Maanantaina menen katselemaan

Anonyymi

uusia upeita Toyotia, se vain vähän huolestuttaa että onkohan Toyota liikkeissa pullakahvi ja keksi tarjoilua kun on tämä korona. Että saako niitä pullakahveja ja keksejä. Se on kyllä paha takaisku jos ei ole tarjoilua.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiesithän että Toyota oli vuoden 2020 myydyin auto sekä Toyota Corolla voitti TM:n järjestämän talvivertailun ylivoimaisesti.

      • Anonyymi

        Minä haluan maksimoida kurjuuden, siksi ostan Toyotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan maksimoida kurjuuden, siksi ostan Toyotan.

        Minä en osta tojotaa. Minä ostan pullakahvit. Niih.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en osta tojotaa. Minä ostan pullakahvit. Niih.

        Se on paha takaisku Tojo kauppiaalle, kun vain pullakahvilla kuljet mutta autoa ei ole vara ostaa.. Näinkö se menee.


      • Anonyymi

        Entä sitten? Tuo kertoo vain suomalaisen tietämättömyydestä ja tyhmyydestä kun ostaa ruostuvan ja meluisimman auton. Talvivertailu on ehkä tyhmin vertailu ja sen kriteerit ja painotukset muuttuu lähes vuosittäin. Ennen tärkeää oli kylmäpäästöt ja nyt oli lämmityslaitteen nopeus 15- 23 asteissa ja sillä Corolla vei "voiton", vaikka mielestäni tärkein asia. eli jarrut oli Toyotassa surkeat ja melu pahin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten? Tuo kertoo vain suomalaisen tietämättömyydestä ja tyhmyydestä kun ostaa ruostuvan ja meluisimman auton. Talvivertailu on ehkä tyhmin vertailu ja sen kriteerit ja painotukset muuttuu lähes vuosittäin. Ennen tärkeää oli kylmäpäästöt ja nyt oli lämmityslaitteen nopeus 15- 23 asteissa ja sillä Corolla vei "voiton", vaikka mielestäni tärkein asia. eli jarrut oli Toyotassa surkeat ja melu pahin.

        Ottaahan se pattiin että oma vigavaageni on pajalla joka toinen viikko. tulet purkamaan pahaa oloa tänne toyota palstalle ja levität perättömiä valheitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaahan se pattiin että oma vigavaageni on pajalla joka toinen viikko. tulet purkamaan pahaa oloa tänne toyota palstalle ja levität perättömiä valheitasi.

        Skoodaköppänä taisi jäädä viimeiseksi talvitestissä!! Hihooo!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaahan se pattiin että oma vigavaageni on pajalla joka toinen viikko. tulet purkamaan pahaa oloa tänne toyota palstalle ja levität perättömiä valheitasi.

        Onko sulla ongelmia autosi kanssa, otan osaa.
        Olisit ostanut länsiauton, niin ei tarvitsisi kärvistellä Toyotan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoodaköppänä taisi jäädä viimeiseksi talvitestissä!! Hihooo!!!

        TM parhaillaan olevassa talvitestissä Tojot jo ojan pohjalla rämpii, ei tule nyt testivoittoa.


    • Anonyymi

      Minäpäs sain viimeksi Toyota liikkeessä oikein munkkikahvit, niitä ei kuka tahansa saakaan . Pitää olla VIP- henkilö että saa munkkikahvit.

    • Anonyymi

      Toyota on rikki
      Ei pilveäkään
      Niin kauas kuin silmä kantaa
      Ei pisaraakaan vettä
      Moneen päivään
      Oksennus suussani
      Muovisandaalit jaloissani
      Menen Toyotaan
      Yritän käynnistää
      Kunnolliset autot
      Suhahtavat ohi

    • Anonyymi

      Toyotan liikkeessä vieraileva saa höyryävän kuumaa Presidenttikahvia ja pumpulinpehmyttä voisilmäpullaa, nam.

    • Anonyymi

      Meille tojotisteille tarjotaan VIP-palvelua. Eikä muu kelpaisikaan

      • Anonyymi

        Skooda-gubeille annetaan kaarassa eilistä mikrossa lämmitettyä vanhaa sumppia ja tarjoustalon laarista ostettua -50% viime viikkoista känttyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skooda-gubeille annetaan kaarassa eilistä mikrossa lämmitettyä vanhaa sumppia ja tarjoustalon laarista ostettua -50% viime viikkoista känttyä.

        volkkarin ostajalle taas tarjotaan hitlerin kirjaa "taisteluni"


    • Anonyymi

      Sain kahvia ja pullaa ja keksejäkin, maiskis ja luottomyyjä jutteli mukavia sekä kehui RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premiumia, sanoi että se on todella mukava, tehokas, hyvä ajo-ominaisuuksiltaan ja turvallisin auto koskaan, kysyi vielä että laitetaanko johtajalle tilaukseen. Tulin oikein hyvälle mielelle, röyhistin rintaani ja siltä istumalta tilasin ja kaikki herkut vielä päälle. En malta odottaa että saan uuden Premiumin ajoon, sitten kyllä kelpaa mennä markettiin.

      • Anonyymi

        Onnittelut uudesta loistoautosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut uudesta loistoautosta.

        Muista, ettet käännä ohjauspyörää ettei mene kyljelleen.


      • Anonyymi

        Minulle ja eukolle luotto myyjä tarjosi plättyjä kerma vaahdolla ja mansikka hillolla oikein sitä kallista dronninkholmmia sekä presitentti kahvetta. Innostuttiin uudesta seinästä ladattavasta Ravurista ja laitettiin koe ajamatta nimi tilaus sopimukseen. Samalla ihasteltiin kaikki uudet Toyotat hallissa läpi. On siellä mukava käydä joka viikko!


    • Anonyymi

      Pullaa on aina tarjolla. Luottomyyjä tunkee pullan kokonaisena asiakkaan kurkkuun, jos se alkaa kyselemään Tojotien vioista.

    • Anonyymi

      Japaniinko matkustat jos meinaat upeita Toyotia katsella?
      Täältä et löydä kuin sen Bemarin tekemän.

    • Anonyymi

      Kiva kattella noit rimpuloita, en kyllä vaivoiksi ostaisi tuollaista rahareikää!🤪🤪🤪

      • Anonyymi

        Milläpä se rahaton....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläpä se rahaton....

        En Toyotaa huoli koskaan, eikä ole rahasta kiinni.
        Tyhmä pitää olla jos haluaa ruostuvan, meluisan ja nykyään kovin vikaisen huojujan.


    • Anonyymi

      Luottomyyjän tarjoamat makoisat pullakahvit ovat viikon kohokohta. Samalla hän voi kaupata minulle hintavan auton ja minä osoitan olevani merkkiuskollinen. Me ollaan suunniteltu oman uskonlahkon perustamista Tojon palvojille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe