Siinäpä vähän palstan wannabe-risteilijälle tavoitetta. Kun pääsisi eläessään edes yhden kerran laivalle... sinne vaan pitäisi lähteä, eikä vollottaa täällä...
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000007745503.html
Käynyt korona-aikana risteilyllä lähes sata kertaa
23
53
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kun ei ole muuta tekemistä ja aikaa on.
- Anonyymi
Kun ei itse pääse risteilylle, pitää kehua muiden puolesta. Silloin on kuin itse olisi risteillyt.
- Anonyymi
Itsehän tuo itsestään totesi: "Kun pääsisi eläessään edes yhden kerran laivalle..."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän tuo itsestään totesi: "Kun pääsisi eläessään edes yhden kerran laivalle..."
Lintsasit sitten suomen kielen kurssilta.
- Anonyymi
Raasu rehvastelee muiden teoilla.
- Anonyymi
Töissä käyvillä on varaa matkailla.
- Anonyymi
Laivan hytissä sitten takatuuppari puksuttaa.
"Matkoilleen Miettinen lähtee yleensä yksin. Joskus mukana on poikaystävä. - Anonyymi
Kovasti on kehnoa tuo laskenta. Noin kerran viikossa kesäkuulta. Ei siitä sataa kerry, ei edes puolivälissä olla. Ihmettelen moista H-hommaa.
- Anonyymi
Se laskee eestaasmatkan aina yhdeksi risteilyksi. Välillä on ollut kolmekin päivää putkeen.
- Anonyymi
”Kesäkuusta alkaen jatkoin risteilemistä, ja risteilyitä rupesi kertymään monta viikossa. Kun jäin syyskuussa asunnottomaksi, olen ollut risteilyillä kolmea tai neljää, jopa viittä kertaa viikossa”, Miettinen kuvaa.
- Anonyymi
Paljonkohan se mahtaa trokata? Sillä kattaisi kulut kummasti.
- Anonyymi
Huikea määrä risteilyitä vähälle aikaa.
- Anonyymi
Mitäs olen aina sanonut: risteilyt ovat suuri nautinto.
- Anonyymi
Voisiko laivalla tehdä etätöitä? Toimiiko teams ulapalla?
- Anonyymi
Voi tehdä. Toimii loistavasti.
Mutta kuka risteilyllä viitsisi tehdä töitä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tehdä. Toimii loistavasti.
Mutta kuka risteilyllä viitsisi tehdä töitä!Harrastetaanhan sitä muutenkin arkena vapaa-ajan viettoa. Tekee päivällä töitä ja käy illalla laulamassa karaokea. Saa nauttia kuitenkin työajallakin risteilyfiiliksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastetaanhan sitä muutenkin arkena vapaa-ajan viettoa. Tekee päivällä töitä ja käy illalla laulamassa karaokea. Saa nauttia kuitenkin työajallakin risteilyfiiliksestä.
Se karaoken hoilottaminen on samaa kuin kävisi kaatikselta keräämässä jotain.
- Anonyymi
No ei ainakaan ole aloittaja. Sehän kykenee kertomaan vain muiden kokemuksista. Mutta karanteeniin joutuneista voisi hyvinkin olla.
Päivän Iltasanomista: Britanniasta palannut ei noudattanut karanteenimääräystä, vaan kokoontui nuorisoporukalla – jopa 400 karanteenissa.- Anonyymi
Karanteenti loppuu vasta milloin jokainen on saanut tartunnan. Tällä menolla risteilyalaa ei ole olemassa vuoden päästä, jos tahallaan hidastetaan luonnollista tapahtumaa. Joku norovirus on laivalla ikävämpi tuttavuus, mutta räkätauti hoituu tax freen lääkkeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karanteenti loppuu vasta milloin jokainen on saanut tartunnan. Tällä menolla risteilyalaa ei ole olemassa vuoden päästä, jos tahallaan hidastetaan luonnollista tapahtumaa. Joku norovirus on laivalla ikävämpi tuttavuus, mutta räkätauti hoituu tax freen lääkkeillä.
No tuskin sieltä Englannista tuli risteilyltä Suomeen.
Oli myös maikkarin uutisissa.
Olisi tosi hyvää foorumiainesta! Ei siis järjen häivää, kuten ei aloituksessakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskin sieltä Englannista tuli risteilyltä Suomeen.
Oli myös maikkarin uutisissa.
Olisi tosi hyvää foorumiainesta! Ei siis järjen häivää, kuten ei aloituksessakaan.Onneksi brexitin myötä hevosnaamat saadaan jollain tavalla eristettyä ihmiskunnasta.
- Anonyymi
Tämän päivän Iltasanomat tietää: tuo tyyppi sairastuttanut jo ainakin 30 nuorta.
Moinen vastuuton pitäis hirttää yhdestä ulokkeestaan piikkilankaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän päivän Iltasanomat tietää: tuo tyyppi sairastuttanut jo ainakin 30 nuorta.
Moinen vastuuton pitäis hirttää yhdestä ulokkeestaan piikkilankaan!Intissä olisi pitänyt aikoinaan räkätaudin levittäjät viedä teloituskomppanian eteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141946- 811244
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69797Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22721Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49700Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56649