Käynyt korona-aikana risteilyllä lähes sata kertaa

Anonyymi

23

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin kun ei ole muuta tekemistä ja aikaa on.

• Anonyymi

Kun ei itse pääse risteilylle, pitää kehua muiden puolesta. Silloin on kuin itse olisi risteillyt.

• Anonyymi

Itsehän tuo itsestään totesi: "Kun pääsisi eläessään edes yhden kerran laivalle..."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän tuo itsestään totesi: "Kun pääsisi eläessään edes yhden kerran laivalle..."

Lintsasit sitten suomen kielen kurssilta.

• Anonyymi

Raasu rehvastelee muiden teoilla.

• Anonyymi

Töissä käyvillä on varaa matkailla.

• Anonyymi

Laivan hytissä sitten takatuuppari puksuttaa.
      "Matkoilleen Miettinen lähtee yleensä yksin. Joskus mukana on poikaystävä.

• Anonyymi

Kovasti on kehnoa tuo laskenta. Noin kerran viikossa kesäkuulta. Ei siitä sataa kerry, ei edes puolivälissä olla. Ihmettelen moista H-hommaa.

• Anonyymi

Se laskee eestaasmatkan aina yhdeksi risteilyksi. Välillä on ollut kolmekin päivää putkeen.

• Anonyymi

”Kesäkuusta alkaen jatkoin risteilemistä, ja risteilyitä rupesi kertymään monta viikossa. Kun jäin syyskuussa asunnottomaksi, olen ollut risteilyillä kolmea tai neljää, jopa viittä kertaa viikossa”, Miettinen kuvaa.

• Anonyymi

Paljonkohan se mahtaa trokata? Sillä kattaisi kulut kummasti.

• Anonyymi

Huikea määrä risteilyitä vähälle aikaa.

• Anonyymi

Mitäs olen aina sanonut: risteilyt ovat suuri nautinto.

• Anonyymi

Voisiko laivalla tehdä etätöitä? Toimiiko teams ulapalla?

• Anonyymi

Voi tehdä. Toimii loistavasti.
        Mutta kuka risteilyllä viitsisi tehdä töitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi tehdä. Toimii loistavasti.
        Mutta kuka risteilyllä viitsisi tehdä töitä!

Harrastetaanhan sitä muutenkin arkena vapaa-ajan viettoa. Tekee päivällä töitä ja käy illalla laulamassa karaokea. Saa nauttia kuitenkin työajallakin risteilyfiiliksestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastetaanhan sitä muutenkin arkena vapaa-ajan viettoa. Tekee päivällä töitä ja käy illalla laulamassa karaokea. Saa nauttia kuitenkin työajallakin risteilyfiiliksestä.

Se karaoken hoilottaminen on samaa kuin kävisi kaatikselta keräämässä jotain.

• Anonyymi

No ei ainakaan ole aloittaja. Sehän kykenee kertomaan vain muiden kokemuksista. Mutta karanteeniin joutuneista voisi hyvinkin olla.

Päivän Iltasanomista: Britanniasta palannut ei noudattanut karanteeni­määräystä, vaan kokoontui nuoriso­porukalla – jopa 400 karanteenissa.

• Anonyymi

Karanteenti loppuu vasta milloin jokainen on saanut tartunnan. Tällä menolla risteilyalaa ei ole olemassa vuoden päästä, jos tahallaan hidastetaan luonnollista tapahtumaa. Joku norovirus on laivalla ikävämpi tuttavuus, mutta räkätauti hoituu tax freen lääkkeillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karanteenti loppuu vasta milloin jokainen on saanut tartunnan. Tällä menolla risteilyalaa ei ole olemassa vuoden päästä, jos tahallaan hidastetaan luonnollista tapahtumaa. Joku norovirus on laivalla ikävämpi tuttavuus, mutta räkätauti hoituu tax freen lääkkeillä.

No tuskin sieltä Englannista tuli risteilyltä Suomeen.

Oli myös maikkarin uutisissa.

Olisi tosi hyvää foorumiainesta! Ei siis järjen häivää, kuten ei aloituksessakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuskin sieltä Englannista tuli risteilyltä Suomeen.

Oli myös maikkarin uutisissa.

Olisi tosi hyvää foorumiainesta! Ei siis järjen häivää, kuten ei aloituksessakaan.

Onneksi brexitin myötä hevosnaamat saadaan jollain tavalla eristettyä ihmiskunnasta.

• Anonyymi

Tämän päivän Iltasanomat tietää: tuo tyyppi sairastuttanut jo ainakin 30 nuorta.

Moinen vastuuton pitäis hirttää yhdestä ulokkeestaan piikkilankaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän päivän Iltasanomat tietää: tuo tyyppi sairastuttanut jo ainakin 30 nuorta.

Moinen vastuuton pitäis hirttää yhdestä ulokkeestaan piikkilankaan!

Intissä olisi pitänyt aikoinaan räkätaudin levittäjät viedä teloituskomppanian eteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      114
      1946
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1244
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1065
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      145
      874
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      69
      797
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      27
      762
    7. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      721
    8. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      36
      702
    9. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      49
      700
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      649
    Aihe