aloitin työnteon 14 vuotiaana ja ensimmäisen politiikojen valheen kuuli kun istutin kuusentaimia peltoon kasvamaan pomo sanoi kun nyt teet työtä saat 65 vuotiaana eläkettä , ei ole näkynyt senttiäkään eikä penniäkään niistä maksetuista rahoista ja tämä pitäisi olla hyvinvointi valtio, nyt vain eläke leikkantuu joka vuosi pienenee.
Mihinkä ollaan menossa muu ei ole varmaa kuin kuolema
miksi nuoriso ei pärjää
Anonyymi
3
233
Vastaukset
- Anonyymi
Eläkettä alkaa kertyä vasta 21 vuotiaana palkkatuloista?
- Anonyymi
Taisi pomosi husettaa sinua. Maksoi palkkasi pimeänä ja se saamasi tilinauha oli huijausta. Kaikki eläkevakuutusmaksut palkasta maksamatta. Pomosi ei varmaankaan ollut poliitikko vaan ns. hui-jari.
- Anonyymi
vai olikio sittenkin poliitikko kun noin osasi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749