Toimintanne on kuin suoraan Haren oppikirjasta. Terveet ihmiset alkaisivat kysellä miten muutamme toimintatapaamme.
Vellut syyttävät Kaleva-peliä kun vellunaama on vino.
Olette täysiä lapsia -kasvakaa aikuisiksi itkupillit.
Itse olette maineenne hankkineet vellut, - ei Kaleva
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka olisi puhunut Kalevan maineen menettämisestä, demonipesä?
Sinä vääristelet ja kääntelet asioita ihan hullunkurisesti. Kaleva on mustamaalannut meitä Jumalan lapsia jo useita vuosia ja siitä tässä on kyse. Ei siitä, että Kaleva itse olisi maineensa menettänyt. Me emme halua tilata tällaista lehteä, joka käy taisteluun meikäläisiä vastaan. Siksi boikotoimme Kalevaa!Haastakaa Kaleva oikeuteen jos se mielestänne valehtelee vanhoillislestadiolaisuudesta!
Yksinkertaista?
Ylpeilette että kaikki tekemänne on siunauksellista ja hyvää. Nyt häpeätte tekojanne kuin pienet oravat. Häpeä osoittaa että tiedätte vl-liikkeen tekoset vääriksi.Luetun ymmärtämistä demonipesä, luetun ymmärtämistä.
Itse olette maineenne mustanneet. Niin vellu makaa kuin petaa!- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Luetun ymmärtämistä demonipesä, luetun ymmärtämistä.
Itse olette maineenne mustanneet. Niin vellu makaa kuin petaa!Älä yleistä muutamien ihmisten tekemiä rikoksia koskemaan koko Jumalan valtakuntaa! Kai tiedät, että Jumalan valtakunnassa on myös mätiä kaloja, jotka käyttävät rippiä väärin. Sitä ei saa ikinä käyttää rikoksen peitteenä. Oikea Jumalan lapsi tahtoo sovittaa tekosensa myös maallisen lain mukaisesti. Ne, jotka näin ei ole toimineet, ovat mustanneet vain oman maineensa, ei meidän kaikkien. Kumpa sinä demonipesä ymmärtäisit tämän. Ai niin, ku ne demonit. Ne vie sinulta näkökyvyn!
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Luetun ymmärtämistä demonipesä, luetun ymmärtämistä.
Itse olette maineenne mustanneet. Niin vellu makaa kuin petaa!Taas karkasi rietas pikkupiru demonipesästä rienaamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Älä yleistä muutamien ihmisten tekemiä rikoksia koskemaan koko Jumalan valtakuntaa! Kai tiedät, että Jumalan valtakunnassa on myös mätiä kaloja, jotka käyttävät rippiä väärin. Sitä ei saa ikinä käyttää rikoksen peitteenä. Oikea Jumalan lapsi tahtoo sovittaa tekosensa myös maallisen lain mukaisesti. Ne, jotka näin ei ole toimineet, ovat mustanneet vain oman maineensa, ei meidän kaikkien. Kumpa sinä demonipesä ymmärtäisit tämän. Ai niin, ku ne demonit. Ne vie sinulta näkökyvyn!
Jos et itse ymmärrä niin aggressiosi näkyy tuossa nimittelyssä. Olen samaa mieltä kanssasi, ei 95 % jäsenistön tekemisistä saa leimata koko yhteisöä,
Anonyymi kirjoitti:
Taas karkasi rietas pikkupiru demonipesästä rienaamaan.
niin makaat kuin petaat ei ole rienausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174456
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261394Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19944Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 20931
- 171914