https://www.lauttakyla.fi/uutiset/93279360-9851-4864-95e0-da0e8ef2001f
Keskustellaanko hetki tästä?
Kuntavaaleja odotellessa
27
997
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta kuntalaisten edustustoon tulisi saada lietealalla toimivaa henkilöstöä! Sikatalous on huittisten seurulla kasvava ala, sillä olemmehan suamen sikaisin pitäjä!
Esimerkiksi järvikalastajana menestyminen on huittisten seurulla epätorennäköistä johtuen järvien määrästä huittisisa. - Anonyymi
Jokuhan on syynä,olisikos se ettei ole marssinut eläkkeellä olevien
puolueveteraanien pillin tahdissa??Ei selviä tuosta?Esim tuoron kanssa
kun on erilaista mieltä,käy noin.Toinen juttu sitten onkin kumman pitäisi
erota,vanhan kalkkiksen vaikos yrittäjän?? - Anonyymi
Nyt ei ole kyse veteraaneista vaan itsekkäästä puheenjohtajasta. Olen äänestänyt kokoomusta, mutta taidan vaihtaa. Valtuuston kokouksia seurattuani youtubesta olen huomannut eräiden henkilöiden kesken olevan melkoista ristivetoa. Nyt on viimeinen mahdollisuus korjata tilanne ja hankkia kansanmiehiä ja - naisia ehdokkaaksi. Milloinkaan en ole Mikaa äänestänyt, enkä äänestä nytkään. Nyt pitää kilpi kirkastaa ja se ei korjaannut yliampuvalla katukuvassa näkyvällä "puoluetoimistolla". Se ärsyttää ihmisiä enemmän kuin mitä sillä tavoitellaan. Nyt pitää unohtaa itsekkyys ja tunnustaa tosiasiat, vai mitä Tinja?
- Anonyymi
Juuri noin,kuvastaa turhaa tärkeilyä sekin että kuvansa hommasi lehteen
rokotuksestaan.Tyyliin heh heh siinäpä oottelette rahvas,minä otin . - Anonyymi
jos nykyisen ryhmän ainut äänestettävä on ulkona,harkittava toista puoluetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rokotuksestaan.Tyyliin heh heh siinäpä oottelette rahvas,minä otin .Toi nyt oli aika naurettava kommentti, tuskin kukaan "hommaa kuvaansa lehteen". Eiköhän se toimittaja siitä päätä, kenen naama siellä on. Sitä paitsi itsekin pidän ko henkilöä mainitsemanasi rahvaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi nyt oli aika naurettava kommentti, tuskin kukaan "hommaa kuvaansa lehteen". Eiköhän se toimittaja siitä päätä, kenen naama siellä on. Sitä paitsi itsekin pidän ko henkilöä mainitsemanasi rahvaana.
Lauttakylä ei lähde Tampereelle kuvaamaan kovin helpolla
- Anonyymi
En yhtään ihmettele,että Mika erosi nyky kokoomuksesta. Nykyisen puheenjohtaja Tinjan aikana kokoomuksen arvot ovat romahtaneet. Minä minä minä.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rokotuksestaan.Tyyliin heh heh siinäpä oottelette rahvas,minä otin .Minä meinaan äänestää Mikaa.
Juu TT Itse toimittanut kuvansa lehteen heh heh. Näin myös sen lehden
- Anonyymi
tämä hupan pj pitää itseään muiden
yläpuolella jo toisessa polvessa...- Anonyymi
Kyllä yrittäjien kilpi kirkastui kun JI jätti nuijan seuraavalle. Itse en kokoomusta äänestä niin kauan kuin JI on framilla. Kykypuolue ja PAH!
- Anonyymi
duunarin pojasta ei tule hyvää johtajaa sanoi pn aikoinaan.
kannattaisi ms keskittyä lumenluontiin,siinäkään onnistunut kovin hyvin. - Anonyymi
Meillä kun äänestämme sosialidemokraattia ei ole tällaisia ongelmia.
- Anonyymi
Ei ole tälläisia,mutta paljon pahempi tupsuttimien ongelma
- Anonyymi
Lisää veroja.
- Anonyymi
Veroja lisää , että saadaan uusi koulu vanhan pilatun tilalle, Menee vähintään miljoona ennenkuin vanha on purettu.
- Anonyymi
Huhkolassakin kaupunki vaihtoi eristeet kerrostaloihin,koulua ei haluttu
korjata kun tarvitaan monumentti.Siinä vieressä kerrostalo tehtiin samoin.
Toivottavasti vaihtuu tuollaisten kalliiden tekijät vaaleissa- Anonyymi
Sovitaan nyt niin että kukaan ei enää äänestä näitä kepun ja demareiden vanhempia rouvia valtuustoon. Eivät ymmärrä itse jättäytyä pois joten älkää enää äänestäkö heitä. Tarpeeksi saaneet vahinkoa aikaiseks.
- Anonyymi
Peruskoulu rakennettiin sotien jälkeen toimivaksi ja se olikin 40 vuotta . Tehtiin korjaus joka pilasi koko koulun. Nyt sinne ei voi edes mennä koska se on ollut sotilaiden harjoitus kohde. Onkohan nyt teknisen johtajan aika siirtyä oman bisneksensä tekoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peruskoulu rakennettiin sotien jälkeen toimivaksi ja se olikin 40 vuotta . Tehtiin korjaus joka pilasi koko koulun. Nyt sinne ei voi edes mennä koska se on ollut sotilaiden harjoitus kohde. Onkohan nyt teknisen johtajan aika siirtyä oman bisneksensä tekoon.
Ja kepun.
Ny riittää vatulointi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sanoisit eläkkeestä,ikä saattaa riittää?Tosiaan kivitaloihin on eristeitä ja ulkokuoria
vaihdettu kesässä useampaankin jopa Huittisissa!!
Näkyy joku Turkulainen kaupunkin kiinteistöjen ilmanvaihtoja säätelevän jatkuvasti
ja samaan tahtiin paikallislehti uutisoi sisäilmaongelmista.Olisikos energiansäästöjä
joissa unohtuu rakennusten säästö??Eikö siitä ollut koulussakin kyse että ilmanvaihto
pysäyteltiin säästettäessä lämmityskuluissa?Lähes sama porukka jatkaa??Vanhainkoti
taitaa olla vuorossa ja samat henkilöt ohjaksissa?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sanoisit eläkkeestä,ikä saattaa riittää?Tosiaan kivitaloihin on eristeitä ja ulkokuoria
vaihdettu kesässä useampaankin jopa Huittisissa!!
Näkyy joku Turkulainen kaupunkin kiinteistöjen ilmanvaihtoja säätelevän jatkuvasti
ja samaan tahtiin paikallislehti uutisoi sisäilmaongelmista.Olisikos energiansäästöjä
joissa unohtuu rakennusten säästö??Eikö siitä ollut koulussakin kyse että ilmanvaihto
pysäyteltiin säästettäessä lämmityskuluissa?Lähes sama porukka jatkaa??Vanhainkoti
taitaa olla vuorossa ja samat henkilöt ohjaksissa??Kuntavaalien merkitys asioiden hoitoon on minimaalinen. Samat viranhaltijat tekevät ratkaisunsa omien intressiensä mukaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntavaalien merkitys asioiden hoitoon on minimaalinen. Samat viranhaltijat tekevät ratkaisunsa omien intressiensä mukaisesti.
Jospas tulisi sellaisia valituksi jotka vaihtaa ylintä johtajistoa,nykyiset
kun ovat olleet sopivia valintansa aikaisille poliitikoille. - Anonyymi
Pinjalle ei vittuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospas tulisi sellaisia valituksi jotka vaihtaa ylintä johtajistoa,nykyiset
kun ovat olleet sopivia valintansa aikaisille poliitikoille.Uusilla valtuutetuilla ei ole parempia edellytyksiä tehdä muutoksia. Istuvat kokouksissa hiljaa ne muutamat tunnit odottaen ajan kulumista ja viranhaltijoiden esityksiä. Lopputulos on näistä yhteisesti sovittuja ja kokouspalkkiot tienattuna. Ja kaikki ovat tyytyväisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusilla valtuutetuilla ei ole parempia edellytyksiä tehdä muutoksia. Istuvat kokouksissa hiljaa ne muutamat tunnit odottaen ajan kulumista ja viranhaltijoiden esityksiä. Lopputulos on näistä yhteisesti sovittuja ja kokouspalkkiot tienattuna. Ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Jos menee paikoista riittävästi kiertoon ja voimasuhteet muuttuu,
on jopa mahdollista että heräävät valtuustossa
- Anonyymi
Vain tilaajille
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787484Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344621Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232690- 762173
- 891573
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731131Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987