Narsistien uhrien "narsisti" uhrit

Anonyymi

Epävakaa, huonon itsetunnon omaava ja elämänhallinnan kanssa kipuileva (ex)pso diagnosoi sinut narsistiksi ja käyttää tätä aseena mm. oikeudessa tai yrityksenä mustamaalata sinut lähipiirin silmissä. Onko kokemuksia? Vaarallista että näitä sairaita ihmisiä päästetään kertomaan mielikuvitustarinoitaan iltapäivälehdille vaikka oikeasti tarvitsisivat ammattiapua.
Oikeasti narsistisia ihmisiä on erittäin vähän, näiden "uhrit" sen sijaan rikkinäisiä ja apua tarvitsevia. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei anna kenenkään kohdella itseään huonosti saati kävellä yli.

44

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyään kaikki ikävät ihmiset ovat narsisteja, ennen heidät haukuttiin homoiksi.

      • Anonyymi

        Kieltämättä tätä palstaa lukiessa tulee mieleen, että narsisti on samanlainen haukkumasana kuin mikä tahansa muu N- alkuinen haukkumasana. Koska en usko että kaikki tämän foorumin kirjoittajat olisi aidosti niin yksinkertaisia, että menisivät kerta toisensa jälkeen "samaan valheeseen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä tätä palstaa lukiessa tulee mieleen, että narsisti on samanlainen haukkumasana kuin mikä tahansa muu N- alkuinen haukkumasana. Koska en usko että kaikki tämän foorumin kirjoittajat olisi aidosti niin yksinkertaisia, että menisivät kerta toisensa jälkeen "samaan valheeseen."

        Mun mielestä taas narsistinen käytös on hyvin yleistä, mutta narsistinen persoonallisuushäiriödiagnoosi harvinainen, koska diagnoosin saa vain jos ominaisuus vaivaa henkilöä itseään.

        "ppjuhhhjhj"


      • Anonyymi

        nää kaikki jutut on jo teoriatasolla ihan älyttömiä , joten nöistä käydyistä keskusteluista tulee enimmäkseen järjettömiä


        "ppuyyyuuii"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nää kaikki jutut on jo teoriatasolla ihan älyttömiä , joten nöistä käydyistä keskusteluista tulee enimmäkseen järjettömiä


        "ppuyyyuuii"

        Mä pyrin kehittämään jotain ihan uutta ajattelua kaikesta,


        "ppygtgg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä pyrin kehittämään jotain ihan uutta ajattelua kaikesta,


        "ppygtgg"

        koska narsismipulmaa ei ole jyetty järjellisesti ratkomaan mielestäni asiaa pitäisi käsitellä jostakin kokonaan uudesta näkökulmasta

        "ppuyyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska narsismipulmaa ei ole jyetty järjellisesti ratkomaan mielestäni asiaa pitäisi käsitellä jostakin kokonaan uudesta näkökulmasta

        "ppuyyyy"

        mun mielestä olis hyvä suhtautua maailmaan yllätyksellisempänä paikkana.,..niinkuin se onkin.

        "popuiuyyygg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun mielestä olis hyvä suhtautua maailmaan yllätyksellisempänä paikkana.,..niinkuin se onkin.

        "popuiuyyygg"

        https://www.youtube.com/watch?v=IEfS-_a21kk


        Mun mielestä tämä tohtori sanoo hyvin sillä ei ole m,erkitystä onko narsistinen persoonallisuushäiriö vai ei, vaan sillä j os joku valehtelee sulle, raivoaa sulle kohtuuttomalla tavalla, tai muuta sellaista käytöstä.


        "pputggtghjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=IEfS-_a21kk


        Mun mielestä tämä tohtori sanoo hyvin sillä ei ole m,erkitystä onko narsistinen persoonallisuushäiriö vai ei, vaan sillä j os joku valehtelee sulle, raivoaa sulle kohtuuttomalla tavalla, tai muuta sellaista käytöstä.


        "pputggtghjh"

        minä en pidä siitä kun narsisteja oikeen haukutaan minkälaisia he ovat,

        vaan on olemassa sellainen ilmiö jossa ihminen käyttätyy kuten youtuben narsismivideoissa kerrotaan ja josta voi seurata kohteelle tiettyjä "oireita".


        "ppuhhghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä en pidä siitä kun narsisteja oikeen haukutaan minkälaisia he ovat,

        vaan on olemassa sellainen ilmiö jossa ihminen käyttätyy kuten youtuben narsismivideoissa kerrotaan ja josta voi seurata kohteelle tiettyjä "oireita".


        "ppuhhghhh"

        olisi youtubessa tuhansia sellaisia videoita, jos ilmiöstä ei todellakin monu kärsisi?


        "pouyhghghh2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisi youtubessa tuhansia sellaisia videoita, jos ilmiöstä ei todellakin monu kärsisi?


        "pouyhghghh2

        mun mielestä se on yksi kehityksen vaihe kun oivalletaan millaisia narsistit on ja päivitellään sitä uutta oivallusta.


        Pooyhgghhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun mielestä se on yksi kehityksen vaihe kun oivalletaan millaisia narsistit on ja päivitellään sitä uutta oivallusta.


        Pooyhgghhjj"

        silloin joku voi mennä lehteenkin päivittelemään että ajatella että tämmöstä


        "ppouhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        silloin joku voi mennä lehteenkin päivittelemään että ajatella että tämmöstä


        "ppouhhhh"

        sitten kun aivot prosessoi sen infon kunnolla se sulautuu sinne muut tiedon joukkoon maailmasta,.

        "ppuyyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten kun aivot prosessoi sen infon kunnolla se sulautuu sinne muut tiedon joukkoon maailmasta,.

        "ppuyyhhh"

        mun mielestä narsismi on yleinen nykypäivän maailmassa ja niin mun mielestä videon tohtorikin antaa ymmärtää että se on vähän niinkuin tämänpäivän "epidemia" se käytösmalli


        "ppygghhgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun mielestä narsismi on yleinen nykypäivän maailmassa ja niin mun mielestä videon tohtorikin antaa ymmärtää että se on vähän niinkuin tämänpäivän "epidemia" se käytösmalli


        "ppygghhgh"

        NPD diagnoosi on harvinainen koska narsismissa on tyyppillistä olla tyytyväinen narsismiinsa ja NPD diagnoosi edellyttää tietyllä tapaa tyytymättömyyttä siihen. Eli saadakseen NPD diagnoosin pitää paradoksaalisesti omata narsistille epätyypillinen ominaisuus.


        "ppuhghhghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NPD diagnoosi on harvinainen koska narsismissa on tyyppillistä olla tyytyväinen narsismiinsa ja NPD diagnoosi edellyttää tietyllä tapaa tyytymättömyyttä siihen. Eli saadakseen NPD diagnoosin pitää paradoksaalisesti omata narsistille epätyypillinen ominaisuus.


        "ppuhghhghh"

        täten nähdäkseni on mahdollista että NPD:n jollakulla diagnosoija on narsistisempi kuin henkilö jolle diagnoosi annetaan


        "ppuyghghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täten nähdäkseni on mahdollista että NPD:n jollakulla diagnosoija on narsistisempi kuin henkilö jolle diagnoosi annetaan


        "ppuyghghh"

        mulla kun on kyltymätön intohimo perustella niin piti perustella tämäkin


        "ppohhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla kun on kyltymätön intohimo perustella niin piti perustella tämäkin


        "ppohhhh"

        mä olen erikoistunut poimimaan pieniä epäloogisuuksia muiden teorioista,

        "ppouhhghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä olen erikoistunut poimimaan pieniä epäloogisuuksia muiden teorioista,

        "ppouhhghhh"

        minusta ei pidä jos ei arvosta sellasta kykyä.


        "poyghhghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minusta ei pidä jos ei arvosta sellasta kykyä.


        "poyghhghh"

        olen löytänyt niitä epäloogisuuksia jopa historian tunnetuilta filosofeilta


        "poygghhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen löytänyt niitä epäloogisuuksia jopa historian tunnetuilta filosofeilta


        "poygghhhh"

        kriisipuhelinvastaajat eivät voi hyväksyä minua omana itsenäni siksikään, että he hermostuvat siitä jos poimin epäloogisuuksia keskustelusta, Mä teen sitä aina. Mä ajattelen niin.


        "ppuijjjjjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kriisipuhelinvastaajat eivät voi hyväksyä minua omana itsenäni siksikään, että he hermostuvat siitä jos poimin epäloogisuuksia keskustelusta, Mä teen sitä aina. Mä ajattelen niin.


        "ppuijjjjjj"

        asia on nimittäin niin, että yksikin pieni virhe ajattelussa voi eksyttää koko ihmisen

        "ppuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        asia on nimittäin niin, että yksikin pieni virhe ajattelussa voi eksyttää koko ihmisen

        "ppuhhhh"

        Siksi minä pidän niitä näitä juttelua vaarallisena toimintana. Se voi auheuttaa jopa 100 ajatusvirhettä tunnissa.


        "poohhghghhgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi minä pidän niitä näitä juttelua vaarallisena toimintana. Se voi auheuttaa jopa 100 ajatusvirhettä tunnissa.


        "poohhghghhgh"

        En minä ihan läpiä päähäni ole tässä puhunut menneitä vuosina . Tohtori sanoo samaa anteeksiannosta

        https://www.youtube.com/watch?v=IEfS-_a21kk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ihan läpiä päähäni ole tässä puhunut menneitä vuosina . Tohtori sanoo samaa anteeksiannosta

        https://www.youtube.com/watch?v=IEfS-_a21kk

        Kyllä minun väitteeni on ihan korkeatasoisella psykologialla perusteltavissa.
        Samanlaista olen väittänyt kuin psykologian tohtori.


        "ppuyuyhyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun väitteeni on ihan korkeatasoisella psykologialla perusteltavissa.
        Samanlaista olen väittänyt kuin psykologian tohtori.


        "ppuyuyhyhh"

        Mun suurin elämänkamppailu on saada perustella hyvin kun kerran osaan.

        "ppuyyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun suurin elämänkamppailu on saada perustella hyvin kun kerran osaan.

        "ppuyyhh"

        Mikö mua on eniten emotionaalisesti loukannut koko elämän ajan on se, etten ole saanut perustella hyvin vaikka osaan.


        "ppiuyhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikö mua on eniten emotionaalisesti loukannut koko elämän ajan on se, etten ole saanut perustella hyvin vaikka osaan.


        "ppiuyhhhh"

        Miksi mun esimerkiksi pitäisi kuunnella semmoisia kriisipuhelinvastaajioa jotka ei osaa perustella järkevästi loogisesti mitään mitä he sanoo vaikka itse osaan.


        "ppygggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mun esimerkiksi pitäisi kuunnella semmoisia kriisipuhelinvastaajioa jotka ei osaa perustella järkevästi loogisesti mitään mitä he sanoo vaikka itse osaan.


        "ppygggg"

        Miksi meidän pitää veivata ja veivata kaikkea typerää, vaikka on olemassa tohtoreita, kuten edellisessä videossa joka osaa perustella asiat hyvin ? Miksi tyytyä huonompaan perusteluun kuin parhaimpaan saatavilla olevaan ?


        "ppuyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi meidän pitää veivata ja veivata kaikkea typerää, vaikka on olemassa tohtoreita, kuten edellisessä videossa joka osaa perustella asiat hyvin ? Miksi tyytyä huonompaan perusteluun kuin parhaimpaan saatavilla olevaan ?


        "ppuyhh"

        Minä en ole ikinä ymmärtänyt sitä että miksi pitäisi kuunnella vähemmän asiantuntevaa jos enemmän asiantuntevaa tietoa on olemassa ?


        "ppuggggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole ikinä ymmärtänyt sitä että miksi pitäisi kuunnella vähemmän asiantuntevaa jos enemmän asiantuntevaa tietoa on olemassa ?


        "ppuggggg"

        Mun mielestä kannattaa aina pyrkiä hakemnaan se kaikkein asiantuntevin tieto aiheesta ja aloittaa pohjdinnat siitä.


        "ppiuyghggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä kannattaa aina pyrkiä hakemnaan se kaikkein asiantuntevin tieto aiheesta ja aloittaa pohjdinnat siitä.


        "ppiuyghggh"

        miksi ajattelisi huonommin jos paremminkin voi ?
        Tota oon koko ikäni saanut ihmetllä?

        "pphhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ihan läpiä päähäni ole tässä puhunut menneitä vuosina . Tohtori sanoo samaa anteeksiannosta

        https://www.youtube.com/watch?v=IEfS-_a21kk

        Minua juurikin vaadittiin kriisipouhelkimessa antamaan anteeksi narsistista käytöstä vaikka yritin selittää ettei siinä ole järkeä ja sitten sain eläm'ääni lisää ja lisää narsistisesti käyttätyviä juuri n iinkuin tuossa videossa kerrotaan anteeksiantajille saattaneen käydä


        "pphyggghgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua juurikin vaadittiin kriisipouhelkimessa antamaan anteeksi narsistista käytöstä vaikka yritin selittää ettei siinä ole järkeä ja sitten sain eläm'ääni lisää ja lisää narsistisesti käyttätyviä juuri n iinkuin tuossa videossa kerrotaan anteeksiantajille saattaneen käydä


        "pphyggghgh"

        Minulle annettiin sieltä litanja ohjeita mitä juurikin EI pitäisi tehdä.-


        "ppuuyyghhg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle annettiin sieltä litanja ohjeita mitä juurikin EI pitäisi tehdä.-


        "ppuuyyghhg"

        Ainakin sun pitäisi ottaa sun lääkkeet. Käsittämätöntä yksinpuhelua ja sekavaa tekstiä. Vain autettu lääke auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin sun pitäisi ottaa sun lääkkeet. Käsittämätöntä yksinpuhelua ja sekavaa tekstiä. Vain autettu lääke auttaa.

        Nyt puhut täyttä soopaa.


        "ppuygggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhut täyttä soopaa.


        "ppuygggh"

        minä en hyväksy enää tuommosta minun pilkkaamista ja vähättelyä - Argumentoi itse asiaa,


        "ppuhgggggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin sun pitäisi ottaa sun lääkkeet. Käsittämätöntä yksinpuhelua ja sekavaa tekstiä. Vain autettu lääke auttaa.

        Samaa mieltä minäkin väli kommentille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä minäkin väli kommentille.

        älkää olko noin epäkohteliaita aina

        "ppygthgjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä taas narsistinen käytös on hyvin yleistä, mutta narsistinen persoonallisuushäiriödiagnoosi harvinainen, koska diagnoosin saa vain jos ominaisuus vaivaa henkilöä itseään.

        "ppjuhhhjhj"

        Narsistit eivat mene etsimaan apua ja saamaan giagnoosin silla heidan omassa paassaan he ovat Jumalan kanssa sama...heista Ei ole mitaan vikaa. Kaikki pirullinen toiminta on oikeutettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun mielestä narsismi on yleinen nykypäivän maailmassa ja niin mun mielestä videon tohtorikin antaa ymmärtää että se on vähän niinkuin tämänpäivän "epidemia" se käytösmalli


        "ppygghhgh"

        Narsismista on tullut taman paivan epidemic. Narsismi voi olla kovinkin vaarallista jollei sita tunnista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kriisipuhelinvastaajat eivät voi hyväksyä minua omana itsenäni siksikään, että he hermostuvat siitä jos poimin epäloogisuuksia keskustelusta, Mä teen sitä aina. Mä ajattelen niin.


        "ppuijjjjjj"

        Jo's olet narsisti ja haluat riitaa on se sita etta tyhjyys huutaa sisalla ja saat siita energiaa tyhjyyteen kun saat muut suuttumaan...aika kurjaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=IEfS-_a21kk


        Mun mielestä tämä tohtori sanoo hyvin sillä ei ole m,erkitystä onko narsistinen persoonallisuushäiriö vai ei, vaan sillä j os joku valehtelee sulle, raivoaa sulle kohtuuttomalla tavalla, tai muuta sellaista käytöstä.


        "pputggtghjh"

        Hyvin totta.


    • Anonyymi

      Aloituksessa tulee kyllä esiin pershäröilmiön viheliäisyys. Kun härö mellastaa jossain, on tilannetta käytännössä mahdoton selvittää, koska

      -pershärö projisoi omat ongelmansa, tekemisensä sekä kuvitelmansa uhriin
      -hän mustamaalaa tämän taidokkaasti niin, että ulkopuolinen uskoo valheet
      -hän tekeytyy marttyyriksi, uhrinsa "uhriksi" ja esiintyy tässäkin roolissa erittäin uskottavasti keräten uskottavuus- ja säälipisteet puolelleen
      -vallitseva uskomus on, että narsistinen persoonallisuushäiriö on tuiki harvinainen muilla kuin vankilassa istuvilla väkivaltarikollisilla
      - "uhrit nähdään rikkinäisinä ja apua tarvitsevina". Ajatellaan, että "terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei anna kenenkään kohdella itseään huonosti saati kävellä yli". Juuri tämä on narsistin tavoite.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe