee orgasmissa ergtiosi valtava kahden naisen kiiimalle sopii hyvin 😗😗💓nesteeme sekoitttuisi lemmen juomaksssiyhteinen huuman maku myös siemenet riinnoille kasvoille aah pillu märkä pakko huuuttaaaaaaa aah oiigghh uuuh olet ihana tulen tulen kovaa tule sinäkinn nyt

        Runkkaan kovaan kyrpääni kovaa teitä ajatellen. En kestä enää, laukesin kovaa. Nyt sperma valuu käsilläni. Olisitpa täällä nuolemassa kyrpäni ja käteni puhtaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaan kovaan kyrpääni kovaa teitä ajatellen. En kestä enää, laukesin kovaa. Nyt sperma valuu käsilläni. Olisitpa täällä nuolemassa kyrpäni ja käteni puhtaaksi.

        Saisin sinun mahtavaa kullia nuolla sen päätä imeä siitä spermat suuhun... 💓😗😗


      • Anonyymi

        Käytät törkeää kieltä naisesta joka ei koskaaaan antaisi kaltaisellesii sialle😎


      • Anonyymi

        Aah.. ihanaaa 👄👄👄 kurlaissiin spermaasi pyörittelleen kielellääni rinttoja pyöriteelleen hieroen siemeneet aah oih 😗


      • Anonyymi

        paraskin puhuja... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah.. ihanaaa 👄👄👄 kurlaissiin spermaasi pyörittelleen kielellääni rinttoja pyöriteelleen hieroen siemeneet aah oih 😗

        Kun päästään näkemään niin sitä ennen olen viikon laukeamatta että saat kunnon lastin suuhusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun päästään näkemään niin sitä ennen olen viikon laukeamatta että saat kunnon lastin suuhusi.

        Meillä kans navetassa sonni pidetään selipaatissa ennen lehmän astutusta.


      • FantasyOfA11ium
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kans navetassa sonni pidetään selipaatissa ennen lehmän astutusta.

        Naudoille ei kannata antaa sipulia!


      • FantasyOfA11ium

        Kiitti vinkistä!


      • Anonyymi

        Juuuri heräilen kohta kahvin keitoon.. Otan yö pöytän laattikkosta kultaisen sauvan aah olisiitpa täälä nyt fantaisioin sinusta oihihhh..😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun päästään näkemään niin sitä ennen olen viikon laukeamatta että saat kunnon lastin suuhusi.

        Viestisi hukkuu törky viesteihin. Mikä on aikuisen mihen tarve häiriköidä eikä vaimo kotona tyhjänne yli määräisstä erengiaa 😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestisi hukkuu törky viesteihin. Mikä on aikuisen mihen tarve häiriköidä eikä vaimo kotona tyhjänne yli määräisstä erengiaa 😗😗

        Tämä on hankala paikka viestien vaihtoon. Löytyykö sulta kik, jos siellä jatketaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hankala paikka viestien vaihtoon. Löytyykö sulta kik, jos siellä jatketaan?

        Olet ihana..😊 Vastasin sinulle eilen mut ei näy..olen krapulassa venähti pitkäksi yöllä ritun kanssa. sinun laista miestä kaveriksi tekisi kummmallakin mieli..nyt sormetan par aikaa, ritu lepilee vielä olo huoneessa. Ihana kun nussisit mua ja ritua niin sen tarpeessa 💓
        ehdiitkö viestittelyin rakastella kanssani juuri nyt, aivan hirvittävät halut 😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana..😊 Vastasin sinulle eilen mut ei näy..olen krapulassa venähti pitkäksi yöllä ritun kanssa. sinun laista miestä kaveriksi tekisi kummmallakin mieli..nyt sormetan par aikaa, ritu lepilee vielä olo huoneessa. Ihana kun nussisit mua ja ritua niin sen tarpeessa 💓
        ehdiitkö viestittelyin rakastella kanssani juuri nyt, aivan hirvittävät halut 😗😗

        ehdin, mitä kaikkea teitte eilen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana..😊 Vastasin sinulle eilen mut ei näy..olen krapulassa venähti pitkäksi yöllä ritun kanssa. sinun laista miestä kaveriksi tekisi kummmallakin mieli..nyt sormetan par aikaa, ritu lepilee vielä olo huoneessa. Ihana kun nussisit mua ja ritua niin sen tarpeessa 💓
        ehdiitkö viestittelyin rakastella kanssani juuri nyt, aivan hirvittävät halut 😗😗

        Olisinpa siellä helpottamassa krapulapanetustanne. Ottaisin sinut niin rajusti että Ritukin heräisi sohvalta ja tulisi seuraamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehdin, mitä kaikkea teitte eilen?

