Toimintanne on kuin suoraan Haren oppikirjasta. Terveet ihmiset alkaisivat kysellä miten muutamme toimintatapaamme.
Vellut syyttävät Kaleva-peliä kun vellunaama on vino.
Olette täysiä lapsia -kasvakaa aikuisiksi itkupillit.
Itse olette maineenne hankkineet vellut, - ei Kaleva
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka olisi puhunut Kalevan maineen menettämisestä, demonipesä?
Sinä vääristelet ja kääntelet asioita ihan hullunkurisesti. Kaleva on mustamaalannut meitä Jumalan lapsia jo useita vuosia ja siitä tässä on kyse. Ei siitä, että Kaleva itse olisi maineensa menettänyt. Me emme halua tilata tällaista lehteä, joka käy taisteluun meikäläisiä vastaan. Siksi boikotoimme Kalevaa!Haastakaa Kaleva oikeuteen jos se mielestänne valehtelee vanhoillislestadiolaisuudesta!
Yksinkertaista?
Ylpeilette että kaikki tekemänne on siunauksellista ja hyvää. Nyt häpeätte tekojanne kuin pienet oravat. Häpeä osoittaa että tiedätte vl-liikkeen tekoset vääriksi.Luetun ymmärtämistä demonipesä, luetun ymmärtämistä.
Itse olette maineenne mustanneet. Niin vellu makaa kuin petaa!- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Luetun ymmärtämistä demonipesä, luetun ymmärtämistä.
Itse olette maineenne mustanneet. Niin vellu makaa kuin petaa!Älä yleistä muutamien ihmisten tekemiä rikoksia koskemaan koko Jumalan valtakuntaa! Kai tiedät, että Jumalan valtakunnassa on myös mätiä kaloja, jotka käyttävät rippiä väärin. Sitä ei saa ikinä käyttää rikoksen peitteenä. Oikea Jumalan lapsi tahtoo sovittaa tekosensa myös maallisen lain mukaisesti. Ne, jotka näin ei ole toimineet, ovat mustanneet vain oman maineensa, ei meidän kaikkien. Kumpa sinä demonipesä ymmärtäisit tämän. Ai niin, ku ne demonit. Ne vie sinulta näkökyvyn!
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Luetun ymmärtämistä demonipesä, luetun ymmärtämistä.
Itse olette maineenne mustanneet. Niin vellu makaa kuin petaa!Taas karkasi rietas pikkupiru demonipesästä rienaamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Älä yleistä muutamien ihmisten tekemiä rikoksia koskemaan koko Jumalan valtakuntaa! Kai tiedät, että Jumalan valtakunnassa on myös mätiä kaloja, jotka käyttävät rippiä väärin. Sitä ei saa ikinä käyttää rikoksen peitteenä. Oikea Jumalan lapsi tahtoo sovittaa tekosensa myös maallisen lain mukaisesti. Ne, jotka näin ei ole toimineet, ovat mustanneet vain oman maineensa, ei meidän kaikkien. Kumpa sinä demonipesä ymmärtäisit tämän. Ai niin, ku ne demonit. Ne vie sinulta näkökyvyn!
Jos et itse ymmärrä niin aggressiosi näkyy tuossa nimittelyssä. Olen samaa mieltä kanssasi, ei 95 % jäsenistön tekemisistä saa leimata koko yhteisöä,
Anonyymi kirjoitti:
Taas karkasi rietas pikkupiru demonipesästä rienaamaan.
niin makaat kuin petaat ei ole rienausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046