Mummo tykkää nuorista.

Anonyymi

Kyllä parikymppinen nuori mies on parasta mitä tämmönen 54 vuotias nuorekas mummo voi saaba sänkyynsä, laukeaa herkästi mutta voi sitä kiihkoa ja oppimisen intoa mitä heiltä löytyy, ja nuori jaksaa panna monta kertaa peräjälkeen ja nätti sileä kulli on kuin kiveä.

62

9634

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä teitä nuorekkaita seksimummoja oikein löytää, haluaisin tulla koulutettavaksi, olen lähes kokematon kiima en 21 vuotias Siilinjärveltä.

      • Anonyymi

        Niitähän voi löytää vaikka ruokakaupasta. Olin kerran työvaatteet päällä ruoka tunnilla ruokaa ostamassa niin vanhempi Rouva kysyi siinä kassalla että ehtisitkö käydä tuossa naapurissa katsoon kun keittiön kaappi on irti seinässä ,eikä itse osaa laittaa sitä eikä miestäkään ole kun on ollut jo monta vuotta Leski ja kun on yrittänyt soitella vaikka kuin moneen paikkaan ja kukaan ei ehdi.
        Sanoi etten oikein jouda kun ruoka aika ja hommat kesken ,mutta lupasin käydä katsomassa ,kun vielä aneli ,kun iha vieressä oli ,olisin voinut ruuvata kiinni jos kiristämällä olisi mennyt jos minuutin homma olisi ollut.Mutta ei ,siihenhän piti olla sopivia roppuja ja ruuveja joita tietenkään ei ollut mukana , sanoin että käyn töiden jälkeen laittamassa että ei mene kauaa sen laitossa.
        No menein sitten sinne uudelleen niin se oli ovella vastassa laitettuna paljastavassa kesämekossa isot tissit pullottaen suihkun raikkaana (vaikka oli jo syksy) oikein haisi hyvälle shampoolle ja hajuvedelle.
        Jäi vielä siihen eteiseen tientukoksi niin että kun tulin niin että iso pehmeät tissit hipoi ohi mennen mun olkapäätä...(tais tehdä senkin tahallaan) kiipesin jakkaralle ja laitoin kaapin seinään kiinni joka tosiaan oli irtoamassa. Mummo pyöri kokoajan siinä ympärillä puhui kaiken maailman asit hetkessä siinä ,en tiedä oliko ottanut viini ryypytkin kun oli niin iloisella tuulella,vaikka ei kyllä haissut, sitten kun laskeudun alas se hyppäsi kaulaan ja halasi että ompa ihana kun ehdit käymään ja pelastit sen astiat kun oli romahtaa koko kaappi alas ja halasi ja kysyi paljonko on velkaa ,en ehtinyt sanoa mitään kun jatkoi että ompa ihana halata miestä (vaikka omin luvin halasi), kun siitä on jo aikaa kun viim. on saanut:) siinä jo meinasin punastua kun sanoi että saanut tarkoittiko se halata vai jotakin muutakin? Sillä oli isot roikkuvat tissit jotka painoi seksikkästi rintaa vasten joita ei voinut vastustaa ja vielä ilman rintsikoita ja kun en malttanut olla minäkin halaamatta ja kun laskin kädet selästä pakaralle tunsin että eihän siellä ollut edes pikkareita mekon alla... hyväilin ja se alkoi huokaileen syvään.huh huh alkoi huosussa pullottaan jonka mummo huomasi ja painautui entistä lujemmin mua vasten sitten se aukaisin mun housut ja ilman suurempia esileikkejä käästyi ja meni siihen keittiön pöydälle mahalleen makaamaan ja sanoi että ota mut takaa nyt heti... välittömästi....tekee niin hirvesti mieli kohta ei uskalleta jos ei heti tehdä:)
        no niin minä tein työtä käskettyä ja mummo huusi niin isoon ääneen että sai peltätä ettei naapurit kuule ja soita poliisia jos luulee että joku hätä on:) vähän aikaa kun siinä harrastettiin siirryttiin makkariin jatkamaan monesta eri asennosta. No sitten kun hommat oli ohi ,niin ois se kahvitkin keittänyt mutta kieltäydyin ja sitten kysyi taas että paljonko on velkaa sanoin että ei mitään mun ei mennyt itse työssä kun 5 min. ja oli niin hyvää kyytiä ettei siitä mitään ota.No se antoi puhelin numeron ja käski uudelleen kylään ja yritti väkisellä 50,- tyrkyttää mutta en ottanut. No en käynyt uudelleen kylässä ja puhelin numerokin meni hukkaan, vaikka olisi mieli tehnyt aivan alyttömästi kun en halua jäädä tuollaisesta kiinni kun n.30 v ikäeroa ja onneksi en antanut omaa numeroa sille ettei tullut maan vaiva siitä.Mummo oli kyllä tehnyt ja suunnitellut tahallaan tuon jekun mulle kun tulin kaupasta tullessa sillä oli tavalliset ulkoilu vaatteet. Mitä kaikkia oli miettinyt siellä muutaman tunnin kun odotti.
        Miten jos olisi toisinpäin että vanhempi mies noin nuoremman tytön kanssa toimisi niin eikö sitä syytettäisi raiskauksesta ja vaikka mistä .Vai onko se niin että miestä ei voi raiskata jos saa kalun pystyyn itseä sitä vasten hieromalla.


    • Anonyymi

      Itse olen päälle 50v m, ja kiinnostunut itseäni vajaat 10v vanhemmasta naisesta. Mutta kaveruus on vaan niin arvokasta, että tumputtaminen saa riittää..... ja arvaa onko ollut noloja tilateita ja olen varmaa jäänyt kiinni hänelle!

    • Anonyymi

      Olen 34 vuotias mies ja olen aina ollut kiinnostunut yli 50v naisista, en osaa sanoa mikä heissä kiihottava mutta mieluummin vähän löystyneet rinnat ja pehmeät pakarat kuin tiukat ja kiinteät.

    • Anonyymi

      Mistä päin olet terveisin 20v m?

    • Anonyymi

      Seksi parasta vanhemman naisen, 45-55, kanssa. T: kundi 19 v. O

      • Anonyymi

        Ite oon 21 ja samaa mieltä, varsinkin kun mulla on iso kulli, oman ikäiset muijat valittaa että sattuu, mutta 20-30 vuotta vanhemmat ottaa sen helposti kokonaan sisään ja saa nussia tosi rajusti ilman että muijaa itkettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon 21 ja samaa mieltä, varsinkin kun mulla on iso kulli, oman ikäiset muijat valittaa että sattuu, mutta 20-30 vuotta vanhemmat ottaa sen helposti kokonaan sisään ja saa nussia tosi rajusti ilman että muijaa itkettää.

        Miten iso kalu sulla on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon 21 ja samaa mieltä, varsinkin kun mulla on iso kulli, oman ikäiset muijat valittaa että sattuu, mutta 20-30 vuotta vanhemmat ottaa sen helposti kokonaan sisään ja saa nussia tosi rajusti ilman että muijaa itkettää.

        Sinulla on pieni ja naista et ole koskaan saanut urpo😂


    • FantasyOfA11ium

      Sattuuko olemaan purjolle tarvetta?

      • FantasyOfA11ium

        Kevyesti fermontoitua!


      • FantasyOfA11ium

        P.s. Purjo on vihannes.


    • Anonyymi

      Katri-Helena tyyppinen nainen olis täydellinen unelma. Voittais mennen tullen nuoret heitukat.

      • Anonyymi

        Kuules poju Katri Helena pihtaa sen takia tämän ex mies Panu Rajala lähti lätkimään kun akka ei antanut pesää..
        Onhan toi muutenkin kuiva ku rusina


    • Anonyymi

      Kyllä parikymppiselle nuorukaiselle on ihan parasta hiukan vanhempi nainen. Opettaa naimaan taitavasti, että nainenkin saa orkut. Sekä muita pieniä "temppuja" ja miten pimppaa hellitään suulla. Keski-ikäinen nainen osaa myös käyttää vitsaa ja remmiä sopivasti. Ei liian kovaa, eikä mitään hakkaamista. Lisäksi pimpan "antaminen" kalulle on ihan huippua, sellainen sopivan "maukas". Jää miehen mieleen ja valvottaa öisin.

    • Anonyymi

      On se mukava tuollainen alle kolmikymppinen nuorukainen tälläiselle yli viisikymppiselle nuorekkaalle naiselle. Siinä voi ensin pelkästään nauttia nuorukaisen koko olemuksesta ja kosketella jänteviä lihaksia, sekä tanakkaa penistä. Sellainen kalu on sitten ihana hyväiltävä ja ilolla kohottaa pillua sitä kohti, että ota, ota. Saat vaikka kuinka paljon ja niin usein kun kulli haluaa. Ilo jatkuu, kun nuorukainen ilmoittaa, että otan sut takaapäin. Nosta pylly ylös ja levitä jalat. Kalu löytää määrätietoisesti pimpan ja alkaa kiivas nainti. Lantio antaa kovia työntöjä ja pakarat paukkuu. Ihan kuin pillu saisi kulli kuritusta kun naimisen tahti on luja ja kädet pitävät lantiosta tiukasti kiinni. Ei ihme, että rakastelun jälkimaininkeissa haluaa loputtomasti helliä ja suukotella nuorukaista. Muuten kun miehellä on sellainen vähän ns. hyppyripylly, niin työnnöt rakastellessa ovat voimakkaat. Se taas on musiikkia korville kun takaapäin nairessa, pyllyn läiske täyttää makuuhuoneen. Siihen ääneen ei kyllästy. Mutta annetaan silti tunnustus ja ylistys kaikille miehille.

      • Anonyymi

        Hauska lukea, että nainen osaa nauttia rakastelusta. Itsekkin jo iäkkäämpi nainen ja jokusen nuorukaisen opettanut lemmen saloihin. Olen myös tehnyt samanhuomion miesten pyllystä. Sen mallinen antaa kovia työntöjä, erityisesti juuri takaapäin nairessa. Kyllä kelpaa olla naitavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska lukea, että nainen osaa nauttia rakastelusta. Itsekkin jo iäkkäämpi nainen ja jokusen nuorukaisen opettanut lemmen saloihin. Olen myös tehnyt samanhuomion miesten pyllystä. Sen mallinen antaa kovia työntöjä, erityisesti juuri takaapäin nairessa. Kyllä kelpaa olla naitavana.

        Meille tuli kans ero miehen kanssa muutama vuosi sitten. Olen nyt yli kuusikymppinen ja tapailen myös nuorempia miehiä. Jopa vähän yli parikymppisiä, niillä sitä virtaa piisaa. Meille naisille on tärkeetä myös se, että ennen isompaa peuhaamista molemmat käy suihkussa, kylvyssä tai saunomme. Puhtaana on mukavaa toista kosketella joka paikasta. Minäkin annan mielelläni pimpan nuoltavaksi ja innokkaasti nuorukaiset sitä suukottaa. Ihania orkkuja tulee.


      • Anonyymi

        Olipa kivasti kirjoitettu. Missä päin nautiskelet miehistä😀


      • Anonyymi

        Miulla (51v nainen) myös "oma"salskea nuorukainen aina välillä kylässä ja on kyllä oikea taivaan lahja tän ikäiselle eronneelle naiselle. Intoa ja kuntoa löytyy kuin pienessä kylässä. Ja vaikka joskus laukeaakin aika äkkiä etenkin jos on vähän pidempi tauko ettei olla nähty niin se ei haittaa kun nuori kulli taas pienen lepotauon ja minun kiusottelun jälkeen seisoo innokkaana ja kivikovana. Nam! Sitten toisella kierroksella kestääkin aina pidempään. Olen opastanut nuorta miestä naisen tyydyttämisen saloihin ja antanut rauhassa tutustua ja tutkia kehoani vaikka hän onkin jo jonkun verran päässyt kokemaan ennen minua. Mutta aina jaksaa ihastella tutkailla ja ihmetellä tällaisen tavallisen mutta siistin ja sopusuhtaisen mukavan naisen avuja. Tykkää omien sanojensa mukaan erityisesti suht isosta mutta pyöreästä pyllystäni :)

        Poikuutta en sentään hältä vienyt mutta taisinpa olla ensimmäinen nainen jonka kanssa hän pääsi jatkamaan lppuun asti ilman kumia. Ja ei tainut saada siitä tarpeekseen kun aina on ihan haltioissaan kun saa touhuta paljaalla kanssani. Joskus lähetyssaarnaajassa kun ollaan ja tunnen että hän tuloillaan kiihotan vielä lisää laittamalla jalkani tiukasti ristiin hänen ympärilleen ja sanon että tästä ei pojalla olekaan poistumista ennen kuin siemenet on kylvetty vakoon. Tuolloin ei yleensä kestä kaukaakaan kun tunnen kuinka kalunsa alkaa nytkähtelemään ja sykkimään. On aivan mahtavaa seurata kun kiimainen nuorukainen on saavuttamassa huippunsa. Ne ilmeet ääntelyt muut naimisen äänet ja notkean lantion määrätietoinen armotta pumppaavaliike loppukirin aikana...

        On myös ollut erittäin mielenkiintoista ja kiihottavaa seurattavaa miten nuorukaisella alkaa aina välillä olemaan oikeat miehen otteet. Hänellä seksuaalinen itsevarmuus kasvanut ja uskaltaa jo lähes häpeilemättä näyttää oman himonsa minuun ja toimia välillä "kuskina" meidän leikeissä. Minä voin keskittyä vikisemään :)

        Olen niin kiitollinen että elämä tällaisen namupalan kohdalleni tarjosi. Totta kai tiedän et tämä joskus loppuu mutta siihen saakka tämä leidi nauttii täysillä erotiikasta tämän ihanan söpön ja sympaattisen miehenalun kanssa. Ja kyllä vanhemmatkin miehet osaa olla tosi ihania ja omalla tavallaan ihan yhtä hyviä kuin nuorukaiset :)


    • Anonyymi

      olen 22 vuotias nuori mies joka ehkä haluis opetusta ja suostun kaikkeen mitä haluut mun tekevän. Olis kiva puhuu lisää. Jos vastaat niin laita vaikka sun sähköposti tai jotain yhteystietoja

      • Anonyymi

        Kukas eunukki täällä näin ärhäkkäänä on kuin mikäkin höppänä. Miksi pelkäät naisia jotka rakastaa itseään ja muita. Ikä tekee naisesta entistä kauniimman. Sillä ajatus avautuu laajemmalle ymmärtäen elämän ilot.


    • Anonyymi

      suomi24 treffeiltä löytää nuoria miehiä, vinkkinä naisille ☺

      • Mistä sieltä?
        Rekisteröidyn juuri, enkä ilmeisesti osaa palvelua vielä oikein käyttää, koska ei ole tullut vastaan...


    • Anonyymi

      Laitan tässä myös muutaman sanasen kun nuorukainen lähti kotiinsa. Käy luonani viihtymässä ja hauskaa piretään. Vaikka olen yli viisikymppinen nainen, mutta en yhtään mummomainen. Nuorimies on vaikka sänkyssä nelinkontin ja laitan kumihanskat käteeni, sekä voidetta niihin. Sitten hyväilen pyllynreijän ja toisella kädellä pitelen ihanasta kalusta, joka jököttää tosi tanakasti. Eipä kauaa kestä kun lasti lentää lakanoille. On ilo katsoa nuorukaisen laukeaminen ja ihana kalu tärisee sormissa. Pieni lepohetki ja poika käy innolla antaan kielikylpyä pimppaan. Ihanat orkut vastaavasti värisyttää itseäni. Lisäksi ottaa innolla minut takaapäin, kehuen pyllyäni, mutta pimppaan nairaan. On se ihana ja suloinen nuorimies. Vielä hellittelyä ja suukottelut pitemmän kaavan mukaan.

      • Anonyymi

        Siinäpä tuli itse sonnin kärkevä diipadaapa liibalaabaa ja nyt pashkalle


    • Anonyymi

      Onhan se vanhempi parempi. Teinistä saakka 50 daamit olleet mieleeni. Nyt itse jo 38, mutta silti naiset sen 20-40 vuotta vanhempia olleet edelleen.

    • Anonyymi

      U­u­s­­i s­­ek­­si­­­tea­­tteri ava­­utu­­­u Su­ome­­­en! Ku­tsu­mme kaikk­i­­­. Il­­mo­it­tautum­­ine­­­n ry­­hmä­­ämme tä­äl­­l­­ä - http://44338qhb.com/H/2zYFS 👈

    • Anonyymi

      sinun taitosi saada kulli kovaksi uudestaan on upeeta

    • Anonyymi

      osaat antaa nuorelle sen mitä haluaa kuten hyvin suihin peppua ja sauvaa myös miehelle voiko enempää pyytää kiitos

    • Anonyymi

      Ihania noi nuoret miehet,olen 60v rouva .Oma ukko ei enään jaksa.Nuoret miehet naivat todella kovin ja useampaan kertaan.

      • Anonyymi

        Missä sä oot?


      • Anonyymi

        Otappas rouva 60 yhteyttä niin jutellaan m54v


    • Itse olen 18v niinkuin nimestäni saattaa huomata, kiihottaa kaikki 17-60vuotiaat, haluisitko panna tällästä randomia urheilullista miestä?

    • Anonyymi

      Itse olen 37v vielä naisen kanssa kokemuksia vailla ja juurikin vanhemmat kanssa oppiin. Halukkuutta on paljon, jos kemiat kohtaa... Kiimassa käytännössä koko ajan. Sanotaan että on kyllä syy, miksi ei vielä kokeilla ole voinut

    • Anonyymi

      katsoin viestiä , kolme naista haluaa miehen, luin tarkemmin kaksoset 76v jayksi nuori siinä luki 71v. Pakko oli vastata, sain viestin kyllä käyt pidetään tyttöjen kannsa iltamat, sinun tarvii vain tulla silloin ja siihen aikaan. Mietin pitkään minä 34v tämä pitää nähdä.
      Saavuin paikalle naiset oli ilta puvuissa mietin mitähän tästä tulee. Syötiin pientä hiukapalaa ja terävät juomat päälle, kaadoin lisää Sanna otti kalusta kiinni sievästi hieroi hanskat käsissä, sanoi siskolleen Riitta kokeile sinäkin.
      Koko ajan kalu paisui, Liisa kokeil itehän kiusaatte poikaa ja otti esiin, kiitin luojaani että olin ottanut sinisen pillerin. Liisa aukaisi suun ja punaiset huulet puristui kalun ympärille kieli liikkui kalun alapuolella, tämähän osaa ajattelin, Toiset tuli juosten viereen älä yksin jokainen imi vuorollaan. Sanna nosti pitkää hametta seksy asu paljastui , Riitta kostutti suullaan kalua ja ohjasi siskoonsa, sanoi raiskaa se se on ollut huora raiskaa panin vauhdilla Sanna huusi se tosiaan raiskaa apua Riitta meni eteen ja otti nännit suuhun imi vuorotellen Sanna huusi ja alkoi täristä vetäytyi pois Riitta pyllisti vieressä mulle kans kun sisko sai, panin tosi kosteaa pillua, Liisa ja Sanna imi nännejä, Sinä rietas sisko olet antanut naapurin Laurille olethan, olen olen olin täynnä spermaa Sanna sai orgasmin. Liisa pantiin lattialle kontalleen; sinä olet antanyt kolmelle yhtä aikaa, no en ole missä muka, 2002 kesällä, olit päissään ja annoit kolmelle menähtiin huusit lisää olit kuin huora kiimassa etkö ollutkin.
      Siitä on kauan mutta olin luoja kun ne nai tuntui että pillu irtoaa huulet turpoaa, mutta huusin lisää ja nytkin on tämä iso voi että pane poika pane tyrkin kovaa ja laskin sisään, toiset sanoi nyt huora tulet paksuksi ja painoivat pyllystä.
      Kävin suihkussa mutta kalu vain seisoi, Sanna huusi SISKOOT äkkiä tänne, imi vät vuoroin, kertoivat tätä ei saa liikaa se näky kolme meikattua naista imee sai vihdoin laukeamaan ja lasti lensi pitkälle kaksi naistanuoli lattiaa Liisa imi vimmeisetkin kalusta. Olin autossa ja katselin auton avaimia taskussa oli jotain laskin kolme sataa katsoin ikkunast vilkuttivat.
      Olen ollut yksittäinkin jonkun luona, Kyllä saan ja minut otetaan hyvin ja rauhallisesti ja monesti, sanotaan että vanha ei jaksa, aina on oltu vähintään kolmesti ennen aamua.

    • Vanhemmat naiset on parhautta! Mulla oli 56v naisen kanssa seksisuhde. Nainen imi rauhassa kaluani eikä pitänyt kiirettä..huomasi että nautti!
      Mahtavaa seksiä ja sai laskea sisään! ;)
      Jos olet palstoilla niin laita viestiä :)

    • Anonyymi

      kuinka monta kertaa saat imemällä uudestaan kovaksi

    • Anonyymi

      Kyllä tuli sorruttua parikymppisenä kypsään naiseen. Samalla tiellä vieläkin. Itse olen 38 ja tyttöystävä 77.

    • Anonyymi

      Nuoret miehet on taivaan lahja meille vanhemmille naisille.😍 Pari kokemusta on ja lisää kaipaisin pitkän tauon jälkeen 😊🤭😉

      • Anonyymi

        Mistäpäin suomea olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin suomea olet.

        05 alueelta 😊🤩


      • Anonyymi

        Täällä olis 24- vuotias mies:D


    • Anonyymi

      Kyllä tällee viiskymppisenäkin maistuu hyvin 60v nainen,parasta seksiä ikinä👍👍😊

      • Anonyymi

        Oon 60 kymppinen mies ja käyn säännöllisesti nuorekkaan 85 lesken luonna kylässä, yleensä käydään saunassa ja sitten puhtosena sänkyyn vanhaa posliinia hieromaan. Kyllä on nautinto molemmin puolin kun öljyn kanssa vakoa hieroo ja varmaan sen lopputuloksen osaa moni arvata. Nautinto pidentää ikää.


      • Anonyymi

        Mistä päin?:) Täällä 24- vuotias mies 😊


    • Anonyymi

      Itse olen 36 vuotias ja varmaan kiimaisempi kuin mitkään nuoret ja jaksan tuntikausia.
      Minulla myös harvinainen kyky saada erektio uudestaan lähes heti laukeamisen jälkeen.

    • Anonyymi

      Mulla yli viiskymppinen naisystävä joka kertoi olleensa joku aika sitten sängyssä parikymppisen miehen kanssa. Kundi oli lauennut ekan kerran nopeaan. Oli vaan ottanut munan ulos ja runkannut naiseni vatsalle. Samantien oli jatkanut panoa eikä kalu ollut edes laskenut. Toisen kerran jälkeen oli hieman laskenut mutta nopeaan oli pystynyt jatkamaan. Itellä laskee seisokki jo ekan laukeamisen jälkeen. Taukoa täytyy pitää et saa erektion uudelleen. M55

    • Anonyymi

      Salarakkaani on 79 ja itse olen 54. Asuu naapuri rapussa ja nautitaan toisistamme pari kertaa viikossa. Yleensä nuolen hänelle ensin yhden orkun ja sitten naimme. Jos aikaa on niin vielä toinen kierros. Kun vaimo on matkoilla tai mökillä niin silloin olemme usean kerran päivässä.

    • Anonyymi

      54 v normaali nainen saa kaatoja ilman nettiäkin. Aloitus on provo!

      Itse olen nyt 52v mies ja tunnen itseäni vajaat 10v vanhemman vakijutussa olevan mummon ja hänet ottaisin milloin vain!

    • Anonyymi

      Eikö nainen voi käyttää suutaan livessä ja mennä jutuille niiden kanssa joille haluaa antaa pillua! Itse aloittajan kanssa muutaman vuoden erolla samaa ikää olevana olen huomannut erään buoremman naisen lähentymisen ja samaa hänelle, että jos osoittaa kaveruutta, miks ei sano suoraa että haluaa olla kaveri! Antaa sitten vaikka numeronsa ja pyytää WA tai TXT ”treffeille”.

    • Anonyymi

      Hei olis saada vanhemman naisen panokaveriksi Turun alueelta Itse 46 ja yli 60. V etsin löytyykö?

    • Anonyymi

      Olen 34-vuotias hyvin varusteltu mies Tampereelta ja lähes jatkuvasti kiimassa. Olen myös jaksava ja kestävä sängyssä eli kalu seisoo lähes samantien kivikovana vaikka olisin lauennut hetki sitten. Haluaisin seksisuhteen 60-75 vuotiaan naisen kanssa. Joku teissä paljon vanhemmissa naisissa kiihottaa ihan älyttömän paljon ja mitä vanhempi niin sen parempi.

      Jos Tampereelta löytyy tällaisesta kiinnostunutta vanhempaa rouvaa niin voin jättää yhteystietoni.

      T: Mies34v

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      En ole parikymppinen, mutta seksi vanhempien naisten kanssa on mieletöntä. Etenkin suuseksi. Mikään ei ole ihanampaa kuin nuolla aikuisen naisen kiimaista pillua.

    Ketjusta on poistettu 159 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe