Itse olette maineenne hankkineet vellut, - ei Kaleva

Toimintanne on kuin suoraan Haren oppikirjasta. Terveet ihmiset alkaisivat kysellä miten muutamme toimintatapaamme.

Vellut syyttävät Kaleva-peliä kun vellunaama on vino.

Olette täysiä lapsia -kasvakaa aikuisiksi itkupillit.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka olisi puhunut Kalevan maineen menettämisestä, demonipesä?
      Sinä vääristelet ja kääntelet asioita ihan hullunkurisesti. Kaleva on mustamaalannut meitä Jumalan lapsia jo useita vuosia ja siitä tässä on kyse. Ei siitä, että Kaleva itse olisi maineensa menettänyt. Me emme halua tilata tällaista lehteä, joka käy taisteluun meikäläisiä vastaan. Siksi boikotoimme Kalevaa!

      • Haastakaa Kaleva oikeuteen jos se mielestänne valehtelee vanhoillislestadiolaisuudesta!

        Yksinkertaista?

        Ylpeilette että kaikki tekemänne on siunauksellista ja hyvää. Nyt häpeätte tekojanne kuin pienet oravat. Häpeä osoittaa että tiedätte vl-liikkeen tekoset vääriksi.


      • Luetun ymmärtämistä demonipesä, luetun ymmärtämistä.

        Itse olette maineenne mustanneet. Niin vellu makaa kuin petaa!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Luetun ymmärtämistä demonipesä, luetun ymmärtämistä.

        Itse olette maineenne mustanneet. Niin vellu makaa kuin petaa!

        Älä yleistä muutamien ihmisten tekemiä rikoksia koskemaan koko Jumalan valtakuntaa! Kai tiedät, että Jumalan valtakunnassa on myös mätiä kaloja, jotka käyttävät rippiä väärin. Sitä ei saa ikinä käyttää rikoksen peitteenä. Oikea Jumalan lapsi tahtoo sovittaa tekosensa myös maallisen lain mukaisesti. Ne, jotka näin ei ole toimineet, ovat mustanneet vain oman maineensa, ei meidän kaikkien. Kumpa sinä demonipesä ymmärtäisit tämän. Ai niin, ku ne demonit. Ne vie sinulta näkökyvyn!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Luetun ymmärtämistä demonipesä, luetun ymmärtämistä.

        Itse olette maineenne mustanneet. Niin vellu makaa kuin petaa!

        Taas karkasi rietas pikkupiru demonipesästä rienaamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä yleistä muutamien ihmisten tekemiä rikoksia koskemaan koko Jumalan valtakuntaa! Kai tiedät, että Jumalan valtakunnassa on myös mätiä kaloja, jotka käyttävät rippiä väärin. Sitä ei saa ikinä käyttää rikoksen peitteenä. Oikea Jumalan lapsi tahtoo sovittaa tekosensa myös maallisen lain mukaisesti. Ne, jotka näin ei ole toimineet, ovat mustanneet vain oman maineensa, ei meidän kaikkien. Kumpa sinä demonipesä ymmärtäisit tämän. Ai niin, ku ne demonit. Ne vie sinulta näkökyvyn!

        Jos et itse ymmärrä niin aggressiosi näkyy tuossa nimittelyssä. Olen samaa mieltä kanssasi, ei 95 % jäsenistön tekemisistä saa leimata koko yhteisöä,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas karkasi rietas pikkupiru demonipesästä rienaamaan.

        niin makaat kuin petaat ei ole rienausta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe