moi
olisin kelkkaa ostamassa ja netistä lukenu enempi vähempi hyvii/huonoi puolia vähän kaikista merkeistä ja malleista. onko ees sellast kelkkaa mikä olis ns. huoltovapaampi? netissä oli puhetta mm mäntien vaihto väleistä jotka hyppi 3000-15000... ota siitä koppia nyt sitten.
kaikkiinha joutuu tekee huoltoo ja remppaa se on selkee. pitäis tietää vaan vähä että mitä kaikkee pitää esim ku ajettu x määrä saisko siihen vinkkejä? lähinnä iskarit ym alustan osat ja koneen osia.
Arctic Cat F6 Sno Pro 2008 ajettu 8800 km.
tollanen löyty tästä suhkot läheltä mutta onko järkevä. perushuoltoja siihen on tehty ilmotuksen mukaan.
ensi kelkan ostaja
Anonyymi
1
135
Vastaukset
- Anonyymi
Sekkaa telasto,Lynxi ihan hyvä valinta pitkämattoisena,lyhyt matoiset uivat liian syvällä.Aliottajan kannataa aloittaa pitkämattoisella työkelkoilla,niihin kun laittaa leveämmät suksi suojat ,mootori kyllä kestää,niitä kun ei ole revitetty.
Jos löydät Vanhan Winhan 550,niin kunnosta,siinä on hyvät mittasuhteet kovalumisiin talviin,pikkuisen rakennat,levität suksia.Olivat aikoinhaan puollustusvoiman käytössä.
Kestävät koneet,saa myös liikumaan,halutessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775258
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai674668Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1264615Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3411962- 891609
- 931534
- 2571476
- 3371163
- 200991
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.56980