Nainen, Onko kaivatullasi

Anonyymi

Hyvä naismaku?

32

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä mitään hänen naisistaan, onko niitä, miten paljon ja millaisia, joten ??

    • Anonyymi

      Noh. Vaikuttanu et suosii ATN:ä ja varattuja Kaisoja, joten ihan paska

    • Anonyymi

      Tykkää noista YTN naisista, kuten belörf ja mitä niitä nyt muita sellaisia on.

    • Anonyymi

      ainoa vastaus on mutsi.
      mutsi mulle kertoi, pääni olihyvin kirpeässä kunnossa alaikäisenä, äärrimmäisessä tuskassa, että oikeita hirviöitä ei ole olemassa, minä tiedän, niitä on.....
      https://www.youtube.com/watch?v=xhFkcdRxyms
      terveisin. onko nyt herra ylikonstaapeli kaikki aivan varmasti kunnossa, herra konstaapelien kilta? onko nyt hyvä olla?
      suomi?

    • Anonyymi

      Ei.

    • Anonyymi

      On.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      On, koska hän joskus tykkäsi minusta. :D

    • Anonyymi

      Hänen nykyinen puoliso näyttää vähän minulta, eli on hyvä naismaku! :)

      • Anonyymi

        Uuh, mistä tiedät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh, mistä tiedät

        Somessa näin. Ei se nyt ihan minun näköinen ole, mutta jotain samoja kasvonpiirteitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somessa näin. Ei se nyt ihan minun näköinen ole, mutta jotain samoja kasvonpiirteitä on.

        😊 tunnetaanko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😊 tunnetaanko

        Todennäköisesti ei tunneta. Varmaankin tämä on taas niitä juttuja mitkä saattaa muillakin mennä samalla tavalla. t. M


    • Kysymyksen asettelu jättää auki olennaisen asian, sen onko kaivattu toistaiseksi saavuttamaton vai jos saavutettu, vain tilapäisesti etäällä ja siksi kaivattu.

      Jos kaivattu on saavutettu,
      -ei oikein voi vastata kuin TOTTAKAI!
      -tai omata todella hyvä itsetunto ja itsetuntemus vastatakseen muuta

      Jos kaivattu on saavuttamaton,
      -ei voi vastata kuin EI OLE, AIVAN SURKEA
      -tai pitää omata todella hyvä itsetunto ja itsetuntemus vastatakseen muuta

      Ja vastaan exäni (nainen) puolesta, että luultavasti ei ollut eikä välttämättä ole vieläkään :)

    • Anonyymi

      Mistä minä sen tiedän. Eikä asia edes minulle kuulu.

      • Anonyymi

        JA JOS KUULUISI, NIIN ILMOITUS HÄIRIÖITÄ HOITAVAAN VIRASTOTOIMISTOKONTTORRIIN, ei perkele mikä vaiva tämä vauva tässä selvittämässä VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........
        https://www.youtube.com/watch?v=nWVBgkULRYs
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA JOS KUULUISI, NIIN ILMOITUS HÄIRIÖITÄ HOITAVAAN VIRASTOTOIMISTOKONTTORRIIN, ei perkele mikä vaiva tämä vauva tässä selvittämässä VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........
        https://www.youtube.com/watch?v=nWVBgkULRYs
        :)

        Ole jo hiljaa torvi 😒


    • Anonyymi

      On. Tosi nättejä, kauniita naisia hänellä on ollut ja on. Musta se ei ollut kiinnostunut, kun en ollut nätti, enkä kauniskaan. Ei oikeastaan noteerannut mua sillä tavalla.

    • Anonyymi

      Tykkää vaaleista iso rintaisista naisista, nuoremmista.

      • Anonyymi

        Niitä suomen kamaralla riittääkin pilvin pimein🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä suomen kamaralla riittääkin pilvin pimein🤭

        Oli kuinka oli, vastasin kysymykseen.


    • Anonyymi

      Kenestä niistä puhutaan. Seksuaalitasolla ihan se ja sama mutta ystävyys tasolla toivon jokaiselle parasta. Sitten ovat ne "minä olen ystäväni,tuttavani äiti,sisko tai veli"-ihmiset. Tärkeät ihmiset osaavat toivottavasti pysyä erossa näistä.

    • Anonyymi

      Hmm. En tiedä, muttaoivon hänen olevan onnellinen.

      N36 hänen listallaan sija numero 3.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät? Pirun vaikea laittaa ihmisiä numerojärjestykseen


    • Anonyymi

      Kaikin puolin oikein hyvä.

    • Anonyymi

      Ne miehet, joista olen ollut kiinnostunut, ovat hyvin valikoivia naisten suhteen. Se on mielestäni hyvä piirre.

    • Anonyymi

      On toki.
      Olen siellä listalla nro 99

    • On sillä, tykkää vanhemmista naisista :D

    • Anonyymi

      En minä tiedä.

      Ei kai.

      Enkä mä sitä silleen ennee kaipoo, muistoja on kyllä.

    • Anonyymi

      Onhan niistä monet ollu aika upeita, mitä se on mulle esitelly. Niiden näytösten kautta realiteetit iskee päin naamaa, ja pistää miettiin mistä koko jutussa on kyse. Ja kyllähän mä itseki sen näkösii naisii jään tuijottaan, en oikeestaan koe itteeni samaan lajiin kuuluvaksi.

    • Anonyymi

      Jospa olisi.

    • Anonyymi

      Joko iski lukihäiriö tai pahempi puutostila, kun luin kysymyksen "Onko kaivatullasi maksullisia?" 😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe