Oon huomannut muutamien viime kuukausien aikana että multa on tippunut paljon enemmän hiuksia kuin aiemmin. Ne ilmeisesti katkeilee pois koska päällimmäisenä on paljon katkenneita hiuksia. Hiukset on kuitenkin hyvässä kunnossa, ne on kiiltävät, pehmeät, eikä kuivat niinkuin mulla yleensä. Käytän hiusöljyä, syön D-vitamiinia ja biotiinia. Onkohan stressiperäistä vai eikö jokin tökötti sovi mulle?
Hyväkuntoiset hiukset katkeilee?
1
108
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä vain sairastettu tauti voi katkaista hiuksia. Hiukseen tulee kai heikko kohta sinne tyveen, mistä hius kasvaa, ja myöhemmin hius katkeaa. Ihan paha flunssa (koronasta puhumattakaan) voi viedä hiukset päästä. Sama näkyy kynsissäkin. Niihin voi tulla ylimääräinen aalto sairauden kohdalla. Itselläni näitä on viimeisinä vuosina ollut. Nyt koronavuosina ei tietenkään, koska suojatoimet estävät kaikki muutkin taudit.
Eli olet oikeilla jäljillä. Ei voi muuta kuin odottaa, että hiukset kasvavat takaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163481
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212432En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321985- 181891
- 821868
- 261592
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361437Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334