        Ritu juuuri heränyt sanoi olet joko väsynyt tai hyvi pantu.😅🤗 Molempia tuli tehtyä kun mies kaukana, tunnetaan toisemme nuoresta pitäen..😗 kiihotuin yöllä äärimmileen sain parhaat orgasmit ikinä, pimppini ruiski nesteiitä paljon, uskallan kertoa sain fistausta, paikat hellänää.. tulisin mielellään heti luoksesi ritun kanssa mut miheni tulee kotia😊 Kerroin ystävälleni avoimesti haave fistaaamiseen meidän viesteistä hän luki sen, oli innoissaan myös halustani. Hän oli sitä mieltä fistaus sama kun mies ottaa mut kunnolla😋 sitoi minut kunnolla kiinni, teki sit mitä haluisi. Aina haaveillut että mut sidotttais ja fistattais kunnolla voi olla muutamia mustelmia myös nyt kehossani😊 Ritu sanoi sory leikillä, tietää ei mua haitttaa näki nautintoni.. Ritu siinä suhteessa naisena poikkeus, puhuu asioista niiden oikeilla nimillä sekä rumastikkin joka mua kiihottaa. Ritu myös varattu myös tykkää pitää hauskaa naisten kanssa välilllä. Puhuttiin kyllä samalllaa siitä jos olisimme yhdessä joku viikon loppu mökillä sun kanssasi. 😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana..😊 Vastasin sinulle eilen mut ei näy..olen krapulassa venähti pitkäksi yöllä ritun kanssa. sinun laista miestä kaveriksi tekisi kummmallakin mieli..nyt sormetan par aikaa, ritu lepilee vielä olo huoneessa. Ihana kun nussisit mua ja ritua niin sen tarpeessa 💓
        ehdiitkö viestittelyin rakastella kanssani juuri nyt, aivan hirvittävät halut 😗😗

        Kantaisin sinut sänkyyn makaamaan. Ottaisin polvista kiinni ja levittäisin reitesi niin auki kuin mahdollista. Hitaasti pyörittelisin kieltäni pillusi ympärillä. Välillä suutelisin sisäreittäsi. Viimein koskisin klitoristasi kielelläni. Imaisisin sen suuhuni. Antaisin nautinnollista suuhoitoa pitkään. Työntäisin sormeni sisääsi. Hieroisin pillusi sisäosia sormillani. Nilkoistasi kiinni pitäen tulen lähemmäksi. Työnnän hitaasti kyrpäni sisääsi. Kiihdytän panemistani. Tässä asennossa seksikäs perseesi on houkuttelevasti esillä. Hitaasti alan työntyä sinne. Kun saan kovan kyrpäni kunnolla sisääsi alan työntelemään kovemmin. Kiljut tuskasta ja nautinnosta. Saat voimakkaan orgasmin. Olen itsekin jo lähellä. Tulen istumaan päällesi. Työnnän kyrpäni suuhusi. Haluan että otat kunnolla suihin. Imet hetken aikaa jolloin lastini purkautuu suuhusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ritu juuuri heränyt sanoi olet joko väsynyt tai hyvi pantu.😅🤗 Molempia tuli tehtyä kun mies kaukana, tunnetaan toisemme nuoresta pitäen..😗 kiihotuin yöllä äärimmileen sain parhaat orgasmit ikinä, pimppini ruiski nesteiitä paljon, uskallan kertoa sain fistausta, paikat hellänää.. tulisin mielellään heti luoksesi ritun kanssa mut miheni tulee kotia😊 Kerroin ystävälleni avoimesti haave fistaaamiseen meidän viesteistä hän luki sen, oli innoissaan myös halustani. Hän oli sitä mieltä fistaus sama kun mies ottaa mut kunnolla😋 sitoi minut kunnolla kiinni, teki sit mitä haluisi. Aina haaveillut että mut sidotttais ja fistattais kunnolla voi olla muutamia mustelmia myös nyt kehossani😊 Ritu sanoi sory leikillä, tietää ei mua haitttaa näki nautintoni.. Ritu siinä suhteessa naisena poikkeus, puhuu asioista niiden oikeilla nimillä sekä rumastikkin joka mua kiihottaa. Ritu myös varattu myös tykkää pitää hauskaa naisten kanssa välilllä. Puhuttiin kyllä samalllaa siitä jos olisimme yhdessä joku viikon loppu mökillä sun kanssasi. 😗

        En ole fistausta koskaan kokeillut. Sitä olisi mukava testata, mutta mahtaisiko onnistua sillä käteni on aika iso. Tykkääkö Ritukin fistauksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantaisin sinut sänkyyn makaamaan. Ottaisin polvista kiinni ja levittäisin reitesi niin auki kuin mahdollista. Hitaasti pyörittelisin kieltäni pillusi ympärillä. Välillä suutelisin sisäreittäsi. Viimein koskisin klitoristasi kielelläni. Imaisisin sen suuhuni. Antaisin nautinnollista suuhoitoa pitkään. Työntäisin sormeni sisääsi. Hieroisin pillusi sisäosia sormillani. Nilkoistasi kiinni pitäen tulen lähemmäksi. Työnnän hitaasti kyrpäni sisääsi. Kiihdytän panemistani. Tässä asennossa seksikäs perseesi on houkuttelevasti esillä. Hitaasti alan työntyä sinne. Kun saan kovan kyrpäni kunnolla sisääsi alan työntelemään kovemmin. Kiljut tuskasta ja nautinnosta. Saat voimakkaan orgasmin. Olen itsekin jo lähellä. Tulen istumaan päällesi. Työnnän kyrpäni suuhusi. Haluan että otat kunnolla suihin. Imet hetken aikaa jolloin lastini purkautuu suuhusi.

        Nuoltaessa levitän jalkani pillu työntyy kuin tarjottimella silmiesi eteen, laita kaksi sormea molempiin paikkoihin tykkään siitä. Sulla halut ja taito käsitellä naista 👄👄👄 Fantasioin olet päälläni itse tiukassa otteessa😗 Käytä mieli valtaisesti hyväkseen. Sulla kassit täynnä saat ne suuhuni tyhjentää..aah kiihotun.. uuuh olet ihana😗😗 sexsi kanssasi varmasti myös upeaa😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoltaessa levitän jalkani pillu työntyy kuin tarjottimella silmiesi eteen, laita kaksi sormea molempiin paikkoihin tykkään siitä. Sulla halut ja taito käsitellä naista 👄👄👄 Fantasioin olet päälläni itse tiukassa otteessa😗 Käytä mieli valtaisesti hyväkseen. Sulla kassit täynnä saat ne suuhuni tyhjentää..aah kiihotun.. uuuh olet ihana😗😗 sexsi kanssasi varmasti myös upeaa😗

        Todella kiihottavaa ajatella miten oisit täysin mun hallinnassa, omana seksinukkena jolle tekisin aivan mitä haluan. Toimisit mun panopuuna. Ois niin paljon eri juttuja mitä sulle haluaisin tehä kun pidän susta kiinni tai oot sidottuna edessäni. Panisin joka reikään, fistaisin, nuolisin. imisin, puristelisin ja muuten koskettelisin sua joka puolelta, antaisin tuhmalle tytölle vähän piiskaa pyllylle. Antaisin sun kiemurrella kiimaisena sidottuna kun panisin Ritua vieressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole fistausta koskaan kokeillut. Sitä olisi mukava testata, mutta mahtaisiko onnistua sillä käteni on aika iso. Tykkääkö Ritukin fistauksesta?

        Ritulla pinet taitavat kädet, on kokenut myös dominoiva 😗 Sanoi miehen antaa fistata ottanu isoakin kättä sisään naista haluaa dominoida, saada nuttimaan kunnolla 💓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ritulla pinet taitavat kädet, on kokenut myös dominoiva 😗 Sanoi miehen antaa fistata ottanu isoakin kättä sisään naista haluaa dominoida, saada nuttimaan kunnolla 💓

        Oisittepa edessäni pillut märkinä sängyllä makaamassa. Haluaisin fistata ja käyttää teitä molempia samaan aikaan. Lopuksi laueta teidän naamoille ja saisitte nuolla toisenne ja kaluni puhtaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisittepa edessäni pillut märkinä sängyllä makaamassa. Haluaisin fistata ja käyttää teitä molempia samaan aikaan. Lopuksi laueta teidän naamoille ja saisitte nuolla toisenne ja kaluni puhtaaksi.

        Naisen kuuluu nuolla uros ihanan yhtymisen jälkeen puhtaaksi 💓😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen kuuluu nuolla uros ihanan yhtymisen jälkeen puhtaaksi 💓😗

        Puhdistuksen jälkeen toinen naaras saisi mennä keittämään kahvia. Sitoisin molemmat taas sänkyyn. Hakisin kupin kahvia ja jääpaloja. Toisen nännin päälle laittaisin jääpalan ja toisen päälle kuuman kahvikupin. Vaihtelisin niiden paikkoja välillä. Sama käsittely kummallekin nartulle.Teidän seurassa viikonlopusta tulisi todella kiimainen ja nautinnollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhdistuksen jälkeen toinen naaras saisi mennä keittämään kahvia. Sitoisin molemmat taas sänkyyn. Hakisin kupin kahvia ja jääpaloja. Toisen nännin päälle laittaisin jääpalan ja toisen päälle kuuman kahvikupin. Vaihtelisin niiden paikkoja välillä. Sama käsittely kummallekin nartulle.Teidän seurassa viikonlopusta tulisi todella kiimainen ja nautinnollinen.

        Aah... Olet ihmeellinen mies 💓👄👄👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah... Olet ihmeellinen mies 💓👄👄👄

        Onko teidän perseistä missään kuvia? Haluaisin katsoa niitä samalla kun fantasioin siitä miten tanssisitte edessäni ja hieroisitte itseänne minun kovenevaa kalua vasten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah... Olet ihmeellinen mies 💓👄👄👄

        Toisen naisen viesti jota yrität matkia, miehenä pistä munat kirppikselle myyntiin, yritä keksiä omat hymiöt miksi matkit reppana toisia. Sinulle sopisi hymiöt jotka myös luo mielikuvan näille hörhöille jotka joko vedättävät tai ovat samanlaisia kuin säkin. Tässä hymiöt..🤓😫🤒😲😬😵😱👹😈👺👾👽👻💀 ole hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen naisen viesti jota yrität matkia, miehenä pistä munat kirppikselle myyntiin, yritä keksiä omat hymiöt miksi matkit reppana toisia. Sinulle sopisi hymiöt jotka myös luo mielikuvan näille hörhöille jotka joko vedättävät tai ovat samanlaisia kuin säkin. Tässä hymiöt..🤓😫🤒😲😬😵😱👹😈👺👾👽👻💀 ole hyvä.

        mitä itket miramarisiru-ukko64? onko kiva olla paskat housussa 💩?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen naisen viesti jota yrität matkia, miehenä pistä munat kirppikselle myyntiin, yritä keksiä omat hymiöt miksi matkit reppana toisia. Sinulle sopisi hymiöt jotka myös luo mielikuvan näille hörhöille jotka joko vedättävät tai ovat samanlaisia kuin säkin. Tässä hymiöt..🤓😫🤒😲😬😵😱👹😈👺👾👽👻💀 ole hyvä.

        Miksi noin sairas kommentti 👺Olisinpa tuon yli kiimaisen naisen mies🗣Nauttisin kun vieraat kyrvät kävis panee luvan kanssa. T. Yrittäjä Mikkelistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin sairas kommentti 👺Olisinpa tuon yli kiimaisen naisen mies🗣Nauttisin kun vieraat kyrvät kävis panee luvan kanssa. T. Yrittäjä Mikkelistä

        Sama mies keskustelee itsensä kanssa. Hän on nyt yrittäjä voi taivas mitä porukkaa täällä kirjoittelee. T. Lento Kapteeni Hesasta 👮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mies keskustelee itsensä kanssa. Hän on nyt yrittäjä voi taivas mitä porukkaa täällä kirjoittelee. T. Lento Kapteeni Hesasta 👮

        etkö enää tunnista omia juttujasi?


    • Anonyymi
    • JKL 53v 194/88 ja 18. Muusikko, taiteellinen, luova, toteutan toiveesi, saan vasta kun saat. Peppuseksi jees? laita s-postia? [email protected]

    • Anonyymi

      Tämä oikea nainen käynyt nussimassa monia rakastaa ryhmäseksiä. Olin yksi kaveri porukasta vuosia olleet kavereita. Mökki bileitä pidetty säännöllisesti myös varattu nainen Ukko 64 kanssa pitää yhtettä edelleen. Yhdessä päätetty seuraava tapaaminen emme tartte pyöriä enää näillä sivuilla kun viestittelemme suoraan puhelimitse. Ajatus aluksi oli viihdyttää henkilöitä jotka fantasioimalla halusivat olla mukana leikeissä. Hyvää kevään jatkoa kaikille meiltä kaikilta.

      • Anonyymi

        On aito nainen ihana kuuma kissa myös rakastaa kyrpää.
        Ukko64


    • Anonyymi

      Olen hulto asemalla.. Pilluni kostuu jo kun ajattelen nautin kovasta munasta....kahvilla olevasta miehestä... mulla on kuuman kostee märkä pillun kolo... 😗😗

      • Anonyymi

        Oho, voiko tulla tsiigaa. Keimolaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, voiko tulla tsiigaa. Keimolaan?

        paako saada... olen niin munankipeänä. tulen kohta hulluksi tämän halun ja kiihkon takia.....pakko saada jotain kovaa sisään...mitä laitan?
        kuvittelen että se on sun sykkivä kyrpä mikä mun sisällä liukkuu ees taas.....aaahh...kerro jo millä alan itseäni tyydyttää sun kullin puutteessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paako saada... olen niin munankipeänä. tulen kohta hulluksi tämän halun ja kiihkon takia.....pakko saada jotain kovaa sisään...mitä laitan?
        kuvittelen että se on sun sykkivä kyrpä mikä mun sisällä liukkuu ees taas.....aaahh...kerro jo millä alan itseäni tyydyttää sun kullin puutteessa!

        Voin tulla auttamaan sua sykkivällä suonikkaalla kyrvällä. Miten saan kiinni😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin tulla auttamaan sua sykkivällä suonikkaalla kyrvällä. Miten saan kiinni😉

        Tulr prismaan odotan siellä sua 😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulr prismaan odotan siellä sua 😗😗

        Näin nyt vasta viestisi. Ootko nyt linjoilla😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin nyt vasta viestisi. Ootko nyt linjoilla😀

        Oon kulta 😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kulta 😗

        Koska nähdään😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska nähdään😍

        Ootko nyt etänä, vai toimistolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kulta 😗

        Ukko 64 siellä taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko nyt etänä, vai toimistolla?

        Kyrpä toimiston pöydällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin tulla auttamaan sua sykkivällä suonikkaalla kyrvällä. Miten saan kiinni😉

        Painu vittuun uikuttamasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska nähdään😍

        Tuli työ kiiretä 😗 nilsiää vikkonloppuna mökille ihanan kiimasta yksin siellä satisfaijerin kanssa 😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli työ kiiretä 😗 nilsiää vikkonloppuna mökille ihanan kiimasta yksin siellä satisfaijerin kanssa 😗😗

        Mökillä saat rauhassa runkkailla😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu vittuun uikuttamasta

        Vittusta kyl tykkään mistä sulle homoilu kaveri löytyis, pääsisit uikuttaa naattiessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kulta 😗

        Oon kulta saat rupista kyrpää multa😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökillä saat rauhassa runkkailla😋

        Mielenkiintoinen mies olet..kiva kuulla tykkäät. Olis kiva katsella sua ilmanvaatteita ehkä haluisin muutakin😍 N 34


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli työ kiiretä 😗 nilsiää vikkonloppuna mökille ihanan kiimasta yksin siellä satisfaijerin kanssa 😗😗

        Voi ootko yksin siellä. Olisin mielellään kyrvän kanssa viihdyttämässä sua.
        Ensiviikolla voisi nähdä?
        T: jaakko


      • Anonyymi

        Naisena tiedän on ihana saada parrua pepaan. 😗😗 nähdään jaaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena tiedän on ihana saada parrua pepaan. 😗😗 nähdään jaaakko

        Vedä kätees idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena tiedän on ihana saada parrua pepaan. 😗😗 nähdään jaaakko

        Mä voin antaa parrua joka reikään sulle. TV. Make


    • Anonyymi

      Kuumaaaaa

    • Anonyymi

      Suksi Ukko hiiteen.

    • Anonyymi

      Uppista keikkaa

    • Anonyymi

      Ah milkkä mies olet 😂❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        Klassikko 😂😂😂


    • Laita mulle viestiä täällä! Tavapaan

    • Anonyymi

      666

    • Anonyymi

      181920

    • Anonyymi

      666

    • Anonyymi

      Ups

    Ketjusta on poistettu 222 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe