Niqab toimii väärin päin

Anonyymi

Naisten hunnuttautumisen ja mahdollisen kasvojen peittämisen yksi tarkoitushan on hillitä miesten himoja. Olen kristitty mies ja huomannut, että minulla se toimii ajoittain väärin päin. Etenkin silmät ja mahdollisesti otsan vapaaksi jättävä niqab, joka sopii naisen olemukseen, ja jos siihen yhdistyy vielä naisen luonnollinen hymy, ovat usein seksuaalisesti sytyttävä asia.
Olen yrittänyt miettiä mistä tämä johtuu. Yksi syy on varmaan se, että näky on Suomessa melko harvinainen, ja siihen liittyy ainakin jonkinlainen valta-asetelma, kun nainen pystyy näkemään henkilöllisyyteni, mutta minä en näe hänen henkilöllisyyttään. Lisäksi tuollainen pukeutuminen on viesti pysyä erossa ja kauempana mutta ilmeisesti "kielletty hedelmä kiinnostaa". Tokihan islam kannustaa pitämään katseen maassa ja himot kurissa, mutta jos tuollaisen sattuu näkemään, niin en voi olla vilkaisematta.

Islamilaisilta naisilta kysyisin, että onko teillä havaintoja vastaavasta ilmiöstä, ja mitä ajattelette tästä?

4

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Islamilaisuudessa ei ole tarkoituskaan huomioida muita kulttuureita
      - omaasa vievät eteenpäin ja jokapaikkaan

• Anonyymi

minulla on käytössä burqa ja joskus kyllä häiritsee kun ihmiset tuijottavat.

• Anonyymi

Kannustan muita islaminuskoisia tyttöjä ja naisia pukeutumaan näin kesälläkin rennosti sortseihin ja toppiin.
      Minulle ei miehet sanele millaisia vaatteita käytän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 312
      4359
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      15
      2193
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      187
      2004
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1423
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      70
      1291
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      952
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      927
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      869
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      804
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      726
    Aihe