Aihe

Miten reagoisit jos saisit tietää, että kaivattusi työskentelee jätteen lajittelijana liukuhihnalla

Anonyymi

Rehellinen vastaus, ei tarvitse mielistellä.

54

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä mieltä siitä pitäis olla? Työ siinä missä muutkin.

• Anonyymi

Mitä väliä tuollaisellakin on... kukin tekee mitä tekee

• Anonyymi

Ahdistus. Entiseni oli jäteautonkuljettaja ja mulla on käsitys että aika moni
      Rikostekisterin omaava on sellases hommas kun luottotiedot sun muu luotettavuus on hiukan hataralla muihin töihin pästäkseen

• Anonyymi

Pikkasen törkeä kommentti. Vähättelet kyseistä ammattia ja luulet muka tietäväsi että millaiset ihmiset tekee mitäkin töitä.
        En voi ymmärtää kaltaisiasi ihmisiä.
        Itse ainakin tutustun ihmiseen ensin, ennenkuin teen mitään typeriä päätelmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkasen törkeä kommentti. Vähättelet kyseistä ammattia ja luulet muka tietäväsi että millaiset ihmiset tekee mitäkin töitä.

Tunnen entiseni kautta 3 hänen työpaikastaan joilla tuomio ja vankilasa istunu. Entiseni selitti er sellasilla papereilla on vaikee saada töitä mut tuolta saivat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En turhaan siinä suutahtelet. Ihan on faktaa. Jonka itse rikoksista tuomioita istuneet on itse vahvistanu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En turhaan siinä suutahtelet. Ihan on faktaa. Jonka itse rikoksista tuomioita istuneet on itse vahvistanu

Mun mielestä on silti tyhmää tehdä työn perusteella ihmisistä oletuksia.
        Jokainen työ on mielestäni tärkeää.

Ihan sama esim verrata että joku lääkäri on juoppo, niin sit sen takia leimataan kaikki muutkin. Mä en ymmärrä sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä on silti tyhmää tehdä työn perusteella ihmisistä oletuksia.
        Jokainen työ on mielestäni tärkeää.

Ihan sama esim verrata että joku lääkäri on juoppo, niin sit sen takia leimataan kaikki muutkin. Mä en ymmärrä sellaista.

Turhaa siinä loukkaannyt totuuksista.

Ihme tarve ottaa nokkiinsa toisten asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä nokkiini ota, vaan kerroin oman mielipiteeni, tämähän on keskustelupalsta.

Kivaa iltaa sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä nokkiini ota, vaan kerroin oman mielipiteeni, tämähän on keskustelupalsta.

Kivaa iltaa sulle

Otit itseesi alkaen vänkään. Totuus on totuus. Tää on muiden elämää eräällä työpaikalla ja se ei vänkäämällä muuksi muutu

Ei se kiukuttelu ja jalan polkeminen faktaa muuksi muuta. Siinä firmassa on jäteautonkuljettajina useita rikoksista tuomittuja joilla ei oo puhtaat paperit ja on vaikeus saada töitä koska heidän luotettavuus on kyseenalainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos sun ex on ollut rikollinen niin kaikkien ei ole.
        Ymmärrät varmaan myös sen jos aivot sulla on niin kaikki roskakuskit eivät ole rikollisia?

Hukuttausiin roskiin jos ei niitä kukaan tyhjentäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrät varmaan myös sen jos aivot sulla on niin kaikki roskakuskit eivät ole rikollisia?

Lukemisesi on aina ollut täällä puutteellista ”ammatikses täällä kaikesta tappelelija”

Ääripää-ääripää ihmisenä
        Luet kaiken päin vittua, muunnat tekstin päässäs ja suutut. Sitten alat rähinöimään.
        Kirjoituksessani oli sanat.

”Ahdistus” joka kertoo minun henk.koht. Tunteesta kun sanotaan roskakuski. Tunne on omani ja perustuu muistoihin väkivallasta.
        Tunne ei ole sinun. Ei siis sinun ongelma rähistä mulle mun tunteesta. Mulla on oikeus tunteisiini ilman kontrollifriikin turpakäräjiä!

Kirjoitin myös ”mulla on käsitys että aika moni”

Eli sanakirjaa jos ammatti väärinlukija rähinöijälle nyt avataan

käsitys =
        havainnollisesta aineksesta tai viestinnästä ihmiselle muodostunut mentaalinen kuva, joka on enemmän tai vähemmän jäsentynyt

https://fi.m.wiktionary.org/wiki/käsitys

Eli kokemukseen pohjaava ajatus että

AIKA MONI = eli ei koko väestön jokainen ammatissa työskentelevä vaan aika moni

Eli Tämä ammatti väärin lukemisesta ääripää-ääripää ajattelija tappelija taas joudun teroittaan sulle mitä tekstissä ei lukenut mutta mutta miten sä sen luit

Eli sinä luit tekstini näin

”kaikki ammatissa työskentelevät ovat rikosrekisterin omaavia”

Minä taasen kirjoitin

” olen käsittänyt että AIKA MONi siellä
        Omaa rikosrekisterin”

Ei ole kirjoittajan vika että
        Lukija ei osaa lukee mitä kirjoitetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen myös juuri sinun kans täällä keskustellut ennenkin luonteestasi jossa on häiritseviä ongelmakohtia jotka johtaa muiden kanssa yhteentörmäyksiin.

Mm.
        Ylitulkinta. Eli luet tekstejä ylitulkiten

Ääripää-ääripää ajattelusi. Elämässäs ei ole keskitietä. On vain kaksi ääripäätä. Tässä asiassa joko jäteautonkuljettajat ovat kaikki rikollisia tai ei yksikään. Sinun maailmassa ei ole keskitietä jossa voisi olla niin että osa on. Eli keskitie. Sulle se on tappelun aihe jos jonkun mielestä keskihajonnalla ollaan eikä siellä ääripäässä ei kukaan.

Muiden kontroloinnin tarve. Eli et hyväksy muita omana itsenään vaan yrität kontrolloida heitä itsesi kaltaisiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika vaativaan hommaan sitten pääsevät. Kyllä helpompiakin hommia varmasti on. Mutta hyvä niin. Täytyyhän heidän päästä normaaliin siviilielämään käsiksi. Kaikki rehellinen työ on arvokasta! Kaikki työt voi tehdä hyvin tai huonosti.

• Anonyymi

Rehellistä työtä se jätteenkäsittelykin on. Tärkeintä, että ihminen on itse tyytyväinen. Jos ei ole tyytyväinen, voi opiskella itselleen ammatin ja alkaa tekemään jotain muuta. Moni kertoo jo ensimmäisellä tapaamisella, missä on töissä.

• Anonyymi

Lopettaisin kaipaamisen!

• Anonyymi

No onhan tuo nyt kuitenki rehtiä työtä jolla on tarkoitus verrattuna esimerkiksi puhelinmyyjiin tai rättikauppiaisiin tai työvoimaneuvojiin.

• Anonyymi

Näin on!

• Anonyymi

Pesisin sen juuriharjalla .

• Anonyymi

Mulle on ihan sama mitä tekee työkseen. Ei sillä ole mitään väliä. Kaikki työt on töitä.

• Anonyymi

Ne on tosi rikkaita.

• Anonyymi

Jätteenhuoltoyrittäjät on oikeasti varakkaita. Jätteenhuollon on toimittava, muuten tulee samanlaisia ongelmia kuin Etelä-Italiassa, että kadut täyttyy jätteistä.

• Anonyymi

Eivätkä joudu noin vaan lomautetuksi kuten moni muu ammattikunta. Paska ei lopu.
        (sivusta)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätteenhuoltoyrittäjät on oikeasti varakkaita. Jätteenhuollon on toimittava, muuten tulee samanlaisia ongelmia kuin Etelä-Italiassa, että kadut täyttyy jätteistä.

Niin ehkä yrittäjät, nyt oli kysymys liukuhihnalla olevasta työntekijästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan elää palkallaan ja kotiin tultuaan peseytyy ja vaihtaa vaatteet. Muut asiat oleellisempia kuin työ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kyllä se on rehellistä työtä. Voihan liukuhihnatyöntekijäkin olla joskus yrittäjä. Ensin on toisella töissä, sitten perustaa oman yrityksen. Omassa yrityksessä vaan sitten on kaikki kirjanpidot ja muut ja yritystoiminnan perusteet joutuu opettelemaan. Se kuitenkin kannattaa. Jätteenhuolto, kiinteistöhuolto, tienhuolto jne, on aloja, joilla on aina työtä. Tiedän, kun suvussakin on tuon alan menestyneitä yrittäjiä. Niille oikeasti maksetaan todella hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän. Tienaavat hemmetisti. Nostan hattua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikas olet älä selitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Italiassa on eri kujeet, siellä Camorra eli mafia vastaa jätehuollosta, epävirallisia kaatopaikkoja, ulkomailta teollisuusmyrkkyjä, joita myyvät jopa lannoitteina.

• Anonyymi

No ei vaikuta mitenkään. Työ siinä missä muutkin.

• Anonyymi

Oliskos tuollaista hommaa edes olemassa, eiks kaikki mene samaan kasaan?

• Anonyymi

Kermapeppu vois hiukan empiä, jos Harkimon sukua?🙉🙈🙊

• Anonyymi

Ei se välttämättä kerro siitä kuka hän on.

• Anonyymi

Roskislajittelijan virka on huippusauma näinä aikoina. Hakijoit duuniin riittää, sanompa vaan.

• Anonyymi

Kaikki rehellinen työ on OK. En valitse ystäviä sen perusteella mitä he tekee työkseen.

• Anonyymi

etsisin jätteen lajittelijana aiemmin työskennelleen kaverin, ja ilmoittaisin kytille kaikki aikeeni, sitten menisin kahville kaverille kyläilemään, ilmoittaisin vielä kaksi kertaa kyttä numeroon menoistani, sitten soittaisin yleiseen Poliisin ohjepuhelinnumeroon, en soita enää sulle, sä paljastit jo kaiken, jatka sinä heppas kanssa harhavirus teurastamolle, ei hymyillä, ei naurata.....
      rauhallista illanjatkoa, turvallista hyvästiä, ikuista.....
      https://www.youtube.com/watch?v=gGayuK8-KTY

• Anonyymi

Kunnioitettava ammatti

• Anonyymi

no säikähtäisin, että nytkö se vaihto työpaikkaa ja multa katoaa viimeinenkin linkki häneen.

• Anonyymi

Aitoa rehellistä työtä, Jos näitä työntekijöitä ei olisi,hukkuisimme paskaan.

• Anonyymi

Alkaisin kysellä kaikenlaista että miten lajittelu tapahtuu ja kuinka väärin ihmiset on lajitellut jätteensä ja mitä kaikkea jätteistä löytyy, mikä on ollut erikoisinta jne...

• Anonyymi

Njaa, jos on onnellinen työssään niin mikäs siinä sitten!

• Anonyymi

Vaikka olisi urologi tahi patologi niin ei merkitystä mihinkään.

• Anonyymi

Sanoisin että siirry hyvä ihminen pois siitä hihnalta ettet putoa kuiluun

• Anonyymi

Mitä kummallista siinä olisi työ muiden joukossa.
      Jos itse olet tyytyväinen eikö se ole pääasia?

• Anonyymi

Kaikki ammatit ovat tärkeitä.

Pääasia, että tekee jotain työtä, on ainakin halukkuuta siihen.

Jätteenkäsittely on tärkeää, varsinkin nykyään, kun olemme hukkumassa paskaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ammatit ovat tärkeitä.

Pääasia, että tekee jotain työtä, on ainakin halukkuuta siihen.

Jätteenkäsittely on tärkeää, varsinkin nykyään, kun olemme hukkumassa paskaan

Käytämme näköjään samoja sanontoja. En nimittäin lukenut noita edellisiä ennen kirjpitustani

• Anonyymi

Ei työ miestä pahenna. Nykyisin taitaa koneet hoitaa lajittelun !

• Anonyymi

Uudelleenkäsittelyhän on siis, sehän on on on, siis, eihän se käy kaikille. Siinä koko kaipaus.

• Anonyymi

Miten sinä suhtaudut, jos kaivattusi on omaishoitaja ?

• Anonyymi

Kaikki kun eivät voi olla johtajia.Olis huone paskanen ilman siivoojaa ja nurkat täys jätettä ilman roskakuskeja.Missäs pitäsivät kokouksiaan ja yöpyisivät jollei joku viittis tehdä ruokaa ja palvella.Tai ei kukaan rakentais.Huomaa aina kommentin sisällöstä ja huonosta kieliopista elämänkoululaisten kirjoitukset.Rikosrekisteri kirjoitetaan pienellä ja rikosrekisteriote myös.

• Anonyymi

Aika monella korkeasti koulutetullakin valitettavasti on rikkeitä tileillään. Niitäkin ihmisiä tietysti on joka alalla, jotka ovat täysin rikkeettömiä. Eivätkä edes ole ilkeitä muutenkaan. Vajavaisia tosin ovat kaikki. Ihmisarvo on kuitenkin korvaamaton ja kaikki rehelliset työt arvokkaita. Hyllyjen täyttäjinäkin on maistereita. Kaikille ei välttämättä riitä nykyään oman alan töitä. Tsemppiä!

• Anonyymi

Sanamuoto oli hauska, suomen kieli on hauska. Mä sit mielessäni mietin kuinka joku ihminen työpäivän aikana siinä liikkuu liukuhihnan mukana jätteiden seassa, hmmm. Sanamuotojuttu vielä:
      Olet nuori ja minä rakastan vain sinua, vanhenet ja minä vain rakastan sinua. Olet vanha ja vain minä rakastan sinua. Tämmöistä täältä työn, mutta ei liukuhihnan ääreltä.

• Anonyymi

Sanoisin että ok. En ajattelisi ainakaan negatiivista. Varmaan sanoisin, että siinä tulee nähtyä takuulla yhtä sun toista (tavaraata). Kiinnostais paljonko palkka ko.työssä, sen vuoksi että ei mitään hajua, jos kaveri ko.työssä kiinnostais samalla tavalla. T. Nainen 35v,

• Anonyymi

Käy töissä, 10+

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      121
      4824