Tulisit mua vastaan..

Anonyymi

on todella vaikea lähestyä kun on heikommilla. Pitäisi olla sitä ja tätä. Jos en kelpaa niin en sitten.

40

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      💕🃏Ikuisesti sinun olen 🃏💕

    • Anonyymi

      Tulisit vastaan? Kenestä mahtaapi olla kyse?

    • Anonyymi

      Miten sua pitäis tulla vastaan?

    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat tuolla heikommilla?

      • Anonyymi

        Laita ne paperit niin saadaan olla tekemisissä ja päästään niihin meidän hetkiin. Rakastan sinua ja olen ollut monta vuotta sitten varma että haluan olla sun kanssa koko loppuelämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita ne paperit niin saadaan olla tekemisissä ja päästään niihin meidän hetkiin. Rakastan sinua ja olen ollut monta vuotta sitten varma että haluan olla sun kanssa koko loppuelämä

        Mitkä paperit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita ne paperit niin saadaan olla tekemisissä ja päästään niihin meidän hetkiin. Rakastan sinua ja olen ollut monta vuotta sitten varma että haluan olla sun kanssa koko loppuelämä

        Vankilassako sä oot?


    • Anonyymi

      Mitähän aloittaja tarkoitat tuolla "pitäisi olla sitä ja tätä"? Minulle ainakin on yhdentekevää, mitä hänellä on. Hän on arvokas minulle sellaisenaan, vaikka ei olisi kuin rikkinäiset vaatteet päällään. Tai vaikka ei olisi niitäkään. Tiedän, että meillä olisi aina riittävästi, jotta pärjäisimme. Kunhan vain itse kelpaisin, koht suht haastavan luonteeni kanssa. Pahantahtoinen en ole, toivottavasti hän ei ajattele minusta niin.

      • Anonyymi

        Ja häntä olisin valmis tulemaan vastaan, tietäisi vain miten? Oma itseluottamus asiaan kärsinyt myös. Mutta oletan vahvasti, että tässä olisi perusta sellainen, mihin voisi rakentaa. Mitä ei ennen ollut. Enkä saisi muistella vanhoja enää yhtään, niin olen luvannut itsellenikin. Pari päivää taas olen ollut jonkinlaisessa langennessa tilassa. Selvinpäin kuitenkin, vaikken ihan selväpäinen kuitenkaan :(


      • Anonyymi

        En olekaan enkä edes olisi halunnutkaan niin..voi perkele saatanan narsistit, en pääse niistä ikinä eroon


    • Anonyymi

      Miksi sinun pitäisi olla sitä tai tätä? Onko hän sitä vaatinut vai vaaditko sinä enemmän ITSE itseltäsi? Mitäs jos riittäisit hänelle juuri sellaisena kuin olet?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei minulta

    • Anonyymi

      No jos olet A nainen niin se on yksi viesti vain ja...

      • Anonyymi

        Helppo?


      • Anonyymi

        Millä kirjaimella nimesi alkaa?


      • Anonyymi

        Anna kirjain kuka miettii näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna kirjain kuka miettii näin?

        T eli tee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T eli tee

        Sori. Väärä kirjain.


    • Anonyymi

      Tulen vaikka ryömien tikkari suussa vastaan :)

    • Anonyymi

      Menikö naiselle?

      • Anonyymi

        Joo


      • Anonyymi

        Naisen aloitus, varmasti.


    • Anonyymi

      Kuka käski mennä jäälle?

    • Anonyymi

      Riippuu millaiseen ihastuit. Jospa hän ajattelee samoin mutta eri asiasta. Mietin tänään sitä, että mulla ja hänellä on varmaan eri asiat mitkä loisi sitä epävarmuutta. Itselläni naisena se on se olenko riittävän ihastuttava hänen silmissään. Mies voi miettiä ihan toisenlaisia juttuja.

    • Anonyymi

      Kelpaat

    • Anonyymi

      Niin ei kai siihen muuta tietä ole kuin paljastaa itsensä ja tulla hyväksytyksi tai sitten ei. Ehkä intuitio kuitenkin kertoo jonkin aavistuksen toisen suhtautumisesta, toki voi mennä pieleenkin. Sitten voi jatkaa kuitenkin matkaa rauhallisesti kaikkensa tehneenä.

    • Anonyymi

      En usko että tämä olisi mulle, mutta itse tulisin mielellään vastaan. Tilanne on vain se etten koe voivani olla oma itseni (ei kenestäkään ihmisestä johtuen) ja olo on lievästi sanottuna ollut aika huono. Haastavaa. Jopa tänne kirjoittaminen tuntuu pahalta. Toivoisin ymmärrystä.

      • Anonyymi

        Enkä koe tarvetta esittää mitään muuta, vaan en pysty olemaan itseni uupumuksen vuoksi. Enkä koe voivani ilmaista itseäni vapaasti.


    • Anonyymi

      Et tiedä mitä ajattelen.

    • Anonyymi

      Mitä tässä pitäisi tehdä, rikkoa ja rakentaa vai?

      • Anonyymi

        Jonkin verran ärsyttää tämän kaltaiset kommentit. Minä en ole koskaan, en siis koskaan hypännyt suhteesta seuraavaan suoraan. Olen osannut olla ihan yksikseenkin. Jotenkin tuollainen ällökiimainen läheisriippuvuushyppely ihmisestä seuraavaan kuvottaa suunnattomasti. Miksi kuvittelit että tämä aloitus liittyisi tuon kaltaiseen toimintaan? Enkä ole itse tämän ketjun aloittaja.


    • Anonyymi

      Menisit itse vastaan. Turha on toista syyttää jos itse vain odottaa.

      • Anonyymi

        Niin. Kuten sanottu se on vaikeaa ja itseluottamus huono ja kun toisen tilannetta ei tiedä. Ehkä vain unohdan kun tää ikävöintikin on perseestä. Syö energiaa. Sitäpaitsi oli helpompi kun ei kaivannut.


    • Anonyymi

      Minun olemassaolollani ja vastaantuloilla ei ole ollut merkitystä tähänkään asti, joten . . .

    • Anonyymi

      Jokaisella meistä on omia vastoinkäymisiä, jotka vaikeuttavat epäselvissä tilanteissa lähentymiseen. Ehkä hetkikään ei ole paras mahdollinen, jos ei ole omaan tilanteeseen tyytyväinen, silloin ei hae mahdollisia lisä murheen tuojia elämäänsä. Mitään ei voi ensivaikutelmasta päätellä, arki tuo totuuden vasta julki, valitettavasti.

      • Anonyymi

        Ihminen ei voi myös jäädä kiinni syyllisyytensä. Se ei tuo mitään elämään. Ei paranna elämää. Jos haasteellista on tavallaan jatkuvasti parisuhde ei välttämättä ole muutos huonompaan. Ihmiset elää, kehittyy ja kasvaa kriisien kanssa ja ilman myös parisuhteessa ja voivat reagoida hyvinkin eri tavoin ja jokaisella se traumareppu selässä. En usko itse, että sinkkuus on se ainoa selviytymiskeino ja automaattisesti olisi lisämurhetta. Edes lapsille. Noin yleisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei voi myös jäädä kiinni syyllisyytensä. Se ei tuo mitään elämään. Ei paranna elämää. Jos haasteellista on tavallaan jatkuvasti parisuhde ei välttämättä ole muutos huonompaan. Ihmiset elää, kehittyy ja kasvaa kriisien kanssa ja ilman myös parisuhteessa ja voivat reagoida hyvinkin eri tavoin ja jokaisella se traumareppu selässä. En usko itse, että sinkkuus on se ainoa selviytymiskeino ja automaattisesti olisi lisämurhetta. Edes lapsille. Noin yleisesti.

        Tarkoitan, että jos ajatellaan tulevaisuutta ja tilanne on nyt haastava, jos se on edelleen sitä parin, viiden tai kymmenen vuoden päästä niin siinä menee se aktiivinen elinaika ohi. Ellei sitten vanhuksena ryöpsähdä joku villitys mutta itse ainakin ennemmin haluisin ja ikääkin on. Olen valmis ottamaan muutaman lisämurheen jos onnea tulee myös. Elämä on valintoja. Tietysti jos on aktiivinen, painava lisämurhe, jonka kanssa kamppailee niin ehkä voi olla liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei voi myös jäädä kiinni syyllisyytensä. Se ei tuo mitään elämään. Ei paranna elämää. Jos haasteellista on tavallaan jatkuvasti parisuhde ei välttämättä ole muutos huonompaan. Ihmiset elää, kehittyy ja kasvaa kriisien kanssa ja ilman myös parisuhteessa ja voivat reagoida hyvinkin eri tavoin ja jokaisella se traumareppu selässä. En usko itse, että sinkkuus on se ainoa selviytymiskeino ja automaattisesti olisi lisämurhetta. Edes lapsille. Noin yleisesti.

        Itse myös sitä mieltä, että vuosia jatkunut sinkkuus voi myös laukaista pahaa oloa. Kyllä yksinäisyys voi tehdä onnettomaksi ja toinen siinä rinnalla voisi varmasti parantaa elämänlaatua. Vastentahtoisesti itse olen elellyt sinkkuna jo pitkään, kun en halua elämääni kuin hänet yhden ❤️ jota niin kovasti rakastan. Päivä päivältä kurjempi ja yksinäisempi olo. Toki yritän olla mukana elämässä, mutta onhan se ikävä läsnä paljon.


    • Anonyymi

      Tulin juuri vastaan... Saunassa nimittäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe