Nonniin, täälläkö se Risto luuraa?

Tulin pitämään vahtia. Risto juoksee Annen perässä..

17

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaahas..jatkuu..

    • Anonyymi

      Mun pitäis Anne. Sillä Anne on näköjää aika kovakuntoinen ku Risto ei oo saanu sitä kiinni viel kymmenessä vuodessakaan! Kyl maar mun pitöis olka Anne sil mä en jaksa juosta metriäkää. Hähähähöhöhääää

      • Ei Risto jaksa juosta, juovaan olutta. Kilpikonnakin pääsee karkuun.


      • Anonyymi
        RistonVaimo kirjoitti:

        Ei Risto jaksa juosta, juovaan olutta. Kilpikonnakin pääsee karkuun.

        Risto kuulostaa sitte minun kuules unelmamieheltä.. annapa kuules numero nii meikäläinen tavottelleepi sitä heti. Oon iha komia akka jos viittin vähä syörä vähemmän. No ei kai se Risto ny meikäläisistä kuitenkaa ku kerta nii rymynny sen Annen peräsintä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Risto kuulostaa sitte minun kuules unelmamieheltä.. annapa kuules numero nii meikäläinen tavottelleepi sitä heti. Oon iha komia akka jos viittin vähä syörä vähemmän. No ei kai se Risto ny meikäläisistä kuitenkaa ku kerta nii rymynny sen Annen peräsintä.

        Pidä näppis erossa Ristosta.


      • Anonyymi
        RistonVaimo kirjoitti:

        Pidä näppis erossa Ristosta.

        Mmh. Pitänee kai luovuttaa ku on nii komija vaimoki riistolla. Mut tiiäppä se että minä unelmoin joka yö siitä että saisin olla ojentamassa kuule sen kaljatölkin ristille ja vähä pyllistellä siinä eessä ku se tuijottaa salkkareiden uusintoja. Kyl minä en nyt pysty lopettaa tätä kirjotusta oon kyl ny nii pahoillani ku on se Risto vaa se minu halujeni kohde.


      • Anonyymi
        RistonVaimo kirjoitti:

        Pidä näppis erossa Ristosta.

        Oot ihan ukon veljen eukon näköinen, mut ainakin koleme kertaa laihempi. Oisitko lehtolapsi.


      • Anonyymi

        Kaikki me tieretään se. Minä kuule hurraamista siulle upia eukko notta jos Risto ei tottelos sua nii näetäpä sille vähä haukunta persauksiin .. eikös tota sanota et jokaasen Riston takana on yks sitkiä akka! Tai jottai sinnepäe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki me tieretään se. Minä kuule hurraamista siulle upia eukko notta jos Risto ei tottelos sua nii näetäpä sille vähä haukunta persauksiin .. eikös tota sanota et jokaasen Riston takana on yks sitkiä akka! Tai jottai sinnepäe

        Kaulinta. Perkeles ku tää näppäimistö ei tottele mimmi sitte laenkaa


    • Anonyymi

      Ei oo näkyny

    • Anonyymi

      hah hahh ha hlol lol nosto hyvö

      • Anonyymi

        Ollaa me nii vitsikkäitä


    • Anonyymi

      Tätäkö sä harrastat? Juot jatkuvasti ja trollaat palstalla,... Meno on kun tarkkiksella 😂

      • Oon absolutisti, Risto rakkaani taas ei..


      • Anonyymi
        RistonVaimo kirjoitti:

        Oon absolutisti, Risto rakkaani taas ei..

        Sääli... <3


    • Anonyymi

      Voi pyhä Sylvi. Nyt on kehitelty vielä Riston Vaimo kirjoittaja. Jaa. No tässä exvaimo hei vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe