Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuntavaaleja odotellessa

Anonyymi

27

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta kuntalaisten edustustoon tulisi saada lietealalla toimivaa henkilöstöä! Sikatalous on huittisten seurulla kasvava ala, sillä olemmehan suamen sikaisin pitäjä!
      Esimerkiksi järvikalastajana menestyminen on huittisten seurulla epätorennäköistä johtuen järvien määrästä huittisisa.

    • Anonyymi

      Jokuhan on syynä,olisikos se ettei ole marssinut eläkkeellä olevien
      puolueveteraanien pillin tahdissa??Ei selviä tuosta?Esim tuoron kanssa
      kun on erilaista mieltä,käy noin.Toinen juttu sitten onkin kumman pitäisi
      erota,vanhan kalkkiksen vaikos yrittäjän??

    • Anonyymi

      Nyt ei ole kyse veteraaneista vaan itsekkäästä puheenjohtajasta. Olen äänestänyt kokoomusta, mutta taidan vaihtaa. Valtuuston kokouksia seurattuani youtubesta olen huomannut eräiden henkilöiden kesken olevan melkoista ristivetoa. Nyt on viimeinen mahdollisuus korjata tilanne ja hankkia kansanmiehiä ja - naisia ehdokkaaksi. Milloinkaan en ole Mikaa äänestänyt, enkä äänestä nytkään. Nyt pitää kilpi kirkastaa ja se ei korjaannut yliampuvalla katukuvassa näkyvällä "puoluetoimistolla". Se ärsyttää ihmisiä enemmän kuin mitä sillä tavoitellaan. Nyt pitää unohtaa itsekkyys ja tunnustaa tosiasiat, vai mitä Tinja?

      • Anonyymi

        Juuri noin,kuvastaa turhaa tärkeilyä sekin että kuvansa hommasi lehteen
        rokotuksestaan.Tyyliin heh heh siinäpä oottelette rahvas,minä otin .


      • Anonyymi

        jos nykyisen ryhmän ainut äänestettävä on ulkona,harkittava toista puoluetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin,kuvastaa turhaa tärkeilyä sekin että kuvansa hommasi lehteen
        rokotuksestaan.Tyyliin heh heh siinäpä oottelette rahvas,minä otin .

        Toi nyt oli aika naurettava kommentti, tuskin kukaan "hommaa kuvaansa lehteen". Eiköhän se toimittaja siitä päätä, kenen naama siellä on. Sitä paitsi itsekin pidän ko henkilöä mainitsemanasi rahvaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi nyt oli aika naurettava kommentti, tuskin kukaan "hommaa kuvaansa lehteen". Eiköhän se toimittaja siitä päätä, kenen naama siellä on. Sitä paitsi itsekin pidän ko henkilöä mainitsemanasi rahvaana.

        Lauttakylä ei lähde Tampereelle kuvaamaan kovin helpolla


      • Anonyymi

        En yhtään ihmettele,että Mika erosi nyky kokoomuksesta. Nykyisen puheenjohtaja Tinjan aikana kokoomuksen arvot ovat romahtaneet. Minä minä minä.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin,kuvastaa turhaa tärkeilyä sekin että kuvansa hommasi lehteen
        rokotuksestaan.Tyyliin heh heh siinäpä oottelette rahvas,minä otin .

        Minä meinaan äänestää Mikaa.

        Juu TT Itse toimittanut kuvansa lehteen heh heh. Näin myös sen lehden


    • Anonyymi

      tämä hupan pj pitää itseään muiden
      yläpuolella jo toisessa polvessa...

      • Anonyymi

        Kyllä yrittäjien kilpi kirkastui kun JI jätti nuijan seuraavalle. Itse en kokoomusta äänestä niin kauan kuin JI on framilla. Kykypuolue ja PAH!


    • Anonyymi

      duunarin pojasta ei tule hyvää johtajaa sanoi pn aikoinaan.
      kannattaisi ms keskittyä lumenluontiin,siinäkään onnistunut kovin hyvin.

    • Anonyymi

      Meillä kun äänestämme sosialidemokraattia ei ole tällaisia ongelmia.

      • Anonyymi

        Ei ole tälläisia,mutta paljon pahempi tupsuttimien ongelma


    • Anonyymi

      Lisää veroja.

      • Anonyymi

        Veroja lisää , että saadaan uusi koulu vanhan pilatun tilalle, Menee vähintään miljoona ennenkuin vanha on purettu.


    • Anonyymi

      Huhkolassakin kaupunki vaihtoi eristeet kerrostaloihin,koulua ei haluttu
      korjata kun tarvitaan monumentti.Siinä vieressä kerrostalo tehtiin samoin.
      Toivottavasti vaihtuu tuollaisten kalliiden tekijät vaaleissa

      • Anonyymi

        Sovitaan nyt niin että kukaan ei enää äänestä näitä kepun ja demareiden vanhempia rouvia valtuustoon. Eivät ymmärrä itse jättäytyä pois joten älkää enää äänestäkö heitä. Tarpeeksi saaneet vahinkoa aikaiseks.


      • Anonyymi

        Peruskoulu rakennettiin sotien jälkeen toimivaksi ja se olikin 40 vuotta . Tehtiin korjaus joka pilasi koko koulun. Nyt sinne ei voi edes mennä koska se on ollut sotilaiden harjoitus kohde. Onkohan nyt teknisen johtajan aika siirtyä oman bisneksensä tekoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peruskoulu rakennettiin sotien jälkeen toimivaksi ja se olikin 40 vuotta . Tehtiin korjaus joka pilasi koko koulun. Nyt sinne ei voi edes mennä koska se on ollut sotilaiden harjoitus kohde. Onkohan nyt teknisen johtajan aika siirtyä oman bisneksensä tekoon.

        Ja kepun.
        Ny riittää vatulointi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peruskoulu rakennettiin sotien jälkeen toimivaksi ja se olikin 40 vuotta . Tehtiin korjaus joka pilasi koko koulun. Nyt sinne ei voi edes mennä koska se on ollut sotilaiden harjoitus kohde. Onkohan nyt teknisen johtajan aika siirtyä oman bisneksensä tekoon.

        Mitäs sanoisit eläkkeestä,ikä saattaa riittää?Tosiaan kivitaloihin on eristeitä ja ulkokuoria
        vaihdettu kesässä useampaankin jopa Huittisissa!!
        Näkyy joku Turkulainen kaupunkin kiinteistöjen ilmanvaihtoja säätelevän jatkuvasti
        ja samaan tahtiin paikallislehti uutisoi sisäilmaongelmista.Olisikos energiansäästöjä
        joissa unohtuu rakennusten säästö??Eikö siitä ollut koulussakin kyse että ilmanvaihto
        pysäyteltiin säästettäessä lämmityskuluissa?Lähes sama porukka jatkaa??Vanhainkoti
        taitaa olla vuorossa ja samat henkilöt ohjaksissa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sanoisit eläkkeestä,ikä saattaa riittää?Tosiaan kivitaloihin on eristeitä ja ulkokuoria
        vaihdettu kesässä useampaankin jopa Huittisissa!!
        Näkyy joku Turkulainen kaupunkin kiinteistöjen ilmanvaihtoja säätelevän jatkuvasti
        ja samaan tahtiin paikallislehti uutisoi sisäilmaongelmista.Olisikos energiansäästöjä
        joissa unohtuu rakennusten säästö??Eikö siitä ollut koulussakin kyse että ilmanvaihto
        pysäyteltiin säästettäessä lämmityskuluissa?Lähes sama porukka jatkaa??Vanhainkoti
        taitaa olla vuorossa ja samat henkilöt ohjaksissa??

        Kuntavaalien merkitys asioiden hoitoon on minimaalinen. Samat viranhaltijat tekevät ratkaisunsa omien intressiensä mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntavaalien merkitys asioiden hoitoon on minimaalinen. Samat viranhaltijat tekevät ratkaisunsa omien intressiensä mukaisesti.

        Jospas tulisi sellaisia valituksi jotka vaihtaa ylintä johtajistoa,nykyiset
        kun ovat olleet sopivia valintansa aikaisille poliitikoille.


      • Anonyymi

        Pinjalle ei vittuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospas tulisi sellaisia valituksi jotka vaihtaa ylintä johtajistoa,nykyiset
        kun ovat olleet sopivia valintansa aikaisille poliitikoille.

        Uusilla valtuutetuilla ei ole parempia edellytyksiä tehdä muutoksia. Istuvat kokouksissa hiljaa ne muutamat tunnit odottaen ajan kulumista ja viranhaltijoiden esityksiä. Lopputulos on näistä yhteisesti sovittuja ja kokouspalkkiot tienattuna. Ja kaikki ovat tyytyväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusilla valtuutetuilla ei ole parempia edellytyksiä tehdä muutoksia. Istuvat kokouksissa hiljaa ne muutamat tunnit odottaen ajan kulumista ja viranhaltijoiden esityksiä. Lopputulos on näistä yhteisesti sovittuja ja kokouspalkkiot tienattuna. Ja kaikki ovat tyytyväisiä.

        Jos menee paikoista riittävästi kiertoon ja voimasuhteet muuttuu,
        on jopa mahdollista että heräävät valtuustossa


    • Anonyymi

      Vain tilaajille

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe