Tulin pitämään vahtia. Risto juoksee Annen perässä..
Nonniin, täälläkö se Risto luuraa?
17
91
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas..jatkuu..
- Anonyymi
Mun pitäis Anne. Sillä Anne on näköjää aika kovakuntoinen ku Risto ei oo saanu sitä kiinni viel kymmenessä vuodessakaan! Kyl maar mun pitöis olka Anne sil mä en jaksa juosta metriäkää. Hähähähöhöhääää
- Anonyymi
RistonVaimo kirjoitti:
Ei Risto jaksa juosta, juovaan olutta. Kilpikonnakin pääsee karkuun.
Risto kuulostaa sitte minun kuules unelmamieheltä.. annapa kuules numero nii meikäläinen tavottelleepi sitä heti. Oon iha komia akka jos viittin vähä syörä vähemmän. No ei kai se Risto ny meikäläisistä kuitenkaa ku kerta nii rymynny sen Annen peräsintä.
Anonyymi kirjoitti:
Risto kuulostaa sitte minun kuules unelmamieheltä.. annapa kuules numero nii meikäläinen tavottelleepi sitä heti. Oon iha komia akka jos viittin vähä syörä vähemmän. No ei kai se Risto ny meikäläisistä kuitenkaa ku kerta nii rymynny sen Annen peräsintä.
Pidä näppis erossa Ristosta.
- Anonyymi
RistonVaimo kirjoitti:
Pidä näppis erossa Ristosta.
Mmh. Pitänee kai luovuttaa ku on nii komija vaimoki riistolla. Mut tiiäppä se että minä unelmoin joka yö siitä että saisin olla ojentamassa kuule sen kaljatölkin ristille ja vähä pyllistellä siinä eessä ku se tuijottaa salkkareiden uusintoja. Kyl minä en nyt pysty lopettaa tätä kirjotusta oon kyl ny nii pahoillani ku on se Risto vaa se minu halujeni kohde.
- Anonyymi
RistonVaimo kirjoitti:
Pidä näppis erossa Ristosta.
Oot ihan ukon veljen eukon näköinen, mut ainakin koleme kertaa laihempi. Oisitko lehtolapsi.
Risto tiedät, oon ainoa nainen joka oikeasti rakastaa sinua!
https://m.youtube.com/watch?v=HJwNvMcsJaw- Anonyymi
Kaikki me tieretään se. Minä kuule hurraamista siulle upia eukko notta jos Risto ei tottelos sua nii näetäpä sille vähä haukunta persauksiin .. eikös tota sanota et jokaasen Riston takana on yks sitkiä akka! Tai jottai sinnepäe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki me tieretään se. Minä kuule hurraamista siulle upia eukko notta jos Risto ei tottelos sua nii näetäpä sille vähä haukunta persauksiin .. eikös tota sanota et jokaasen Riston takana on yks sitkiä akka! Tai jottai sinnepäe
Kaulinta. Perkeles ku tää näppäimistö ei tottele mimmi sitte laenkaa
- Anonyymi
Ei oo näkyny
- Anonyymi
hah hahh ha hlol lol nosto hyvö
- Anonyymi
Ollaa me nii vitsikkäitä
- Anonyymi
Tätäkö sä harrastat? Juot jatkuvasti ja trollaat palstalla,... Meno on kun tarkkiksella 😂
- Anonyymi
RistonVaimo kirjoitti:
Oon absolutisti, Risto rakkaani taas ei..
Sääli... <3
- Anonyymi
Voi pyhä Sylvi. Nyt on kehitelty vielä Riston Vaimo kirjoittaja. Jaa. No tässä exvaimo hei vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
