Niqab toimii väärin päin

Anonyymi

Naisten hunnuttautumisen ja mahdollisen kasvojen peittämisen yksi tarkoitushan on hillitä miesten himoja. Olen kristitty mies ja huomannut, että minulla se toimii ajoittain väärin päin. Etenkin silmät ja mahdollisesti otsan vapaaksi jättävä niqab, joka sopii naisen olemukseen, ja jos siihen yhdistyy vielä naisen luonnollinen hymy, ovat usein seksuaalisesti sytyttävä asia.
Olen yrittänyt miettiä mistä tämä johtuu. Yksi syy on varmaan se, että näky on Suomessa melko harvinainen, ja siihen liittyy ainakin jonkinlainen valta-asetelma, kun nainen pystyy näkemään henkilöllisyyteni, mutta minä en näe hänen henkilöllisyyttään. Lisäksi tuollainen pukeutuminen on viesti pysyä erossa ja kauempana mutta ilmeisesti "kielletty hedelmä kiinnostaa". Tokihan islam kannustaa pitämään katseen maassa ja himot kurissa, mutta jos tuollaisen sattuu näkemään, niin en voi olla vilkaisematta.

Islamilaisilta naisilta kysyisin, että onko teillä havaintoja vastaavasta ilmiöstä, ja mitä ajattelette tästä?

4

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Islamilaisuudessa ei ole tarkoituskaan huomioida muita kulttuureita
      - omaasa vievät eteenpäin ja jokapaikkaan

• Anonyymi

minulla on käytössä burqa ja joskus kyllä häiritsee kun ihmiset tuijottavat.

• Anonyymi

Kannustan muita islaminuskoisia tyttöjä ja naisia pukeutumaan näin kesälläkin rennosti sortseihin ja toppiin.
      Minulle ei miehet sanele millaisia vaatteita käytän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe