Oon huomannut muutamien viime kuukausien aikana että multa on tippunut paljon enemmän hiuksia kuin aiemmin. Ne ilmeisesti katkeilee pois koska päällimmäisenä on paljon katkenneita hiuksia. Hiukset on kuitenkin hyvässä kunnossa, ne on kiiltävät, pehmeät, eikä kuivat niinkuin mulla yleensä. Käytän hiusöljyä, syön D-vitamiinia ja biotiinia. Onkohan stressiperäistä vai eikö jokin tökötti sovi mulle?
Hyväkuntoiset hiukset katkeilee?
1
99
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä vain sairastettu tauti voi katkaista hiuksia. Hiukseen tulee kai heikko kohta sinne tyveen, mistä hius kasvaa, ja myöhemmin hius katkeaa. Ihan paha flunssa (koronasta puhumattakaan) voi viedä hiukset päästä. Sama näkyy kynsissäkin. Niihin voi tulla ylimääräinen aalto sairauden kohdalla. Itselläni näitä on viimeisinä vuosina ollut. Nyt koronavuosina ei tietenkään, koska suojatoimet estävät kaikki muutkin taudit.
Eli olet oikeilla jäljillä. Ei voi muuta kuin odottaa, että hiukset kasvavat takaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395