Paha mieli

Anonyymi

Otin suuren riskin. Rakastuin erääseen tyyppiin. Päätin epätyydyttävän pitkän suhteeni, jotta ei tarvitsisi ketään pettää ja kummallakin olisi mahdollisuus olla onnellinen. Olen suht hyvännäköinen, ulkonäöstä huolehtiva nuorekas nainen. Minulla on hieno auto , hyvä työ, olen järkevä, mukava, luotettava ja minulla olisi ollut paljon annettavaa. No heti kun sain asiat järjestykseen, niin tämä rakkauteni kohde katosi. En edes tiennyt oliko tämä vapaa, varattu tai peräti homo. Tässä oli se riski, päätin luottaa omaan vaistooni ja kuunnella sydämeni ääntä. Ja nyt olen onneton ja yksinäinen. Joku toinen olisi juuri se toinen eli kakkonen, enkä enää sellaista halua. En enää tiedä mitä tehdä!?

27

1276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja koska olin näin väärässä, en voi enää ikinä luottaa itseeni tai elämään.

      • Anonyymi

        Vaikka mies katosi, teit oikein. Koska suhteessa jossa olit, ei ollut oikea. Rakastuithan toiseen. Jääminen olisi ollut väärin. Oppina tässä lienee se, että suhde ei voi tuoda onnea ja kaikkea, vaan on osattava olla myös yksin ja onnellinen itsensä kanssa.
        Luottamus sydämen ääneen kannattaa. Se tuo aina oikeat ratkaisut, vaikka ego mieli toisin ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mies katosi, teit oikein. Koska suhteessa jossa olit, ei ollut oikea. Rakastuithan toiseen. Jääminen olisi ollut väärin. Oppina tässä lienee se, että suhde ei voi tuoda onnea ja kaikkea, vaan on osattava olla myös yksin ja onnellinen itsensä kanssa.
        Luottamus sydämen ääneen kannattaa. Se tuo aina oikeat ratkaisut, vaikka ego mieli toisin ajattelee.

        En kadu että lähdin, mutta en ole onnellinen itseni kanssa ja välttelen muita ihmisiä ja olen lopettanut kaikki harrastukseni. Odotan vain..enkä tiedä edes mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kadu että lähdin, mutta en ole onnellinen itseni kanssa ja välttelen muita ihmisiä ja olen lopettanut kaikki harrastukseni. Odotan vain..enkä tiedä edes mitä.

        Nosto näkijälle. Voisin olla yksin onnellinen, mutta koska joku tärkeä puuttuu, se tekee onnettomaksi.


    • Anonyymi

      Ylös taas. Minulla ei ole edes yhtään ystävää, jonka kanssa käyfä jossain. Olen aina yksin.

      • Anonyymi

        Hei

        Hauan katsoa tilannettasi lähemmin: avainsana ja turvasi on työ. Ja edessäsi on vielä entistä parempia madollisuuksia työrintamalla, jos vain haluat ja jaksat.

        Tulet tilanteeseen, jossa sinua vedetään molemmista hihoista. Sinuna kyllä keskittyisin tähän, koska työ näyttää niin hyvältä. Ja nimenomaan tämän työn kautta tulee myös kuvaan mies ja kukkia. Liikkuvainen mies, hyvä puhumaan ja aktiivinen ihminen.

        Sitä kautta sinulle tulee minun näkemäni mukaan uusi alku. Oli se työ tai tekeminen mitä tahansa.

        t. Keskiyö
        ps. jokainen tekee sitä mitä osaa ja sinä kyllä osaat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei

        Hauan katsoa tilannettasi lähemmin: avainsana ja turvasi on työ. Ja edessäsi on vielä entistä parempia madollisuuksia työrintamalla, jos vain haluat ja jaksat.

        Tulet tilanteeseen, jossa sinua vedetään molemmista hihoista. Sinuna kyllä keskittyisin tähän, koska työ näyttää niin hyvältä. Ja nimenomaan tämän työn kautta tulee myös kuvaan mies ja kukkia. Liikkuvainen mies, hyvä puhumaan ja aktiivinen ihminen.

        Sitä kautta sinulle tulee minun näkemäni mukaan uusi alku. Oli se työ tai tekeminen mitä tahansa.

        t. Keskiyö
        ps. jokainen tekee sitä mitä osaa ja sinä kyllä osaat!

        Osaisin kyllä, mutta mitä sitten? Millään ei ole enää väliä. Vaikka tulisikin joku toinen eli kakkosvaihtoehto niin oisin silti onneton koska en voisi luottaa siihen, itseeni tai elämään, kaiken paskan jälkeen. En jaksa enää edes yrittää enää mitään. Kunpa en olisi koskaan syntynytkään, jokaisen päivän vaihtaisin pois...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaisin kyllä, mutta mitä sitten? Millään ei ole enää väliä. Vaikka tulisikin joku toinen eli kakkosvaihtoehto niin oisin silti onneton koska en voisi luottaa siihen, itseeni tai elämään, kaiken paskan jälkeen. En jaksa enää edes yrittää enää mitään. Kunpa en olisi koskaan syntynytkään, jokaisen päivän vaihtaisin pois...

        Sinulle tulee korteista kovasti sellaista sanomaa, että mikään tässä elämässä ei ole pysyvää, vaikka ihminen mitä tekisi. Elämä on siis ikuinen virta. Valitettavasti olet menossa läpi sellaisen synkemmän ajanjakson, jolloin ehkä voi tuntua, että valo on kokonaan kadonnut, ja kaikki mieluinen elämässä on takanapäin. Näkisin kuitenkin sinulle mukavamman jakson olevan taas tulossa, jolloin ehkä löydät itsestäsi uusia puolia ja asioita, löydät tasapainon ja uuden elämänilon. Minäkin näen sellaista työpainoitteista ja vaurastakin jaksoa elämässä, jolloin uudella tavalla puhkeat kukkaan, tässä voisi olla kyse myös uudesta harrastuksesta. Tuntuu, että ihan uudella tavalla jaksat innostua itsesi kehittämisestä, ja tunnet syystä ylpeyttä itseäsi kohtaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle tulee korteista kovasti sellaista sanomaa, että mikään tässä elämässä ei ole pysyvää, vaikka ihminen mitä tekisi. Elämä on siis ikuinen virta. Valitettavasti olet menossa läpi sellaisen synkemmän ajanjakson, jolloin ehkä voi tuntua, että valo on kokonaan kadonnut, ja kaikki mieluinen elämässä on takanapäin. Näkisin kuitenkin sinulle mukavamman jakson olevan taas tulossa, jolloin ehkä löydät itsestäsi uusia puolia ja asioita, löydät tasapainon ja uuden elämänilon. Minäkin näen sellaista työpainoitteista ja vaurastakin jaksoa elämässä, jolloin uudella tavalla puhkeat kukkaan, tässä voisi olla kyse myös uudesta harrastuksesta. Tuntuu, että ihan uudella tavalla jaksat innostua itsesi kehittämisestä, ja tunnet syystä ylpeyttä itseäsi kohtaan. :)

        Ei kuulosta yhtään hyvältä. En ole enää kiinnostunut rahasta. Haluan vain rakkauteni, millään muulla ei ole väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle tulee korteista kovasti sellaista sanomaa, että mikään tässä elämässä ei ole pysyvää, vaikka ihminen mitä tekisi. Elämä on siis ikuinen virta. Valitettavasti olet menossa läpi sellaisen synkemmän ajanjakson, jolloin ehkä voi tuntua, että valo on kokonaan kadonnut, ja kaikki mieluinen elämässä on takanapäin. Näkisin kuitenkin sinulle mukavamman jakson olevan taas tulossa, jolloin ehkä löydät itsestäsi uusia puolia ja asioita, löydät tasapainon ja uuden elämänilon. Minäkin näen sellaista työpainoitteista ja vaurastakin jaksoa elämässä, jolloin uudella tavalla puhkeat kukkaan, tässä voisi olla kyse myös uudesta harrastuksesta. Tuntuu, että ihan uudella tavalla jaksat innostua itsesi kehittämisestä, ja tunnet syystä ylpeyttä itseäsi kohtaan. :)

        Ja kiitos kun sait vielä pahemman mielen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle tulee korteista kovasti sellaista sanomaa, että mikään tässä elämässä ei ole pysyvää, vaikka ihminen mitä tekisi. Elämä on siis ikuinen virta. Valitettavasti olet menossa läpi sellaisen synkemmän ajanjakson, jolloin ehkä voi tuntua, että valo on kokonaan kadonnut, ja kaikki mieluinen elämässä on takanapäin. Näkisin kuitenkin sinulle mukavamman jakson olevan taas tulossa, jolloin ehkä löydät itsestäsi uusia puolia ja asioita, löydät tasapainon ja uuden elämänilon. Minäkin näen sellaista työpainoitteista ja vaurastakin jaksoa elämässä, jolloin uudella tavalla puhkeat kukkaan, tässä voisi olla kyse myös uudesta harrastuksesta. Tuntuu, että ihan uudella tavalla jaksat innostua itsesi kehittämisestä, ja tunnet syystä ylpeyttä itseäsi kohtaan. :)

        Elämä ei ole virta vaan loputon suo. Paskasta paskaan. Kunpa "elämä" loppuisi heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä ei ole virta vaan loputon suo. Paskasta paskaan. Kunpa "elämä" loppuisi heti.

        Olet kiittämätön ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kiittämätön ihminen.

        Tyhjästä on paha nyhjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle tulee korteista kovasti sellaista sanomaa, että mikään tässä elämässä ei ole pysyvää, vaikka ihminen mitä tekisi. Elämä on siis ikuinen virta. Valitettavasti olet menossa läpi sellaisen synkemmän ajanjakson, jolloin ehkä voi tuntua, että valo on kokonaan kadonnut, ja kaikki mieluinen elämässä on takanapäin. Näkisin kuitenkin sinulle mukavamman jakson olevan taas tulossa, jolloin ehkä löydät itsestäsi uusia puolia ja asioita, löydät tasapainon ja uuden elämänilon. Minäkin näen sellaista työpainoitteista ja vaurastakin jaksoa elämässä, jolloin uudella tavalla puhkeat kukkaan, tässä voisi olla kyse myös uudesta harrastuksesta. Tuntuu, että ihan uudella tavalla jaksat innostua itsesi kehittämisestä, ja tunnet syystä ylpeyttä itseäsi kohtaan. :)

        Sinulle tulee korteista kovasti sellaista sanomaa, että mikään tässä elämässä ei ole pysyvää, vaikka ihminen mitä tekisi.

        Miksi sitten kurjuus on pysyvää? En muista koskaan mitään hyvää olleenkaan.


    • Anonyymi

      Paha mieli edelleen. Ei ole ollut yhtään hyvää hetkeä heinäkuun jälkeen, rn edes muista miltä onnellisuus tuntuu. En ole kiinnostunut rahasta, vaikka saisin miljoonan niin oisin yhtä onneton sillä en voi ostaa sitä mitä haluan. Enkä saa sitä muutenkaan. Miksi mulle aina kaikkea paxkaa?

    • Anonyymi

      Paha mieli edelleen. Ei ole ollut yhtään hyvää hetkeä heinäkuun jälkeen, rn edes muista miltä onnellisuus tuntuu. En ole kiinnostunut rahasta, vaikka saisin miljoonan niin oisin yhtä onneton sillä en voi ostaa sitä mitä haluan. Enkä saa sitä muutenkaan. Miksi mulle aina kaikkea pahaa?

      • Anonyymi

        Uskotko ennustajiin? Haluan antaa sinulle vinkin, koska olen ollut itse aivan samanlaisesa tilanteessa, Kysy neuvoa ennustjalta. Soita enmkeliviesti.fi Siinä on mun neuvoni sulle ja uskon, että saat sellaista apua, että näet heti elämääsi eteenpäin positiivisempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko ennustajiin? Haluan antaa sinulle vinkin, koska olen ollut itse aivan samanlaisesa tilanteessa, Kysy neuvoa ennustjalta. Soita enmkeliviesti.fi Siinä on mun neuvoni sulle ja uskon, että saat sellaista apua, että näet heti elämääsi eteenpäin positiivisempana.

        Kuka siellä on hyvä? Onko toteutuneita?


    • Anonyymi

      Mieli vain pahenee. ..

      • Anonyymi

        Et ole vähään aikaan kirjoittanut mitään. Mitä nyt kuuluu? Vieläkö mieli on synkkä? Kirjoitin sinulle tänne aikaisemmin, että uskotko ennustajiin? olin aikoinaan samanlaisessa tilanteessa ja tuolloin sain hyvää apua ja vinkkejä enkeliviesti.fi sivulta. Neuvon kokeilemaan. Ei vara venettä kaada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole vähään aikaan kirjoittanut mitään. Mitä nyt kuuluu? Vieläkö mieli on synkkä? Kirjoitin sinulle tänne aikaisemmin, että uskotko ennustajiin? olin aikoinaan samanlaisessa tilanteessa ja tuolloin sain hyvää apua ja vinkkejä enkeliviesti.fi sivulta. Neuvon kokeilemaan. Ei vara venettä kaada.

        JOO näkijäthän se hokkus pokkus taikookin jotain hyvää tulevaksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOO näkijäthän se hokkus pokkus taikookin jotain hyvää tulevaksi...

        Sulla menee puurot ja vellit sekaisin. Jos soitat ennustajalle, niin ei se ennustaja "taio jotain hyvää tulevaksi", mutta ennustaja voi nähdä ne tulevat hyvät asiat ja sitä kautta niistä kertomalla auttaa ihmistä eteenpäin. Ymmärrätkö? Kyllä sellainen kummasti auttaisi, kun joku esimerkiksi etukäteen ilmoittaisi, että voitan lotossa vuoden päästä. Mutta sinähän olet trolli ja provokaattori - joten se siitä. Suosittelen rohkeasti puhelin käteen ja soitto vaikkapa ennustaja24.fi sivustolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla menee puurot ja vellit sekaisin. Jos soitat ennustajalle, niin ei se ennustaja "taio jotain hyvää tulevaksi", mutta ennustaja voi nähdä ne tulevat hyvät asiat ja sitä kautta niistä kertomalla auttaa ihmistä eteenpäin. Ymmärrätkö? Kyllä sellainen kummasti auttaisi, kun joku esimerkiksi etukäteen ilmoittaisi, että voitan lotossa vuoden päästä. Mutta sinähän olet trolli ja provokaattori - joten se siitä. Suosittelen rohkeasti puhelin käteen ja soitto vaikkapa ennustaja24.fi sivustolle.

        Nimenomaan. EI näkijä mitään taio. Apua kyllä saa ja suunnan voi katsoa vaikka korteista. Minäkin etsisin itseäni miellyttävän www.ennustaja24.fi sivulta, kuten tämä anomyyni. Soita vaikka siihen tarjousnumeroon jossa saat 15 minuuttia ilmaista aikaa.


    • Anonyymi

      Olen soittanut jo kesällä. Kertoi suurimman toiveeni toteutuvan, mutta mitään ei ole tapahtunut...

      • Anonyymi

        Soititko www.ennustaja24.fi sivulla oleville näkijöille? Suosittelen sinulle, että soitat Tuulille tai Marenalle. Varmasti et pety. Ja avoimin mielin, kuuntelevin korvin. Toivon sinulle kaikkea hyvää elämässäsi. Ilolla.


    • Anonyymi

      Juuri näille olen soittanut. Yoinen sanoi toiveeni toteutuvan, toinen jotain muuta. Mutta mitään ei ole tspahtunut ja kesälle ja kesän loppuun nämä tapahtumat näkivät.

    • Anonyymi

      Odotin Tuulin ennustusta kuin kuuta nousevaa, hän sanoi suurimman toiveeni toteutuvan. Mutta enää en usko että maailmassa/elämässä on mitään hyvää. Tai minulle sitä ei ainakaan ole tarkoitettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe