Onko kenelläkään kokemusta noista, jos antaa panna paljaalla, kun on kumiallergia ?
N. 27v.
HPV- rokotus ja PrEP lääkitys kimppajutuissa.
9
72
Vastaukset 9
- Anonyymi
Rokote on Papillooma virusta varten ja tuo lääke estää Hivin tarttumisen. Ei oo omakohtaista kokemusta, mutta asiallisia varmaan.
- Anonyymi
Käytä latex kondomia myös.
Ja katot vähän kenen annat panna
- Anonyymi
Vaimolla on tuo PreP lääkitys ja muutama vuosi sitten ulkomailta tilattu HPV rokote. Suomessa tuota rokotetta ei silloin saanut. Ei ole ollut mitään haittavaikutuksia. Ehkäisy hoitui aikaisemmin pillereillä, nyt on putket laitettu poikki. Kimppoja on ollut paljon ja kondomia käytetty... no ei niin säännöllisesti.
- Anonyymi
Minkä ikäisiä olette ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ?
47 / 58... Mitäs sitten ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
47 / 58... Mitäs sitten ?
Saakos tuon rokotuksen myös sanotaan 40 v. ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saakos tuon rokotuksen myös sanotaan 40 v. ?
Kyllä saa, en tiedä Suomesta, mutta esim. Usassa kyllä. PreP lääkettä saa Suomestakin, kunhan kertoo, että on riskirymässä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saa, en tiedä Suomesta, mutta esim. Usassa kyllä. PreP lääkettä saa Suomestakin, kunhan kertoo, että on riskirymässä :)
Mikään ei suojaa taudeilta ei edes kumiukko jos ei sitäkään osaa käyttää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4291771- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38777Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29724- 55711
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht421656- 44645
- 63553
- 88547
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37541