Limakalvot ovat ohentuneet ja tarvitsen paikallisestrogeenia laastarihoidon oheen. Pausanol helpottaa oireita mutta aiheuttaa tykytyksiä yöllä, onko muilla kokemuksia...?
Pausanol aiheuttaa sydämen tykytystä
4
1198
Vastaukset
- Anonyymi
Outoa että Pausanol aiheuttaisi tykytyksiä, koska voiteessa on hyvin vähän estrogeenia ja sitä pidetään turvallisena koska emättimestä ei imeydy estrogeenia mainittavammin verenkiertoon. Ennemminkin voisi olettaa että käyttämäsi hormonilaastari aiheuttaisi noita tykytyksiä.
Olen käyttänyt pausanol puikkoja, en huomannu öisiä tykytyksiä.
- Anonyymi
Tykytykset ovat myös yksi vv-oireista. Minulla tykytykset loppuivat, kun hormoniannos saatiin juuri sopivaksi ja kaikki muutkin oireet pois. Kokeile Vagifemiä, josko se sopisi Sinulle paikalliahoidoksi paremmin.
- Anonyymi
Otatko kerran vai kahdesti viikossa Pausanolin? Minulle taas tuli 0.5 mg Pausanolista ihan järkyttävä migreeni, ihan samanlainen kuin aikoinaan kuukautismigreenit. Arvelin että pitoisuus on minulle aivan liian korkea tuossa Pausanolissa (vaikka väittävät että se vaikutus on paikallinen niin en ihan sitä usko tuon migreenin jälkeen).
Päätin kokeilla Estrokadia joka on kaikkein miedoin hormonia sisältävä emätinpuikko, ja senkin puikon laitan puoliksi. Eli otan kaksi puolikasta Estrokad-puikkoa viikossa ja päänuppi kestää nyt sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716