Limakalvot ovat ohentuneet ja tarvitsen paikallisestrogeenia laastarihoidon oheen. Pausanol helpottaa oireita mutta aiheuttaa tykytyksiä yöllä, onko muilla kokemuksia...?
Pausanol aiheuttaa sydämen tykytystä
4
742
Vastaukset
- Anonyymi
Outoa että Pausanol aiheuttaisi tykytyksiä, koska voiteessa on hyvin vähän estrogeenia ja sitä pidetään turvallisena koska emättimestä ei imeydy estrogeenia mainittavammin verenkiertoon. Ennemminkin voisi olettaa että käyttämäsi hormonilaastari aiheuttaisi noita tykytyksiä.
Olen käyttänyt pausanol puikkoja, en huomannu öisiä tykytyksiä.
- Anonyymi
Tykytykset ovat myös yksi vv-oireista. Minulla tykytykset loppuivat, kun hormoniannos saatiin juuri sopivaksi ja kaikki muutkin oireet pois. Kokeile Vagifemiä, josko se sopisi Sinulle paikalliahoidoksi paremmin.
- Anonyymi
Otatko kerran vai kahdesti viikossa Pausanolin? Minulle taas tuli 0.5 mg Pausanolista ihan järkyttävä migreeni, ihan samanlainen kuin aikoinaan kuukautismigreenit. Arvelin että pitoisuus on minulle aivan liian korkea tuossa Pausanolissa (vaikka väittävät että se vaikutus on paikallinen niin en ihan sitä usko tuon migreenin jälkeen).
Päätin kokeilla Estrokadia joka on kaikkein miedoin hormonia sisältävä emätinpuikko, ja senkin puikon laitan puoliksi. Eli otan kaksi puolikasta Estrokad-puikkoa viikossa ja päänuppi kestää nyt sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769172Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per603353- 422748
- 272261
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto472230Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj202208- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151783- 681715
- 181649