jotain torille myyntiin, pitäisi päästä tavaroista eroon. En vaan haluaisi että kaikenmaailman heebot käy mun ovella kun en viitsisi postittaa. Hänelläkin oisi monta ilmoa siellä :) Harmi ettei mitään ostettavaa minulle.
Pitäisköhän laittaa
14
1516
Vastaukset
- Anonyymi
Kyttäätkö mitä toinen myy torissa? Huh huh!!!!
Stalkkeri olet.- Anonyymi
Kuule ihan olen itsekkin ostanut torilta jos vaikka ja mitä. Taidat olla vähän pipipää.
- Anonyymi
Stalkkaus on ihan normaalia, kommentoi nainen sivummalta
- Anonyymi
Luin että ”trollille myyntiin” ja aattelin et taas ne palstalla sekoilee mutta taisinkin itse seota lukutaitoni kanssa😄
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Tuo postin vaihtolokero on siihen tarkoitukseen, varataan netissä. Sinne voi jättää sen tavaran.
- Anonyymi
Mistä näkee onko jossain pakettiautomaatissa vaihtolokeroita? Pakettiautomaatissa pitää olla keskigongolinäyttö jotta on.
- Anonyymi
Vaikeetahan toi myyminen on jos ei mikään ole hyvä.
Oletko harkinnut kirppistä?
Vai oliko tässä avainsana tori.fi? - Anonyymi
Joo ukkoni aattelin laittaa..
- Anonyymi
Olen taistellun kanssa tuota tavaran kertymistä vastaan, pari vuotta aktiivisesti myynyt kaikenlaista tori.fi, äijäkirppis jne.... Nyt on kotona setelinippuja siellä sun täällä, kun eivät ota pankkiin käteistä, kun ajokortti ei kelpaa henkilötodistukseksi.
Sijoituksiakin myyty pois, parissa ulkomaisessa pankissa tilit täynnä (talletussuoja 100 000)
Kaikkea aivan liikaa. - Anonyymi
Voinko vaihtaa siellä vaimon nuorempaan ja kauniinpaan?
- Anonyymi
Aitovieret melkeen huutaa samaa.
- Anonyymi
Vaikea se on pimpsaa postittaa.
- Anonyymi
Pistä sitten lompsa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169