Vanhempi herra kiinnostaa.

Anonyymi

Minua kiinnostaa ja kiihottaa itseäni reilusti vanhemmat miehet, saa olla hieman vastaakin. Se minkä he häviää seisokin kovuudessa he kyllä voittavat suuseksi taidoillaan ja puolikovaa kullia on kiihoittava nuolla ja imeä, runkkaan heidät lopuksi milloin rinnoilleni ja milloin naamalleni, suuhun en spermaa halua mutta ei tämä heitä haittaa. Lisäksi heidät on helppo iskeä sänkyseuraksi.

Sisko tykkää sedistä.

23

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama täällä, minä myös otan yhdenillan seksikaveriksi mieluiten 50-60 vuotiaan miehen, heiltä saa takuuvarmaa orgasmin päätyvää kyytiä, kielimiehinä ovat osaavia. Itseni ikäiset tahtovat laueta reisille ja huonoimmat jo omiin housuihinsa. Eivätkä tajua että naimalla ei saa parasta orgasmin vaan suulla ja hellällä kielellä.

      Tiina 23

      • Anonyymi

        Oi Tiina. Ihana ylistys vanhemmille miehille.
        Kelpaisko 55 pks seudulta?
        Mistä päin sä?


    • Anonyymi

      Olen huomannut olevani kovaa valuuttaa stadin yökerhoissa ja baareissa, useasti pääsen 20-30 vuotiaan naisen sänkyyn näin 54 vuotiaan. He ovat kiihkeitä, kiinteitä, kosteita ja kiihottavan kokemattomia. Ja pillut mehukkaita.

      • Anonyymi

        Puolukkakin paras kerätä kypsänä tulee myös hyvää mehua. Musrikkaa tuli syksyllä tosi paljon mut hillat aika vähis. Leipä viljaa saatiin kohtuudella ja herneitä liikaakin.


    • Anonyymi

      Parhaat orgasmit olen saanut vanhemmilta miehiltä. Vaikka erektio laskenut keskenkaiken niin ovat nuolleet tosi taidokkaasti...ajattelevat myös naisen nautintoa... Tj74vm

      • Anonyymi

        Hyvä huomio 😊 Ei salaisuus tykkään noraalia enemmän seksistä onneksi lääkkkeet siihen. Pari suhde ja koti kunnossa lukuun ottamatta seksuaallisia tarpeitani. Eka vanhempi mies sai tajuntani pois rauhallisella rakastelulla sekä pystyi yhtymään yli tunnin jota juuri kaiipasin🤗🤗


    • Anonyymi

      Olen kuullut ilmaistavan asian siten, että vanhemmat miehet arvostavat nuoruutta ja tekevät kaikkensa tyydyttääkseen nuoremman naisen mielihalut.
      Vanhemmilla miehillä voi myös olettaa olevan enemmän kokemuksia.

    • Anonyymi

      Kiva kuulla, että nuoret neidit ymmärtää hyvän päälle 😉
      Täällä olisi kiva, kokeilunhaluinen, hiukan vajaa 50:nen 180/90 kielimies JKL:sitä. Haluaisitteko kielikylvyn silloin tällöin? 😋

      • Anonyymi

        Haluaisin kulta.. 😗😗👄 ikävä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin kulta.. 😗😗👄 ikävä..

        Moi,
        Kiva kuulla 😘. Milloin haluaisit tavata ja nauttia 😋?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,
        Kiva kuulla 😘. Milloin haluaisit tavata ja nauttia 😋?

        Kerrooin sinulle salaisuuden illallla hauaisitko vielä tavata 😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrooin sinulle salaisuuden illallla hauaisitko vielä tavata 😗

        Juu, ehdottomasti 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ehdottomasti 😘

        Aika sööttiä😗 en pistä vastaan..kiitti kun ilmoitit osaan pakata vaatteet mukaan..ihana voi rauhassa nauttia toisista ilman kiirettä. Otan seksikkäitä alus asuja eri värisiä saat valita mitä päälläni yhdynnän aikana jos tykkäät kokaisessa asussa yhdyntä reikä pilluni kohdalla ei tartte riisua heti pois, valisen kolmet korkkarit mustat punaiset sekä kullan väriset💋 Käyn tänään hakee aikuisten liikkeestä kyllä sidonta tarvikkeet käsiraudat sekä raipan voin ottaa mukaan, sauvoja onn kolmea eri kokoa ei pakko käyttää mut jos kiinnostut en pistä vastaan. halun sun kanssa käydä saunassa ja lämmitellä yötä varten kunnolla, voidaanhan pyytää kaveri mukaan kun ilta etenee aah ihanalta varmaaan kyllä tuntuisi 🤗😗😗


    • Anonyymi

      Missä päin noin himokkaita naisia ois tiedustelee 50 mies ain p...u mielessä

    • Anonyymi

      [email protected]
      Satakunnan alueella olis tarjolla naiselle kielivalikoimaamme kuuluu myös tyydytys taitavilla sormilla. Pannakin saa.....

    • Tää on niin syvältä! Hetki sit oli ero mulla ja olen 44v, nyt kauheessa puutteessa ja maksutonta naista et löydä mistään!!

      • Anonyymi

        Ehkä et oo tarpeeks setä vielä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et oo tarpeeks setä vielä?

        ;)...


    • Anonyymi

      Voisin lähteä mukaan.

    • Anonyymi

      Kuusikymppisen miehen sivuhuomautus: sildenafiili antaa kestävää erektiokykyä, mutta ilman omia käsiä on todella vaikeaa kiihottua orgasmiin asti koska herkkyys vähenee iän mukana. Toisin sanoen lastia on melkein mahdoton saada tulemaan muuten kuin itse runkkaamalla.

    • Anonyymi

      Enoni on ollut paras opettajani, suuseksin opin häneltä , odotan ensi kesää ja yhteisiä "kalastus reissuja" 18 vuotiaana ensi kosketus seksiin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kohta 50v mies etsii seuraa??luottamuksella ja salaa.. Paikka on tarjota..

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe