UIMAHALLI.

Anonyymi

Milloin remontti alkaa,vai alkaako lainkaan. Käytetäänkö vakuutusrahat velkojen lyhennykseen,kulttuuritaloon tai Honkavuorelle? Mitään ei ole tapahtunut .ei remonttimiehiä ei mitään liikettä ole näkynyt.!

26

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaupungin omat palkkalistalla olevat remppamiehet ovat talvilomalla, omalla lomalla tai lomautettuna, oven avain on hukassa ja työkoneet kadoksissa Oulusta ei ostopalevlutyönjohtaja ehdi ennen syksyä tarkkailemaan, annnetaan olla.
      joten uimahallin remontti se nyt vaan on jäänyt jotenkin mielestä, mennyt ohitse ja ei vanhoilla asioilla paikkakunnalla ole bruukattu palata.
      a vot, uuden valtuuston äänetys eli 1 höynäytys tulee tässä; uimahalli päätetään purkaa, tilalle tulee parkkipaikka äänenkäyttö 2 höynäytykselle, kulttuuritalolle.

      Tää on valistunut ei suinkaan arvaus, vaan tietämys, kas kun rikolliset palaavat rikospaikalleen, yllätysvedätysten kokemus on kovaa voimaa.

    • Anonyymi

      LOPETA!!!!

      • Anonyymi

        Mikä pitää lopettaa ja miksi?? Sana on vapaa!


      • Anonyymi

        vaikka minä lopettaisin, sinä jatkaisit, joten anna olla jo muiden opettaminen ja ohjaaminen.


    • Anonyymi

      Voitas tuokin ajaa pillarilla nurin ja rakentaa pikkasen suurempi halli, tuo uimahalli on kuitenkin todella kovassa käytössä ja paljon tärkeämpi kuin kulttuuritalo. Hiljasta tuolla hallilla on ollut, ei oo näkynyt liikettä aikoihin.

      • Anonyymi

        väliaika tietoa uimahallin remontista. kaupungin urakkamiehet ovat viime viikolla saaneet vihdoinkin ison uima-altaan veden äyskäröityä pois, ja nyt ensi-viikolla he alkavat katsella muitakin hommia, kuten koko viikoksi aivojumitus ihmetellessä esim miksi saunassa on yhä kiukaat tulipunaisina päällä, suihkutiloissa tulva ja valot ja miksi lasten altaan vesi kiehuu?


    • Anonyymi

      Olis mukava saaha väliaikatietoa,miten uimahallin remppa on edistynyt .Onko pysytty aikataulussa ja onko toiveita päästä saunaan ja uimaan ( halliin ) vielä tämän vuoden aikana.Muutamat käyvät naapurikunnissa,mutta kaikilla ei ole siihen mahollisuutta.

    • Anonyymi

      Joko tekninen antanut selvityksen miksi edellisen remontin urakoi luvattomat sähkärit?

      • Anonyymi

        shhh älä puhu , sovittiin poikien kesken ettei sopimuskuvioista puhuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        shhh älä puhu , sovittiin poikien kesken ettei sopimuskuvioista puhuta.

        Tukesin sivuilta kyllä selviää minuutissa milloin ko pulju rekisteröity? Ja lisäksi luvan haltian pitää olla työsuhteessa yrityksessä?


      • Anonyymi

        Hoitajat,, kieroin ammattikunta.


    • Anonyymi

      Asukkaita eli veronmaksajia on vähän,kaivos lopettaa ja yrityksillä menee huonosti ??? Ei taida näillä taloustiedoila olla uimahalli ensimmäisenä rahankäyttö listalla??? Ja tietysti vielä terveydenhuolto kulut on pilvissä,kun joululomalaiset toivat koronan Pyhäjärvelle.

      • Anonyymi

        Eikö se vakuutus korvaa remontin,vai oliko edes vakuutusta?


      • Anonyymi

        Hahh hhaaaa vai että Pyhäjärven hallinto hoitelis ja vastaisi omaisuutemme huolellisesta hoidosta ja että vielä vahinkovakuuttamishommat? Tuntuu ihan sadulta tai kummajaisjutulta.


    • Anonyymi

      Hiljaisuudessa taas suunnitellaan ihan ihmeitä!? Salassa pidettävä-sekret! Tästä ei sitte huudella!

    • Anonyymi

      Voisiko Selänne-/Pyhäjärvilehti tehdä haastattelun /artikkelin asianomistaja/remontinteettäjälle/remontintekijälle uimahallin olevasta/ tulevasta tilanteesta..vihdoinkin selvitystä asiaan. Terveisin ärtynyt veronmaksaja /uimahallissa kävijä.

      • Anonyymi

        väliaika tietoa uimahallin remontista. kaupungin urakkamiehet ovat viime viikolla saaneet vihdoinkin ison uima-altaan veden äyskäröityä pois, ja nyt ensi-viikolla he alkavat katsella muitakin hommia, kuten koko viikoksi aivojumitus ihmetellessä esim miksi saunassa on yhä kiukaat tulipunaisina päällä, suihkutiloissa tulva ja valot ja miksi lasten altaan vesi kiehuu?


      • Anonyymi

        Ei kannata Pyhäjärvelle korjata uimahallia,kun Kiuruvedellä on peruskorjattu uimahalli ja Haapajärvellä on uusi uimahalli.Käykää muualla polskimassa.Pyhäjärvellä on hiihto Pyhäasia,joten hiihtäkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata Pyhäjärvelle korjata uimahallia,kun Kiuruvedellä on peruskorjattu uimahalli ja Haapajärvellä on uusi uimahalli.Käykää muualla polskimassa.Pyhäjärvellä on hiihto Pyhäasia,joten hiihtäkää.

        Ei kai tommosta vahinkoo oiss tullukkaan, jos olisi ollut ammattilaisten hyppysissä . Kalliita ovat oppipoikien tohellukset, niin huollossa kuin käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata Pyhäjärvelle korjata uimahallia,kun Kiuruvedellä on peruskorjattu uimahalli ja Haapajärvellä on uusi uimahalli.Käykää muualla polskimassa.Pyhäjärvellä on hiihto Pyhäasia,joten hiihtäkää.

        Haapajärvenkin hallilla on henkilömäärä rajoitus!


    • Anonyymi

      Jos kylpylähotellia suunnittelette ni ennenkuin päätätte kilpailuttaa uimahallin purkamisen niin ehdottaisin että korjataan uimahallista kirjasto. Siinä ei haittaisi edes allas vaan saisi viihtyisästi eritasoisia kultturelli tiloja.

    • Anonyymi

      Näyttää siltä, että remontti ei vaan etene. Liekö vakuutusrahat saamatta? Mikä siellä mättää, kun asiat ei etene?

      • Anonyymi

        Täytyy tutkia ja sitten vasta maksaa. Kas pojat, se ei ole niin yksinkertainen juttu. On selvitettävä, mistä moinen sattuma. Oiskoon tietoa, oiskoon taitoa. Ja entäs sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tutkia ja sitten vasta maksaa. Kas pojat, se ei ole niin yksinkertainen juttu. On selvitettävä, mistä moinen sattuma. Oiskoon tietoa, oiskoon taitoa. Ja entäs sitten?

        Hiihtoon Honkavuorelle sijoitetaan kaupungin varoja,makso mitä makso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiihtoon Honkavuorelle sijoitetaan kaupungin varoja,makso mitä makso.

        Paljonko lie hiihtäjiä? Kilipaileeko Pellikka vähistä hiihtäjistä? Nätimpi pysäköidä asfaltille. Joko pääsee pennistä pelaamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko lie hiihtäjiä? Kilipaileeko Pellikka vähistä hiihtäjistä? Nätimpi pysäköidä asfaltille. Joko pääsee pennistä pelaamaan?

        Menehän ladulle kävelemään vai onko kohmelo?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe