Naisten hunnuttautumisen ja mahdollisen kasvojen peittämisen yksi tarkoitushan on hillitä miesten himoja. Olen kristitty mies ja huomannut, että minulla se toimii ajoittain väärin päin. Etenkin silmät ja mahdollisesti otsan vapaaksi jättävä niqab, joka sopii naisen olemukseen, ja jos siihen yhdistyy vielä naisen luonnollinen hymy, ovat usein seksuaalisesti sytyttävä asia.
Olen yrittänyt miettiä mistä tämä johtuu. Yksi syy on varmaan se, että näky on Suomessa melko harvinainen, ja siihen liittyy ainakin jonkinlainen valta-asetelma, kun nainen pystyy näkemään henkilöllisyyteni, mutta minä en näe hänen henkilöllisyyttään. Lisäksi tuollainen pukeutuminen on viesti pysyä erossa ja kauempana mutta ilmeisesti "kielletty hedelmä kiinnostaa". Tokihan islam kannustaa pitämään katseen maassa ja himot kurissa, mutta jos tuollaisen sattuu näkemään, niin en voi olla vilkaisematta.
Islamilaisilta naisilta kysyisin, että onko teillä havaintoja vastaavasta ilmiöstä, ja mitä ajattelette tästä?
Niqab toimii väärin päin
Anonyymi
4
178
Vastaukset
- Anonyymi
Islamilaisuudessa ei ole tarkoituskaan huomioida muita kulttuureita
- omaasa vievät eteenpäin ja jokapaikkaan - Anonyymi
minulla on käytössä burqa ja joskus kyllä häiritsee kun ihmiset tuijottavat.
- Anonyymi
Tunnettuja
LGBT-muslimeita🌈
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Category:LGBT_Muslims
Hyvää LGBTQQIP2SAA vuotta muslimeille
🌈
- Anonyymi
Kannustan muita islaminuskoisia tyttöjä ja naisia pukeutumaan näin kesälläkin rennosti sortseihin ja toppiin.
Minulle ei miehet sanele millaisia vaatteita käytän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003124359- 152193
- 1872004
- 1041423
- 701291
- 74952
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2869Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119804Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59726