Vastaa mies rehellisesti

Anonyymi

Jos saisit valita nyt yhden asian niin minkä näistä ottaisit? :)
a) pizza
b) uusi tietokone
c) halaus minulta

65

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietysti halauksen ottaisin. ;)

      • Anonyymi

        Nai-nen olen kyllä, mutta tuo hali 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nai-nen olen kyllä, mutta tuo hali 🥰

        Mutta missä vaihtoehto d) nautinnollinen rakastelu haluamasi henkilön kanssa 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta missä vaihtoehto d) nautinnollinen rakastelu haluamasi henkilön kanssa 😉

        Ei siinä mitään, etteikö halikin riittäisi 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta missä vaihtoehto d) nautinnollinen rakastelu haluamasi henkilön kanssa 😉

        Ja se sinun olisi sitten "pakko" antaa 😂😝😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se sinun olisi sitten "pakko" antaa 😂😝😂

        Jos saisin päättää, otanko sinulta (mielitietty) halin tai rakastelun, voitko kuvitella, kumpaan päädyn? 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos saisin päättää, otanko sinulta (mielitietty) halin tai rakastelun, voitko kuvitella, kumpaan päädyn? 😂😂😂

        Toki aika suloista olisi, jos pienestä suudelmasta aloitettaisiin... 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki aika suloista olisi, jos pienestä suudelmasta aloitettaisiin... 😘

        Ja joskus, ihan pieni kosketuskin, kuten kädestä kiinni ottaminen, on niin kovin merkityksellinen ❤️


    • Anonyymi

      B)

    • Anonyymi

      Tyhmä kysymys.
      B tietenkin, jos myllyssä on GTX 1080 TI yhteensopivineen osineen.

      Saa monta huoraa sen hinnalla.

    • Anonyymi

      En ole mies mutta ehdottomasti pizza. 💗

    • Anonyymi

      Hali :)

    • Anonyymi

      Pizza ja tietokone.

    • Anonyymi

      Kaula suudelma;)

    • Anonyymi

      Halauksen ja ..

    • Anonyymi

      Ei se pelkkä halaus riittäisi ;)

    • Anonyymi

      En mitään.

    • Anonyymi

      C :

      Tietysti :P

    • Anonyymi

      >Jos saisit valita nyt yhden asian niin minkä näistä ottaisit? :)

      Hmm mietitäänpä kohta kohdalta tilannetta olettaen että viesti oli minulle juuri keneltä haluaisin sen olevan.

      a) pizza
      ok vaihtoehto jos ei olisi lainkaan ruokaa kaapissa eikä jaksaisi kauppaan
      b) uusi tietokone
      no nykyinen on ok tasoa muttei mikään paras, joku myös puhui 1080 näytönohjainmallista mikä ei merkittävästi olisi parempi kuin nykyinen 1070 jotenka en siihen haluaisi vaihtaa.. Eri asia tietysti olisi esim 2080 tai 3080 jossa tehoeron saattaisi jopa nähdä
      c) halaus minulta
      mitä tällä tekee? olen aika tunteeton jotenka en kykenisi tuntemaan mitään sen enempää kuin esim halatessa tyynyä.

    • C) Halaus olis mukava.

    • Ottaisin kaikki. Voitaisiin istua sylikkäin pelaten ja pizzaa syöden. Sä ohjaat hiirtä ja minä näppäimistöä. Ei tuhriinnu vimpaimet siinä syödessä hyvää pitsaa ja nauttien toistemme läheisyydestä.

    • Anonyymi

      No tietokone kyllä voittaa yhden halauksen. Säröytyny tapletti vaatii jo ylösalaisin kääntelyy, että saa kaikki nappulat pelittään.

    • Anonyymi

      Pizzan ja tuoretta verta kaulalta;)

      • Anonyymi

        vampyyrikö siellä kirjoittaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vampyyrikö siellä kirjoittaa..

        Kiltti sellainen,aina laastari mukana))


    • Anonyymi

      ihan halauksen. =) en pitsaa, en tietokonetta, vain halauksen.

      mutta, se että olet iloinen elämässäsi, jo se riittää minulle vallan mainiosti.

    • Anonyymi

      c) halaus olis selkee valinta näistä

    • Anonyymi

      d) toisen kaivollisen kossua.

    • Anonyymi

      Jos olisit nuori kaunis M nainen, niin halaus sinulta.

      • Anonyymi

        Keneltä? :) ootko mies yksin? Olisitko hän...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä? :) ootko mies yksin? Olisitko hän...

        Tottakai olen hän. Milloin tavataan?


    • Anonyymi

      B niin kuin petoeläin

      • Anonyymi

        Minulle myös olisi ihanaa sinun ilo elämässäsi.


    • Anonyymi

      🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

    • Anonyymi

      Saisipa vain halailla koko illan.

    • Anonyymi

      No tietenki halauksen ottaisin, pizza lihottaa ja tietokone hajoaa. Halauksen muisto on ikuinen.

    • Anonyymi

      Kyl mää halata sitä mimmii eniten haluisin. Siinä sen vartalo ois niin tiiviisti kiinni omassani. Tuntisin sen vartalon muodot

    • Anonyymi

      Missä on pienin määrä muovia.

    • Anonyymi

      Pizzaa ja sitten vois antaa halauksen, jos tuo tonnikalapizza olis maukasta. Tietokoneelle en anna sympatiaa.

    • Anonyymi

      Tulipa nälkä eli pitsa.

    • Anonyymi

      Jo parisuhteessa olevana virtuaalinen hali näin corona aikaan .-

    • Aloituksen aikaan olin juuri lopettanut aterian Zarillossa Tampereella ja konekin on liki uusi, joten halaus on looginen vaihtoehto. Vaikkei tämä tarjous varmaan minua koskenutkaan, mutta kun kysyttiin.

      • Anonyymi

        Mee mieluummin mun työmaalle lempäälän ideaparkkiin. Siellä on hyviä ruokapaikkoja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mee mieluummin mun työmaalle lempäälän ideaparkkiin. Siellä on hyviä ruokapaikkoja

        On tullut käytyäkin, ei tosin muutamaan vuoteen, mutta olin tyytyväinen niihin joissa sillon aikanaan tuli käytyä. On mökki seudulla, Idea- ja Powerpark ovat ehtineet tulla tutuiksi :)

        Nyt oli työkeikka Tampereella, niin käytiin syömässä tutussa paikassa ennen paluumatkaa. Ens kerralla sitten jotain muuta, jossain.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        On tullut käytyäkin, ei tosin muutamaan vuoteen, mutta olin tyytyväinen niihin joissa sillon aikanaan tuli käytyä. On mökki seudulla, Idea- ja Powerpark ovat ehtineet tulla tutuiksi :)

        Nyt oli työkeikka Tampereella, niin käytiin syömässä tutussa paikassa ennen paluumatkaa. Ens kerralla sitten jotain muuta, jossain.

        Tampere :D Lenin museo :D :D :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tampere :D Lenin museo :D :D :D

        Taitaa olla pitkäkin aika, kun olet viimeksi Mansessa aikaasi viettänyt? Itse asiassa todella pitkä aika, mutta ei sinne onneksi mikään tai kukaan pakota tässä yhteiskunnassa päätymäänkään.


    • Anonyymi

      halaus

    • Anonyymi

      Ehdottomasti tietokone.

    • Anonyymi

      Halin ja voisin sitten tilata meille pizzat

    • Anonyymi

      Oletko tosissasi miestä hakemassa?

    • Anonyymi

      Olet alaikäinen vielä.

      • Anonyymi

        Vasta lapsi mutta valmis?


    • Anonyymi

      No kyllä mä sen halauksen ottaisin. Tarvitsisin sitä todella.
      Ja voi että, jos olisit se nainen jota 2 kertaa kesällä halasinkin, se olisi parasta. Aivan kuin sä, eli paras.

    • d) viinaa ja pillua

      • Tämä on lentävä lause eräältä toiselta palstalta vuosien takaa :)


      • Anonyymi

    • Tuossa on oikeasti jo kysymyksen asettelussa pikku moka. Vastaa mies rehellisesti.

      Mies ja rehellinen? Eivät mahdu samaan lauseeseen

      • Anonyymi

        Sinulla on pahoja ongelmia, nainen.


    • Anonyymi

      Kyllä se olisi c

    • Anonyymi

      C, C, C. Aina ja joka kerta.
      Vain suihinotto olisi prempi.

    • Anonyymi

      VVMP

    • Anonyymi

      Tältä seudulta ei saa kunnollista pizzaa. Täällä ei enää ole yhtään Italialaista ravintolaa.
      Nämä turkki/kreikka pizzeriat ovat järestään huonoja, eikä kotipizzakaan vakuuta.

      Uskoisin että tietokone olisi ehkä helpoin noista toisen hankkia. Mut en itsekään vielä päättänyt haluanko perinteisen läppärin vai telakoitavan.

      Vaikka halipula on järjetön. Tekee oikeasti kipeää. Sen halauksen voi antaa vain yksi ja ainoa. Hän pahoittaisi mielensä, jos joku toinen halaisi minua. Teen kaikkeni ettei hän koskaan pahoittaisi mieltään, tekemiseni vuoksi.

      Elämässäni on nyt kaikki niin hyvin kuin tällä hetkellä mahdollista. Vaikka emme voi edes tavata, kunnes pandemia maailmalla rauhoittuu. Kohta jo vuosi viime tapaamisesta. Silti tiedän, minun täytyy vain odottaa. En riskeeraa.

    • Anonyymi

      C vaihtoehto ja sitten vähän vielä enemmän. Mieheltä.

    • Anonyymi

      d) suikkarit

    • Anonyymi

      Halaus 🤗

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe