Nonniin, täälläkö se Risto luuraa?

Tulin pitämään vahtia. Risto juoksee Annen perässä..

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaahas..jatkuu..

    • Anonyymi

      Mun pitäis Anne. Sillä Anne on näköjää aika kovakuntoinen ku Risto ei oo saanu sitä kiinni viel kymmenessä vuodessakaan! Kyl maar mun pitöis olka Anne sil mä en jaksa juosta metriäkää. Hähähähöhöhääää

      • Ei Risto jaksa juosta, juovaan olutta. Kilpikonnakin pääsee karkuun.


      • Anonyymi
        RistonVaimo kirjoitti:

        Ei Risto jaksa juosta, juovaan olutta. Kilpikonnakin pääsee karkuun.

        Risto kuulostaa sitte minun kuules unelmamieheltä.. annapa kuules numero nii meikäläinen tavottelleepi sitä heti. Oon iha komia akka jos viittin vähä syörä vähemmän. No ei kai se Risto ny meikäläisistä kuitenkaa ku kerta nii rymynny sen Annen peräsintä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Risto kuulostaa sitte minun kuules unelmamieheltä.. annapa kuules numero nii meikäläinen tavottelleepi sitä heti. Oon iha komia akka jos viittin vähä syörä vähemmän. No ei kai se Risto ny meikäläisistä kuitenkaa ku kerta nii rymynny sen Annen peräsintä.

        Pidä näppis erossa Ristosta.


      • Anonyymi
        RistonVaimo kirjoitti:

        Pidä näppis erossa Ristosta.

        Mmh. Pitänee kai luovuttaa ku on nii komija vaimoki riistolla. Mut tiiäppä se että minä unelmoin joka yö siitä että saisin olla ojentamassa kuule sen kaljatölkin ristille ja vähä pyllistellä siinä eessä ku se tuijottaa salkkareiden uusintoja. Kyl minä en nyt pysty lopettaa tätä kirjotusta oon kyl ny nii pahoillani ku on se Risto vaa se minu halujeni kohde.


      • Anonyymi
        RistonVaimo kirjoitti:

        Pidä näppis erossa Ristosta.

        Oot ihan ukon veljen eukon näköinen, mut ainakin koleme kertaa laihempi. Oisitko lehtolapsi.


      • Anonyymi

        Kaikki me tieretään se. Minä kuule hurraamista siulle upia eukko notta jos Risto ei tottelos sua nii näetäpä sille vähä haukunta persauksiin .. eikös tota sanota et jokaasen Riston takana on yks sitkiä akka! Tai jottai sinnepäe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki me tieretään se. Minä kuule hurraamista siulle upia eukko notta jos Risto ei tottelos sua nii näetäpä sille vähä haukunta persauksiin .. eikös tota sanota et jokaasen Riston takana on yks sitkiä akka! Tai jottai sinnepäe

        Kaulinta. Perkeles ku tää näppäimistö ei tottele mimmi sitte laenkaa


    • Anonyymi

      Ei oo näkyny

    • Anonyymi

      hah hahh ha hlol lol nosto hyvö

      • Anonyymi

        Ollaa me nii vitsikkäitä


    • Anonyymi

      Tätäkö sä harrastat? Juot jatkuvasti ja trollaat palstalla,... Meno on kun tarkkiksella 😂

      • Oon absolutisti, Risto rakkaani taas ei..


      • Anonyymi
        RistonVaimo kirjoitti:

        Oon absolutisti, Risto rakkaani taas ei..

        Sääli... <3


    • Anonyymi

      Voi pyhä Sylvi. Nyt on kehitelty vielä Riston Vaimo kirjoittaja. Jaa. No tässä exvaimo hei vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe